Как да позасиля N52B25 ?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Как да позасиля N52B25 ?
ако не стане ще си караш с грешка на борда ... но няма да е от значение за въренето
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Да, мен не ме притеснява че ще свети жълтата лампа, а да не вкарва колата в авариен режим.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глупост и ще ти донесе повече дискомфорт отколкото усещане за пърформанс. Колата ти е чудесна и сток и върви много добре. Ако все пак ти се дават малко пари и искаш да се самозаблуждаваш - сложи си един миещ се филтър, спринт бустър и я карай само с 98 - колата няма да върви по-добре но ще се усеща по-лека и маневрена. Чип за този дигател е първо безмислено, второ рисковано. Ако не ти стига мощност - моя съвет е - смени колата
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Sapa написа:Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глуп.....
то не може да надуеш атмосферка без да подсилиш КММ... за това което иска да направи колегата чип генерация не е глупост. В случая това което ти направи с твоя двигател е глупост, ама нямаше как да ти го кажа защото тогава само четях форума и знаех крайния вариант- много бързо смлян мотор.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Как да позасиля N52B25 ?
LUCIFER'S написа:Sapa написа:Аз бих дал един съвет като минал през всички степени на тунинговане на 2.5 М54 (без турбо ) - компресорен кит за този двигател (N52) още няма който да е масов и стабилен. Като изключим тази опция, всичко друго е пълна глуп.....
то не може да надуеш атмосферка без да подсилиш КММ... за това което иска да направи колегата чип генерация не е глупост. В случая това което ти направи с твоя двигател е глупост, ама нямаше как да ти го кажа защото тогава само четях форума и знаех крайния вариант- много бързо смлян мотор.
Колега, мислиш ли, че можеш да продаваш за маса пари компресор кит, който "много бързо смила мотора"? Момчетата от ESS ако бяха толкова добри търговци, щяха други неща да продават, вярвай ми.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Feanor написа:
Колега, мислиш ли, че можеш да продаваш за маса пари компресор кит, който "много бързо смила мотора"? Момчетата от ESS ако бяха толкова добри търговци, щяха други неща да продават, вярвай ми.
Явно не ти е ясно нещо, качеството на компресора, няма нищо общо с това което е двигателя излязъл от завода, като например износоустойчивост, якост на опън на натиск и т.н., топлинно износо устойчивост и запазване на тези технологични качества на металите, от които са направени и изчислени като дебелина на материала, тегло... при сток двигател, тези части имат едни характеристики и размери (бутала със слаби чела, сигменти, лагери коляно мотовилков механизъм).... да не говорим, че на един двигател качиш ли му мощност му трябва и повече мазане и охлаждане... а това нещо никой не го има предвид... размислите ги оставям на вас..., защото да тунинговаш силово един ДВГ не означава да си купиш само едно кидче и да си свирукаш и да се кефиш каква е разликата... е освен ако не си мазухист и да сменяш мотор всяка седмица истинския тунинг струва скъпо.. колкото самия автомобил,
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Чакай да видим дали съм разбрал добре... Значи според теб хората продават компресорен кит предназначен за конкретен двигател без да си направят труда дори да проверят дали аджеба това няма да скапе същия тоя двигател "много бързо"? Ти нали разбираш, че такъв бизнес не би могъл да съществува дори теоретически?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Е, аз не коментирам мойте "глупости". Макар че компресорната петица сега с 3.0 М54 вече над 340 к.с. се движи без проблеми над 25 000 км и върви по последни тестове повече от сток 335i... Но всеки си има своето мнение. Аз моето си го казах горе
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да позасиля N52B25 ?
все пак всеки решава за себе си кое и как го удовлетворява и какво да прави с колата си, но това повишаване на мощността, както излиза от написаното по-горе около 100к.с. без да е подсилен двигателя означава и води само до едно нещо зверско съкращаване на живота на мотора...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Категорично натоварването на двигателя с 100 к.с. отгоре и без тях е много различно, но хубавото е че има конструирани двигатели които имат доста голям капацитет (сещам се за двигателит на СААБ дето оригинално са по 150 коня а си ги карат по над 100К км на 280-300 к.с.). Неслучайно N52 не се компресира масово (да се върнем на темата), а М54 го мъчат доста.
Както и да е, всеки си има мнение и желания за поемане на риск. Аз не исках да започваме спора за компресора, а само да кажа, че според мен на сравнително нова кола като Е90 с N52 за мен е глупаво да се сменя генерация, да се занимава с махнати катализатори и пр.
Както и да е, всеки си има мнение и желания за поемане на риск. Аз не исках да започваме спора за компресора, а само да кажа, че според мен на сравнително нова кола като Е90 с N52 за мен е глупаво да се сменя генерация, да се занимава с махнати катализатори и пр.
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км ще взема да си купя един КиН и да видим
хахахха
и така 1000км ще взема да си купя един КиН и да видим
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да позасиля N52B25 ?
INTEGRALE написа:Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км ще взема да си купя един КиН и да видим
щом усещаш такава разлика след смяна на сток филтър, стар със нов си купи един К&N и ще останеш много приятно изненадан от по-доброто засмукване на мотора
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Поръчан е и пътува насамLUCIFER'S написа:INTEGRALE написа:Колега мойта е с м54 но мися че след като смен филтъра с нов( хартиен си) все едно карам Мка
хахахха
и така 1000км ще взема да си купя един КиН и да видим
щом усещаш такава разлика след смяна на сток филтър, стар със нов си купи един К&N и ще останеш много приятно изненадан от по-доброто засмукване на мотора
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Направо си смени и дросела с по-голям. Динан имат много хубави такива за 800 долара. Знаеш ли как ще ти засмуква тогава колата!!! Ще ти качи мощността с още 3 коня
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Как да позасиля N52B25 ?
800$ за 3-5коня... си е безсмислено , по скоро бих свалил клапата да я позачистя... макар че незнам дали се цапа на тия коли...
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани