Промяната в главата при м40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 24 Юни 2009, 14:56

Тука и оценки за правопис ли дават?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 24 Юни 2009, 15:59

sas_88 написа:Тука и оценки за правопис ли дават?
по форумите,правописа не е определящ,но някак дразни,когато четеш писаници на неграмотник.той колкото е грамотен,толкова и му е смислено мнението/в общия случай/.това 88,ако значи,че си на 21год.,би трябвало да си наясно с основите на правописа и да не се притесняваш от забележки-просто да се стараеш повече.иначе тези немските картинки ги има отдавна,но без превод не ми вършат работа.във форума май никой не го е правил....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 24 Юни 2009, 16:35

Превърнахме я на чат тая тема,така или иначе никой нищо не каза за въпросните пулчета на м43 за да знам да не се излагам в като отида да копувам в магазина,ако някой каже ясно и конкретно "да" отивам да копувам и сглобявам и след това да съобщавам резултати.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 25 Юни 2009, 0:43

В магаzина такивапул4ета нема.

П.П Сори zа правописа ма покрай последнияремонт пи6а един пръст по малко :roll: е цял де
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 25 Юни 2009, 6:20

А във колата има ли ги? щото мисля че и 2-ра ръка е вариант да се пробва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 25 Юни 2009, 14:45

некви къстъм са май :|
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 28 Юни 2009, 16:18

Четете първия пост промених темата,описах някои неща. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 29 Юни 2009, 23:57

Ето това започва да става интересна тема ...
Колега тук е момента да те поздрава и да се извиня, че бях груб ...
оказва се, че който не рови, той не знае за проблемите ... и разрешението им ...
харесва ми това което правиш ! и аз си карам м40-то ... и ми е интересно !!! трябва да сменя гумички на клапаните, но ме е страх да започна защото не ми се сваля главата ... знам че може и без да се сваля ... но, недай боже нещо се обърка, не ми се стои без кола ... :) не че няма да я направа за 2 дни ... но все пак ... :)
пиши пак, ще следя темата !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 30 Юни 2009, 6:26

Вчера зглобих колата,така както го бях намислил не стана.Явно тези кубилици са малко по малки и повдигача неможе да обере луфта към вала.Днес ще мисля за направата на пулчетата които седят между кобилицата и клапана,или другия вариант е за подложка от около 2мм под повдигача,а третия вариант е да разбера дали са еднакви клапаните на тези 2 модела,мисля че на м43 са малко по дълги,докато при м40 тази дължина е наваксана с пулчета.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 30 Юни 2009, 8:40

A пулчетата от какво ще ги направш и как /от какво е ясно/. Май ще е нужно закаляване ......
Може от стеблото на някой стар клапан.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Мнение от sas_88 » 30 Юни 2009, 15:14

Пулчетата за сега са краен вариант,първо ще сравня клапаните от м40 и от м43,ако се окаже вярно това което мисля,че клапана на м43 е малко по дълъг,направо ще слагам клапани от м43,замислям се за вариант за подложка под повдигача,ама първо ще разглобя и ще меря масления канал на повдигача за за да видя дали ще има вариант да го избутам малко по нагоре.Днес ме светнаха и за друг вариант,ако от някой от другите двигатели на бмв повдигачите са с по дълги стебла да ползвам такива,само че аз незнам кои други мотори са с хидравлични повдигачи,а сега ще хващам някакви размери за въпросните пулчета,както каза колегата от стеблата на клапан може да станат перфектно,след това обаче ще им трябва и циментация...ще премеря и с луфтомер растоянието между вала и кобилицата,за да разбера каква е дължината която трябва да наваксам...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.12.2008

Мнение от LUDICH » 02 Юли 2009, 1:28

А цяла глава от М43 не пасва ли на блока?

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 02 Юли 2009, 2:41

sas_88 написа:Пулчетата за сега са краен вариант,първо ще сравня клапаните от м40 и от м43,ако се окаже вярно това което мисля,че клапана на м43 е малко по дълъг,направо ще слагам клапани от м43,замислям се за вариант за подложка под повдигача,ама първо ще разглобя и ще меря масления канал на повдигача за за да видя дали ще има вариант да го избутам малко по нагоре.Днес ме светнаха и за друг вариант,ако от някой от другите двигатели на бмв повдигачите са с по дълги стебла да ползвам такива,само че аз незнам кои други мотори са с хидравлични повдигачи,а сега ще хващам някакви размери за въпросните пулчета,както каза колегата от стеблата на клапан може да станат перфектно,след това обаче ще им трябва и циментация...ще премеря и с луфтомер растоянието между вала и кобилицата,за да разбера каква е дължината която трябва да наваксам...

пич тва е пробвано мнооого отдавна и не става,клапана не отваря достатъчно(на лудия 16-ката е така от 2 год),но в това сам ще се убедиш....
иначе разликата не е в повдигача,а в клапаните на м40 и м43 ;)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 02 Юли 2009, 2:44

...или може би само на неговата 16-ка не стана,щото тя не работеше на атмосферни режими.имаше ядове с развъртането над 5000рпм :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 02 Юли 2009, 8:57

Добре де хората които са го правили това упражение нека да ни кажат дали се е получил ефекта или не.?
Защото сега си играем на врачки и се чудим как да го направим ,казваш клапаните били различни ,ок а клапаните на М43 могат ли да се монтират на глава на М40.

Разликата предполагам е в дължината на "стеблото" на клапана а разлика в диаметъра на клапаните има ли?

Точно да си задам сега въпроса.

Мога ли да взема една глава на М43 и да преместя клапани повдигачи кубилици и накрая да затвора с вала на М40-ката?

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook