Има ли смисъл да се "стяга" м40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 14.03.2010
Местоположение: София-та
Пол: Мъж
Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
Мечтае да кара: 850 CSI

Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от chris71ano » 07 Май 2015, 20:40

Е30-ката ми е с м40 което е в прилично състояние, като се има предвид че не е обслужвано отдавна има за смяна свещи, капачка и палец, и докато е студено хлопат повдигачите "май". Иначе не пуши и работи добре като загрее. Мисълта ми е понеже колата се ползва за каране из града, дали да стегна м40-то или да премина към някое м42. Който си кара на м40-то да посъветва дали качествено обслужен този мотор после създава ядове. Благодаря предварително :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M1

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от peshobmw » 07 Май 2015, 23:15

chris71ano написа:Е30-ката ми е с м40 което е в прилично състояние, като се има предвид че не е обслужвано отдавна има за смяна свещи, капачка и палец, и докато е студено хлопат повдигачите "май". Иначе не пуши и работи добре като загрее. Мисълта ми е понеже колата се ползва за каране из града, дали да стегна м40-то или да премина към някое м42. Който си кара на м40-то да посъветва дали качествено обслужен този мотор после създава ядове. Благодаря предварително :yes:

При редовна смяна на масло няма да имаш проблем, но се пак си погледни вала да не е надран ако мислиш да наливаш.Всички ше ти кажат земи си м42 ама да е читаво.Намират се по 400лв ама като му смениш вериги, колела,обтегачи и тн. си излиза пари.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.07.2009
Кара: 16ka
Детайли за колата: alpinaweiß

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от Buck » 08 Май 2015, 0:08

Еми в твоя случай не е ,,стягане,, а обслужване.Моята кола си е с М40 обслужих си я,смених повдигачи и кобилички и си я карам.Не,че съм фен на М40,предпочитам М20,но и аз си карам колата предимно в града и затова реших да си остана с М40ката(поне следващите няколко години :) ) а и да е редовна откъм документи,че като погледна обявите в БГ 80 процента от 30ките са със сменяни мотори и немогат да се прехвърлят.

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от bigmurzi » 08 Май 2015, 16:32

да се стяга не знам, ама ако е читав, държи много на бой :mhihi:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от KPETEH » 08 Май 2015, 16:57

Карай си м40-то и я мани тая ламя м42. По ще ти се върже....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от Станислав Попов » 14 Май 2015, 10:42

Евридейката ми е м40б16 на 250к реални, много съм доволен от това желязо :mhihi: Като я купувах бях супер предубеден към м40, но ме изненада приятно :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: е30 318i touring
Мечтае да кара: по пътища без дупки.

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от E30 » 05 Сеп 2015, 11:03

+1 да си го стегнеш...

Това ми е първия 4 цилиндров мотор и въпреки, че го карам вече четвърта година
все още не мога да му свикна... аз също съм за 6 цилиндъра (х2 би било по-добре но това е друга тема...)

Проблема с чукането на повдигачите се решава лесно. Можеш да намериш читави алтернативи на
приемливи пари. Въпроса е в това да го поддържаш. Ремъци, ролки, масла, филтри, свещи, кабели, капачка с палец, гарнитури ако се наложи...

Аз също мислех да го сменям но... като си спомних филма, който вече съм гледал доста пъти :)
предпочетох да си го "стегна" и да си го карам докато издържи. Иначе не е лош мотор, или поне аз
не съм видял нищо лошо от него. Колкото до смяната... да смениш мотора на колата си е като....
... да сложиш изкуствени **** на жена си.... усещането е различно, но вече не е същата... :) не е тази
в която си се влюбил някога...

Хората са различни.... някои предпочитат с по-големи, други с по-малки :roll: ако този й размер (двигател)
не ти допада по-добре смени колата и намери на тази собственик, който ще и се радва повече :yes:
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 9.05.2014
Пол: Мъж

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от tohristov » 12 Ное 2015, 19:45

Стегни си М40 и си я карай със здраве. Казвам ти го от опит,защото аз сложих М42 и кючека започна .Първо:вече повече от година я карам и не мога да намеря читава генерация, смених три пъти гърнетата и нищо само дето се запуши след последната интервенция и сега не върви даже и колкото М40. Второ:мислех че като е с верига ,обслужването ще е на по голям преход километри. Да , ама не. Има и ремък , и ролки и някакви амортисьори,а ремъка е като на комбайн. Трето: ако караш на газ , вече не става с обикновената с която можеш да караш М40, тябва си инжексионна.И четвърто ,но не последно защото има още куп дребни нещица които ще ти вгорчат живота, по таблото половината уреди не работят. А да не забравя дифа , може би ще ти се наложи да смениш и него.Аз бях с 4,27 и разхода ми беше голям. Сега съм с 3,46 и като разход го докарвам но като мощност никак. Това е по важното което трябва да знаеш колега преди да си започнал с размяната. :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от ares2 » 18 Ное 2015, 21:29

преги години когато имах легендарната Е30 си казвах.. ще си го карам пък като се повреди М40 слагам 6 цил. пластмасово животно..
НО>... така и не се счупи и накрая извадих здрав прав мотор за да сложа нещо по ново....
впечатленията ми от М40Б18 за ежедневна кола са много добри.. струва си да си се поддържа ако на човек не му се занимава с глупости
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Има ли смисъл да се "стяга" м40

Мнение от M10 » 19 Ное 2015, 23:57

tohristov написа:Второ:мислех че като е с верига ,обслужването ще е на по голям преход километри. Да , ама не. Има и ремък , и ролки и някакви амортисьори,а ремъка е като на комбайн. Трето: ако караш на газ , вече не става с обикновената с която можеш да караш М40, тябва си инжексионна.И четвърто ,но не последно защото има още куп дребни нещица които ще ти вгорчат живота, по таблото половината уреди не работят. А да не забравя дифа , може би ще ти се наложи да смениш и него.Аз бях с 4,27 и разхода ми беше голям. Сега съм с 3,46 и като разход го докарвам но като мощност никак. Това е по важното което трябва да знаеш колега преди да си започнал с размяната. :banghead:

Надявай се да не ти се наложи да сменяш ангренажа, тогава ще видиш че "ремъка от комбайн" е жълти стотинки.
В писанията за газта няма нищо вярно.
На мен всички уреди ми работиха, смени майстора или отиди на такъв. Въпрос на свързване на 10 кабела и един датчик, даже ги пише наготово във важна тема.
Можеше да оставиш м40ковата кутия и да не сменяш дифове.
Всичките тия неща са писани 5 милиона пъти, само да има кой да чете :banghead:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook