M20B27 не пали
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M20B27 не пали
dreadx написа:Но пробвай ги тези неща - това са едни 20-тина измервания, които човек може да направи лесно и бързо за няколко минути. Обаче ако трябва да обясни на друг какво и как да направи, и защо, може да не му стигнат 20 страници и пак някой нещо няма да разбере. Ползата ще е съмнителна, а ще останат и много неизвестни, затова никой не се хваща да обяснява какво и как да се мери. Евентуално по сервизните книжки съм виждал такива инструкции (ама вършат много полезна работа).
Лесно и бързо, ако има познания по електроника. В 1-2 поста е невъзможно да се обясни, защото не разбирайки основите, трудно ще схване смисъла на писанията ти.
С бавен цифров мултицет, малко спорно какви импулси ще измери, но все пак може да се пробва.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: M20B27 не пали
Да, импулси точно никакви няма да измери с мултицет. Затова му написах да измери връзките между датчиците, бобината и компютъра, а ако от там не изскочи нищо, вече да отиде при някой, който може да измери импулсите.
- и КРЕТЕН много правилно пита дали пръскат дюзите.
Включително компютърът може изобщо да не знае, че е на контакт и че се очаква от него да запали. Може да са няколко неща и да не е сложно, ама трудно подлежат на обяснение като за човек, който не се е занимавал с това.
А как да установим дали дюзите пръскат? - с подръчни средства аз по-скоро бих закачил светодиод вместо някоя дюза, за да видя дали светка.
- и КРЕТЕН много правилно пита дали пръскат дюзите.
Включително компютърът може изобщо да не знае, че е на контакт и че се очаква от него да запали. Може да са няколко неща и да не е сложно, ама трудно подлежат на обяснение като за човек, който не се е занимавал с това.
А как да установим дали дюзите пръскат? - с подръчни средства аз по-скоро бих закачил светодиод вместо някоя дюза, за да видя дали светка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: M20B27 не пали
Перманентен плюс има на бобината и там няма какво да мери освен наличието на 12в , прекъсването на веригата става от транзистора в ЕКУ и тогава - при прекъсване на тая верига от към минуса се появява искрата . Щом няма искра а има 12 в на бобината и стартера върти проблема е вероятно в датчика на колянавия вал или дефект в самото ЕКУ . Това разбира се при изправна бобина .
Проверката на веригите става със ел схема и мултицет като се мери на куплунга на EКУто и другия край на веригата . Датчика на коляновия вал има една гнусна розетка под дроселната клапа която лесно се мокри от течащ подгрев на дросела или масло от самия дросел и е възможен лош контакт или прекъсване на веригата . Не виждам друга смислена причина да няма искра освен тези двете .
Проверката на веригите става със ел схема и мултицет като се мери на куплунга на EКУто и другия край на веригата . Датчика на коляновия вал има една гнусна розетка под дроселната клапа която лесно се мокри от течащ подгрев на дросела или масло от самия дросел и е възможен лош контакт или прекъсване на веригата . Не виждам друга смислена причина да няма искра освен тези двете .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: M20B27 не пали
Понеже колата вече не е наша а отиде при Гриша,той ми сподели от къде е проблема - оказа се,за мое учудване ,че не са едно и две неща:
*прекъсната инсталация на 6 места
*еку-то и то заминало
*датчика на вала (пъпката) на неправилно място
*дюзи
*проблем с помпата
За моя радост,колата е запалила вече,това ,което ме учудва както казах и на него ,че спря да пали отведнъж..но да сложа край на темата - Благодаря ан всички за съветите,ако не друго научих нещо ново!
*прекъсната инсталация на 6 места
*еку-то и то заминало
*датчика на вала (пъпката) на неправилно място
*дюзи
*проблем с помпата
За моя радост,колата е запалила вече,това ,което ме учудва както казах и на него ,че спря да пали отведнъж..но да сложа край на темата - Благодаря ан всички за съветите,ако не друго научих нещо ново!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани