Промяната в главата при м40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: Промяната в главата при м40
Размерите на пулчетата имаме ли?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
Мармот написа:Размерите на пулчетата имаме ли?
Все още не....
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
при положение , че се слагат клапани от М43 тези пулчета ще са доста по-тънки според мен от тези на колегата поръчал оригиналния кит...
От веригите се отказах , много време и излишни средства ще глътне .
От веригите се отказах , много време и излишни средства ще глътне .
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
V-max написа:при положение , че се слагат клапани от М43 тези пулчета ще са доста по-тънки според мен от тези на колегата поръчал оригиналния кит...
От веригите се отказах , много време и излишни средства ще глътне .
Ем аз какво ти разправям досега,ако ще се правят пулчета тия клапани отпадат.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
то аз го разбрах , ама гледам някой да не се подведе по инерция 
Като казваш , че не се отваря до край клапана ми стана интересно с колко горе долу и какъв е ефекта от това върху вървежа и разхода ?
2та милиметра от разликата в клапаните са явно недостатъчни , може би още 1-2мм им липсват за пълно отваряне .... Много ми се иска да сложа и вал от М43 , ще има малко фрезистка интервенция по захващането и ще влезне, освен ако и на дебелина не се разминават двата вала

Като казваш , че не се отваря до край клапана ми стана интересно с колко горе долу и какъв е ефекта от това върху вървежа и разхода ?
2та милиметра от разликата в клапаните са явно недостатъчни , може би още 1-2мм им липсват за пълно отваряне .... Много ми се иска да сложа и вал от М43 , ще има малко фрезистка интервенция по захващането и ще влезне, освен ако и на дебелина не се разминават двата вала
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
V-max написа:то аз го разбрах , ама гледам някой да не се подведе по инерция
Като казваш , че не се отваря до край клапана ми стана интересно с колко горе долу и какъв е ефекта от това върху вървежа и разхода ?
2та милиметра от разликата в клапаните са явно недостатъчни , може би още 1-2мм им липсват за пълно отваряне .... Много ми се иска да сложа и вал от М43 , ще има малко фрезистка интервенция по захващането и ще влезне, освен ако и на дебелина не се разминават двата вала
Това с вала от м43 не ми се струва добра идея, няма смисъл от излишни напасвания,целта е вала да пързаля по ролковите кубилици за да се намали износването,пък какъв ще е вала зависи кой какво иска.Засега ми върши работа така,а евентуално ако изскочат рамерите на пулчетата ще го мисля нещо.А колко точно е разликата в отварянето незнам,несъм се занимавал да меря.
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Промяната в главата при м40
А пулчетата дали ще трябва да са закалени ...... 

... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
Ludmil написа:А пулчетата дали ще трябва да са закалени ......
Предполагам ще трябва,за да не се сплескат.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
колеги някой да има стар износен и непотребен вал от М40 ? Трябва ми за мостра да преправя М43вия , после го връщам 

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
И закакво ще преправяш вал от м43? Сложи от м40!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
sas_88 написа:И закакво ще преправяш вал от м43? Сложи от м40!
дай един от М40 , връщам ти го след 2-3 дни непокътнат

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
Само да го намеря и ти го подарявам. И все пак не разбрах защо си причиняваш такива главоболия>???? 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
sas_88 написа:Само да го намеря и ти го подарявам. И все пак не разбрах защо си причиняваш такива главоболия>????
защото мятам и буталата от М43

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
Е това какво общо има?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
хмм
вдигайки степента на сгъстяване трябва и газоразпределението да е адекватно
това , че едното е в главата , а другите са в блока не ги отдалечава много един от друг
доверявам се на инженерите от БМВ в случая



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани