Промяната в главата при м40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
по форумите,правописа не е определящ,но някак дразни,когато четеш писаници на неграмотник.той колкото е грамотен,толкова и му е смислено мнението/в общия случай/.това 88,ако значи,че си на 21год.,би трябвало да си наясно с основите на правописа и да не се притесняваш от забележки-просто да се стараеш повече.иначе тези немските картинки ги има отдавна,но без превод не ми вършат работа.във форума май никой не го е правил....sas_88 написа:Тука и оценки за правопис ли дават?
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Превърнахме я на чат тая тема,така или иначе никой нищо не каза за въпросните пулчета на м43 за да знам да не се излагам в като отида да копувам в магазина,ако някой каже ясно и конкретно "да" отивам да копувам и сглобявам и след това да съобщавам резултати.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
В магаzина такивапул4ета нема.
П.П Сори zа правописа ма покрай последнияремонт пи6а един пръст по малко
е цял де
П.П Сори zа правописа ма покрай последнияремонт пи6а един пръст по малко


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Ето това започва да става интересна тема ...
Колега тук е момента да те поздрава и да се извиня, че бях груб ...
оказва се, че който не рови, той не знае за проблемите ... и разрешението им ...
харесва ми това което правиш ! и аз си карам м40-то ... и ми е интересно !!! трябва да сменя гумички на клапаните, но ме е страх да започна защото не ми се сваля главата ... знам че може и без да се сваля ... но, недай боже нещо се обърка, не ми се стои без кола ...
не че няма да я направа за 2 дни ... но все пак ...
пиши пак, ще следя темата !
Колега тук е момента да те поздрава и да се извиня, че бях груб ...
оказва се, че който не рови, той не знае за проблемите ... и разрешението им ...
харесва ми това което правиш ! и аз си карам м40-то ... и ми е интересно !!! трябва да сменя гумички на клапаните, но ме е страх да започна защото не ми се сваля главата ... знам че може и без да се сваля ... но, недай боже нещо се обърка, не ми се стои без кола ...


пиши пак, ще следя темата !

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Вчера зглобих колата,така както го бях намислил не стана.Явно тези кубилици са малко по малки и повдигача неможе да обере луфта към вала.Днес ще мисля за направата на пулчетата които седят между кобилицата и клапана,или другия вариант е за подложка от около 2мм под повдигача,а третия вариант е да разбера дали са еднакви клапаните на тези 2 модела,мисля че на м43 са малко по дълги,докато при м40 тази дължина е наваксана с пулчета.
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
A пулчетата от какво ще ги направш и как /от какво е ясно/. Май ще е нужно закаляване ......
Може от стеблото на някой стар клапан.
Може от стеблото на някой стар клапан.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Пулчетата за сега са краен вариант,първо ще сравня клапаните от м40 и от м43,ако се окаже вярно това което мисля,че клапана на м43 е малко по дълъг,направо ще слагам клапани от м43,замислям се за вариант за подложка под повдигача,ама първо ще разглобя и ще меря масления канал на повдигача за за да видя дали ще има вариант да го избутам малко по нагоре.Днес ме светнаха и за друг вариант,ако от някой от другите двигатели на бмв повдигачите са с по дълги стебла да ползвам такива,само че аз незнам кои други мотори са с хидравлични повдигачи,а сега ще хващам някакви размери за въпросните пулчета,както каза колегата от стеблата на клапан може да станат перфектно,след това обаче ще им трябва и циментация...ще премеря и с луфтомер растоянието между вала и кобилицата,за да разбера каква е дължината която трябва да наваксам...
sas_88 написа:Пулчетата за сега са краен вариант,първо ще сравня клапаните от м40 и от м43,ако се окаже вярно това което мисля,че клапана на м43 е малко по дълъг,направо ще слагам клапани от м43,замислям се за вариант за подложка под повдигача,ама първо ще разглобя и ще меря масления канал на повдигача за за да видя дали ще има вариант да го избутам малко по нагоре.Днес ме светнаха и за друг вариант,ако от някой от другите двигатели на бмв повдигачите са с по дълги стебла да ползвам такива,само че аз незнам кои други мотори са с хидравлични повдигачи,а сега ще хващам някакви размери за въпросните пулчета,както каза колегата от стеблата на клапан може да станат перфектно,след това обаче ще им трябва и циментация...ще премеря и с луфтомер растоянието между вала и кобилицата,за да разбера каква е дължината която трябва да наваксам...
пич тва е пробвано мнооого отдавна и не става,клапана не отваря достатъчно(на лудия 16-ката е така от 2 год),но в това сам ще се убедиш....
иначе разликата не е в повдигача,а в клапаните на м40 и м43

Добре де хората които са го правили това упражение нека да ни кажат дали се е получил ефекта или не.?
Защото сега си играем на врачки и се чудим как да го направим ,казваш клапаните били различни ,ок а клапаните на М43 могат ли да се монтират на глава на М40.
Разликата предполагам е в дължината на "стеблото" на клапана а разлика в диаметъра на клапаните има ли?
Точно да си задам сега въпроса.
Мога ли да взема една глава на М43 и да преместя клапани повдигачи кубилици и накрая да затвора с вала на М40-ката?
Защото сега си играем на врачки и се чудим как да го направим ,казваш клапаните били различни ,ок а клапаните на М43 могат ли да се монтират на глава на М40.
Разликата предполагам е в дължината на "стеблото" на клапана а разлика в диаметъра на клапаните има ли?
Точно да си задам сега въпроса.
Мога ли да взема една глава на М43 и да преместя клапани повдигачи кубилици и накрая да затвора с вала на М40-ката?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани