E30 M3 размисли
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
GaD написа:Братчед, не си прав за много неща......
ама съм прав поне за малко



Братчед знам, че не обичаш да четеш дълги постове....ама аз там съм си написъл, каратко, точно и ясно - Световен Рали Шампионат, Световен Пистов Шампионат, DTM, IRC, ERC......
Във тези шампионати влизат най-различни и интернационални автомобили, не само европейски

И за автомобилите в тези серии, които погледнати от настоящето са станали нещо повече от шампиони - може да се каже, че те са се превърнали в легенди...и затова не е нужно да "поровим" в нета, а е явно за всички фенове....

А иначе...много коли са дали по нещо на моторспорта - виж дори и Дачия са дали много в моторния спорт в Румъния - там те се използват и за писта и за рали и за рали-крос и за квото ти дойде на акъла, същите примери има за Лада, Жигули, Шкода.....и тн., но тук говорим за принос от световен мащаб, а не за някой регионален шампионат бил той и в Япония

ПС: ....и аз ни най-малко не искам да отрека приноса на японски автомобили в моторния спорт......той не е никък малък (особенно в съвременния рали спорт).....но няма как да наредя Скайлайна редом с Субару Импреза 555, Mitsubishi Evo 3,4,5, Toyota Celica Turbo 4WD....и тн
офффф заключвайте, трийте или не знам кво да прайте с тая тема, че вече ми писна

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Браво бе ... сега пък това как го написа... излиза, че шампионатите в които е очаствал ГТР са от ранга на тези в които е участвала Дачия ... и Лада ... хаха малко по-сериозно де.
Ето, че имало шампионат в Япония с участието на М3ки и Р32ки...
http://www.youtube.com/watch?v=F_trytv- ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=eI0rIuwGuD4


http://www.youtube.com/watch?v=F_trytv- ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=eI0rIuwGuD4
без реклами в подписа...

- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Колкото и да съм фен на БМВ и на е30 като цяло не мога да кажа че максо няма право.Скаилаин Гтр е мачкал не по малко от М3 по пистовите шампионати в Япония и в Австралия.Просто колата не е била толкова известна по това време! Че като усещане карането на М3 е30 е нещо специално няма съмнение но не бъдете коне с капаци и краини фанатици!
- Kashalota
-
Трудно влиза в колата
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 E91 330xi
Бая дълго време си четох без да вземам която и да е страна...с риск да бъда набеден за предател и аз ще си изкажа мнението...да съгласен съм ,че Е30 е уникална кола,да и аз имам такава..съгласен съм също ,че и М3 Е30 е уникална кола-спора е нулев...според мене Максо иска да ви обясни,че е безпредметно да се дадът 30к лв. за кола от която ще махнеш мотор,окачване,салон и ще остане едно голо купе...защото това е единственото,което има общо(и то не съм сигурен дали е на 100%) с тези коли за които и Сашо и Виктор говорят...ако не беше така щеше да има и 190-ки по 30к. лв-колекционерски за писта...и двете страни имат своята гледна тояка и двете страни са прави...Ако искаш да изпитваш кефа и усмивката за която Азраил и Сашо говорят-ДА това е Е30 М3 и това са фанатични пари за кола която да изкарваш събота неделя или може и всеки ден...да се возиш някъде да пързалнеш някое завойче,НО когато става дума за писта...можете да питате Росен Коларов...салона му е в на Виктор колата,окачването бог знае де,а мотора мисля ,че само блока му е от С14 ако не съм изпуснал нещо и не е сменил и това...Дори бързата Е30-ка М3 от Ринга няма нищо общо като салон,окачване еле па мотор(ако бъркам нещо,моля да ме поправите)...точно за това Максо не се съгласява с вас нито вие с него...защото и двете страни са абсолутно прави-за улиците Е30-ката е уникална...спора е нулев и мисля,че всички мислят така,НО пистата е друго и обикновенната 30-ка с 30к или по-малко в нея е за там,ако разбира се имаш каквито и да е мераци за имената в челните позиции или там за каквото претендирате...както сток Мката не е за писта,така и 30хилядовата 30ка не е за града-безпорни факти...
'94 E36 318is ; '91 E30 32* ; '99 Z3 1.9i; '91 E30 "червена"; '93 E30 convertible; '95 Е36 318ti ; '07 Е91 330xi
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
От отдавна не е имало толкова хубава тема, въпреки че спорът не е от най-конструктивните. Без да взимам страна смятам, че всички са по своему прави. Просто смесваме обективни и субективни фактори и усещания. И все пак хората са микс между рационалното и нерационалното. Абсолютен верен отговор няма, всеки си има истина. По-важното е като автомобилни ентусиасти да се уважаваме и да не се наричаме един друг "пумяри", втора класа хора, непросветени, заслепени и тнт
Благодаря на всички участници в темата.
Благодаря на всички участници в темата.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Е30 М3 е прилична колица за фън но мисля че се прекалява и се спекулира с тази обаятелна и мистериозна легендарност за която всички говорят. Естествено че като е рядка може да си позволяват да й слагат табелка с 30к но това е единствено поради колекционерска стойност или по точно понеже има хора готови да отделят пари за да се насладят на носталгично автомобилно усещане от отминали епохи. Това е, отвъд антикварната мистерия и (признавам си
) доста пикантен външен вид, тази кола не може да предложи кой знае колко скорост, нито кой знае колко хандлинг, които да отговарят на безумните си пари които струва. Дори и описанията че си струвала заради буйният хулигански темперамент който предлагала сравнено с осъвременените си събрята също е подвъпрос - покарайте нещо с V8
нещо като чочоне иби 190Е ево , или айде нещо по тип купе - вижте Хамериканците - не съм се возил и мога само да предполагам но едно ХЕМИ куда
или Камаро СС
са далеч по подходящи коли с които да се претъркаляш в дерето
, мисля че печелят в категорията " най трудно вкарваеми в пътя
".
И понеже някой се изказа че М3 си струвало заради моторшпорт наследството си и отпечатакът който била оставила чрез многобройните си и неизмерими победи и че скайлайн ГТР бил допринесъл за моторспорта колкото дачия за румъния и тракторите за отбора на бате борисов
Не искам да предизвиквам спорове БМВ вс Нисан но искам да ви запозная с някои факти относно възможностите на колата. За жалост ГТР не е участвал в много международни сътезания но в тези които е участвал е мачкал наред. Например модела Р32 е бил разработен да участва в Австралийския ГТ шампионат - по времето там на сцената фаворити са били холдени (австралийски опели) с V8 агрегати и великата сиера РС500 - тази същата която е играла голяма конкуренция на М3-то в ДТМ. Нисана се появил и 3 години подред печелил, и не само ми нямал изгубен старт, дори и от сиерата. На третата година променили правилата единствено за да не може да участва ГТР-а , след което нисаните се завръщат в япония където си правят ГТ1 шампионат в който си участват сами.
Ето едно клипче http://www.youtube.com/watch?v=XMhj22QLH1Y от едно от състезанията в австралия преди забраната, надявам се да бъде оценено от моторшпорт ентусиастите или поне да се убедят че ГТР-а е оставил своята макар и малка следа в историята на шампионатите и най важното - борил се е мъжки срещу наистина достойни противници, даже ако се загледате в надпреварата можете да видите и въпросното Е30 М3... малко назад в класирането.






И понеже някой се изказа че М3 си струвало заради моторшпорт наследството си и отпечатакът който била оставила чрез многобройните си и неизмерими победи и че скайлайн ГТР бил допринесъл за моторспорта колкото дачия за румъния и тракторите за отбора на бате борисов

Не искам да предизвиквам спорове БМВ вс Нисан но искам да ви запозная с някои факти относно възможностите на колата. За жалост ГТР не е участвал в много международни сътезания но в тези които е участвал е мачкал наред. Например модела Р32 е бил разработен да участва в Австралийския ГТ шампионат - по времето там на сцената фаворити са били холдени (австралийски опели) с V8 агрегати и великата сиера РС500 - тази същата която е играла голяма конкуренция на М3-то в ДТМ. Нисана се появил и 3 години подред печелил, и не само ми нямал изгубен старт, дори и от сиерата. На третата година променили правилата единствено за да не може да участва ГТР-а , след което нисаните се завръщат в япония където си правят ГТ1 шампионат в който си участват сами.
Ето едно клипче http://www.youtube.com/watch?v=XMhj22QLH1Y от едно от състезанията в австралия преди забраната, надявам се да бъде оценено от моторшпорт ентусиастите или поне да се убедят че ГТР-а е оставил своята макар и малка следа в историята на шампионатите и най важното - борил се е мъжки срещу наистина достойни противници, даже ако се загледате в надпреварата можете да видите и въпросното Е30 М3... малко назад в класирането.

- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Oyama написа: вижте Хамериканците - не съм се возил и мога само да предполагам но едно ХЕМИ кудаили Камаро СС
са далеч по подходящи коли с които да се претъркаляш в дерето
, мисля че печелят в "категорията трудно вкарваеми в пътя
".
Тая част от поста ти показа, че не си разбрал и няма да разбереш идеята на М3 и на M GmbH като цяло


Oyama написа:Дори и описанията че си струвала заради буйният хулигански темперамент който предлагала сравнено с осъвременените си събрята също е подвъпрос - покарайте нещо с V8
Замислял ли си се защо М3 има точно 4 цилиндров мотор, а не 6 цилиндров при положение, че вече е бил създаден такъв? ЗАРАДИ БАЛАНСА !!! Нещо на което BMW обръща внимание

Не се опитвай да говориш за нещо за което нямаш информация, нещо всепризнато във което ти не си вникнал

Последна промяна Ivan Petrov на 20 Сеп 2008, 0:37, променена общо 1 път
Ми като е заради баланса що в момента М3 е с V8
Добре дошъл в сектата. Ако вникна истински в магията ще ми разрешиш ли да споменавам за него?

Ivan Petrov написа:
Не се опитвай да говориш за нещо за което нямаш информация, нещо всепризнато във което ти не си вникнал![]()
![]()
![]()
![]()
Добре дошъл в сектата. Ако вникна истински в магията ще ми разрешиш ли да споменавам за него?

Последна промяна Oyama на 20 Сеп 2008, 0:43, променена общо 1 път
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Във времето колите стават все по големи и по големи, на тия колиграми са решили, че могат да уравновесят както трябва колата със V8, намерили са начин да олекотят двигатела и тн
За баланса на Е92 М3 не се притеснявай, гарантирам ти, че е разгледан също толкова обстойно както и окачването, както и спирачките, както и двигателят
Знаеш ли каква е разликата между Е30 М3, Е36 М3, Е46 М3 и Е92 М3
Че само Е30 М3 е правена с идеята не толкова да се продава добре, колкото да получат хомологация за DTM състезанията
В магията няма как да вникнеш, вникнал си вече в друга магия, явно японската
Аз че съм сектант не отричам, и друго освен BMW ще си купя само и единствено ако съм пиян, дрогиран и цялото ми семейство е заплашено със смърт, НО не виждам ти какво правиш тук? Опитваш се да обсъждаш неща които никога няма да разбереш
За мен напълно оригинално Е30 М3 е по скъпо от всяка друга наточена Е30-ка, независимо колко е направена и колко пари са наляти в нея
Защо ли? Защото ги няма, защото всеки може да направи наточена Е30-ка, защото има S във вин номера, защото е легенда, защото съм ентусиаст 


Знаеш ли каква е разликата между Е30 М3, Е36 М3, Е46 М3 и Е92 М3


Oyama написа:Ми като е заради баланса що в момента М3 е с V8Ivan Petrov написа:
Не се опитвай да говориш за нещо за което нямаш информация, нещо всепризнато във което ти не си вникнал![]()
![]()
![]()
![]()
Добре дошъл в сектата. Ако вникна истински в магията ще ми разрешиш ли да споменавам за него?
В магията няма как да вникнеш, вникнал си вече в друга магия, явно японската




- CarrollShelby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Бургас
По новите коли никога няма да са като старите...Минимална мисъл за безопастност,максимална за мощност...Все едно да кажеш,че Shelby GT500 69' ще е по-безинтересно от Shelby GT500 2006-7.Просто никъв шанс. 


Ivan Petrov написа:
В магията няма как да вникнеш, вникнал си вече в друга магия, явно японскатаАз че съм сектант не отричам, и друго освен BMW ще си купя само и единствено ако съм пиян, дрогиран и цялото ми семейство е заплашено със смърт, НО не виждам ти какво правиш тук? Опитваш се да обсъждаш неща които никога няма да разбереш
За мен напълно оригинално Е30 М3 е по скъпо от всяка друга наточена Е30-ка, независимо колко е направена и колко пари са наляти в нея
Защо ли? Защото ги няма, защото всеки може да направи наточена Е30-ка, защото има S във вин номера, защото е легенда, защото съм ентусиаст
Ми аз и махо точно това се опитваме да обясним тука, че цената на тая кола е висока заради хората с диагноза като тебе


CarrolShelby написа:По новите коли никога няма да са като старите...Минимална мисъл за безопастност,максимална за мощност...Все едно да кажеш,че Shelby GT500 69' ще е по-безинтересно от Shelby GT500 2006-7.Просто никъв шанс.
Прав си, ето защо казах че (ако не си БМВ сектант) и искаш кола която на първя място трябва да е хулиган на пътя - има много по добри избори от Е30-ката. Е естествено едно шелби ще излезе даже много по скъпо да не говориме за разхода на бензин от Е 30-ката но тука не говориме за това нали ?
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Май той имаше друго предвид 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
На М3-та и е такава цената, поради същата причина, заради която и тия коли са с такива цени: Lancia Delta HF Integrale, Lancia Stratos, Lancia 037, BMW M1, BMW E28 M5, BMW M635 CSi, BMW 2002 turbo, BMW 327/28 Sportcoupe, Renault Alpine A110 1600 S и така нататъка.
Те са по-бавни, по-стари, по-неудобни, без висони технологии, но не това е важното
Тия коли вече са си класика и историята е най-ценното нещо в тях
Има хора, ценители, които имат достатъчно възможности, че да не са практични
П.П. Истината е - взимаш си една такава за позьорщина, една обикновена Е30-ка за извращения по пистите и полигоните и нещо високо проходимо за ежедневно по българските пътища. По възможност с ролбари и голям нож(снегорин) отпред. Може и ратрак
Те са по-бавни, по-стари, по-неудобни, без висони технологии, но не това е важното



П.П. Истината е - взимаш си една такава за позьорщина, една обикновена Е30-ка за извращения по пистите и полигоните и нещо високо проходимо за ежедневно по българските пътища. По възможност с ролбари и голям нож(снегорин) отпред. Може и ратрак

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани