Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от power of bmw » 29 Мар 2015, 14:20

Кой мотор от двата е по- здравия и благонадежден за сприятеляване с охлювче със стоковите им карантий?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от gsi_leo » 29 Мар 2015, 15:13

За мен колега М20та ще издеяни повече,ама пък на м50то има повече варианти за модове... :driving:
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от power of bmw » 29 Мар 2015, 18:29

gsi_leo написа:За мен колега М20та ще издеяни повече,ама пък на м50то има повече варианти за модове... :driving:


Модовете не ме имтересуват :) По-скоро кой е по-здравия мотор, защото десния ми крак е тежичък и се интересувам кой би издържал повече пържене със сток карантия.
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от M10 » 30 Мар 2015, 0:16

Зависи преди теб 30 годишната карантия колко "пържене" е видяла, маслото сменяно ли е някога и тн.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от power of bmw » 30 Мар 2015, 10:02

M10 написа:Зависи преди теб 30 годишната карантия колко "пържене" е видяла, маслото сменяно ли е някога и тн.


Да не гадаем кой мотор в какво състояние е, единя е на 30, а другия ба 25 г....Въпроса ми е кой е по-здрав /биели, бутала, вал../, ако са в сходно добро състояние....
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от TukBaTa » 31 Мар 2015, 8:04

Според мен всичко е до сетъп, лоши настройки могат да "разрушат" и най-здравия мотор :)

Моето мнение, че за еднаква мощност М50 ще изисква много по-малко налягане и от там би бил по надежден.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от NEDD » 08 Апр 2015, 16:46

Това, че е по малко налягането в колектора не променя нещата, не се заблуждавайте. За да изкара Ххх коня се иска Ууу налягане в цилиндъра. Това, че едната глава "диша" по добре не променя налягането върху лагерите и биелите примерно, при едни и същи коне... :idea:
The fun is not in the straight line...!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от M10 » 08 Апр 2015, 18:34

885 главите са кът и често са спукани под вала (дали от корозия на водните магистрали или от идиотщина :dunno:)
Силните страни на м20 - максимално упростен, обслужва се елементарно, в коша има повече място, по-лек и тн.
Въпрос на лични предпочитания.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Турбиниране на M20B25 vs M50B25 /без ванос/

Мнение от TukBaTa » 09 Апр 2015, 7:44

NEDD написа:Това, че е по малко налягането в колектора не променя нещата, не се заблуждавайте. За да изкара Ххх коня се иска Ууу налягане в цилиндъра. Това, че едната глава "диша" по добре не променя налягането върху лагерите и биелите примерно, при едни и същи коне... :idea:


Не искам да споря, но това, че едната глава "диша" по-добре променя доста нещата в изходящата мощност. Това че м50 е с по 4 клапана също променя нещата, не случайно има едни коефициенти в примерните формулки, който влияят с до 10%. Това да "диша" и да се "чисти" добре мотора пряко влияе на КПД-то му и от там както вече казах за еднакви изходящи коне, налягането в колектора и върху лагерите и биелите и т.н. при м50 ще са по ниски! :idea:

Аз ако трябваше да избирам обаче бих избрал м20 ;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook