Направи си сам
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
/
Гледам темата малко замря, та да пусна едно мод-че
Бързо и лесно махане на тъпата платка със батериите във таблото.
Отваряте таблото, махате платката и правите следния мост -
Пробвано е и уредите работят без проблем. Таблото е от "двоен стоп" със щекер.
Бързо и лесно махане на тъпата платка със батериите във таблото.
Отваряте таблото, махате платката и правите следния мост -
Пробвано е и уредите работят без проблем. Таблото е от "двоен стоп" със щекер.
Последна промяна wot на 17 Мар 2009, 20:28, променена общо 1 път
- Memphys
- младши ентусиаст
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: /
baro написа:Гледам темата малко замря, та да пусна едно мод-че
Бързо и лесно махане на тъпата платка със батериите във таблото.
Отваряте таблото, махате платката и правите следния мост -
Пробвано е и уредите работят без проблем.
Колега я обясни точно за какво се прави моста, защото и аз махнах платката и батерийте ама за сега не виждам да има проблем без моста
- dancenation
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
това важи ли за неработещ скоростомер,евентуално при отстраняване на платката с батериите и запояването на тази жичка ,би ли довело до нормална работа на скоростомера
- sezo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
Re: /
Memphys написа:baro написа:Гледам темата малко замря, та да пусна едно мод-че
Бързо и лесно махане на тъпата платка със батериите във таблото.
Отваряте таблото, махате платката и правите следния мост -
Пробвано е и уредите работят без проблем.
Колега я обясни точно за какво се прави моста, защото и аз махнах платката и батерийте ама за сега не виждам да има проблем без моста
а аз изобщо не мога да разбера за какво се прави цялата работа ??? престават да светят инспекшъна и оилсървиса изобщо или ???
Re: /
Memphys написа:Колега я обясни точно за какво се прави моста, защото и аз махнах платката и батерийте ама за сега не виждам да има проблем без моста
Сигнала от датчика за температурата минава през тази платка.
- sezo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
Та доколкото разбирам до тука, единствения начин да ги оправиш тези неща е да смениш батериите и после да ги занулиш. А накой има ли представа батериите дали са акумулаторни или не. Щото моята кола е на 23 години и всякаква обикновена батерия ще се разтече хиляда пъти ...
Оригиналните мисля, че са никел-кадмиеви NiCd 500mAh 1.2волта, но май не се произвеждат вече
Сложих някакви Li-Ion 1200mAh на1.2 волта от един магазин за играчки и стана.
На другата е30-ка пък цялата платка се беше окислила и я махнах.
Готово
Сложих някакви Li-Ion 1200mAh на1.2 волта от един магазин за играчки и стана.
На другата е30-ка пък цялата платка се беше окислила и я махнах.
porostorm написа:Забравил си да поясниш, че това е за табла на двоен стоп е30, при тройния стоп е малко по-различно...
отделно, че при мен всичко работеше и с този мост и без него
Готово
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ludmil написа:...
Но са 3V
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Стрът за е30 м40....
Поради липса на готови такива се принудих да си зделям 1 такъв..
1. Нужни инструменти : флекс , бормашина , газова горелка и струг ..
2. Намираш си 2 планки на струг се прави отвор 87мм и се дупчат дупки за болтовете на бомбетата ( аз си направих шаблон от картон за дупките )
3. 1.5 м дебелостенна тръба( аз ползвах на 3,5мм) нагряваш с горелката и згъваш като предварително си си направил шаблон от някво желязце (аз ползвах ал. тел )
4. Заварки: тука съм много бос добре ,че беше баща ми
5.Боядисваш и се кефиш на това което си сатворил
6. Слагаш и си свиркаш ...
п.п имам снимки в галерията ама пусто нз как да ги кача.. някои които може да ги качи моля... благодаря
Поради липса на готови такива се принудих да си зделям 1 такъв..
1. Нужни инструменти : флекс , бормашина , газова горелка и струг ..
2. Намираш си 2 планки на струг се прави отвор 87мм и се дупчат дупки за болтовете на бомбетата ( аз си направих шаблон от картон за дупките )
3. 1.5 м дебелостенна тръба( аз ползвах на 3,5мм) нагряваш с горелката и згъваш като предварително си си направил шаблон от някво желязце (аз ползвах ал. тел )
4. Заварки: тука съм много бос добре ,че беше баща ми
5.Боядисваш и се кефиш на това което си сатворил
6. Слагаш и си свиркаш ...
п.п имам снимки в галерията ама пусто нз как да ги кача.. някои които може да ги качи моля... благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани