M52B28 vs M30b35
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
- baynov
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: дизелови магарета
- Мечтае да кара: отново расови коне
Re: M52B28 vs M30b35
power of bmw написа:Взех си вече E30 с М30 и съм супер доволен
Здравей, колега!
Зачетох се в една твоя тема относно избора ти на М30 пред М52. Как е днес положението? Добър ли се оказа М30? Огромен ли е разхода? Мъка ли е с частите? В обши линии бих се радвал ако споделиш преки впечатления.
Поздрави!
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 vs M30b35
.::Братоев::. написа:Здраво но си е "струг" ....и в е30 не върви повече от м52б28....особено ако се позабавляваш с м52-то с валчета, изпускатели ,смукатели и етц.
+1
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B28 vs M30b35
Обема си е обем И на струга ако се "позабавляваш" ще извадиш коне дето атмосферно м52б28 няма никога да стигне, въпреки убитата глава от 70те. Само че няма от кво да вземем за 100лв два всмукателни вала, колектор и китайски изпускател, ами трябва да бръкнем дълбоко за скъпи и дефицитни части. Друг интересен въпрос, дали е удачно монтирането на огромното желязо върху предния мост на е30 и как се отразява това на поведението
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 vs M30b35
M10 написа:Обема си е обем И на струга ако се "позабавляваш" ще извадиш коне дето атмосферно м52б28 няма никога да стигне, въпреки убитата глава от 70те. Само че няма от кво да вземем за 100лв два всмукателни вала, колектор и китайски изпускател, ами трябва да бръкнем дълбоко за скъпи и дефицитни части. Друг интересен въпрос, дали е удачно монтирането на огромното желязо върху предния мост на е30 и как се отразява това на поведението
100 лв за два вала или за валове, колектор и изпускател заедно ?
И в двата случая ако изкочи такава оферта - ги взимам
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B28 vs M30b35
Я на опашката ве ей!
_______________________________
А и на звук надали има м52 мотор да може да се мери с който и да е м20 или м30 - лично мнение.
_______________________________
А и на звук надали има м52 мотор да може да се мери с който и да е м20 или м30 - лично мнение.
Re: M52B28 vs M30b35
Само дето като омалеят 211-те коне, има опция за бюджетно турбиниране, а 3,5l, дори на сейфти налягане от 07-08 бара е нещо доста сериозно и с огромен ресурс, за разлика от валчета, колектори и други подобни подобрения с минимален ефект.
Ако говорим за ежедневна кола, вече е друго.
Ако говорим за ежедневна кола, вече е друго.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M52B28 vs M30b35
За да няма спорове, някой да извади цифри за е30 с м30б35.
Ето за подобна кола с м52б28, скорости м20б20/е30, диф 3,64/м20б20/е30.
0-100 около 6сек, до 200 около 24сек, редлайн 250км/ч (цифрите са без засичане специално за време)
Разход на магистрала 130-140км/ч с чести ластици до към 200 е около 7,5-7,8/100 л/км.
Ето за подобна кола с м52б28, скорости м20б20/е30, диф 3,64/м20б20/е30.
0-100 около 6сек, до 200 около 24сек, редлайн 250км/ч (цифрите са без засичане специално за време)
Разход на магистрала 130-140км/ч с чести ластици до към 200 е около 7,5-7,8/100 л/км.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B28 vs M30b35
Е колегата горе нали е дал линк де >
http://e30.de/content_detail.php?stid=1273
335i (M30B35 Umbau) 218 PS 315Nm
0-100: 6.7 sec Vmax: 240 km/h 10-13,.5 Liter / 100km
328i (M52B28 Umbau) 193 PS 280 Nm
0-100: 6.9 sec Vmax: 240 km/h 9 - 11 Liter / 100km
http://e30.de/content_detail.php?stid=1273
335i (M30B35 Umbau) 218 PS 315Nm
0-100: 6.7 sec Vmax: 240 km/h 10-13,.5 Liter / 100km
328i (M52B28 Umbau) 193 PS 280 Nm
0-100: 6.9 sec Vmax: 240 km/h 9 - 11 Liter / 100km
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 vs M30b35
Всеки следващ мотор е по-добър от предишният.
А, това с легендите и митовете, че алуминиевите не държали на турбо, са произлезли от същият фолклор дето твърди, че задното не е за зимата.
Има страшно много нови мотори, които са алуминиеви и турбинирани. Съвременните надути малолитражки са пример за това.
Просто опираме до пари
А, това с легендите и митовете, че алуминиевите не държали на турбо, са произлезли от същият фолклор дето твърди, че задното не е за зимата.
Има страшно много нови мотори, които са алуминиеви и турбинирани. Съвременните надути малолитражки са пример за това.
Просто опираме до пари
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: M52B28 vs M30b35
Колата ми е с м52б28TUB, та съм пределно наясно с възможностите, разхода му и т.н.
Не знам кое е митове и легенди, ама още не съм видял някой да нареди турбо сетъп на м52 без да го отвори, да го надуе на 1 бар и да издевателства. За разлика от м30.
Достатъчно е да се сравнят частите по блока и главата.
Не знам кое е митове и легенди, ама още не съм видял някой да нареди турбо сетъп на м52 без да го отвори, да го надуе на 1 бар и да издевателства. За разлика от м30.
Достатъчно е да се сравнят частите по блока и главата.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 vs M30b35
Делян написа:Колата ми е с м52б28TUB, та съм пределно наясно с възможностите, разхода му и т.н.
Не знам кое е митове и легенди, ама още не съм видял някой да нареди турбо сетъп на м52 без да го отвори, да го надуе на 1 бар и да издевателства. За разлика от м30.
Достатъчно е да се сравнят частите по блока и главата.
Разбира се, аз точно за отваряне говоря аз.
Няма смисъл да говорим изобщо за сравнение на частите между струговете и новите пластмаси, но това което не идва фабрично се купува ново и пак става работата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B28 vs M30b35
Колкото по-упростен е един мотор, толкова по-лесно се работи по него и шанса да се повреди нещо е по-малък Иначе разбира се че новото превъзхожда старото по всички параметри.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани