Runflat : митове и факти

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Аз имам ЛИЧНИ впечатления, че гумите runflat са:

Анкетата свършва на 08 Юли 2009, 11:02

Много по-сигурни/дискомфортни
25
71%
Малко по-сигурни/дискомфортни
8
23%
На практика същите - разлика (почти) няма
2
6%
 
Общо гласове : 35
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 11 Юни 2009, 2:35

С моя собствен опит от 17-ки Bridgestone Potenza още не мога да разбера защо толкова много се оплакват от RFT технологията. 100% има разлика в комфорта понеже борда е много по твърд, но въпреки спортното окачване комфорта е абсолютно на ниво по моя вкус. В крайна сметка уж претендираме за спортни амбиции. Ако ви друса има други марки по щадящи задника автомобили. Има много недоволни и от сцеплението. Според мен това е адски субективно и може да се определи само след тестове със съответната апаратура. Лично аз никога досега с тези гуми не съм изпитвал неувереност в това отношение. Както на сухо, така и на мокро се държат отлично. Що се отнася до сигурността - не мисля, че има сериозно подобрение. Безкамерните обикновенни гуми по принцип не се пръскат на парчета ако са в нормите за експлоатация (най-вече под максимално допустимата скорост). Мисля, че цялата работа е да се спести резервната гума както и това разглезения собственик на BMW да не си изцапа ръчиците в подмяната й. Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 11 Юни 2009, 8:49

martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.



Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 11 Юни 2009, 21:10

martoto написа:С моя собствен опит от 17-ки Bridgestone Potenza още не мога да разбера защо толкова много се оплакват от RFT технологията. 100% има разлика в комфорта понеже борда е много по твърд, но въпреки спортното окачване комфорта е абсолютно на ниво по моя вкус. В крайна сметка уж претендираме за спортни амбиции. Ако ви друса има други марки по щадящи задника автомобили. Има много недоволни и от сцеплението. Според мен това е адски субективно и може да се определи само след тестове със съответната апаратура. Лично аз никога досега с тези гуми не съм изпитвал неувереност в това отношение. Както на сухо, така и на мокро се държат отлично. Що се отнася до сигурността - не мисля, че има сериозно подобрение. Безкамерните обикновенни гуми по принцип не се пръскат на парчета ако са в нормите за експлоатация (най-вече под максимално допустимата скорост). Мисля, че цялата работа е да се спести резервната гума както и това разглезения собственик на BMW да не си изцапа ръчиците в подмяната й. Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Ми те не са много по-скъпи има няма 50лъва с отстъпката та може и по-малко зависи!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 12 Юни 2009, 11:59

Langata написа:Ми те не са много по-скъпи има няма 50лъва с отстъпката та може и по-малко зависи!


Може би зависи от модела. За Bridgestone Potenza R050A разликата може да бъде около или над 70 лв. Но незвисимо от това ето това е от много по-голямо значение:
MaXimal написа:Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Мнение от lusienk » 15 Юни 2009, 12:17

Тези мнения ми звучат, като спора от преди десетина години , че колите с карбуратори са по-добри от инжекциона. Понеже има много електроника и се скапват.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 15 Юни 2009, 18:43

lusienk написа:Тези мнения ми звучат, като спора от преди десетина години , че колите с карбуратори са по-добри от инжекциона. Понеже има много електроника и се скапват.
Не можеш да си представиш колко си прав! :mhihi: :yes:
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Мнение от ecko_becko » 18 Юли 2009, 7:40

Като се има предвид състоянието на нашите родни пътища тип ала лунен пеизаж и факта че джипката ми е без място за резервна гума, ако не бяха фабричните 20ки RF за две лета съм настъпвал около 4-5 рапидки, пирони и всякакви такива производни на Българската ни простотия и може би щях да прекарам доста време в чакане по пътищата. Друг е въпроса че мойте конкретно се ронят като тебешир от как е купена колата, но иначе нека ми друса за мен е по важно да стигна от точка А до точка Б без да си нарушавам спокойствието.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2009

Мнение от gregorian » 26 Юли 2009, 17:30

MaXimal написа:
martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.



Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT

RFT се слагат само и единствено на автомобили с датчик за налягането в гумите :)
По-добре най-бавното BMW,отколкото най-бързият Golf

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 26 Юли 2009, 19:04

gregorian написа:
MaXimal написа:
martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.



Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT

RFT се слагат само и единствено на автомобили с датчик за налягането в гумите :)


Казано по друг начин - да.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 26 Юли 2009, 21:18

Я дайте решения за спей+компресор, че скоро ми предстои по-дълго пътуване с повече хора в колата и решението със резервната гума и крика от Е46-цата не ми върши работа.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 27 Юли 2009, 9:13

продадох си рън-флата и не смятам да сложа скоро пак,докато не направят пътища като в германия. полезна работа е тва ,ма нещо не ми е комфортно с тва возене.

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook