Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
а букса х20 на м50 от е34 към кръглата на м40 в е30 как трябва да стане/?
същите ли ще са като на първия пост на колегата които е сложил мотор от е36? или цветовете са различни? е30 е 89' а е34 е 90'
същите ли ще са като на първия пост на колегата които е сложил мотор от е36? или цветовете са различни? е30 е 89' а е34 е 90'
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
ares2 написа:а букса х20 на м50 от е34 към кръглата на м40 в е30 как трябва да стане/?
същите ли ще са като на първия пост на колегата които е сложил мотор от е36? или цветовете са различни? е30 е 89' а е34 е 90'
Мисля,че няма да имаш проблем ако свързваш по схемата от първа страница,само вместо 14-9 пин ти трябва да вържеш 14-14пин понеже на М50 сигнала за скороста е на 14пин,а на М52 на 9-ти.На трийската си е на 14-ти
- naim_0505
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д М пакет:е30 м52в28
- Мечтае да кара: е 30 турбо
- Детайли за колата: m20b28 turbo
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
кутията за м52б28ту във е30 каква кутия става от е36 6цилиндара ли трабва да е
- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Maverik написа:ares2 написа:а букса х20 на м50 от е34 към кръглата на м40 в е30 как трябва да стане/?
същите ли ще са като на първия пост на колегата които е сложил мотор от е36? или цветовете са различни? е30 е 89' а е34 е 90'
Мисля,че няма да имаш проблем ако свързваш по схемата от първа страница,само вместо 14-9 пин ти трябва да вържеш 14-14пин понеже на М50 сигнала за скороста е на 14пин,а на М52 на 9-ти.На трийската си е на 14-ти
само и аз да кажа малко информация която може да полезна на някой отностно спийд сигнала,проследих кабела от диференциала (кафяво/червения) до купето и от там пуснах един кабел до 9 пин на м52б28 цата ми не влезе в авариен режим,също така вчера едно приятелче сложи пак м52б28 в 30 ка и на място в гаража се цепеше към 6500 7000 оборота но излезе от гаража и колата падна на 5500 оборота макс и забиваше,откачих акумулатора,пуснах директно кабел от датчика на диффа (кафяво/червения) и го вързах директно на 9 пин на 2.8 цата,слойихме акумулатора запали и на място пак 5500 някъде,дадохме назаде напреде да пусне някакъв сигнал диффа и веднага се оправи и пак се цепеше до към 7000 оборота някъде,незнам колко е правилно това но мойта кола и тази другата направо сме пуснали кабел от кафяво червения кабел на дифа до 9 пин на м52б28 цата и няма проблеми,надявам се да съм бил полезен на някой


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
вчера залепих буксата по показания ред.. говорим за м50
дано да няма някакви несъответствия..
мерси за инфото.
дано да няма някакви несъответствия..
мерси за инфото.
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Имам проблем с тоците, значи като вързахме всичко по колата си работеше ( разходомер, нивомера на бензина, всички лампички по таблото, парно) след известно време измих колата нивото на бензина значително падна и вс от тогава се прецака.... постоянно гори бушоните и прочие
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Виж бушоните които горят,кои са и за какво служат и търси някъде по тази верига проблема,а за нивомера ако колата се кара за съжаление намаля и нивото
иначе аз като смених таблото и на мен ми правеше така,но затегнах отзад гайчицата която е отзаад и се оправиха нещата

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
При мене въпроса е там,че както имаше 20 литра клюмна и даже лампа не свети...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
колеги при монтаж на м50 няма ток към бензиновата помпа. от къде може да е проиблема
Последна промяна ares2 на 09 Юни 2012, 18:08, променена общо 1 път
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
сигурно е нещо от тоците ... виж там ..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
оказа се че съм разменил буксите не колянов и разпределителен датчик.
всичко заработи прекрасно
всичко заработи прекрасно

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
GEORGIEV написа:някой колега има ли идея как да се справя с тръбите към компресора
компресора си е 28-цовия ,а тръбите са си стандартните 30-кови,взел съм и двете тръби за компресора от е36,идеята ми е да срежат и да се ползват само накрайниците им към компресора и да се заварят на 30-ковите тръби...
дали може да стане, алуминиеви ли са и двата видя,това ли е единствения вариант![]()
все още съм до никъде....
тръбите са стоманени,но нещо немогат да ми ги заварят като хората.
вече три пъти ги заварят и като надуем системата и изпуска през заварките ,а видимо са перфектни без забележка,а и тва на аргон

никой ли няма климатик монтиран на пластмасов мотор



няма ли някакви оем тръби с различни накрайници,към компресора да е като за е36...е34..,а към купето и радиатора да са си за е30 с гайките

напът съм да изхвърля тва смотано м52 и да си сложа м20-ката.....



обърнах всички форуми,има тръби готови за вграждане в моя случай,но са 250 долара....
гледам по щатските форуми има е30 ис на който компресора е с такива накрайници като на е36,значи има оем тръби с различни накрайници в края

друг вариант е да се режат маркучите и с едни нипели са съединяват ,половин от е30 и другата половина от е36,но засега не ми се ще да съсипвам 30-ковите маркучи.
в момента това което пробвам е с преходници,накрайниците към компресора са от е36 и на тях са заварени правени на струг накрайници за е30-кови тръби,с цел да не съсипвам моите тръби ,че един ден май на м20 ще се върна....
но проблема е заварката на единия преходник...


- energy1
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 24.09.2011
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324 D
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Колега сложи на Алпин кардан,по-добри са да знаеш,а за картера доста трудно се сваля има едни шибани болчета дето даже и с звезда не можеш да ги отвиех. Като спуках моя картер с едни авер я закарахме в село на канала и заварихме гайки на болчетата за да ги отвием, иначе отиваш в някой сервиз ще ти вземат към 60-70 лв. Картера 2-ра ръка 120 лв. Лично мнение вземи си чисто нов.
Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!
Колеги взех м50 от е36 седан с кутия от м52б20 интересува ме кардана пасва ли на е30 купе ? Имам и кардан от стария ми мотор м40 някаква комбинация възможна ли е ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани