БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от ivan. » 05 Апр 2009, 17:18

.Скоро снимки и подробно обяснение за работата по проекта.
Благодаря за всички съвети назад в темата .
Последна промяна ivan. на 11 Ное 2009, 17:18, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 05 Апр 2009, 18:22

Еднакво ускорение от всякакви обороти е тва просто няма как да се получи
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 05 Апр 2009, 20:28

Ти май няма да заминеш... с тези проекти... :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Кара: G02 X4 M40d

Мнение от blacksapphire » 05 Апр 2009, 20:59

То една турбина едвам издържа, ти още една Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 05 Апр 2009, 21:01

blacksapphire написа:То една турбина едвам издържа, ти още една Изображение
.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:11, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 05 Апр 2009, 21:02

Мен ме съмнява, че ще го започне, няма да успее да го завърши, ще забегне и ще ни остави в размисли и страсти :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: .

Мнение от ivan. » 05 Апр 2009, 21:08

BaHka написа:Мен ме съмнява, че ще го започне, няма да успее да го завърши, ще забегне и ще ни остави в размисли и страсти :)

.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:00, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........

Мнение от Postman » 05 Апр 2009, 22:24

ivan. написа:Големия въпрос за мене остава.......''КАК да се 'захранят' двете турбини ,по-точно топлите им страни,или как да се разпределят изходящите газове спрямо малка и голяма турбина за постигането на желания ефект"?

За мен по-големият въпрос е как ще се управлява съвместната работа на двата турбокомпресора или по-точно кой ще отваря и затваря клапите. Нито едно от нещата, които наричаш цели на проекта, не може да стане без електронно управление - да подкараш ECU-то на двигателя донор само за да движи клапите ми звучи практически невъзможно, да ползваш друго ECU, което можеш да манипулираш - същата работа, да си сглобиш твое управление - трябва ти алгоритъм базиран на термодинамичния модел на твигателя - пак невъзможно...
С една дума и без да те разубеждавам - няма да стане, но хубавото е че знанието натрупано в опита за доказване на противното остава за цял живот.
Успех!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 0:29

.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:12, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 06 Апр 2009, 9:08

Логиката на управление на клапите е много по-сложна от отворено-затворено при определени обороти. С такава опростена логика двигателя хипотетично би могъл да работи на установени режими, но преходните режими ще са... как да го кажа - пълен леш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 06 Апр 2009, 10:16

Здравейте,
ако някой знае може ли да опише логиката на тези клапи(примерно при 335d), тоест на какви обороти(или налягане) какво се случва. Не може ли да се сложи някакво управление например с 2~3 датчика за наляге и следене на обороти, и спрямо тези данни да се управлява тази клапа(и)? Имам предвит някакво външо управление(контролер) което да се гриже само за тази работа(управление на клапата) във всякакви режими на двигателя, а останалата част тоест сместа пак да си го поеме МАП сензора от смукателните колектори.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 10:23

swh_bmw написа:Здравейте,
ако някой знае може ли да опише логиката на тези клапи(примерно при 335d), тоест на какви обороти(или налягане) какво се случва. Не може ли да се сложи някакво управление например с 2~3 датчика за наляге и следене на обороти, и спрямо тези данни да се управлява тази клапа(и)? Имам предвит някакво външо управление(контролер) което да се гриже само за тази работа(управление на клапата) във всякакви режими на двигателя, а останалата част тоест сместа пак да си го поеме МАП сензора от смукателните колектори.
Поздрави
.
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:12, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Апр 2009, 11:04

доста по-изпълнимо е да сложиш 2 по-малки турбини успоредно, но не знам дали има смисъл от такава гимнастика в контекста на дизелов двигател. интересно, че при 335i турбините са успоредни, а при 335d последователни... може би са гонели респонза преди всичко при 335i.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 06 Апр 2009, 13:57

Твърде вероятно и бууста при 335Д да е по-голям :roll:
BMW only!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Апр 2009, 14:28

Postman написа:Логиката на управление на клапите е много по-сложна от отворено-затворено при определени обороти. С такава опростена логика двигателя хипотетично би могъл да работи на установени режими, но преходните режими ще са... как да го кажа - пълен леш.
Колега да те помоля да ми го обясниш по-подробно,може и на л.с. :help:



Някакви идеи за захранване на малката турбина :roll:

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook