Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от Deadgame » 07 Май 2010, 10:56

NIKI_TIPO написа:MOMO



абе туи не са ли астрени седалки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е30 COUPE
Мечтае да кара: Е30 COUPE
Детайли за колата: M пакет

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от NIKI_TIPO » 07 Май 2010, 11:21

Deadgame написа:
NIKI_TIPO написа:MOMO



абе туи не са ли астрени седалки

дам и ги продавам ;) или заменям за едно корито :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е30 COUPE
Мечтае да кара: Е30 COUPE
Детайли за колата: M пакет

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от NIKI_TIPO » 17 Май 2010, 21:59

значи сложих м50б20 ката и си работи доста добре мотора,обаче има нещо което не е както трябва,не се цепи както трябва и попрекъсва,значи съмняваме бензиновата помпа че е слаба (3 бара от алфа 33 16V),другото е че въздушния филтър зима много горещ въздух от радиатора,другото е някои вакоми да не наред..един пат се изцепва мн добре другия път не както тря..най мисля че може да е от помпата бензиновата какво ще кажете :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от ///ivanE30 » 17 Май 2010, 22:04

махни капака и виш бубинките на лулите да не се е отвило някоя гаика и от там ти идва прекъсването от време на време :smoke:
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от zzuzi » 17 Май 2010, 22:07

Гледам нещо е лепен маншона към дебиЛомера....да не е имало газови истории преди по тоя двг?
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е30 COUPE
Мечтае да кара: Е30 COUPE
Детайли за колата: M пакет

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от NIKI_TIPO » 17 Май 2010, 22:11

zzuzi написа:Гледам нещо е лепен маншона към дебиЛомера....да не е имало газови истории преди по тоя двг?

газ не е имал тоя мотор просто маншона е скъсан,обаче аз го налепих здраво и даже се изцепи мн добре след това ама после пак почна да си прай кото иска
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от -Kris- » 17 Май 2010, 22:13

кажете в крайна сметка, за тоя м50 какъв дебит му трябва от помпата да сме сигурни? :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от Dafy » 17 Май 2010, 22:24

абе пичове питате, питате, а грам не гледате !
вижте регулатора на бензиновата рейка /където стоят дюзите/ има си номер погленете в нета и ше разберете на колко бара отваря ...
ако налягането ви пада преди да го достигне, значи е помпа или затлачен филтър ...
няма никой да ви каже колко бара е докато не видите номера ...
на мойто м40 регулатора е е*ан и е изключен вакуума, защото си отваря на 3.3 ... а по книга дават, че колата трябва да работи на 3.5
помпата иначе си е новичка и блъска здраво ...
п.с. затова се препоръчват да се използват само оригинални части за модела ! а не Скрап туниннг ... алфа 33 тва няма живи роднидни ... сорри ... дразня се от такива поциганявания ... всеки сам си знае как да си ... жената...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от -Kris- » 17 Май 2010, 22:32

ееее...човек да не пита нещо тука, големи капацитети, големи майни...помпата лично е тествана и работи бетон на 3 бара, скрап тунинг и другите лафчета ги задръж за някой друг форум :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от Deadgame » 17 Май 2010, 22:51

еми аз бях с м40 1.6 после сложих същия мотор и си стриже такаче няма е помпата при мен няма проблем с изцепването както го каза, гледаи там тия лоли, кабели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от zzuzi » 18 Май 2010, 0:29

1во сложете един нов маншон,че с тва лепене нищо не става(доказано от личен опит ;) )
2ро вижте разните вакуумчета и специално това към регулатора
3ти ....Защо за пробата не вържете е36цовата помпа,ако трябва и в едно шише с бензин я цопнете,но да видите с бмвджийска помпа ко ще стане....или с някоя външна ако имате под ръка.
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от ///ivanE30 » 18 Май 2010, 16:05

моита прекъсваше и не се "изрезваше" защото на 6ти цилиндър нямаше гаики на бобинката странно как нямаше (някои маи си направи ташак с мене :mhihi: :mhihi: ) но и аз преминах през сички тия вълнения с помпи регулатори даже свалях резервоара (щото съм с външна помпа) а проблема се оказа очеваден :mhihi: :mhihi: ;)
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е30 COUPE
Мечтае да кара: Е30 COUPE
Детайли за колата: M пакет

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от NIKI_TIPO » 18 Май 2010, 19:07

проверих лулите и свещите,по свещите и улеите им имаше масло разлято,предполагам защото мотора е от обърната кола която е седяла доста дълго време по таван даже в филм са я снимали и заради това да е имало масло,изчистих ги свещите с финна шкурка после видях че жилото на газта си ходи където иска и него го позакрепих и направих едно кръгче из квартала и един път не ми прекъсна но още не съм сигурен дали е било заради това,времето ще покаже :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от Lenco » 18 Май 2010, 19:42

То май стана мода у България, един да ти слага мотора, а друг да го подкарва.
Успешно довършване :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Купих си вече второто по ред е30 и съм още по щастлив

Мнение от -Kris- » 19 Май 2010, 11:29

Колата работи на богата смес, особено като й се даде повечко газ ... също припатква, предполагам недоизгорял бензин в тръбите

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook