И аз в кюпа
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ///Milen_bmw
- Drinker
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: нЪ Кючеци
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: Тъпо комби
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: И аз в кюпа
малко е стара темата, ма си е моя
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: И аз в кюпа
Много е хубава колата ,браво
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: И аз в кюпа
На живо кефи много!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: И аз в кюпа
Convertible написа:малко е стара темата, ма си е моя
Много яка снимка
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: И аз в кюпа
мерси на всички
Крокчо
иначе, ако има интерес мога да дам малко снимки и инфо около пролетното освежаване,
което претърпя колата в месеца преди събора, наречено от мен просто проект "Скандал"
Крокчо
иначе, ако има интерес мога да дам малко снимки и инфо около пролетното освежаване,
което претърпя колата в месеца преди събора, наречено от мен просто проект "Скандал"
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: И аз в кюпа
Аз имам голямо желание да се насладя на малко снимчици от освежаването.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: И аз в кюпа
Естествено че искаме,разликата с първите снимки в темата е огромна,така че искаме да видим как се е стигнало до тук
- Maverik
- младши ентусиаст
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: И аз в кюпа
Айде давай снимките и аз ще гледам с интерес
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: И аз в кюпа
Абе не че не съм ги видял...ама и тука да ги пуснеш пак ще ги гледам....
П.С: И си запазвам един ден да направим някоя и друга снимка с 30-те,а може и комбито да пляснем мужду тях
П.С: И си запазвам един ден да направим някоя и друга снимка с 30-те,а може и комбито да пляснем мужду тях
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: И аз в кюпа
я колко много мнения докато пиша...
значи мисля първо на кратко да разкажа малко за колата от момента на купуването и, до началото на освежаването.
когато я купих, колата беше в почти напълно стоково състояние. на 15ки Оз вега, с нейния си м20б20, мотроник 1.3. има клима и голям борд. италианка. била на руши
гюрука беше в окаяно състояние, но нямаше ръжда и сериозни удари, боята беше също добра (като за 20годишна палатка), салона почти перфектен, като изключим дежурното скъсано на средата на задната седалка. колата не беше карана от 2 години по думи на предишния собственик.
но той каза, че има шпер(нямаше), и нови гуми - малатеста, та не знам колко може да му се вярва.
последва обслужване и ангренаж. месец след покупката сложих чисто нова АГУ, ловато..
започнах лека по лека да сменявам каквото се обади най - вече по окачването.. ходих лятото на 2008 с нея до морето... м20б20 с 4.27.. мъка....
есента смених гюрука с друг, който при слагането беше черен, но с времето премина през доста цветове, включително този на колата
зимата на 2008 при едно тръгване за каране на витоша се чуха лагерите нещо.. карах я тропаща до юли 09. не се счупи до последно въпреки всичката газ.. при отварянето, един от биелните лагери беше изчезнал почти напълно. бях решил че в б20 пари няма смисъл да се наливат и търсех б25.
исках м20, въпреки, че вече беше популярно слагането на М50. за съжаление не можах да намеря, но изпадна един ета блок в комплект с буталата и вал. след закупуването и на друга 731 глава (моята се оказа спукана - вероятна причина за лагерите).
събрах колата в този вид: ета блок, вал и бутала, 731 глава, колектор и дюзи и електроника от б20.
получи се ета горе долу с малко по висока степен на сгъстяване.. колата имаше живец вече, особено в ниските. вървеше доста по - добре от б20 и харчеше по - малко...
след това много каране и хубави моменти..
смених няколко цдта, имах мтех 1 волан, после големия мтех 2, сега е с малкия
генерацията беше сменена от оригиналната за б20 с такава от б25, сега е с оригинално б25 гърне и една тръба на 65мм.
счупила е 4.27 малко, две 4.10 пак малки. била е с 3.64 голямо, него не можах да го счупя. после едно виско 3.91, което още се търкаля из мазето. сега е с голямо шперче 3,25..
няколко не внимаващи шофери из София доведоха до смяна на предната броня и капак с други..
много исках да я сваля и през лятото на 2010 година получи нови ф/к пружини 60/40(не се лъжете меки са) , б6 билщайн отпред и б4 отзад, дискове и накладки и беше готова да се преместим в Бургас.. а да стил 5 за е30, с хубава парада.. тука яко плажове и каране..
рейка от е36 с шайби, полиуретови тампони на задния мост, са по основните неща..
през зимата на 12 взех оригинални добавки мтех 1 за предна и задна броня, както и х/р пружини. освежих ОЗто и лятото събирах погледи с полирана джанта
до август 11 това ми беше и основната кола, тогава взех 39ка за евридейка
минал съм около 40к км..
редовното обслужване само с хубави части мисля няма нужда да го споменавам..
толкова са сега, тия дни като се сетя още нещо и имам време, пак
нямам много снимки за всичкото това време, ма ще сложа няколко...
значи мисля първо на кратко да разкажа малко за колата от момента на купуването и, до началото на освежаването.
когато я купих, колата беше в почти напълно стоково състояние. на 15ки Оз вега, с нейния си м20б20, мотроник 1.3. има клима и голям борд. италианка. била на руши
гюрука беше в окаяно състояние, но нямаше ръжда и сериозни удари, боята беше също добра (като за 20годишна палатка), салона почти перфектен, като изключим дежурното скъсано на средата на задната седалка. колата не беше карана от 2 години по думи на предишния собственик.
но той каза, че има шпер(нямаше), и нови гуми - малатеста, та не знам колко може да му се вярва.
последва обслужване и ангренаж. месец след покупката сложих чисто нова АГУ, ловато..
започнах лека по лека да сменявам каквото се обади най - вече по окачването.. ходих лятото на 2008 с нея до морето... м20б20 с 4.27.. мъка....
есента смених гюрука с друг, който при слагането беше черен, но с времето премина през доста цветове, включително този на колата
зимата на 2008 при едно тръгване за каране на витоша се чуха лагерите нещо.. карах я тропаща до юли 09. не се счупи до последно въпреки всичката газ.. при отварянето, един от биелните лагери беше изчезнал почти напълно. бях решил че в б20 пари няма смисъл да се наливат и търсех б25.
исках м20, въпреки, че вече беше популярно слагането на М50. за съжаление не можах да намеря, но изпадна един ета блок в комплект с буталата и вал. след закупуването и на друга 731 глава (моята се оказа спукана - вероятна причина за лагерите).
събрах колата в този вид: ета блок, вал и бутала, 731 глава, колектор и дюзи и електроника от б20.
получи се ета горе долу с малко по висока степен на сгъстяване.. колата имаше живец вече, особено в ниските. вървеше доста по - добре от б20 и харчеше по - малко...
след това много каране и хубави моменти..
смених няколко цдта, имах мтех 1 волан, после големия мтех 2, сега е с малкия
генерацията беше сменена от оригиналната за б20 с такава от б25, сега е с оригинално б25 гърне и една тръба на 65мм.
счупила е 4.27 малко, две 4.10 пак малки. била е с 3.64 голямо, него не можах да го счупя. после едно виско 3.91, което още се търкаля из мазето. сега е с голямо шперче 3,25..
няколко не внимаващи шофери из София доведоха до смяна на предната броня и капак с други..
много исках да я сваля и през лятото на 2010 година получи нови ф/к пружини 60/40(не се лъжете меки са) , б6 билщайн отпред и б4 отзад, дискове и накладки и беше готова да се преместим в Бургас.. а да стил 5 за е30, с хубава парада.. тука яко плажове и каране..
рейка от е36 с шайби, полиуретови тампони на задния мост, са по основните неща..
през зимата на 12 взех оригинални добавки мтех 1 за предна и задна броня, както и х/р пружини. освежих ОЗто и лятото събирах погледи с полирана джанта
до август 11 това ми беше и основната кола, тогава взех 39ка за евридейка
минал съм около 40к км..
редовното обслужване само с хубави части мисля няма нужда да го споменавам..
толкова са сега, тия дни като се сетя още нещо и имам време, пак
нямам много снимки за всичкото това време, ма ще сложа няколко...
Последна промяна Convertible на 27 Ное 2013, 21:17, променена общо 1 път
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: И аз в кюпа
Колата е страхотна.
П.С. Това на снимките вили Малина в Пампорово ли е?
П.С. Това на снимките вили Малина в Пампорово ли е?
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: И аз в кюпа
Не. Боровец. Национална Е30 сбирка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани