Проблем след нулиране на брояча на накладките...
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Проблем след нулиране на брояча на накладките...
Проблема е следния:
След като задната лява накладка се износи преди дясната (и нямаше кой да сигнализира за това) и надра диска смених дискове и накладки отзад и покрай това и накладките отпред. Понеже никой от двата датчика не беше "сработил" и си бяха ОК реших да ги използвам същите без да ги подменям с нови...
Дотук всичко ок... след смяната нямаше индикации, нямаше проблеми, колата беше палена и гасена няколко пъти... тръгнах си от сервиза и след 30 мин спрях и реших да си нулирам брояча за накладките (предни и задни), тъкмо да покажа скритото меню на един приятел...
Влезнах в менюто, нулирах предните накладки и след като "часовника" мина вместо някво показание в КМ получих "-----" и съответно компа изпищя на "умряло" - в червено ми беше изобразено "колата на стенд". Освен това ми свети постоянно лампата за "ръчна спирачка" без да е дръпната, но това предполагам е сигнал за проблем с датчиците/накладките. Пробвах отново RESET обаче никва оферта - показанието "-----" си седи и когато влезнеш в "Service-Info" и съответно компа иска да ходя в сервиз...
Питането ми е - това значи ли, че има няква инертност на засичане на датчиците и че единият от двата (накладките на предно ляво и задно дясно колело бяха достатъчни, че датчиците да не "сработят") има проблем, който едва след RESET-а е бил засечен, а не веднага след смяната на накладките и последвалото каране 10-15км... ИЛИ трябва да се направи нещо, което аз не знам или да се изчака някво време компа да се "усети" сам, да подаде няква дистанция в КМ и проблема да изчезне сам?
Ако някой е запознат с тва нулиране на брояча на накладките да сподели къв може да е проблема, че тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и след тоя опит за RESET сега нещата са пак "насрани". Тя колата си върви и спира ОК, ама лампата за "ръчна спирачка" като свети и ме изнервя яко. Иначе ръчната си бачка също ОК...
След като задната лява накладка се износи преди дясната (и нямаше кой да сигнализира за това) и надра диска смених дискове и накладки отзад и покрай това и накладките отпред. Понеже никой от двата датчика не беше "сработил" и си бяха ОК реших да ги използвам същите без да ги подменям с нови...
Дотук всичко ок... след смяната нямаше индикации, нямаше проблеми, колата беше палена и гасена няколко пъти... тръгнах си от сервиза и след 30 мин спрях и реших да си нулирам брояча за накладките (предни и задни), тъкмо да покажа скритото меню на един приятел...
Влезнах в менюто, нулирах предните накладки и след като "часовника" мина вместо някво показание в КМ получих "-----" и съответно компа изпищя на "умряло" - в червено ми беше изобразено "колата на стенд". Освен това ми свети постоянно лампата за "ръчна спирачка" без да е дръпната, но това предполагам е сигнал за проблем с датчиците/накладките. Пробвах отново RESET обаче никва оферта - показанието "-----" си седи и когато влезнеш в "Service-Info" и съответно компа иска да ходя в сервиз...
Питането ми е - това значи ли, че има няква инертност на засичане на датчиците и че единият от двата (накладките на предно ляво и задно дясно колело бяха достатъчни, че датчиците да не "сработят") има проблем, който едва след RESET-а е бил засечен, а не веднага след смяната на накладките и последвалото каране 10-15км... ИЛИ трябва да се направи нещо, което аз не знам или да се изчака някво време компа да се "усети" сам, да подаде няква дистанция в КМ и проблема да изчезне сам?
Ако някой е запознат с тва нулиране на брояча на накладките да сподели къв може да е проблема, че тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и след тоя опит за RESET сега нещата са пак "насрани". Тя колата си върви и спира ОК, ама лампата за "ръчна спирачка" като свети и ме изнервя яко. Иначе ръчната си бачка също ОК...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тва хубу... датчиците лесно ше смениме... но ми е чудно що чак след нулирането се появи проблема... компа кога точно прави проверка на датчиците... щото е малко странно да става след известно време, щото така мое да се изтъркат накладките и да не ти го подаде като грешка... а ако става веднага, тогава що преди нулирането не ми обади за проблем с датчиците...
Още повече че нито един от двата датчика не беше "докоснат" - накладките не бяха се изтрили до там... как па и двата се скапаха едновременно... някси не ми излиза логиката...
Още повече че нито един от двата датчика не беше "докоснат" - накладките не бяха се изтрили до там... как па и двата се скапаха едновременно... някси не ми излиза логиката...
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Логика има. Просто като смениш датчиците ги сравни със новите и ще разбереш, че е имало една пъпчица на тях или са се откъртили понеже са се опекли и като се извадят и сложат пак в повечето случаи дават фира.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
motor написа:че е имало една пъпчица на тях или са се откъртили понеже са се опекли и като се извадят и сложат пак в повечето случаи дават фира.
Егати тоягата... за пореден път се убеждавам, че тия по-новите коли нямат нищо общо с тия преди 10 години... никога не съм имал подобни абсурдни проблеми с Е36-цата... или пък датчиците за накладките
djordje написа: искаш да знаеш що така. ми нз, логика няма.
Никога не мога просто да се примиря.... "така става.." не ме устройва, трябва да знам причината
7 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани