Промяната в главата при м40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от Мармот » 29 Дек 2009, 9:10

Размерите на пулчетата имаме ли?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 29 Дек 2009, 10:52

Мармот написа:Размерите на пулчетата имаме ли?


Все още не....


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 30 Дек 2009, 0:56

при положение , че се слагат клапани от М43 тези пулчета ще са доста по-тънки според мен от тези на колегата поръчал оригиналния кит...

От веригите се отказах , много време и излишни средства ще глътне .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 30 Дек 2009, 1:20

V-max написа:при положение , че се слагат клапани от М43 тези пулчета ще са доста по-тънки според мен от тези на колегата поръчал оригиналния кит...

От веригите се отказах , много време и излишни средства ще глътне .


Ем аз какво ти разправям досега,ако ще се правят пулчета тия клапани отпадат.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 30 Дек 2009, 1:30

то аз го разбрах , ама гледам някой да не се подведе по инерция :)

Като казваш , че не се отваря до край клапана ми стана интересно с колко горе долу и какъв е ефекта от това върху вървежа и разхода ?

2та милиметра от разликата в клапаните са явно недостатъчни , може би още 1-2мм им липсват за пълно отваряне .... Много ми се иска да сложа и вал от М43 , ще има малко фрезистка интервенция по захващането и ще влезне, освен ако и на дебелина не се разминават двата вала

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 30 Дек 2009, 2:17

V-max написа:то аз го разбрах , ама гледам някой да не се подведе по инерция :)

Като казваш , че не се отваря до край клапана ми стана интересно с колко горе долу и какъв е ефекта от това върху вървежа и разхода ?

2та милиметра от разликата в клапаните са явно недостатъчни , може би още 1-2мм им липсват за пълно отваряне .... Много ми се иска да сложа и вал от М43 , ще има малко фрезистка интервенция по захващането и ще влезне, освен ако и на дебелина не се разминават двата вала


Това с вала от м43 не ми се струва добра идея, няма смисъл от излишни напасвания,целта е вала да пързаля по ролковите кубилици за да се намали износването,пък какъв ще е вала зависи кой какво иска.Засега ми върши работа така,а евентуално ако изскочат рамерите на пулчетата ще го мисля нещо.А колко точно е разликата в отварянето незнам,несъм се занимавал да меря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от Ludmil » 30 Дек 2009, 8:28

А пулчетата дали ще трябва да са закалени ...... :dunno:
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 30 Дек 2009, 12:24

Ludmil написа:А пулчетата дали ще трябва да са закалени ...... :dunno:

Предполагам ще трябва,за да не се сплескат.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 11 Яну 2010, 18:26

колеги някой да има стар износен и непотребен вал от М40 ? Трябва ми за мостра да преправя М43вия , после го връщам :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 13 Яну 2010, 1:07

И закакво ще преправяш вал от м43? Сложи от м40!


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 13 Яну 2010, 10:15

sas_88 написа:И закакво ще преправяш вал от м43? Сложи от м40!


дай един от М40 , връщам ти го след 2-3 дни непокътнат :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 13 Яну 2010, 10:34

Само да го намеря и ти го подарявам. И все пак не разбрах защо си причиняваш такива главоболия>???? :kuku:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 13 Яну 2010, 10:46

sas_88 написа:Само да го намеря и ти го подарявам. И все пак не разбрах защо си причиняваш такива главоболия>???? :kuku:


защото мятам и буталата от М43 ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 13 Яну 2010, 10:56

Е това какво общо има?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от V-max » 13 Яну 2010, 11:15

хмм :D вдигайки степента на сгъстяване трябва и газоразпределението да е адекватно :idea: това , че едното е в главата , а другите са в блока не ги отдалечава много един от друг :mhihi: доверявам се на инженерите от БМВ в случая

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook