Нова серия на филма...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нова серия на филма...
Аре пофалисе за което трябва, пък ти бе.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Нова серия на филма...
K_Ilkov написа:randity написа:А защо се играе целия филм да си преместиш акумулатора в багажника?
Баланс ...
Но има разни мнения по този въпрос
Изпускателните колектори отделят прекалено много топлина, която разсейвайки се в коша нагрява акумулатора до безобразие. Това го разбрах след един тракдей на Дракон след цял ден даване на газ. Преди това ми беше направило впечатление, че до средата на летния сезон бях хвърлил два чисто нови акумулатора и мислех, че имам проблем с токовете. След като "метнах" батерията в багажника, спря да ми създава проблеми.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нова серия на филма...
Това е интересна гледна точка има логика ...
Само, че вероятно важи за по-екстремни карания
иначе едва ли БМВ биха го монтирали там при доста модели
включително и е30 325 комби пак е там серийно май ...
Само, че вероятно важи за по-екстремни карания
иначе едва ли БМВ биха го монтирали там при доста модели
включително и е30 325 комби пак е там серийно май ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
И поредната екзотика вече е готова
BMW Sound System
Комплекта е събиран по отделно.
От преди си имах пищялките във вратите ,след това се набавиха предните говорители,инсталацията и усилвателя.Така дълго време стояха докато намеря задните говорители .Тук трябва да спомена ,че много трудно се намират читави задни говорители,мястото им е такова ,че ги пече слънце и на всички тънкия дунапрен под решетките е леш и се разпада или са изподрани като цяло решетките и кутиите.
Най накрая намерих наистина каквито исках,черни,със идеално здрави дунапрени под решетките и външно също перфектни.Чак неочаквах да са като от магазина
Снимки от пристигането им
Като за начало се захванах да сменя целия изолирбанд на инсталацията
И една снимка на целия комплект
След това се започна монтажа....и отново всичко навън
Тук сравнение между обикновенните говорители и тези на саунд системата
Обикновенната инсталация извадена
И сравнени двете инсталации
Инсталацията върви в левия праг,има разклонение както при другата за десните говорители,разклонението е пред шофьорската седалка ,през тунела,пред пасажерската и напред за десния говорител.
Отпред се включва в "accessory connector"-а в гнездо "H" ,в което се включва и външната инсталация на големия борд,като на инсталацията на саунд системата има разклонение за буксата на борда.Другата букса с 4-те пина си е като на нормалната инсталация
Предните говорители вече монтирани
До тях се включват и сините букси към инсталацията,които са за пищялките във вратите.
Щипките за инсталациите в прага вече отесняха и едвам се закопчаха
Назад инсталацията си върви заедно с другата
Тук идва един много интересен детайл,на инсталацията има едно уплътнение,което трябва да влезе в предварително изрязано място в уплътнението на тенекията зад седалката.Има позиции там,само се доизрязва,вкарва се това уплътнение на инсталацията и голямото се връща обратно ,всичко пасва уникално BMW
Това е уплътнението на инсталацията
А тук е в готов вид
В багажника усилвателя в единия си край се захваща за отворите на чек модула за задните светлини,а самия модул си има ново място на стойката на усилвателя.В предния си край усилвателя се захваща с един крепеж само
Задните говорители монтирани на кората
Междувременно си намерих и задна облегалка с подлакътник,която търсих близо 4 години
Изпрах я и й нагласих едни подглавници с оригиналните стойки ,като ще е гарга да е рошава
Монтирани подглавниците,с оригиналните стойки,дори болтчетата са оригинални
И монтирана на колата,комфорта на задните места вече е пълен-отваряеми стъкла,щора,саунд система,подлакътник,задглавници.....хаха
BMW Sound System
Комплекта е събиран по отделно.
От преди си имах пищялките във вратите ,след това се набавиха предните говорители,инсталацията и усилвателя.Така дълго време стояха докато намеря задните говорители .Тук трябва да спомена ,че много трудно се намират читави задни говорители,мястото им е такова ,че ги пече слънце и на всички тънкия дунапрен под решетките е леш и се разпада или са изподрани като цяло решетките и кутиите.
Най накрая намерих наистина каквито исках,черни,със идеално здрави дунапрени под решетките и външно също перфектни.Чак неочаквах да са като от магазина
Снимки от пристигането им
Като за начало се захванах да сменя целия изолирбанд на инсталацията
И една снимка на целия комплект
След това се започна монтажа....и отново всичко навън
Тук сравнение между обикновенните говорители и тези на саунд системата
Обикновенната инсталация извадена
И сравнени двете инсталации
Инсталацията върви в левия праг,има разклонение както при другата за десните говорители,разклонението е пред шофьорската седалка ,през тунела,пред пасажерската и напред за десния говорител.
Отпред се включва в "accessory connector"-а в гнездо "H" ,в което се включва и външната инсталация на големия борд,като на инсталацията на саунд системата има разклонение за буксата на борда.Другата букса с 4-те пина си е като на нормалната инсталация
Предните говорители вече монтирани
До тях се включват и сините букси към инсталацията,които са за пищялките във вратите.
Щипките за инсталациите в прага вече отесняха и едвам се закопчаха
Назад инсталацията си върви заедно с другата
Тук идва един много интересен детайл,на инсталацията има едно уплътнение,което трябва да влезе в предварително изрязано място в уплътнението на тенекията зад седалката.Има позиции там,само се доизрязва,вкарва се това уплътнение на инсталацията и голямото се връща обратно ,всичко пасва уникално BMW
Това е уплътнението на инсталацията
А тук е в готов вид
В багажника усилвателя в единия си край се захваща за отворите на чек модула за задните светлини,а самия модул си има ново място на стойката на усилвателя.В предния си край усилвателя се захваща с един крепеж само
Задните говорители монтирани на кората
Междувременно си намерих и задна облегалка с подлакътник,която търсих близо 4 години
Изпрах я и й нагласих едни подглавници с оригиналните стойки ,като ще е гарга да е рошава
Монтирани подглавниците,с оригиналните стойки,дори болтчетата са оригинални
И монтирана на колата,комфорта на задните места вече е пълен-отваряеми стъкла,щора,саунд система,подлакътник,задглавници.....хаха
- antoan9008
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: Варна кв.Левски
- Пол: Мъж
- Кара: E30 седан
- Мечтае да кара: Чисто ново Е30 от завода.
Re: Нова серия на филма...
Евала братле невероятен проект, само така продължавай с много любов и ентусиазъм напред който не ти липсват и то изобщо и да те попитам ако не е тайна задните Hi Fi тонколони откъде ги взе ?
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
И така,дойде ред на най-голямата екзотика в тая кола-М20Б25
Двигателя беше закупен септември месец и монтиран май ,все не оставаше време да се захвана ,но поне намерих време през тези месеци малко да сваля периферията от него,да измия всяко едно нещо ,да подбера по читавите неща от тази м20-ка и оригиналната на колата ,да сменя няколко гарнитури и да набавя липсващи или счупени неща,до най дребното.
Започнах с търсене на маркуч за радиатор тропическа версия на м20,но както си и мислех нещата отидоха към нов оригинален.Също си поръчах и нови гарнитури на всмукателния колектор,гарнитура на фланеца на термостата,гарнитура на дросела,тапи за кавалите,фиксираща плочка за кавалите,семерина и о-пръстен за разпределителния вал, няколко гайки за всмукателния колектор ,че са по специфични и о-пръстени за тръбата между блока и всмукателния колектор.Целта беше да се преустановят до колкото е възможно всички течове на масло и да се възстановят загубените и изпочупени щипки и подобни и всичко да придобие заводски вид.
Капака на клапаните преди/след
Измиване на двигателя и на всяко едно нещо по него поотделно,разликата е огромна.
Междувременно оправяне на един скъсан кабел към дебитомера и скъсано маншонче на буксата
Набавена и щипка за кабела на бобината на дясното бомбе
Тук някъде започва събирането на всичко,набавени двете щипки на улея за кабели пред ангренажа
Също и стойчицата на буксата на нивомера на маслото ,все неща които липсваха
Нова щипка за маркуча и кабела на датчика.
И много други дреболийки ,които не съм снимал.
Вече всичко събрано и готово
Снимка за спомен с пластмасата
И задължителната с изваден мотор
Сега следват хиляди дребни неща за дооправяне и за връщане в заводски вид,неща които заради м52-то съм променял.
Например леко изрязаната кора под мотора заради картера на м52,вече намерена друга в уникално състояние без драскотина.
Ново задно гърне за м20,сега се боря със скобите му.
Някои от крепежите на масления радиатор, нови шайби за привода на скоростите и един липсващ крепеж на климатика.
На свинче звънче
Също така смених профилактично дехидратор и о-пръстени на климатика, така и така съм я разбутал.
Както и тръбите към компресора,че старите ги бях леко искривил заради м52-то и не ми харесваха .
Двигателя беше закупен септември месец и монтиран май ,все не оставаше време да се захвана ,но поне намерих време през тези месеци малко да сваля периферията от него,да измия всяко едно нещо ,да подбера по читавите неща от тази м20-ка и оригиналната на колата ,да сменя няколко гарнитури и да набавя липсващи или счупени неща,до най дребното.
Започнах с търсене на маркуч за радиатор тропическа версия на м20,но както си и мислех нещата отидоха към нов оригинален.Също си поръчах и нови гарнитури на всмукателния колектор,гарнитура на фланеца на термостата,гарнитура на дросела,тапи за кавалите,фиксираща плочка за кавалите,семерина и о-пръстен за разпределителния вал, няколко гайки за всмукателния колектор ,че са по специфични и о-пръстени за тръбата между блока и всмукателния колектор.Целта беше да се преустановят до колкото е възможно всички течове на масло и да се възстановят загубените и изпочупени щипки и подобни и всичко да придобие заводски вид.
Капака на клапаните преди/след
Измиване на двигателя и на всяко едно нещо по него поотделно,разликата е огромна.
Междувременно оправяне на един скъсан кабел към дебитомера и скъсано маншонче на буксата
Набавена и щипка за кабела на бобината на дясното бомбе
Тук някъде започва събирането на всичко,набавени двете щипки на улея за кабели пред ангренажа
Също и стойчицата на буксата на нивомера на маслото ,все неща които липсваха
Нова щипка за маркуча и кабела на датчика.
И много други дреболийки ,които не съм снимал.
Вече всичко събрано и готово
Снимка за спомен с пластмасата
И задължителната с изваден мотор
Сега следват хиляди дребни неща за дооправяне и за връщане в заводски вид,неща които заради м52-то съм променял.
Например леко изрязаната кора под мотора заради картера на м52,вече намерена друга в уникално състояние без драскотина.
Ново задно гърне за м20,сега се боря със скобите му.
Някои от крепежите на масления радиатор, нови шайби за привода на скоростите и един липсващ крепеж на климатика.
На свинче звънче
Също така смених профилактично дехидратор и о-пръстени на климатика, така и така съм я разбутал.
Както и тръбите към компресора,че старите ги бях леко искривил заради м52-то и не ми харесваха .
- bate koko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 18.07.2007
- Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
- Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....
Re: Нова серия на филма...
.....видях я на събора.....еми...... хубавица...4аках,4аках да се появиш да те разпитам,ама..... друг път. ще е.. с тез 4иста4ки и пръскалки на фаровете...направо ме утрепа... и сега дружеска..забележка....сложи и едни арни гуми бе 4овек.....на таз хубавица... 4е с тез КЛЕБЕР отпред и СЕАТ.. отзад.... хи4 не и отива...... и пак...браво за 4удесната кола..
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
Приемам критиката за гумите
Сега малко отчет какво е свършено още.
Задното гърне си пасна много добре,а проблема с липсващите скоби за него се реши като купих няколко комплекта стари и ги дадох на пясък и прахово.После избрах най-хубавите .
Също и си набавих всички крепежи по масления радиатор,някои стари читави ,други нови .
Сега малко отчет какво е свършено още.
Задното гърне си пасна много добре,а проблема с липсващите скоби за него се реши като купих няколко комплекта стари и ги дадох на пясък и прахово.После избрах най-хубавите .
Също и си набавих всички крепежи по масления радиатор,някои стари читави ,други нови .
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Нова серия на филма...
Малко да извадя темата от архива.
Повода е,че от няколко месеца вече е монтиран и АБС-а ,след 3-годишен престой в кашона...
Започнах с прекарване на инсталацията,като си мислех,че това ще е по-лесната част
Цялата инсталация
В аксесоари конектора под таблото нямаше пинове за АБС,наложи се от букса донор да ги извадя и да ги монтирам на моята
Готово
Вече имам сериозен проблем с щипките за кабели в прага,почти невъзможно е да се закопчават вече
След прекарването на инсталацията бяха заварени стойките за АБС помпата
Новите тръби,най-трудна за прекарване е тази за предно дясно колело
Монтирана помпата и тръбите
Малко хигиена на казанчето
Извадих късмет с шенкелите отпред,имаха отвори за датчици,носачите отзад също.Смених предни главини заради гривните,а за отзад взех гривни от тънки полуоски и ги прехвърлих на дебели и ги монтирах.Всичко си заработи от първия път
Наскоро след много дълго търсене най-после набавих оригиналния триъгълник и нещата си дойдоха на мястото,още веднъж благодаря Динко
Малко снимки от разни мероприятия
Повода е,че от няколко месеца вече е монтиран и АБС-а ,след 3-годишен престой в кашона...
Започнах с прекарване на инсталацията,като си мислех,че това ще е по-лесната част
Цялата инсталация
В аксесоари конектора под таблото нямаше пинове за АБС,наложи се от букса донор да ги извадя и да ги монтирам на моята
Готово
Вече имам сериозен проблем с щипките за кабели в прага,почти невъзможно е да се закопчават вече
След прекарването на инсталацията бяха заварени стойките за АБС помпата
Новите тръби,най-трудна за прекарване е тази за предно дясно колело
Монтирана помпата и тръбите
Малко хигиена на казанчето
Извадих късмет с шенкелите отпред,имаха отвори за датчици,носачите отзад също.Смених предни главини заради гривните,а за отзад взех гривни от тънки полуоски и ги прехвърлих на дебели и ги монтирах.Всичко си заработи от първия път
Наскоро след много дълго търсене най-после набавих оригиналния триъгълник и нещата си дойдоха на мястото,още веднъж благодаря Динко
Малко снимки от разни мероприятия
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Нова серия на филма...
GEORGIEV написа:Извадих късмет с шенкелите отпред,имаха отвори за датчици,носачите отзад също.
Задните ги сменях от барабанни на дискови спирачки и такива бяха от донора. А защо има отпред не знам...
Но както винаги Респект
ПП. Казвал го и преди, но ако някой ден решиш да се разделиш с нея ми пиши, все пак като предишен собственик съм с предимство
.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нова серия на филма...
Бая сме на опашката.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Нова серия на филма...
Наскоро след много дълго търсене най-после набавих оригиналния триъгълник...
Гледам и се чуда и мая!
Супер е колата, евала!
Много ми се ще на живо да я видя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани