Двойно серво от е34 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Двойно серво от е34 в е30
Необходими инстурменти, части:
- двойно серво от е34 комби, е32 незнам си кво и тнт. Има сервота с различни резби м10 и м12 за спирачните тръби. Уверете се, че имате само м10-ки или преход от м12 към м10.
- скобата към педала от е30-ката.
- флекс, диск за пилене и диск за рязане
- бормашина, бургии 5мм, 8мм, 12мм
- плашка м10 стандартна резба
- ключ и гедоре 17мм
- гедоре малко с много удължения 13мм
- ключе 11мм
- малък тръбен ключ
http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4 ... epression/
Време за работа: 5 часа. Трудност: 5 звезди от 6.
Маха се кората под волана и почвате да се гъзите и да псувате.
Развива се сервото от 4-те 13ки с мноого дълго гедоре.
Махате скобата(номер 9) от педала.
Сваляте педала на спирачките след като развивате 17ките.
Развивате спирачните маркучи от помпата в коша с ключе 11.
Вадите сервото,оливате всичко със спирачна течност, но всичко е точно, защото още сте ентусиазирани.
На двойното махате фланеца. Режете около 3 см. от резбата. Запилвате останалото и правите резба колкото можете по-надолу. Тук ползвате тръбния ключ.
Скобата(номер 9) има отвор 12мм за пина(номер 11). Правите нов отвор 12мм (първо с 5мм) непосредствено до стария, без да ги обединявате.
Скобата, и монтажа й с пина вече е невъзможен, защото ухото на спирачния педал е много дебело. Взимате флекса и отрязвате част от метала, така че скобата да може да влезе и да може да се върти.
За да монтирате сервото без фланеца се ползват неговите шпилки, които преди това го свързваха с фланеца. Разстоянието между тях е по-малко отколкото на фланеца, затова разпробивате нови отвори в оста на отворите за фланеца към файъруола. Горния максимално близо без да го обединявате с оригиналния. Последователно с 5мм и после с 8мм. Същото повтаряте и с долния диагонален отвор. Нанизвате сервото и се оказва, че долу не влаа тъй като шпилката попада точно между стария и новия отвор. Взимате кръгла пила и обединявате отворите. Нанизвате сервото.
Влизате в колата, или поне горната част от тялото Ви. Отново псувате.
Завинтвате сервото с гайките които бяха оригинално там. Преди 4, сега 2. Нанизвате педала. Навивате на оста на сервото, в зоната на новата резба гайката (номер10), след което и скобата.
Пробвате да съедините скобата с педала. Целта е педала да натиска датчика за задните светлини. При необходимост навивате или развивате скобата за да достигнете необходимото положение на педала.
Събирате тръбичките с новото серво, маркуча към помпата на съединителя, наливате спирачна течност, обезвъздушавате съединителя, после спирачките.
П.С. Защо не монтираме направо сервото без да махаме фланеца и толко скрап?! Сервото опира при м42 в колектора, а при м50 опира в колектора, а казанчето в дросела. Вероятно само м10 мотор не би опирал.
Снимки няма, ако на някой нещо му е неясно, да не се захваща, а ако е много упорит да пита. Успех.
- двойно серво от е34 комби, е32 незнам си кво и тнт. Има сервота с различни резби м10 и м12 за спирачните тръби. Уверете се, че имате само м10-ки или преход от м12 към м10.
- скобата към педала от е30-ката.
- флекс, диск за пилене и диск за рязане
- бормашина, бургии 5мм, 8мм, 12мм
- плашка м10 стандартна резба
- ключ и гедоре 17мм
- гедоре малко с много удължения 13мм
- ключе 11мм
- малък тръбен ключ
http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4 ... epression/
Време за работа: 5 часа. Трудност: 5 звезди от 6.
Маха се кората под волана и почвате да се гъзите и да псувате.
Развива се сервото от 4-те 13ки с мноого дълго гедоре.
Махате скобата(номер 9) от педала.
Сваляте педала на спирачките след като развивате 17ките.
Развивате спирачните маркучи от помпата в коша с ключе 11.
Вадите сервото,оливате всичко със спирачна течност, но всичко е точно, защото още сте ентусиазирани.
На двойното махате фланеца. Режете около 3 см. от резбата. Запилвате останалото и правите резба колкото можете по-надолу. Тук ползвате тръбния ключ.
Скобата(номер 9) има отвор 12мм за пина(номер 11). Правите нов отвор 12мм (първо с 5мм) непосредствено до стария, без да ги обединявате.
Скобата, и монтажа й с пина вече е невъзможен, защото ухото на спирачния педал е много дебело. Взимате флекса и отрязвате част от метала, така че скобата да може да влезе и да може да се върти.
За да монтирате сервото без фланеца се ползват неговите шпилки, които преди това го свързваха с фланеца. Разстоянието между тях е по-малко отколкото на фланеца, затова разпробивате нови отвори в оста на отворите за фланеца към файъруола. Горния максимално близо без да го обединявате с оригиналния. Последователно с 5мм и после с 8мм. Същото повтаряте и с долния диагонален отвор. Нанизвате сервото и се оказва, че долу не влаа тъй като шпилката попада точно между стария и новия отвор. Взимате кръгла пила и обединявате отворите. Нанизвате сервото.
Влизате в колата, или поне горната част от тялото Ви. Отново псувате.
Завинтвате сервото с гайките които бяха оригинално там. Преди 4, сега 2. Нанизвате педала. Навивате на оста на сервото, в зоната на новата резба гайката (номер10), след което и скобата.
Пробвате да съедините скобата с педала. Целта е педала да натиска датчика за задните светлини. При необходимост навивате или развивате скобата за да достигнете необходимото положение на педала.
Събирате тръбичките с новото серво, маркуча към помпата на съединителя, наливате спирачна течност, обезвъздушавате съединителя, после спирачките.
П.С. Защо не монтираме направо сервото без да махаме фланеца и толко скрап?! Сервото опира при м42 в колектора, а при м50 опира в колектора, а казанчето в дросела. Вероятно само м10 мотор не би опирал.
Снимки няма, ако на някой нещо му е неясно, да не се захваща, а ако е много упорит да пита. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Двойно серво от е34 в е30
Ей голям си инат
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Двойно серво от е34 в е30
Тунинга бил, добровлния избор, как сам да си счупиш колата
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Двойно серво от е34 в е30
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Двойно серво от е34 в е30
остават и резервни части. 4 гайки и фланеца, който може да стане на къп холдър, който пък е директен болт он навсякъде из салона!!!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Двойно серво от е34 в е30
и аз направиш същото преди време, но се оказа, че сервото, което купих за читаво не работи, сега търся ново, но нещо не намирам... така че ако някой има
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Двойно серво от е34 в е30
всички е34 комби са с такова!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Двойно серво от е34 в е30
Маха се кората под волана и почвате да се гъзите и да псувате.
Е това най ме кефи с гъзенето щеше да ни е по лесно ако бехме жени...и нямаше да псуваме
Е това най ме кефи с гъзенето щеше да ни е по лесно ако бехме жени...и нямаше да псуваме
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани