M20B27 болтове глава
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: M20B27 болтове глава
ивчо написа:Баааааа, тя ще тръгне ли с него Иначе нещо под 4 не ми се слиза
Иначе : A litle test drive with my 2.7 Eta with 2.8 stoker 1.3 motronic, 2,5 ECU with Ac Schnitzer chip ,
4.10 diff, shortshifter , 3.5 m30 injector , 3,5 m30 airflow, camshaft 288
About 190-200hp and 300nm, 0-100 about 5,5 second Thx for watching.
Да диря разколачен М30 ?!
Стояне
Ще видя какво има в мазето, че едни инжектори (М30) и дебиломер за М20 се търкаляха, може да има коледна изненада
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
K_Ilkov написа:Мисля, че ще ти е по-лесно да се ориентираш към м50 и нагоре за донори на разни неща ...
За м20б28 се ползват дюзи от м50б25 примерно.
Иначе да ти кажа, че тоя път дето си тръгнал по него е трънлив и детето ще остане без памперси май
Гледам да не залитам много ... Памперси малко откачих в началото, и май поръчах повечко
Ще се огледам да видя какво баят хората за тоз тунек ! Не искам да я засилвам много, че си е стара колица а аз не мога да я карам много
А сърце не ми дава да издевателствам, при положение че през две години си купувам чисто нови гуми !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
Дебитомера, доколкото си спомням му се ползваше корубата, а платката от м20.
Ама първо си налей едно питие, вземи един молив и лист, и смятай.....
От опит, даже и да е ОК карантията на м20-та, а това е съмнително, с тунинга отиваш на цифри близки до м52, а дали ще му докараш разхода, надеждността и вървенето ... надали.
М52 можеш да подкараш с твоя съединител, скорости, кардан и диф, трябва да направиш нова греда за скоростите и да завъртиш лостовия механизъм с 10 градуса.
Ама първо си налей едно питие, вземи един молив и лист, и смятай.....
От опит, даже и да е ОК карантията на м20-та, а това е съмнително, с тунинга отиваш на цифри близки до м52, а дали ще му докараш разхода, надеждността и вървенето ... надали.
М52 можеш да подкараш с твоя съединител, скорости, кардан и диф, трябва да направиш нова греда за скоростите и да завъртиш лостовия механизъм с 10 градуса.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M20B27 болтове глава
Така като гледам кво те съветвам, на 80% от нещата ги имам.
Кога да те чакам да ровиме в избата, да ти подаря и аз на тебе нещо
Кога да те чакам да ровиме в избата, да ти подаря и аз на тебе нещо
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
И на мен ми се иска да слагам нещо с 5 отпред, но колата оем е с М20 ...
И ми се иска да си остане така
И точно понеже не искам да правя много модове гледам да си остане с старото желязо !
А с М5* има и инсталация ! Кабели мразя ужасно много ! Ама много !
Оценявам жеста че искаш да ми влееш акъл, но вътрешно аз си искам М20
Да, стар е, харчи и не върви като за всичкото което ще е !
Но не искам друг
Доста потърпях за ЕТА, и сега е голям кеф като гледам новите и части, като си почистя буталата, обезмасля блока Сложа новият ангренажен ремък
И така
Ще пиша тотала накрая, да видим кое и как
Мислех тема да пусна с кое и как, но не смятам че е толкова важен swap
Tиииииииииииииииии, сипи още бенз, и виж дали нямаш дупка в резервоара
И ми се иска да си остане така
И точно понеже не искам да правя много модове гледам да си остане с старото желязо !
А с М5* има и инсталация ! Кабели мразя ужасно много ! Ама много !
Оценявам жеста че искаш да ми влееш акъл, но вътрешно аз си искам М20
Да, стар е, харчи и не върви като за всичкото което ще е !
Но не искам друг
Доста потърпях за ЕТА, и сега е голям кеф като гледам новите и части, като си почистя буталата, обезмасля блока Сложа новият ангренажен ремък
И така
Ще пиша тотала накрая, да видим кое и как
Мислех тема да пусна с кое и как, но не смятам че е толкова важен swap
Tиииииииииииииииии, сипи още бенз, и виж дали нямаш дупка в резервоара
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M20B27 болтове глава
Знаеш, че съм фен на суперчарджърите, ама се случи гъст маторя за твой ужас
Иначе съосията и къстъм стойките знаеш ли как ги улучвам вече
Резервоара няма дупка, ама го хванех от де е теча. От дюзите в колектора
Иначе съосията и къстъм стойките знаеш ли как ги улучвам вече
Резервоара няма дупка, ама го хванех от де е теча. От дюзите в колектора
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
Ти си знаеш, споделих мнение на човек карал/правил м20б20, барана ЕТА и стоково м52б28 в едно и също купе.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Оооо, нямам нагласа да ти обяснявам колко не си прав !
Всеки друг шестак е по-добът от старото желязо, но гледам да правя колкото се може по-малко неща по инсталация, кардани и т.н. !
Оценявам мнението ти, защото перформънса няма да е кой знае какво и може би (вероятно) почти близко като пари !
Но, така или иначе инвестицията за М52 ще е повече, моята 34-ка е с доста "крива" моторна инсталация и усещам как ще има зор !
Та, уважам много мнението ти защото Ти си правил нещо за което аз тепърва питам
Но надявам се да ме разбереш, че това е най-лесният и безпроблемен от моя гледна точка тунЕк
Както казах ще споделя тотала, а ти може да споделиш в другият случай
Всеки друг шестак е по-добът от старото желязо, но гледам да правя колкото се може по-малко неща по инсталация, кардани и т.н. !
Оценявам мнението ти, защото перформънса няма да е кой знае какво и може би (вероятно) почти близко като пари !
Но, така или иначе инвестицията за М52 ще е повече, моята 34-ка е с доста "крива" моторна инсталация и усещам как ще има зор !
Та, уважам много мнението ти защото Ти си правил нещо за което аз тепърва питам
Но надявам се да ме разбереш, че това е най-лесният и безпроблемен от моя гледна точка тунЕк
Както казах ще споделя тотала, а ти може да споделиш в другият случай
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
Не съм палил м52 в е34, но мога да се пробвам.
Re: M20B27 болтове глава
Здравейте колеги,
Първо се извинявам че пиша в темата на колегата, но и аз ще събирам ЕТА и по точно супер ета дали ще дойде добре глава 731 защото имам такава. Имам дросел и колектор от 2,5 лек маховик и ще търся ецу от м20б25. Доколкото съм запознат супер ета буталата са по вдлъбнати и главата на супер ета е 885 глава която е променена, но горивната и камера си е си е пак около 42 кубика, а при 731 е около 34-35 кубика та малко ще е по сгъстен от стокова супер ета. Според вас добра ли е тази конфигурация?
Първо се извинявам че пиша в темата на колегата, но и аз ще събирам ЕТА и по точно супер ета дали ще дойде добре глава 731 защото имам такава. Имам дросел и колектор от 2,5 лек маховик и ще търся ецу от м20б25. Доколкото съм запознат супер ета буталата са по вдлъбнати и главата на супер ета е 885 глава която е променена, но горивната и камера си е си е пак около 42 кубика, а при 731 е около 34-35 кубика та малко ще е по сгъстен от стокова супер ета. Според вас добра ли е тази конфигурация?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M20B27 болтове глава
Портвай главата, виж дали може да сложиш по-големи клапани в таа камера и събирай чукундура, вал нещо ако се измисли. Тфа е на хартия, останалото са пари и време...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: M20B27 болтове глава
Гледам сте ме подчекнали, та да се включа
Е30 с Ета в началото излизат с 2.79, после се качва на 2.93. Моята е от първите, затова е с 2.79. За вървене, вървеше си до последно доста приятно. Не е като м20б25, изоставам осезаемо, но не е срамно
Ета в Е28 излиза само с 2.93, та за е34ка ми се види по-вярно числото, дори и 3.25. Доктора е с ЕТА в комбито с 3.25 по спомен, само суперлативи ще цитира ако се включи. Както и аз де.
Суперетата е с различни бутала и според мен НЕ стават за глава 731, приличат на бутала от м20б25, но са с различно КХ и по-голяма паница. Причините - буталата надстърчат над блока по периферията, цилиндъра на ЕТА/Суперета/м20б25 е 84мм, глава 731 е с горивна камера за 80 мм. Затова ако се ползват бутала от суперета се ползва 885, за предпочитане пак от суперета, защото има разлики с глава 885 от м20б25. Обратно, ако се ползват бутала от ЕТА е добре да се ползва 731, защото иначе сгъстяването пада много и ще трябва да се инсталират усилватели на мощността.
В случай, че липсват и двата вида бутала, 2.8 с колянов вал от м52 и бутала от м20б25 с биели от м20б20/м20б27 в комбинация с 885 е винаги опция.
Е30 с Ета в началото излизат с 2.79, после се качва на 2.93. Моята е от първите, затова е с 2.79. За вървене, вървеше си до последно доста приятно. Не е като м20б25, изоставам осезаемо, но не е срамно
Ета в Е28 излиза само с 2.93, та за е34ка ми се види по-вярно числото, дори и 3.25. Доктора е с ЕТА в комбито с 3.25 по спомен, само суперлативи ще цитира ако се включи. Както и аз де.
Суперетата е с различни бутала и според мен НЕ стават за глава 731, приличат на бутала от м20б25, но са с различно КХ и по-голяма паница. Причините - буталата надстърчат над блока по периферията, цилиндъра на ЕТА/Суперета/м20б25 е 84мм, глава 731 е с горивна камера за 80 мм. Затова ако се ползват бутала от суперета се ползва 885, за предпочитане пак от суперета, защото има разлики с глава 885 от м20б25. Обратно, ако се ползват бутала от ЕТА е добре да се ползва 731, защото иначе сгъстяването пада много и ще трябва да се инсталират усилватели на мощността.
В случай, че липсват и двата вида бутала, 2.8 с колянов вал от м52 и бутала от м20б25 с биели от м20б20/м20б27 в комбинация с 885 е винаги опция.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M20B27 болтове глава
Слагане на по-големите клапани, няма да е по-малко от да се купи 885. Според писания по чужбинско, 731 може да се направи да диша като сток 885 с нейните си клапани, ако знаеш какво правиш... Аз бих пробвал само със заглаждане на портовете и вал, дросел от м30 или някакъв друг с подобен размер, по-съвременна електроника без дебиломер и делко.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Интересно четиво за б27 и 731 или 885
http://e30tech.com/forum/archive/index.php?t-77150.html
http://e30tech.com/forum/archive/index.php?t-77150.html
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани