Съединител

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Съединител

Мнение от teao » 01 Сеп 2009, 13:00

Като се повъртя на 2ра скорост 20тина минути и съединителя започва да изпуска,а като цяло е на около 10 000 км. Търся някакъв варянт със някъв спортен съединител-ама има много въпроси-керамика или усилено феродо, с пружини или без, какъв притискател. И има изскване да не изяжда много маховика че съм с алуминиев JBRacing със стоманена плоча. Айде сега който е ползвал перформанцки да сподели какво и от къде и как се представя колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Сеп 2009, 17:09

Аз съм с комплект закс от м-ка без пружини. Не, че е видял много тормоз, последно по баловете му се наложи да поработи по-усилено и нямаше яд, само, дето зверси замириса :mrgreen: А дали яде маховика нямам идея. Иначе с такива карат и лудия и оксам мисля и още един пич с турбо ис- ка (не му помня ника) и май никой не се е оплакал.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Съединител

Мнение от oxam » 01 Сеп 2009, 17:16

teao написа:Като се повъртя на 2ра скорост 20тина минути и съединителя започва да изпуска,а като цяло е на около 10 000 км. Търся някакъв варянт със някъв спортен съединител-ама има много въпроси-керамика или усилено феродо, с пружини или без, какъв притискател. И има изскване да не изяжда много маховика че съм с алуминиев JBRacing със стоманена плоча. Айде сега който е ползвал перформанцки да сподели какво и от къде и как се представя колата

sachs racing HD - усилено феродо и усилен притискател, без пружини (води се усилен за е34 м5 и турбо коли) аз също съм с алумиев маховик и стоманена плоча и засега няма проблем. 9000 км съм минал и имаше ходене по писти, дрифтене, много светофарни драгове а колата се кара всеки ден и бая полусъединител вижда в трафика....450 коня и към 500 нМ
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Съединител

Мнение от ico318 » 01 Сеп 2009, 17:57

teao написа:Като се повъртя на 2ра скорост 20тина минути и съединителя започва да изпуска,а като цяло е на около 10 000 км. Търся някакъв варянт със някъв спортен съединител-ама има много въпроси-керамика или усилено феродо, с пружини или без, какъв притискател. И има изскване да не изяжда много маховика че съм с алуминиев JBRacing със стоманена плоча. Айде сега който е ползвал перформанцки да сподели какво и от къде и как се представя колата
това за м10 ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Съединител

Мнение от slavianko » 01 Сеп 2009, 18:08

oxam написа:
teao написа:Като се повъртя на 2ра скорост 20тина минути и съединителя започва да изпуска,а като цяло е на около 10 000 км. Търся някакъв варянт със някъв спортен съединител-ама има много въпроси-керамика или усилено феродо, с пружини или без, какъв притискател. И има изскване да не изяжда много маховика че съм с алуминиев JBRacing със стоманена плоча. Айде сега който е ползвал перформанцки да сподели какво и от къде и как се представя колата

sachs racing HD - усилено феродо и усилен притискател, без пружини (води се усилен за е34 м5 и турбо коли) аз също съм с алумиев маховик и стоманена плоча и засега няма проблем. 9000 км съм минал и имаше ходене по писти, дрифтене, много светофарни драгове а колата се кара всеки ден и бая полусъединител вижда в трафика....450 коня и към 500 нМ
А това като цена ??? Ориентировъчно. Аз за сега не съм имал проблеми с моя но и не съм карал кой знае колко сериозно и при първият як напън съм сигурен че ше се обади та трябва да почвам да се подготвям от сега психическиИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 01 Сеп 2009, 18:18

Дам м10ката...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 01 Сеп 2009, 18:39

Проблема е в притискателя, М10ките поемат съединители от М30, но заедно с маховика, ама ти взе Халуминия. Направи кат мен, отидох при павел с маховика и с инамерих и феродов и притискател. НА е32ката сложих притискател от Сиера косуърт 4х4, само малко бай-стругар се заигра с една стружка и съединителя стана супер. А пък М50 е със феродов от бус Мерцедес. Просто търси притискател и феродов от нещо по-яко. Параметрите са няколко, диаметър на площа, височина на притискателя и захващане, ато захващането не е проблем. Феродовия е с два параметъра, диаметър и лиц на оста и диаметър на феродото. Помня, че навремето на мохера сложихме притискател от Ситроен, диаметъра съвпадна, оправихме се с височината и с дупките за захвата. Демек нема невъзможни неща. Това което трябва да те притесняа теб е, че диаметър ети е малък и няма да устиска много, кото и да му слагаш ще издъхне :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 01 Сеп 2009, 18:49

Абе мислим го и за някъв двойнодисков правен, ама като го измислим ще се похваля.Аз намерих некви хамерикански на 200мм двойнодисков дават гаранция 500нм ама е 2000$ :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 03 Сеп 2009, 14:45

Aйде някой дето в час с английския да обясни как бачкат многодисковите съединители Тилтън.Ето един линк с инсталацията-http://www.tiltonracing.com/pdfs/52.pdf
То мяй се хваща статично към маховика и си се трие във фрикционите дискове. Ако някой разбира сега е момента да обясни.
Ето и сайта на Тилтън http://www.tiltonracing.com/content.php?page=prosmenu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 03 Сеп 2009, 15:48

как го обичам туи ТУБЕТО :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=5iHCiGGDeGQ
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Мнение от teao » 03 Сеп 2009, 16:10

Мерси за клипчето. А тия на Тилтън дали могат да бачкат с обикновения лагер? Или трябва някъв перформънски....

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Сеп 2009, 16:40

Разглейдай сайта на ирландците:

http://store.nexternal.com/shared/Store ... =591300606

В секцията за Е30 има само за 228 мм, но в 2002 има за М10 215 мм. Драсни едно и-мейлче и питай дали ще стане всичко на 30-ката. :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 03 Сеп 2009, 18:19

Дават 200 коня гаранция ирландците... За атмосферка е екстра, ама ще се минава отвъд атмосферното налягане.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: ...

Мнение от sonny » 03 Сеп 2009, 20:34

teao написа:Дават 200 коня гаранция ирландците... За атмосферка е екстра, ама ще се минава отвъд атмосферното налягане.


Ми тогава, маховик от М30, феродов от М30, притискател от косуърт и готово, гаранция 250+

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Сеп 2009, 20:53

А за 228 мм-овите съединители някой да каже нещо? Пак за М10 (понеже тук иде реч за 215 мм). Някой да каже евентуално то какво мога да взема чарколяци. И примерно ако си взема алуминиев маховик има ли шанс да работи със съединител като този от линка без да го яде? Защото за 2002 само в този сайт намирам някакви по-спортни съединители, които да не са керамични... :roll: Без малко по-спортен съединител няма как да мина, защото мотора ще бъде грубо казано около 190 коня и искам нещо по-сериозно... Но с маховика какво да правя?

Извинявам се, че използвам тази тема, но въпросите са ни почти едни и същи.. :uups:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook