БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
Модератор: bum_bum
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
.Скоро снимки и подробно обяснение за работата по проекта.
Благодаря за всички съвети назад в темата .
Благодаря за всички съвети назад в темата .
Последна промяна ivan. на 11 Ное 2009, 17:18, променена общо 2 пъти
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
- Vlados
- с две лица
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
.blacksapphire написа:То една турбина едвам издържа, ти още една
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:11, променена общо 1 път
.
Мен ме съмнява, че ще го започне, няма да успее да го завърши, ще забегне и ще ни остави в размисли и страсти
Re: БИ турбо тдс-обмислящ се проект........
ivan. написа:Големия въпрос за мене остава.......''КАК да се 'захранят' двете турбини ,по-точно топлите им страни,или как да се разпределят изходящите газове спрямо малка и голяма турбина за постигането на желания ефект"?
За мен по-големият въпрос е как ще се управлява съвместната работа на двата турбокомпресора или по-точно кой ще отваря и затваря клапите. Нито едно от нещата, които наричаш цели на проекта, не може да стане без електронно управление - да подкараш ECU-то на двигателя донор само за да движи клапите ми звучи практически невъзможно, да ползваш друго ECU, което можеш да манипулираш - същата работа, да си сглобиш твое управление - трябва ти алгоритъм базиран на термодинамичния модел на твигателя - пак невъзможно...
С една дума и без да те разубеждавам - няма да стане, но хубавото е че знанието натрупано в опита за доказване на противното остава за цял живот.
Успех!
Здравейте,
ако някой знае може ли да опише логиката на тези клапи(примерно при 335d), тоест на какви обороти(или налягане) какво се случва. Не може ли да се сложи някакво управление например с 2~3 датчика за наляге и следене на обороти, и спрямо тези данни да се управлява тази клапа(и)? Имам предвит някакво външо управление(контролер) което да се гриже само за тази работа(управление на клапата) във всякакви режими на двигателя, а останалата част тоест сместа пак да си го поеме МАП сензора от смукателните колектори.
Поздрави
ако някой знае може ли да опише логиката на тези клапи(примерно при 335d), тоест на какви обороти(или налягане) какво се случва. Не може ли да се сложи някакво управление например с 2~3 датчика за наляге и следене на обороти, и спрямо тези данни да се управлява тази клапа(и)? Имам предвит някакво външо управление(контролер) което да се гриже само за тази работа(управление на клапата) във всякакви режими на двигателя, а останалата част тоест сместа пак да си го поеме МАП сензора от смукателните колектори.
Поздрави
.swh_bmw написа:Здравейте,
ако някой знае може ли да опише логиката на тези клапи(примерно при 335d), тоест на какви обороти(или налягане) какво се случва. Не може ли да се сложи някакво управление например с 2~3 датчика за наляге и следене на обороти, и спрямо тези данни да се управлява тази клапа(и)? Имам предвит някакво външо управление(контролер) което да се гриже само за тази работа(управление на клапата) във всякакви режими на двигателя, а останалата част тоест сместа пак да си го поеме МАП сензора от смукателните колектори.
Поздрави
Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:12, променена общо 1 път
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
доста по-изпълнимо е да сложиш 2 по-малки турбини успоредно, но не знам дали има смисъл от такава гимнастика в контекста на дизелов двигател. интересно, че при 335i турбините са успоредни, а при 335d последователни... може би са гонели респонза преди всичко при 335i.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Колега да те помоля да ми го обясниш по-подробно,може и на л.с.Postman написа:Логиката на управление на клапите е много по-сложна от отворено-затворено при определени обороти. С такава опростена логика двигателя хипотетично би могъл да работи на установени режими, но преходните режими ще са... как да го кажа - пълен леш.
Някакви идеи за захранване на малката турбина
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани