E30 M3 размисли
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
MaXo написа: Делят се на 2 вида ... тия с капаците дето са заслепени от любовта към няква марка и си купуват до гроб коли само от нея ... макар и да са с отвратително качество ... за пластмаса недей да пишеш, че преди няколко седмици като се качих в едн Х3ка и щях да припадна ... в Пунтото ми е същата пластмасария.И тва е кола за която някой е дал 90 хил лв.
...
Тия от първия тип си знаят техното и са до такава степен заслепени, че дори не им се запознава с детайлите и качествата на другите... те са си с капаците... и на тях може да им се продаде много пластмаса без проблем ... за некви си 90 хил лв.
...
Тук ще ти отговоря с цитат от написаното от мен по-горе :
... Харесвам много автомобили... Много голяма част от тях са много различни от BMW... Но при избора на всяка от тях се основавам на принципите на втората спомената от мен група хора...
MaXo написа: Пумиярите викаш ... в грешка си ... хора като мен се оглеждат във всичко качествено ... без значение кой е произвел продукта ... ако ще и Дайхатсу да е ... или Киа. Точно този тип хора се оглеждат в детайлите и слагат нещата на кантар ... Аз примерно понеже слагам нещата на кантара ... бих купил М3 Е36 ... ако падне акциза може би ще си взема ... просто щото за 15000лв не можеш да си направиш качествена кола от нормална Е36ца примерно ... пък и ме кефи, че не се обезценява и даже след време цената и може да тръгне нагоре. Там цената е адекватна на това, което се предлага ... и при Е46ците също е адекватна!!!
Не знам примерно как при положение че тези "хора като мен се оглеждат във всичко качествено" карат примерно Астра, Голф или нещо подобно след това отиват на съвсем друг тип автомобил като концепция и компановка? Като всеки, независомо какво расово трупче кара се опитва да убеди другите че колата му е върха, и в следващия момент като я смени с нещо коренно различно и се обръща срещу почитателите на старата си кола убеждавайки ги в качествата на новата? Как ако си харесвал как ти седи Астрата на пътя или как върви направо ще решиш че искаш BMW? А да търсиш качество и надеждност е едно, а внимание към детайла съвсем друго. Всеки автомобил си има недостатъци... Нека да не започваме да коментираме кой е много качествен и как му тропат пластмасите... Защото съм сигурен че ще стигнем до много повече примери за ниско качество и недостатъчна надеждност при автомобили от така обичаните от масата тунингисти... Не казвам че BMW са най-качествените, нито някой от изброените от мен истински спортни коли... Но не това е целта на темата... Японците например са се доказали с качеството си... Показват много добри технологии... И до там... Няма внимание към детайла, няма отношение към водача... Няма идея и диша... Хубави коли... Но могат и без шофьор... Италианците пък... Правят (в голям процент от колите си) боклуци... Но пък имат душа... Карат те да се чувстваш специален... Както и BMW, Porsche, Ferrari...
А за Е36... Държи цена? 4-5к Евро за М3? Това не е държане на цена... Иначе е хубав автомобил, никъде не съм го отрекъл... Но е бездушен... Не е интересен...
MaXo написа: Тия дето си купуват готови спортни коли не са познавачите ... те са тия дето искат да позират ... купува си М3ка и я паркира на жълтите павета пред Червило ... а като го накараш да даде газчица някъде ... леко го е страх просто щото даването на газ не му е в кръвта ... той само си позира човека.![]()
Това е така само в БГ... Тук всичко е "грешно разбраната цивилизация"... Навсякъде по света можеш да видиш супер колите на мястото за където са правени... Хората си купуват Ferrari, Porsche и т.н. супер коли за да ги карат на пистите... Пак давам за пример Ринга като най-известното трасе в света... Не можеш да си представиш колко Porsche-та има там... И всичките само с една цел - да се карат яко по пистата - това за което са създадени... И собствениците им не гледат кисело към хората които се доближат към колата им с цел да ги застрелят ако я пипнат... Там биха те повозили, показали и обяснили всичко по колата... Защото са истински автомобилни фенове... А тук... Бай Гошо не отваря капака на Астрата защото е скрил некое жокерче и наказва BMWта до 2 литра като луд...
MaXo написа: Ти какъв човек си да сложиш на едно Голф с ГТР-а хахаха ... ми ГТР-а също е слезнал от пистите не знам дали знаеш....Викаш може да е по-бърз ГТР-а от М3 ... ама тва е БМВ ... онова е некъв си Ниссан.
И понеже писа за материали ... технологии и удобства ... можеш ли да сравниш по тези показатели ГТР-а с М3ка?
![]()
Не знам къде видя да слагам Голф с ГТР-а... Може да не си ме разбрал правилно... ГТР-а е страхотен автомобил... Супер бърз... Супер силен и правилно направен... Много технологии които оказват своето влияние и колата е страхотна... Особено на тази цена... Но пак ми е безличен... Може да се качи всеки и да е бърз с него... Но това си е мое мнение, субективно. Обективно колата е страхотна... А за материали и технологии освен пълноприводното задвижване се съмнявам че Нисана превъзхожда по нещо М3... Особено по отношение на двигателя...
MaXo написа: И понеже гледам пишеш доста за Ниссани ... явно искаш да счупи в друга посока спора ... пич като гледам на клипчето с Ланчата какво кебапче на вилица е сток М3 Е30 ... Ниссан 200сх с вкарани около 2000лв в окачване завива и седи 100 пъти по-добре!!!Дунев ви го демонстрира на Калояново ...
Всеки автомобил с що-годе добър баланс и задно предаване с 2000лв. в окачване ще стане супер... Това сравнение което правиш не е уместно...
MaXo написа: и понеже говориш кво ставало по света ... за теб света е Нюрбургринг явно ... други гледат в друга посока ... Япония ... Америка ... а там в любителските шампионати ... хобикар ... здраво се карат японски коли ... японските автомобили са едни скелета върху, които можеш да надграждаш с всякакви перформънс части за тях ... правиш си сам, това което искаш от една кола ... и ти стъпва доста под цената на сток М3ка.Хвърли едно око кво време дават японските понаправени коли на Цукуба ... и после ги сравни с времената на М3ки, които са минавали през пистата. Времената нямали значение ... тя колата била създадена за писта хахаха. И недей да пишеш за технологии и материали, че японците не са по-назад от немците...
Хората гледат и в други посоки... но света гледа в Nurburgring... Дори и японците с Нисан ГТР... Както и никъде не съм казал че японските коли не стават бързи след пипане... Но сме виждали и силни BMWта... Завиващи BMWта и рекорди от BMWта... А точно на Цукуба сме виждали как M3 CSL пребива разни супер коли... Както и рекорди на Ринга... Както и примерно на пистата на Топ Гиър... Там няма много бързи японски коли...
Мен ме дразни превръщането на коли в такива каквито не са и превъзнасянето им как наказвали разни други дето са спортни коли... Радвам се когато видя че се използва хубава база, подходяща за целта за която се прави и се работи читаво само с истински качествени компоненти и резултата в повечето случаи е добър... Просто в БГ нещата рядко (да не кажа никога) се правят така... Но започвам да виждам светлина в тунела...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Хайде сега аз да хвърля граната в тръстиката...
Напълно съм съгласен с Бабуна...
Без да се обиждат много хора от форума, но много от тях говорят на базата на списанията. Имал съм щастието да карам достатъчно, че да си създам впечатления, следните перфектни ///М коли - Е30 М3, Е28 М5, Е24 М635ЦСИ, Е34 М5ЛЕ, Е36М3ГТ, Е46М3, Е39 М5, Зед3М Купе, Зед4М Купе.
Новите коли не са със състезателно минало, но са по-добри. По-бързи, по-ергономични, по безопасни и по-икономични. Точка.
Ако трябва да избера - винаги ще е новата. Преди известно време се тюхках, че съм изгубил една торба пари, купувайки нова Зедка вместо 964 Турбо 2. После си помислих за 50-десете хиляди!!! км безаварийно каране за 18 месеца и дали това щеще да е възможно с легендата 964 Турбо 2 (Бад Бойс филма помните ли го?)
Та така, понякога си мисля, че старите ///М принадлежат в музеите...
П.П. МБ 190 2.5-16в Ево 2 е по-добрата кола... В ДТМ МБ има повече победи от ///М...

Напълно съм съгласен с Бабуна...
Без да се обиждат много хора от форума, но много от тях говорят на базата на списанията. Имал съм щастието да карам достатъчно, че да си създам впечатления, следните перфектни ///М коли - Е30 М3, Е28 М5, Е24 М635ЦСИ, Е34 М5ЛЕ, Е36М3ГТ, Е46М3, Е39 М5, Зед3М Купе, Зед4М Купе.
Новите коли не са със състезателно минало, но са по-добри. По-бързи, по-ергономични, по безопасни и по-икономични. Точка.
Ако трябва да избера - винаги ще е новата. Преди известно време се тюхках, че съм изгубил една торба пари, купувайки нова Зедка вместо 964 Турбо 2. После си помислих за 50-десете хиляди!!! км безаварийно каране за 18 месеца и дали това щеще да е възможно с легендата 964 Турбо 2 (Бад Бойс филма помните ли го?)
Та така, понякога си мисля, че старите ///М принадлежат в музеите...
П.П. МБ 190 2.5-16в Ево 2 е по-добрата кола... В ДТМ МБ има повече победи от ///М...
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Alex 320i Cabrio написа:Хайде сега аз да хвърля граната в тръстиката...![]()
Напълно съм съгласен с Бабуна...
Без да се обиждат много хора от форума, но много от тях говорят на базата на списанията. Имал съм щастието да карам достатъчно, че да си създам впечатления, следните перфектни ///М коли - Е30 М3, Е28 М5, Е24 М635ЦСИ, Е34 М5ЛЕ, Е36М3ГТ, Е46М3, Е39 М5, Зед3М Купе, Зед4М Купе.
Новите коли не са със състезателно минало, но са по-добри. По-бързи, по-ергономични, по безопасни и по-икономични. Точка.
Ако трябва да избера - винаги ще е новата. Преди известно време се тюхках, че съм изгубил една торба пари, купувайки нова Зедка вместо 964 Турбо 2. После си помислих за 50-десете хиляди!!! км безаварийно каране за 18 месеца и дали това щеще да е възможно с легендата 964 Турбо 2 (Бад Бойс филма помните ли го?)
Та така, понякога си мисля, че старите ///М принадлежат в музеите...
П.П. МБ 190 2.5-16в Ево 2 е по-добрата кола... В ДТМ МБ има повече победи от ///М...
Напълно съм съгласен с теб, адаш... Малко изрудихме първоначалната посока на темата и за това малко се разводниха нещата... Идеята ми в никакъв случай не е да убедя някого че Е30 М3 е много по-добра от следващите я модели... Напротив... Убеден съм точно в противното... Въпроса тук беше за стойността на колата и усещането което дава сравнено с новите такива... Мисля че ще се съгласиш с мен за това че Е30 е най-дивашката кола от всички поколения М3... И традициите и тази първичност са причините да се превърне в такава икона... А и е доказала че може да бъде плашещо бърза... Аз също бих избрал новите, но отвори ли ми се възможност да имам и легендата М3 Е30 редом с тях в гаража ще я използвам...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Alex 320i Cabrio написа:Evelin Cotsev написа:
![]()
а няква имформация кви пари е излезнало това чудо ?
Mного... Забрави... Няма кой да я прави...
Този мотор е толкова далеч от стандартния М88, че не е истина...
Ето ти пример - Тротълите са плъзгащи се, а не с пеперудка, като на твоята. Инжекционът е механичен - Кюгелфишер, а не Мотроник като твоята. Адски капризен и в БГ няма кой да го направи / настрои, и тн.т.
Снимки - сигурен съм, че Сашо има, както и Браво (Злати)...
PS: А за останалата част от темата не искам да изказвам никво мнение, защото ситацията в която заварвам темата е абсурдна..... един нисанаджия говори за БМВ-та, все едно е тест драйвър М ГМБХ....а той в кола М серия вероятно въобще не се е и качвал. Говори за позьорщина....а сам той си е сложил снимка на итеркулера (аз на тая снимка кола не виждам) в подписа.....страхотия ви казвам




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
gazzzar написа:...
Братчеда ме изпревари... Точно бях пуснал лаптопа да вадя снимки на колата на Фабиан...
gazzzar написа:PS: А за останалата част от темата не искам да изказвам никво мнение, защото ситацията в която заварвам темата е абсурдна..... един нисанаджия говори за БМВ-та, все едно е тест драйвър М ГМБХ....а той в кола М серия вероятно въобще не се е и качвал. Говори за позьорщина....а сам той си е сложил снимка на итеркулера (аз на тая снимка кола не виждам) в подписа.....страхотия ви казвам![]()
![]()
![]()





------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
gazzzar написа:...допада ми "вниманието ти към детайла"![]()
![]()
![]()
![]()





MaXo написа:... мен не ми трябва да се возя или да съм карал М3 Е30 за да ти кажа, че за 30к лв може да се направи много по-добра Е30ка...
Ебаси хората как са почнали да разбират от нещата без да са се докосвали до тях... И ги правят на всичкото отгоре... Да взема да си купя още една Е30ка и да ти я дам да ми я направиш М3ка а? И после веднага на работа в M GMBH... Що не си пуснеш CV на BMW AG? Те ако са знаели за теб при създаването и сигурно щяха да те викнат...
MaXo написа:Взема да си купя някоя Е30ка да седи пред блока ... тогава ще съм по-компетентен сигурно ... като теб може би.
Не прекалявай с предположенията


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
DrivinGGoD написа:Ебаси хората как са почнали да разбират от нещата без да са се докосвали до тях... И ги правят на всичкото отгоре... Да взема да си купя една Е30ка и да ти я дам да ми я направиш М3ка а? И после веднага на работа в M GMBH... Що не си пуснеш CV на BMW AG? Те ако са знаели за теб при създаването и сигурно щяха да те викнат...
Ми и до Ниссан не се бях докосвал ... както и от БМВта не разбирам ... сядам да чета по чуждите форуми и хоп нещата се изясняват.


И сега да се изясним нещо ... аз не твърдя, че Е30 М3 не е интересна кола ... че няма характер и прочие ... нищо подобно ... екстра е ... и аз бих карал ... но просто за тия пари има и по-добър избор ... тва е!!! А "фалшивата" М3ка Е36 ... винаги бих я предпочел пред М3 е30 ... дори да са на една цена ...
Последна промяна MaXo на 18 Сеп 2008, 16:29, променена общо 1 път
без реклами в подписа...

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
MaXo написа: Ми и до Ниссан не се бях докосвал ... както и от БМВта не разбирам ... сядам да чета по чуждите форуми и хоп нещата се изясняват.Та ти снеси 30к ... от мен ще получиш Е30ка по-бърза от сток М3ката ... не говоря за драг ... там е пределно ясно, че ще е много по-бърза ... говоря ти за писта. И не си мисли, че аз ще я правя ... само ще поръчам частите и ще си избера добър механик да я събере както трябва. И после може да я закарам в Проспиид за мапване на диното....
Тя топлата вода е измислена ... не е нужно да измислям концепция за бърза е30ка ... сещаш ли се? Както вече споменах бялата плевенска Е30ка ... не съм много сигурен дали тя не е станала по-бърза от М3 е30ка за писта.
Аз написах че искам М3ка а не бързо Е30... Повярвай ми... Мисля че доста по-добре от теб знам формулата за получаване на такава кола и мога сам да си я направя... Както се опитах да ти обясня в продължение на 7 страници вече... Никога едно направено Е30 няма да стане М3... Лексано също много точно и ясно го написа... Точно поради липсата онези така непонятни за теб неща за които говорим... Та както и да е... И аз и Виктор и Лекса много добре знаем как се прави хубаво Е30, достатъчно бързо, завиващо, добре изглеждащо и спиращо... Ако искаш да видиш какво е това можеш да погледнеш неговата кола например...
MaXo написа: И сега да се изясним нещо ... аз не твърдя, че Е30 М3 не е интересна кола ... че няма характер и прочие ... нищо подобно ... екстра е ... и аз бих карал ... но просто за тия пари има и по-добър избор ... тва е!!!
Ето тук стигнахме отново до онези разделения за които говорихме... Аз и доста от хората тук доста се различаваме от твоето мислене... Защото почти всеки може да си направи бързо Е30, но малцина са тези които могат да карат М3... Точно като лисицата и гроздето... И на теб ти се кара Ferrari или Porsche, но не ти се иска да си го признаеш... И за това тези които ги карат са позьори, мразени и отричани като автомобилни фенове... А те са много повече такива от нас що се отнася за чужбина... БГ е изключение... И си караш разни тунингирани псевдоавтомобили и си мислиш че има нещо спортно в тях... И като смениш единия с друг намразваш предишния и храниш феновете му, сред които си бил и ти до скоро...
Последна промяна DrivinGGoD на 18 Сеп 2008, 16:33, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Това е меко казано несериозно изказванеDrivinGGoD написа: М3 Е36 е нищо повече от 318is с МTechnik на стероиди....


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
krika написа:Това е меко казано несериозно изказванеDrivinGGoD написа: М3 Е36 е нищо повече от 318is с МTechnik на стероиди....И то от човек, който наистина се вглежда в ДЕТАЙЛИТЕ
Може би не си ме разбрал правилно... Ако се зачетеш в контекста и видиш останалото написано за Е36 М3 ще видиш, че съм написал че колата е отлична, но и липсват онези неща които отличават другите генерации М3 от обикновената 3та серия... Какво в повече има М3 Е36 от една сериина Е36 с МTech? Спирачки, по-големи накрайници на ауспуховата система отзад от голямото гърне и това е... Всичко друго е скрито... Ясно е че двигателя е много по-голям и е един от онези отнесли половината награди за двигатели... Ясно е че окачването и купето са преработени в сътветствие с това... Ясно е че интериора е различен... Но какво от това се вижда на пръв поглед?
Последна промяна DrivinGGoD на 18 Сеп 2008, 16:41, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и цялото окачване е друго,ама айде

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Глупав спор.
От една страна разбирам махо. За един автомобилен фен, запален по колите като цяло е30 м3 за 30к си е чисто изхвърляне. Кола с подобни характеристики може да се направи за много по малко пари. Така, че от таз гледна точка, може би е прав.
Другата гледна точка е от любител на марката БМВ. Тя предствалява много повече от цифри и данни. Да, не е най-бързата, най-хубавата и т.н. Но тука идеята е друга за феновете на бмв-това е колата и точка.
Едното виждане от практично, другото е душевно. Точно затова спора е глупав.
От една страна разбирам махо. За един автомобилен фен, запален по колите като цяло е30 м3 за 30к си е чисто изхвърляне. Кола с подобни характеристики може да се направи за много по малко пари. Така, че от таз гледна точка, може би е прав.
Другата гледна точка е от любител на марката БМВ. Тя предствалява много повече от цифри и данни. Да, не е най-бързата, най-хубавата и т.н. Но тука идеята е друга за феновете на бмв-това е колата и точка.
Едното виждане от практично, другото е душевно. Точно затова спора е глупав.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
апсолютно
но от е30 и е36 стаа перфектна комбинация 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми и там окачване,ламарините и некви дреболии
дори и капачката не резервуара е различна 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани