Въпрос за централно заключване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- fifiperoto
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: m3
Въпрос за централно заключване
Здравейте , проблема е че в момента който заключа колата гори бушона и на отключване и заключване пробвах няколко и всичките изгоряха имате ли идея кое трябва да сменя или какво да погледна да разбера проблема предполагам че не е оригинално централното колата е 89г троен стоп седан
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Въпрос за централно заключване
Виж с бушон с по-голям ампераж, може сегашния да е слаб и да не издържа.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за централно заключване
Недейте така да слагате бушони с по-голям ампераж, защото следващото което изгори, ако не е бушонът ще са кабелите. Особено ако до сега е ползвано с този бушон дълго време и не е горяло, то едва ли проблемът е в бушона.
Или примерно ако бушонът е 10 ампера, може да сложиш най-много 15, но най-добре е да не рискуваш, а да се потърси къде може да има проблем.
Кажи първо колко ампера бушони слагаш, къде седят в бушонното табло (дали е оригинално централното, или после добавяно?). Ще трябва да се изключат кабелите към машинките на централното (откъм модула, който го управлява) и да се пробва дали продължава да гори бушона. После ако не гори, да се включат една по една вратите и да се види от коя гори. Кабелите се огъват при отваряне на вратите и са най-склонни да дават проблеми - може да им се е прокъсала изолацията и да окъсят към съседни кабели. А може и от нещо друго да е.
И не слагай много по-як бушон. На един колега с Опел така му се беше одъвкал един кабел на багажника към 3-тия стоп и сложил по-голям бушон - после сваляхме цялото табло, за да сменяваме изгорели кабели.
От стоп-машинката на педала до някъде под таблото всичко беше стопено.
Ако трябва потърси съдействие от някой колега-електричар да я види - Oci примерно.
Или примерно ако бушонът е 10 ампера, може да сложиш най-много 15, но най-добре е да не рискуваш, а да се потърси къде може да има проблем.
Кажи първо колко ампера бушони слагаш, къде седят в бушонното табло (дали е оригинално централното, или после добавяно?). Ще трябва да се изключат кабелите към машинките на централното (откъм модула, който го управлява) и да се пробва дали продължава да гори бушона. После ако не гори, да се включат една по една вратите и да се види от коя гори. Кабелите се огъват при отваряне на вратите и са най-склонни да дават проблеми - може да им се е прокъсала изолацията и да окъсят към съседни кабели. А може и от нещо друго да е.
И не слагай много по-як бушон. На един колега с Опел така му се беше одъвкал един кабел на багажника към 3-тия стоп и сложил по-голям бушон - после сваляхме цялото табло, за да сменяваме изгорели кабели.
От стоп-машинката на педала до някъде под таблото всичко беше стопено.
Ако трябва потърси съдействие от някой колега-електричар да я види - Oci примерно.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- fifiperoto
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: m3
Re: Въпрос за централно заключване
Благодаря колега , централното не е оригинално но не съм го слагал аз . За бушона 15А е пробвах същия гори но не бих опитал с по голям ще опитам това с разкачането на машинките само трябва да открия въпросния модул
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани