Има ли смисъл да се "стяга" м40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- chris71ano
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Има ли смисъл да се "стяга" м40
Е30-ката ми е с м40 което е в прилично състояние, като се има предвид че не е обслужвано отдавна има за смяна свещи, капачка и палец, и докато е студено хлопат повдигачите "май". Иначе не пуши и работи добре като загрее. Мисълта ми е понеже колата се ползва за каране из града, дали да стегна м40-то или да премина към някое м42. Който си кара на м40-то да посъветва дали качествено обслужен този мотор после създава ядове. Благодаря предварително
- peshobmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M1
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
chris71ano написа:Е30-ката ми е с м40 което е в прилично състояние, като се има предвид че не е обслужвано отдавна има за смяна свещи, капачка и палец, и докато е студено хлопат повдигачите "май". Иначе не пуши и работи добре като загрее. Мисълта ми е понеже колата се ползва за каране из града, дали да стегна м40-то или да премина към някое м42. Който си кара на м40-то да посъветва дали качествено обслужен този мотор после създава ядове. Благодаря предварително
При редовна смяна на масло няма да имаш проблем, но се пак си погледни вала да не е надран ако мислиш да наливаш.Всички ше ти кажат земи си м42 ама да е читаво.Намират се по 400лв ама като му смениш вериги, колела,обтегачи и тн. си излиза пари.
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
Еми в твоя случай не е ,,стягане,, а обслужване.Моята кола си е с М40 обслужих си я,смених повдигачи и кобилички и си я карам.Не,че съм фен на М40,предпочитам М20,но и аз си карам колата предимно в града и затова реших да си остана с М40ката(поне следващите няколко години ) а и да е редовна откъм документи,че като погледна обявите в БГ 80 процента от 30ките са със сменяни мотори и немогат да се прехвърлят.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
да се стяга не знам, ама ако е читав, държи много на бой
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
Карай си м40-то и я мани тая ламя м42. По ще ти се върже....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
Евридейката ми е м40б16 на 250к реални, много съм доволен от това желязо Като я купувах бях супер предубеден към м40, но ме изненада приятно
- E30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
+1 да си го стегнеш...
Това ми е първия 4 цилиндров мотор и въпреки, че го карам вече четвърта година
все още не мога да му свикна... аз също съм за 6 цилиндъра (х2 би било по-добре но това е друга тема...)
Проблема с чукането на повдигачите се решава лесно. Можеш да намериш читави алтернативи на
приемливи пари. Въпроса е в това да го поддържаш. Ремъци, ролки, масла, филтри, свещи, кабели, капачка с палец, гарнитури ако се наложи...
Аз също мислех да го сменям но... като си спомних филма, който вече съм гледал доста пъти
предпочетох да си го "стегна" и да си го карам докато издържи. Иначе не е лош мотор, или поне аз
не съм видял нищо лошо от него. Колкото до смяната... да смениш мотора на колата си е като....
... да сложиш изкуствени **** на жена си.... усещането е различно, но вече не е същата... не е тази
в която си се влюбил някога...
Хората са различни.... някои предпочитат с по-големи, други с по-малки ако този й размер (двигател)
не ти допада по-добре смени колата и намери на тази собственик, който ще и се радва повече
Това ми е първия 4 цилиндров мотор и въпреки, че го карам вече четвърта година
все още не мога да му свикна... аз също съм за 6 цилиндъра (х2 би било по-добре но това е друга тема...)
Проблема с чукането на повдигачите се решава лесно. Можеш да намериш читави алтернативи на
приемливи пари. Въпроса е в това да го поддържаш. Ремъци, ролки, масла, филтри, свещи, кабели, капачка с палец, гарнитури ако се наложи...
Аз също мислех да го сменям но... като си спомних филма, който вече съм гледал доста пъти
предпочетох да си го "стегна" и да си го карам докато издържи. Иначе не е лош мотор, или поне аз
не съм видял нищо лошо от него. Колкото до смяната... да смениш мотора на колата си е като....
... да сложиш изкуствени **** на жена си.... усещането е различно, но вече не е същата... не е тази
в която си се влюбил някога...
Хората са различни.... някои предпочитат с по-големи, други с по-малки ако този й размер (двигател)
не ти допада по-добре смени колата и намери на тази собственик, който ще и се радва повече
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
Стегни си М40 и си я карай със здраве. Казвам ти го от опит,защото аз сложих М42 и кючека започна .Първо:вече повече от година я карам и не мога да намеря читава генерация, смених три пъти гърнетата и нищо само дето се запуши след последната интервенция и сега не върви даже и колкото М40. Второ:мислех че като е с верига ,обслужването ще е на по голям преход километри. Да , ама не. Има и ремък , и ролки и някакви амортисьори,а ремъка е като на комбайн. Трето: ако караш на газ , вече не става с обикновената с която можеш да караш М40, тябва си инжексионна.И четвърто ,но не последно защото има още куп дребни нещица които ще ти вгорчат живота, по таблото половината уреди не работят. А да не забравя дифа , може би ще ти се наложи да смениш и него.Аз бях с 4,27 и разхода ми беше голям. Сега съм с 3,46 и като разход го докарвам но като мощност никак. Това е по важното което трябва да знаеш колега преди да си започнал с размяната.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
преги години когато имах легендарната Е30 си казвах.. ще си го карам пък като се повреди М40 слагам 6 цил. пластмасово животно..
НО>... така и не се счупи и накрая извадих здрав прав мотор за да сложа нещо по ново....
впечатленията ми от М40Б18 за ежедневна кола са много добри.. струва си да си се поддържа ако на човек не му се занимава с глупости
НО>... така и не се счупи и накрая извадих здрав прав мотор за да сложа нещо по ново....
впечатленията ми от М40Б18 за ежедневна кола са много добри.. струва си да си се поддържа ако на човек не му се занимава с глупости
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40
tohristov написа:Второ:мислех че като е с верига ,обслужването ще е на по голям преход километри. Да , ама не. Има и ремък , и ролки и някакви амортисьори,а ремъка е като на комбайн. Трето: ако караш на газ , вече не става с обикновената с която можеш да караш М40, тябва си инжексионна.И четвърто ,но не последно защото има още куп дребни нещица които ще ти вгорчат живота, по таблото половината уреди не работят. А да не забравя дифа , може би ще ти се наложи да смениш и него.Аз бях с 4,27 и разхода ми беше голям. Сега съм с 3,46 и като разход го докарвам но като мощност никак. Това е по важното което трябва да знаеш колега преди да си започнал с размяната.
Надявай се да не ти се наложи да сменяш ангренажа, тогава ще видиш че "ремъка от комбайн" е жълти стотинки.
В писанията за газта няма нищо вярно.
На мен всички уреди ми работиха, смени майстора или отиди на такъв. Въпрос на свързване на 10 кабела и един датчик, даже ги пише наготово във важна тема.
Можеше да оставиш м40ковата кутия и да не сменяш дифове.
Всичките тия неща са писани 5 милиона пъти, само да има кой да чете
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани