Проблем след нулиране на брояча на накладките...

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Проблем след нулиране на брояча на накладките...

Мнение от Mollov » 10 Юни 2009, 19:58

Проблема е следния:

След като задната лява накладка се износи преди дясната (и нямаше кой да сигнализира за това) и надра диска смених дискове и накладки отзад и покрай това и накладките отпред. Понеже никой от двата датчика не беше "сработил" и си бяха ОК реших да ги използвам същите без да ги подменям с нови...

Дотук всичко ок... след смяната нямаше индикации, нямаше проблеми, колата беше палена и гасена няколко пъти... тръгнах си от сервиза и след 30 мин спрях и реших да си нулирам брояча за накладките (предни и задни), тъкмо да покажа скритото меню на един приятел...

Влезнах в менюто, нулирах предните накладки и след като "часовника" мина вместо някво показание в КМ получих "-----" и съответно компа изпищя на "умряло" - в червено ми беше изобразено "колата на стенд". Освен това ми свети постоянно лампата за "ръчна спирачка" без да е дръпната, но това предполагам е сигнал за проблем с датчиците/накладките. Пробвах отново RESET обаче никва оферта - показанието "-----" си седи и когато влезнеш в "Service-Info" и съответно компа иска да ходя в сервиз...

Питането ми е - това значи ли, че има няква инертност на засичане на датчиците и че единият от двата (накладките на предно ляво и задно дясно колело бяха достатъчни, че датчиците да не "сработят") има проблем, който едва след RESET-а е бил засечен, а не веднага след смяната на накладките и последвалото каране 10-15км... ИЛИ трябва да се направи нещо, което аз не знам или да се изчака някво време компа да се "усети" сам, да подаде няква дистанция в КМ и проблема да изчезне сам?

Ако някой е запознат с тва нулиране на брояча на накладките да сподели къв може да е проблема, че тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и след тоя опит за RESET сега нещата са пак "насрани". Тя колата си върви и спира ОК, ама лампата за "ръчна спирачка" като свети и ме изнервя яко. Иначе ръчната си бачка също ОК...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 10 Юни 2009, 20:05

веднага ще ти дам отговор - смени си датчици и ще се оправи. имах абсолютно същия проблем, мислехме да минем без датчици, ма понеже си бяха износени, след смяната даваха на късо, нищо че изглеждаха ок. колата на стенд в червено ми е позната :).

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 14.09.2008

Мнение от maxxbg » 10 Юни 2009, 21:35

djordje написа:веднага ще ти дам отговор - смени си датчици и ще се оправи

Абсолютно точно. И аз при смяната на накладките реших да мина със старите датчици, понеже ми изглеждаха читави,но не става...датчиците струват смешни пари, но пуст мързел...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Юни 2009, 21:44

Тва хубу... датчиците лесно ше смениме... но ми е чудно що чак след нулирането се появи проблема... компа кога точно прави проверка на датчиците... щото е малко странно да става след известно време, щото така мое да се изтъркат накладките и да не ти го подаде като грешка... а ако става веднага, тогава що преди нулирането не ми обади за проблем с датчиците...

Още повече че нито един от двата датчика не беше "докоснат" - накладките не бяха се изтрили до там... как па и двата се скапаха едновременно... някси не ми излиза логиката...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 10 Юни 2009, 22:01

ми що така не мога да ти кажа. аз смених накладки и дискове, тръгнах си. след няколко часа решавам да права ресет на компа, понеже интервенцията я правхме при Ясен, и веднага след рестарт - греда, червено. са на теб не ти стига че си решил проблема, искаш да знаеш що така. ми нз, локига няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 10 Юни 2009, 22:52

Логика има. Просто като смениш датчиците ги сравни със новите и ще разбереш, че е имало една пъпчица на тях или са се откъртили понеже са се опекли и като се извадят и сложат пак в повечето случаи дават фира.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Юни 2009, 23:01

motor написа:че е имало една пъпчица на тях или са се откъртили понеже са се опекли и като се извадят и сложат пак в повечето случаи дават фира.


Егати тоягата... за пореден път се убеждавам, че тия по-новите коли нямат нищо общо с тия преди 10 години... никога не съм имал подобни абсурдни проблеми с Е36-цата... или пък датчиците за накладките :)

djordje написа: искаш да знаеш що така. ми нз, логика няма.


Никога не мога просто да се примиря.... "така става.." не ме устройва, трябва да знам причината :)

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook