дискове от 330 на е36

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

дискове от 330 на е36

Мнение от super_bojo » 07 Юли 2009, 21:35

колеги задните дискове и апарати от 330 стават ли на е36 с търсачката разбрах че отпред стават а за отдзад колегите препоръчват конверсия с такива от 328 е46 обаче те са с 14мм по големи от тези на е36 което ми се струва малко а тези от 330ката са с 40мм мерси предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Юли 2009, 21:37

Предните ти колко мм са :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юли 2009, 21:43

325на 25 днеска си ги взех тия са от 330 дизел а стандартните на иса са 286

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Юли 2009, 21:52

Доколкото знам не се запазва спирачното отношение между осите като сложиш толко яки спирачки и отзад затова се препоръчват от 328

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юли 2009, 22:06

ми на е36 предните са 286 задните 280 , на 330 ката предни 325 предни 320 задни разлита и на двете е 5мм ако трябва и помпа ше взема по голяма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Юли 2009, 22:07

super_bojo написа:ми на е36 предните са 286 задните 280 , на 330 ката предни 325 предни 320 задни разлита и на двете е 5мм ако трябва и помпа ше взема по голяма

Все си мисля че е доста малко тази разлика ама... :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юли 2009, 22:14

в смисъл

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Юли 2009, 22:44

Смисъл че имаш 5мм разлика м/у предни и задни дискове, мисля че ще имаш дертове със разпределението на спирачното усилие :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2009, 22:50

стан написа:Доколкото знам не се запазва спирачното отношение между осите като сложиш толко яки спирачки и отзад затова се препоръчват от 328


Не позна, препоръчват се от 28 или 25 кабрио, защото стават плъг и плей, а 330- ковите не стават без преправяне.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юли 2009, 22:55

ако проблема е в преправянето бих се заел със задачата стига да е възможно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 07 Юли 2009, 22:55

диаметъра на диска има доста по-малка роля от големината на спирачните апарати - колко е диаметъра на предните и задните бутала? като цяло тая операция с каква цел я правиш, защото спирането зависи на първо и основно място от гумите и ако сега можеш да блокираш гумите и да ти се пусне абс-а значи после няма да спираш по-добре от 100-0, разликата ще идва при 10-20 поредни рязки спирания (ако ще се кара много на писта и/или духовито каране в планината). иначе само си увеличаваш инерчната маса дето я движи двигателя като смятай (така наизуст) за всеки 1кг повече маса на колелата все едно 3кг по-тежка ти става колата (т.е. големите дискове и джанти правят колата по-бавна)... :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2009, 23:32

Аз не знам размера на буталото, но е едно и е голямо. Подобрение определено има. На 2 други е36- ци съм се возил, които са с 6 бутални апарати отпред и бих казал, че ефекта е съизмерим. Но са си тежки де, 20- ката с тия апарати и 18 джанти направо умря.
Колега Божо, имай в предвид, че след тая операция смяната на предни дискове с накладки отива към 6- 700лв в най- добрия случай. ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 07 Юли 2009, 23:39

колега, честно казано 2 коли с еднакви гуми (улични) и фабричен абс, едната ако е стандартната, а другата с 6 бутални 330мм спирачки не вярвам втората да спре с повече от 2м по-малко 100-0. ако имате резултати (мерени с каквото и да е) ми е интересно да ги видя. субективно, като си сменя течността на спирачките и имам чувството, че спирам 2 пъти по-добре... :shock:

според мен, това, което му трябва на човек за всекидневната кола (поне на 318ис) е хубава течност (например мотул рбф600) и хубави накладки и смяна на течността всяка година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2009, 23:50

Има го и тоя субективния фактор при оценката на око, но съм се возил и карал и други е36- ци и такава с 330- кови спирачки определено си спира по-добре. Все пак наистина ще е интересно да замерим за колко се спира от 100 до 0 и в двата случая.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 08 Юли 2009, 1:48

От 100 до 0 не е чак толкова голяма разликата но я пробвайте от 150 до 0 ;) Да не говорим от 200 до 0
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook