E30 M3 размисли
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
MaXo написа:Няма какво да се извиняваме ... отговори ми според теб, кое ще бъде по-бързо на Ринга ... сток М3 е30 ... или нормална Е30ка с наляти в нея пари ...може и да не е турбо. Може даже да е с насаден силен атмосферен мотор...
Колата може да държи цена поради това, че е рядка и има колекционерска стойност ... ама да наблягате, че тва е цената щото е мнооо бърза на писта ... аре моля ви.Да не показвам как сток М3ка Е30 яде пердах от сток Ланча Делта Интеграле на писта ... та явно в сток състояние не са големи биячи по пистите.
Първо никой не набляга че цената е висока защото колата е бърза на писта... Цената е такава защото това е хомологиран за европейските пистови състезания автомобил, който има десетилетия традиции в моторспорта и има стойност за хора които ценят автомобилната история в спорта... Както казах по-назад един автомобил не е само голи цифри и показатели... Автомобила за да доставя емоции и удоволствие трябва да има душа, традиции и замисъл... Замисъла на М3ката е да е състезателен автомобил и е много по-такъв от всеки подобряван от бай Гошо от Горубляне Моторспорт, примерно. Никога едно нормално Е30 няма да носи толкова идея и моторспорт в душата си... Точно както и един наточен Голф няма да стане Бугати Вейрон... Точно както и твоя Нисан няма да стане GTR колкото и да го тунинговаш... Аз лично нито едно Делта Интеграле на видях на Nurburgring не знам къде си виждал да тупа М3ки... По ралитата може... Но бърз пистов автомобил с 4х4 не съм срещал... Както и да е , да не се отклоняваме... Всяка Е30 може да бъде бърза и за писта... Но аз пак казвам, хората по света използват истински спортни автомобили за истински пистови състезания и нищо друго от семейство 3серия не е такъв освен М3... Да може да има бързи Е30ки в ниските класове, може да има бързи реактивни голфове и астри но никой от тях не е истински състезателен автомобил като тези създадени за това... Никъде по света по лицензираните състезания от международните шампионати хората не карат с присаждани мотори и тунингирани коли по гаражите...
Разберете това, защото докато си мислим тук в БГ че сме велики тунингисти, че колите ни са страшно бързи и мощни, ще изоставаме от света с невероятна скорост... Там нещата са светлинни години преди нас и хората мислят и гледат на моторспорта както трябва... Там колите са такива каквито трябва да бъдат, карат се както трябва и където трябва... Точно понеже тук не сме виждали такова нещо няма и как да го разберем...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
DrivinGGoD написа:
...А пилота му със сигурност няма никой в кабинката... Щом се прозява при настигане на изпреварващи се 997 GT3 RS Cup и Merc SLR... Адаш ти знаеш за какво става въпрос...
Тоя вЕрно има само въздух между ушите... Човекът е единия от тест-драйвърите на БМВ, който е работил по Z4M Coupe. Още една причина да му се кефя от всякъде. Най-достойна за уважение е 318-ИСката, която просто цепи мрака със сток мотор и 20к Евро бюджет за всичко...
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Alex 320i Cabrio написа: Най-достойна за уважение е 318-ИСката, която просто цепи мрака със сток мотор и 20к Евро бюджет за всичко...
Той каза че със сток is-ката само подготвена за състезание но с пломбиран 136кс. мотор прави 8:04 на Ринга,а Мюлер дето ни вози на РингТаксито каза че личния му рекорд на пистата е с Е46 М3 CSL и е 8:14





Та кво викахте за бегачките, пистите и тунингите?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Evelin Cotsev написа:я кажете нещо повече за това м3 с мотор от м1
Ъ-Ъ-Ъ-ъ-ъ-ъ... ми много е бърза...

7:20 пълна обиколка на Ринга
М88 мотор от М1 Прокар
Гетраг 265 скорости от М1 Прокар
Предни спирачки от Порше 928 ГТС с 355мм х 33мм дискове
Задни спирачки от Порше 996С2 с 320мм х 28мм дискове
АТС 18" х 10" Джанти
Къстъм окачване
Пластмасови врати и капаци
Лексанови прозорци
Триангулирана клетка
Седалки
Колани
Това е...

Power is Nothing Without Insanity
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,снимки,
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Alex 320i Cabrio написа:Evelin Cotsev написа:я кажете нещо повече за това м3 с мотор от м1
Ъ-Ъ-Ъ-ъ-ъ-ъ... ми много е бърза...![]()
7:20 пълна обиколка на Ринга
М88 мотор от М1 Прокар
Гетраг 265 скорости от М1 Прокар
Предни спирачки от Порше 928 ГТС с 355мм х 33мм дискове
Задни спирачки от Порше 996С2 с 320мм х 28мм дискове
АТС 18" х 10" Джанти
Къстъм окачване
Пластмасови врати и капаци
Лексанови прозорци
Триангулирана клетка
Седалки
Колани
Това е...


It`s party time !
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Evelin Cotsev написа:
![]()
а няква имформация кви пари е излезнало това чудо ?
Mного... Забрави... Няма кой да я прави...
Този мотор е толкова далеч от стандартния М88, че не е истина...
Ето ти пример - Тротълите са плъзгащи се, а не с пеперудка, като на твоята. Инжекционът е механичен - Кюгелфишер, а не Мотроник като твоята. Адски капризен и в БГ няма кой да го направи / настрои, и тн.т.
Снимки - сигурен съм, че Сашо има, както и Браво (Злати)...
Последна промяна Alex 320i Cabrio на 17 Сеп 2008, 19:25, променена общо 1 път
Power is Nothing Without Insanity
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
щAlex 320i Cabrio написа:Evelin Cotsev написа:Alex 320i Cabrio написа:Evelin Cotsev написа:я кажете нещо повече за това м3 с мотор от м1
Ъ-Ъ-Ъ-ъ-ъ-ъ... ми много е бърза...![]()
7:20 пълна обиколка на Ринга
М88 мотор от М1 Прокар
Гетраг 265 скорости от М1 Прокар
Предни спирачки от Порше 928 ГТС с 355мм х 33мм дискове
Задни спирачки от Порше 996С2 с 320мм х 28мм дискове
АТС 18" х 10" Джанти
Къстъм окачване
Пластмасови врати и капаци
Лексанови прозорци
Триангулирана клетка
Седалки
Колани
Това е...
![]()
а няква имформация кви пари е излезнало това чудо ?
Mного... Забрави... Няма кой да я прави...
Този мотор е толкова далеч от стандартния М88, че не е истина...
Ето ти пример - Тротълите са плъзгащи се, а не с пеперудка, като на твоята. Инжекционът е механичен - Кюгелфишер, а не Мотроник като твоята. Адски капризен и в БГ няма кой да го направи / настрои, и тн.т.
Снимки - сигурен съм, че Сашо има, както и Браво (Злати)...
Аз питам просто от интерес. Ясно е че парата е мноого голяма която се хвърля по такъв автомобил. Евала на хората които са го направили


It`s party time !
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Evelin Cotsev написа:
чудя се няма ли някои извратеняк дето да е набил в10 мотора от м6 в е30-ка и въобще възможно ли е да стане
Аз знам за С62 в Е30 с хедърси и ремап до 450кс... Ма вървяла само настрани...
Power is Nothing Without Insanity
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Alex 320i Cabrio написа:Evelin Cotsev написа:
чудя се няма ли някои извратеняк дето да е набил в10 мотора от м6 в е30-ка и въобще възможно ли е да стане
Аз знам за С62 в Е30 с хедърси и ремап до 450кс... Ма вървяла само настрани...
то и така не е лошо

It`s party time !
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
DrivinGGoD написа:Първо никой не набляга че цената е висока защото колата е бърза на писта... Цената е такава защото това е хомологиран за европейските пистови състезания автомобил, който има десетилетия традиции в моторспорта и има стойност за хора които ценят автомобилната история в спорта... Както казах по-назад един автомобил не е само голи цифри и показатели... Автомобила за да доставя емоции и удоволствие трябва да има душа, традиции и замисъл... Замисъла на М3ката е да е състезателен автомобил и е много по-такъв от всеки подобряван от бай Гошо от Горубляне Моторспорт, примерно. Никога едно нормално Е30 няма да носи толкова идея и моторспорт в душата си...
Аз пак питам колко общо има сток М3ката с тези от състезанията? Когато говорим за състезателен автомобил ... според мен цифрите и показателите са от голямо значение ... и ако Е30ката на бай Гошо е по-бърза ... то за мен неговата Е30ка носи по-състезателна душа.





DrivinGGoD написа:Аз лично нито едно Делта Интеграле на видях на Nurburgring не знам къде си виждал да тупа М3ки... По ралитата може... Но бърз пистов автомобил с 4х4 не съм срещал... Както и да е , да не се отклоняваме...
Гледал съм един тест на Файф гиър ... и там на тяхната пистичка Интегралчето пребори М3ката Бързи пистови коли състезателни ... дам на задно ... но при уличните бегуни ... стриит лигъл .... нещата са в полза на тия с 4х4. Въпреки, че ГТР-а дава 7.38 мисля ... и си е стандартна кола, която може всеки да си закупи и кара по улиците ...
DrivinGGoD написа:Всяка Е30 може да бъде бърза и за писта... Но аз пак казвам, хората по света използват истински спортни автомобили за истински пистови състезания и нищо друго от семейство 3серия не е такъв освен М3... Да може да има бързи Е30ки в ниските класове, може да има бързи реактивни голфове и астри но никой от тях не е истински състезателен автомобил като тези създадени за това... Никъде по света по лицензираните състезания от международните шампионати хората не карат с присаждани мотори и тунингирани коли по гаражите...
Е кое определя една кола, дали е истинска спортна ... за мен това е резултатите, които дава ... времената.




DrivinGGoD написа:Разберете това, защото докато си мислим тук в БГ че сме велики тунингисти, че колите ни са страшно бързи и мощни, ще изоставаме от света с невероятна скорост... Там нещата са светлинни години преди нас и хората мислят и гледат на моторспорта както трябва... Там колите са такива каквито трябва да бъдат, карат се както трябва и където трябва... Точно понеже тук не сме виждали такова нещо няма и как да го разберем...
Еми като няма писти ... няма и развитие ... нормално, но развитието минава през перформънса ... а не каране на сток заводски "състезателни" автомобили... било то и М3ки

без реклами в подписа...

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
MaXo написа: Еми като няма писти ... няма и развитие ... нормално, но развитието минава през перформънса ... а не каране на сток заводски "състезателни" автомобили... било то и М3ки
дааа то и за тва в пистовия и планинския шампионат има по 3 коли в клас щото всички са тунингисти и вместо да карат само се чудат кво да си направят по-колата

развитието минава през карането - в чужбина хората имат шампионати с еднакви сток коли, които иначе нямат претенции за спортни дори
за М3-то надявам се един ден да мога да си позволя да имам такава колкото и банално да ти звучи

аре успех!

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
[/quote]MaXo написа:DrivinGGoD написа:Първо никой не набляга че цената е висока защото колата е бърза на писта... Цената е такава защото това е хомологиран за европейските пистови състезания автомобил, който има десетилетия традиции в моторспорта и има стойност за хора които ценят автомобилната история в спорта... Както казах по-назад един автомобил не е само голи цифри и показатели... Автомобила за да доставя емоции и удоволствие трябва да има душа, традиции и замисъл... Замисъла на М3ката е да е състезателен автомобил и е много по-такъв от всеки подобряван от бай Гошо от Горубляне Моторспорт, примерно. Никога едно нормално Е30 няма да носи толкова идея и моторспорт в душата си...
Аз пак питам колко общо има сток М3ката с тези от състезанията? Когато говорим за състезателен автомобил ... според мен цифрите и показателите са от голямо значение ... и ако Е30ката на бай Гошо е по-бърза ... то за мен неговата Е30ка носи по-състезателна душа.И все пак всичко направено от човек ... може да бъде повторено или дори подобрено в град Перник...
![]()
Не сериозно ... защо смятате, че по-добро Е30 не може да има ... все едно е паднало от небето и човек не го е правил... неповторимо.
Какво има М3ката Е30, с което не може да се сдобие нормална Е30ка ... раздути калници ли?
Нима смяташ, че не може да се подобре управлението?Или, че по-добро от сток мотора няма?
DrivinGGoD написа:Аз лично нито едно Делта Интеграле на видях на Nurburgring не знам къде си виждал да тупа М3ки... По ралитата може... Но бърз пистов автомобил с 4х4 не съм срещал... Както и да е , да не се отклоняваме...
Гледал съм един тест на Файф гиър ... и там на тяхната пистичка Интегралчето пребори М3ката Бързи пистови коли състезателни ... дам на задно ... но при уличните бегуни ... стриит лигъл .... нещата са в полза на тия с 4х4. Въпреки, че ГТР-а дава 7.38 мисля ... и си е стандартна кола, която може всеки да си закупи и кара по улиците ...DrivinGGoD написа:Всяка Е30 може да бъде бърза и за писта... Но аз пак казвам, хората по света използват истински спортни автомобили за истински пистови състезания и нищо друго от семейство 3серия не е такъв освен М3... Да може да има бързи Е30ки в ниските класове, може да има бързи реактивни голфове и астри но никой от тях не е истински състезателен автомобил като тези създадени за това... Никъде по света по лицензираните състезания от международните шампионати хората не карат с присаждани мотори и тунингирани коли по гаражите...
Е кое определя една кола, дали е истинска спортна ... за мен това е резултатите, които дава ... времената.Аз предпочитам да карам кола дето не е била създадена като състезателна, ако тя е по-бърза от тази, която е била създадена като състезателна.
Даже ще ми е по-гот, че е станала такава след моята намеса ... а не съм си взел готова бърза кола. И все пак нека излезе тази Е30ка да запише едно време на Калояново да я видим колко състезателна е ... да не се окаже по-бавна от бялата плевенска Е30ка 318ис ... може Дифчо да я покара да видим какво време ще запише.Да не се окаже, че бялото зверче е станало по-състезателно?
И като говориш за лицензирани състезания ... дали някой ще я купи за да участва на такива състезания?Пък и има класове хоби кар ... там си правиш каквото искаш... в случая тази М3ка с време 7.20 е с присаден мотор ... тунингарена в някой гараж ... нали така?
DrivinGGoD написа:Разберете това, защото докато си мислим тук в БГ че сме велики тунингисти, че колите ни са страшно бързи и мощни, ще изоставаме от света с невероятна скорост... Там нещата са светлинни години преди нас и хората мислят и гледат на моторспорта както трябва... Там колите са такива каквито трябва да бъдат, карат се както трябва и където трябва... Точно понеже тук не сме виждали такова нещо няма и как да го разберем...
Еми като няма писти ... няма и развитие ... нормално, но развитието минава през перформънса ... а не каране на сток заводски "състезателни" автомобили... било то и М3ки
Максо може да си прав, но наистина са малко хората които ще си купят такава кола и ще я карат по писта. Повечето ще си я карат за кеф еи така и ще си я пазят повече като рядко срещан и интересн автомобил . Коя е тази 318ис не знам , ония ден се пускахме с 2.7тди ауди а6 ръчка без куатро на около 1.5-2 километра ( отсечката от техномаркет на 4км в Пловдив до колелото посока пазарджи) и бмв-то би с доста. Мерено е и с вр6 и голфа пада по лошо от аудито. И все пак това е сток кола а сигурно това 318 ис е барано.

It`s party time !
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
MaXo написа:DrivinGGoD написа:Аз лично нито едно Делта Интеграле на видях на Nurburgring не знам къде си виждал да тупа М3ки... По ралитата може... Но бърз пистов автомобил с 4х4 не съм срещал... Както и да е , да не се отклоняваме...
Гледал съм един тест на Файф гиър ... и там на тяхната пистичка Интегралчето пребори М3ката Бързи пистови коли състезателни ... дам на задно ... но при уличните бегуни ... стриит лигъл .... нещата са в полза на тия с 4х4. Въпреки, че ГТР-а дава 7.38 мисля ... и си е стандартна кола, която може всеки да си закупи и кара по улиците ...
http://www.youtube.com/watch?v=OiYL4D6qdbg
Ето го клипчето на Фифт Гиър, но добре си казал, "пребори М3ката"..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани