дискове от 330 на е36
Модератор: bum_bum
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
дискове от 330 на е36
колеги задните дискове и апарати от 330 стават ли на е36 с търсачката разбрах че отпред стават а за отдзад колегите препоръчват конверсия с такива от 328 е46 обаче те са с 14мм по големи от тези на е36 което ми се струва малко а тези от 330ката са с 40мм мерси предварително
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Доколкото знам не се запазва спирачното отношение между осите като сложиш толко яки спирачки и отзад затова се препоръчват от 328
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
ми на е36 предните са 286 задните 280 , на 330 ката предни 325 предни 320 задни разлита и на двете е 5мм ако трябва и помпа ше взема по голяма
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
стан написа:Доколкото знам не се запазва спирачното отношение между осите като сложиш толко яки спирачки и отзад затова се препоръчват от 328
Не позна, препоръчват се от 28 или 25 кабрио, защото стават плъг и плей, а 330- ковите не стават без преправяне.
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
диаметъра на диска има доста по-малка роля от големината на спирачните апарати - колко е диаметъра на предните и задните бутала? като цяло тая операция с каква цел я правиш, защото спирането зависи на първо и основно място от гумите и ако сега можеш да блокираш гумите и да ти се пусне абс-а значи после няма да спираш по-добре от 100-0, разликата ще идва при 10-20 поредни рязки спирания (ако ще се кара много на писта и/или духовито каране в планината). иначе само си увеличаваш инерчната маса дето я движи двигателя като смятай (така наизуст) за всеки 1кг повече маса на колелата все едно 3кг по-тежка ти става колата (т.е. големите дискове и джанти правят колата по-бавна)...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Аз не знам размера на буталото, но е едно и е голямо. Подобрение определено има. На 2 други е36- ци съм се возил, които са с 6 бутални апарати отпред и бих казал, че ефекта е съизмерим. Но са си тежки де, 20- ката с тия апарати и 18 джанти направо умря.
Колега Божо, имай в предвид, че след тая операция смяната на предни дискове с накладки отива към 6- 700лв в най- добрия случай.
Колега Божо, имай в предвид, че след тая операция смяната на предни дискове с накладки отива към 6- 700лв в най- добрия случай.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
колега, честно казано 2 коли с еднакви гуми (улични) и фабричен абс, едната ако е стандартната, а другата с 6 бутални 330мм спирачки не вярвам втората да спре с повече от 2м по-малко 100-0. ако имате резултати (мерени с каквото и да е) ми е интересно да ги видя. субективно, като си сменя течността на спирачките и имам чувството, че спирам 2 пъти по-добре...
според мен, това, което му трябва на човек за всекидневната кола (поне на 318ис) е хубава течност (например мотул рбф600) и хубави накладки и смяна на течността всяка година
според мен, това, което му трябва на човек за всекидневната кола (поне на 318ис) е хубава течност (например мотул рбф600) и хубави накладки и смяна на течността всяка година
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Има го и тоя субективния фактор при оценката на око, но съм се возил и карал и други е36- ци и такава с 330- кови спирачки определено си спира по-добре. Все пак наистина ще е интересно да замерим за колко се спира от 100 до 0 и в двата случая.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
От 100 до 0 не е чак толкова голяма разликата но я пробвайте от 150 до 0 Да не говорим от 200 до 0
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани