Редуциране на мощност!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- STEFF-X3
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3
- Мечтае да кара: Aston Martin
Редуциране на мощност!
Здравейте колеги,предполагам че вече е съществувала такава тема но на мен ми е трудно да я открия и реших да направя нова.
Питането ми е дали има някой запознат който може да ми обясни в какво точно се състои така нареченото редуциране на мощност което нашите дилъри предлаагат и може ли да се отстрани. Знам че най-вече става при новите дизелови мотори 2.0d 177кс. Правят ги на 163кс за да не са акцизни.
Благодаря Ви предварително.
Питането ми е дали има някой запознат който може да ми обясни в какво точно се състои така нареченото редуциране на мощност което нашите дилъри предлаагат и може ли да се отстрани. Знам че най-вече става при новите дизелови мотори 2.0d 177кс. Правят ги на 163кс за да не са акцизни.
Благодаря Ви предварително.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Re: Редуциране на мощност!
Колега, все пак Нова година не е далеч, аз на твое място бих се въздържал от
интервенции по електрониката на автомобила. Предполагам си запознат, че от
01.01.2010 акциза отпада. Ако си супер на зор да вземеш колата до тази дата
я карай с транзитни номера.
интервенции по електрониката на автомобила. Предполагам си запознат, че от
01.01.2010 акциза отпада. Ако си супер на зор да вземеш колата до тази дата
я карай с транзитни номера.
- STEFF-X3
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3
- Мечтае да кара: Aston Martin
Re: Редуциране на мощност!
Колеги колата която в момента карам е такава затова просто искам да знам в бордовия компютър ли е пипано и има ли вариант да се върне обратно на 177кс. По принцип в БМВ много ме уверяваха че разликата е била толкова малка че изобщо не се усещала. Искам да чуя вашите мнения дали някой има компетентен отговор на въпроса.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Редуциране на мощност!
Вероятно е някакъв "компромисен" софтуер, който да я "спъва" чрез една идея по-слаб надув и настройки... не виждам проблем да се "чипне" до стандартните настройки и да си ги получиш тези 177PS Не би трябвало да ти "скъса" гаранцията Само дето ще ти искат "някой" лев за услугата...
Иначе тези 14 коня (и някви nm) реално едва ли ще ги усетиш в нормални условия... дори и да пробваш с "нормална" кола, усещането вероятно ще е по-скоро психологично... от колкото наистина голямата разлика
Иначе тези 14 коня (и някви nm) реално едва ли ще ги усетиш в нормални условия... дори и да пробваш с "нормална" кола, усещането вероятно ще е по-скоро психологично... от колкото наистина голямата разлика
Re: Редуциране на мощност!
Нещо ми се върти в главата, че официалните дилъри могат да ти върнат липсващите "кончета".
Re: Редуциране на мощност!
Намалена мощност се постига чрез промяна в електронното управление на мотора. BMW GmbH предлагат тази опция - големи компании използват мотори с по-ниска мощност, за да пестят от данъци и такси. Нама никакъв проблем да се смени софт-а и колата да работи с повече мощност. А, да, смятам, че определно ще се усеща - може да са 10 к.с., но разлика има, дори и само при междинни ускорения или при максимална скорост.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Редуциране на мощност!
Ако колата ти е била дефорсирана от дилъра, най-добре иди пак при тях да ти я оправят. Така няма да си загубиш гаранцията.
Si non confectus, non reficiat.
- xdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: x3
- Мечтае да кара: m5 e60; x6
Re: Редуциране на мощност!
Zagy написа:Ако колата ти е била дефорсирана от дилъра, най-добре иди пак при тях да ти я оправят. Така няма да си загубиш гаранцията.
Съгласен съм с колегата. Задължително ще се усещат тези 14 к.с., така, че и моят съвет е да си ги върнеш.
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Re: Редуциране на мощност!
15 коня на едно и също купе се усещат - хич няма да е психологически ефекта само...
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Редуциране на мощност!
В сайта на Digital tuning.
За Е60 163коня , мощността става 196коня.
За Е60 177коня , мощността става 210коня.
Както и всички останали параметри за въртящ момент, разход и максимална скорост
Това ме навежда на мисълта , че двигателя не е спънат само софтуеърно от 177 на 163коня.
За Е60 163коня , мощността става 196коня.
За Е60 177коня , мощността става 210коня.
Както и всички останали параметри за въртящ момент, разход и максимална скорост
Това ме навежда на мисълта , че двигателя не е спънат само софтуеърно от 177 на 163коня.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Редуциране на мощност!
Тва са различни мотори.... единият е тоя фантомния 163PS, дето (уж) го взимат от Е39, а другият си е стандартният 2.5d за Е60... ама ти на сайта на DT не вярвай безрезервно, че и там има глупости..
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Редуциране на мощност!
Mollov написа:Тва са различни мотори.... единият е тоя фантомния 163PS, дето (уж) го взимат от Е39, а другият си е стандартният 2.5d за Е60... ама ти на сайта на DT не вярвай безрезервно, че и там има глупости..
Ти в друга тема пишеш , че 163 и 177 са едни и същи двигатели само се редуцират за Белгия и разни други държави а сега са различни моторите. Изясни ми кое е вярното според тебе.
П.П. И аз съм съгласен , че в сайта на ДТ не всичко е вярно .
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Редуциране на мощност!
Дам... ма ти не си ме разбрал какво написах по-горе....
За тая тема - реално, двигателите са различни... тези, които цитираш от DT.
За другата тема - там двигателя е един и същи, само че софтуерно го спъват...
Съвпадението тук идва от "163PS" - стандартният (първия) М57D25 е нарочно направен 163PS заради акцизи, такси и т.н. Наследника му, M57TUD25 e 177PS, но поради същите причини относно акцизи, такси и т.н. е софтуерно спънат до същата граница от 163PS...
Затова ти казвам да не гледаш сайта на DT, щото там това си е подвеждане на потребителя... освен ако някой наистина не успее да извади M57D25 в Е60, което ще си е малшанс според мен...
За тая тема - реално, двигателите са различни... тези, които цитираш от DT.
За другата тема - там двигателя е един и същи, само че софтуерно го спъват...
Съвпадението тук идва от "163PS" - стандартният (първия) М57D25 е нарочно направен 163PS заради акцизи, такси и т.н. Наследника му, M57TUD25 e 177PS, но поради същите причини относно акцизи, такси и т.н. е софтуерно спънат до същата граница от 163PS...
Затова ти казвам да не гледаш сайта на DT, щото там това си е подвеждане на потребителя... освен ако някой наистина не успее да извади M57D25 в Е60, което ще си е малшанс според мен...
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани