Една мечта
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Convertible написа:супер е колата и добре се развива. тези едишън салони много ми харесват, особено този зеления. с какъв мотор е сега?
офф: добре, че одавна ги имам моите - и колата и жената
M20B25 е маторя,много са готини едишън салоните,ама жалко,че са само за комбитата,то за седаните са най-скучните салони
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: Една мечта
Не съм фен на еднакво широките джанти отпред и отзад, като на колегата GEORGIEV, но ти си знаеш. По-принцип малко товариш рейката така. Иначе поздравления за седанчето, запазено изглежда. За звука на м20 няма спор, за мен е най-добрия от шестак! Те ти малко мотивацийка, щом ще строукваш и т.н. https://www.youtube.com/watch?v=Y8tBGppPSTk
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
methaman написа:Не съм фен на еднакво широките джанти отпред и отзад, като на колегата GEORGIEV, но ти си знаеш. По-принцип малко товариш рейката така. Иначе поздравления за седанчето, запазено изглежда. За звука на м20 няма спор, за мен е най-добрия от шестак! Те ти малко мотивацийка, щом ще строукваш и т.н. https://www.youtube.com/watch?v=Y8tBGppPSTk
Майната и на рейката ,аз мисля и шайби да слагам за по-голям ъгъл,иначе като взема рейката ще я пратя за пълна ревизия,пък колкото изкара.Клипчето го знам,голямо е порно,но ще е доста сериозна работа,ще видим как ще станат нещата,първо окачването и купето,двигателя засега само обслужване и прекъсвачи. Мисля едно крайно гърне да си взема,ама нещо афтърмаркет,че моето е брак,ама станаха много неща за вземане
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Една мечта
Колата изглежда много свежа, рядко ми харесват седани (затова и продадох моя), но този е много приятен. Не прави грешка с 9ки отпред, изглеждат много не на място, ако 7.5ците ти опират сложи по едно малко фланче и си свиркай.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
lowrider написа:Колата изглежда много свежа, рядко ми харесват седани (затова и продадох моя), но този е много приятен. Не прави грешка с 9ки отпред, изглеждат много не на място, ако 7.5ците ти опират сложи по едно малко фланче и си свиркай.
Засега ще е с тоя сетъп,иначе за отпред съм си взел 20 мм фланци.А това за седана,и на мен не ми е от любимите варианти,но такава се падна,повече ме радват купетата и комбитата,но пък тая не си я давам.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Още изпаднали чарколяци :
Запазено управление на чека,че моето беше преправяно с плафон.
Здрави оригинални калници,че освен липсата на левия ми,десния е доста зле в долната част.
Запазено управление на чека,че моето беше преправяно с плафон.
Здрави оригинални калници,че освен липсата на левия ми,десния е доста зле в долната част.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Ще помоля за малко акъл и съвети,относно избора на пружини.Спрял съм се на H&R пружини,но не мога да преценя точно какви да взема,имам предвид с колко да свалят,а и като цяло хубави ли са пружините от тази марка,все пак са си някакво име?Ето снимка на колата в момента,пружините не ги знам изобщо какви са,търсената височина е или като сегашната ,или малко по-ниска,но по-високо от това да не се чува.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- Ramunasz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 14.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 90 e30 IS
- Мечтае да кара: 320IS
Re: Една мечта
Аз лично изчетох адски много теми и мнения в интернет...предимно чуждестранни и се чудих зверски много....койловъри ли, пружини с амортисъори ли.
Доста мнения прочетох главно за Ейбах(Eibach) и Х&Р след като се спрях на класическия вариант амота с пружини.
ХиР имат sport (свалят 35/40мм) и race(50мм свалят) стигнах до заключението че спорт-а ще ми е твърд, race варианта да не говорим там било като заварено за пътя.
Ейбах имат про кит и race кит също (не съм сигурен за по-твърдия вариант race ли се води точно)....доста мнения изчетох и някой казваха,че е много меко, че е почти като стоково окачване и тн...други казваха че е перфектно за по спортно каране. Истината е че аз още не съм минал и 50км с тия пружини, но съм много доволен от избора си. Колата седи една идея по ниска от оригиналното ИС-ково окачване (М-техник амортисъори), вози доста стегнато, но в никакъв случай некомфортно дори по Софийските улици и преки, факт е че съм и с 4 чисто нови Билщайн Б8 амортисъори, които монтирах с пружините. Като твърдост предните на ейбаха ги дават съвсем малко по-твърди от М3 пружините, задните са твърдички, но някак си са си ги сметнал производителя (немска работа все пак) ....за редовни пистови изпълнения предполагам че не стават, но за разни планински пътчета с завои и лизгане тук таме по някой завой са перфектни. Аз си взех Билщайн Б8 (спортни късоходови амортисъори) за да мога евентуално да си взема и едни ХиР спорт да порбвам как ще са за трак дни и тн.
Зависи какво търсиш ти конкретно ...само визия ли, стабилност, твърдост и тн.
Иначе марки много H&R, eibach, ST weitec *на KW са марка ако ти говори нещо.
Другото което ми идва на акъл е че ако ще слагаш свалящи пружини е хубаво да помислиш и за спортни късоходови амортисъори и за отзад, щото тия ще ги приключиш много бързо с ниски пружини ако са стокови...ще имат недоход и ще са под напражение и ще им пинеш сока много бързо.
Влизаш в ebay.de и почваш да ровиш за цени и варианти. Моя eibach pro kit (ейбах пружини с Билщайн Б8) дойде на доста добра цена поне според мен.
Отделно ако искаш да видиш как би изглеждала колата ти с дадени пружини. Пишеш в гугъл "e30 H&R sport" или там какъвто вариант си харесал и гледаш отпред отзад колко е ниска.
Доста мнения прочетох главно за Ейбах(Eibach) и Х&Р след като се спрях на класическия вариант амота с пружини.
ХиР имат sport (свалят 35/40мм) и race(50мм свалят) стигнах до заключението че спорт-а ще ми е твърд, race варианта да не говорим там било като заварено за пътя.
Ейбах имат про кит и race кит също (не съм сигурен за по-твърдия вариант race ли се води точно)....доста мнения изчетох и някой казваха,че е много меко, че е почти като стоково окачване и тн...други казваха че е перфектно за по спортно каране. Истината е че аз още не съм минал и 50км с тия пружини, но съм много доволен от избора си. Колата седи една идея по ниска от оригиналното ИС-ково окачване (М-техник амортисъори), вози доста стегнато, но в никакъв случай некомфортно дори по Софийските улици и преки, факт е че съм и с 4 чисто нови Билщайн Б8 амортисъори, които монтирах с пружините. Като твърдост предните на ейбаха ги дават съвсем малко по-твърди от М3 пружините, задните са твърдички, но някак си са си ги сметнал производителя (немска работа все пак) ....за редовни пистови изпълнения предполагам че не стават, но за разни планински пътчета с завои и лизгане тук таме по някой завой са перфектни. Аз си взех Билщайн Б8 (спортни късоходови амортисъори) за да мога евентуално да си взема и едни ХиР спорт да порбвам как ще са за трак дни и тн.
Зависи какво търсиш ти конкретно ...само визия ли, стабилност, твърдост и тн.
Иначе марки много H&R, eibach, ST weitec *на KW са марка ако ти говори нещо.
Другото което ми идва на акъл е че ако ще слагаш свалящи пружини е хубаво да помислиш и за спортни късоходови амортисъори и за отзад, щото тия ще ги приключиш много бързо с ниски пружини ако са стокови...ще имат недоход и ще са под напражение и ще им пинеш сока много бързо.
Влизаш в ebay.de и почваш да ровиш за цени и варианти. Моя eibach pro kit (ейбах пружини с Билщайн Б8) дойде на доста добра цена поне според мен.
Отделно ако искаш да видиш как би изглеждала колата ти с дадени пружини. Пишеш в гугъл "e30 H&R sport" или там какъвто вариант си харесал и гледаш отпред отзад колко е ниска.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Амортисьорите ще са Koni Sport,като цяло не ме бърка да е твърдо,ако търся возия,значи съм сбъркал модела. Не се занимавам с Ebay и изобщо не му разбирам,имам си Мартин (Race Pilot),просто трябва да знам какво да му заръчам. Точно H&R Sport 35/35 ми беше предложил,но гледам има и 50/50,гледах снимки,ама не ми помагат кой знае колко,де да знам,ще поразгледам още,но другия месец трябва да съм я подкарал,че вече не се издържа пуста му и краста.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Една мечта
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=40472 ако се вярва на написаното тук, хр не изглеждат много "пистови" като под рейтове за спортно каране на тия килограми кола разбирам 8-10кг предни и 10-12 задни (motion ratio на оригиналното място на задните пружини към колелото е 0,67).
Моята е с кони спорт и някакви червени hr втора ръка. По парт номер излизат за 6цил, но не ги знам какви точно са Ако не бързаш мога да ти я снимам като сложа летните гуми, каква е височината. Думата возия отсъства.
Моята е с кони спорт и някакви червени hr втора ръка. По парт номер излизат за 6цил, но не ги знам какви точно са Ако не бързаш мога да ти я снимам като сложа летните гуми, каква е височината. Думата возия отсъства.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Вземам да се отказвам от H&R пружините,много високи ми се струват с това 35/35,имам оферта за APEX 60/60.Да ли си заслужават като марка и как ли ще дойде височината,че гледах една камара снимки,но на всяка кола различно и тотално се обърках.Почвам да съжалявам,че не се навих за някакъв койловър,нещо от сорта на D2 и т.н.,а сега се чудя за пружини и глупости,но не ми се занимаваше с рязане на макферсони и тем подобни.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Дойдоха и задните амортисьори Koni Sport:
И малко други чарколяци:Свещи,горивен и маслен филтър,външни и вътрешни накрайници за рейката,за Е36 са,тампончетата за предната стаб.щанга,предни и задни биалетки,тампоните за предните и задните амортисьори,тампоните на мотора.Остават още доста неща,но горе-долу се събира пъзела.
И малко други чарколяци:Свещи,горивен и маслен филтър,външни и вътрешни накрайници за рейката,за Е36 са,тампончетата за предната стаб.щанга,предни и задни биалетки,тампоните за предните и задните амортисьори,тампоните на мотора.Остават още доста неща,но горе-долу се събира пъзела.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Още малко снимки:
Та сега излезе едно чудене,отпред какви шок тампони да ползвам и какви прахоуловители,някой ако има идея?
Та сега излезе едно чудене,отпред какви шок тампони да ползвам и какви прахоуловители,някой ако има идея?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Една мечта
Понеже доста хора ме питаха,колата вече е почната на части,може да заключвате темата,ако искате. И едно послание,ако не сте готови финансово с това приключение,наречено трийска,говоря не само да я купите,но и да я направите,както искате,по-добре не се захващайте.Не заради друго,но не си заслужава лишенията и глупостите,и накрая пак кенеф.Това са си вече ретро коли,искат сухо място и хубаво време за каране,трябва си втора кола,частите са вече редки и все по-скъпи.Като гледам какви кенефи се продават за 2000-3000 лева,направо с моята съм ударил джакпота преди време.Но не прецених,защото бях зелен,че първо трябва да си осигуря добри доходи и да ми дойде акъла,а след това да си гоня идеалите за кола.Сега отива на части,вместо да чака по-добри времена и да прашясва и скапва.Парите от нея ще ги вложа в идеите ми за кариерно развитие,което трябваше да направя още преди време,като спестявах за кола,но мерака си е мерак.Както и да е,поне с частите ще зарадвам други фенове,а след време,ако ми се получат нещата,ще има нова тема,но вече всичко,както си трябва и задължително купе. Винаги ще помня тази количка и емоцията със нея,страхотно е.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани