Бобини
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Бобини
Колеги тея дни се ровя из чуждестранните форуми и гледам на М50-тата им слагат едни червени бобини. Някой може ли да ми даде инфо??? Моите са си наред ама просто съм много любопитен. Видях такива и на няколко нашенски видни тунингисти ама не искам да питам че то напоследък всеки се скрънзи за информация все едно че пари им искаш. Та ако някой вещ тук знае и не му свиди да даде инфо да пише. Жалко само че не копирах снимки да пусна тук пък сега не мога да намеря де съм се ровил.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Я дай инфо за наще.00Cool написа:тия червенките при наще родни тунингисти са вагови бубинки а по чуждите знае ли човек дай снимки
Ето за какво говоря.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 29491m.jpg
Малко ситна снимката но се вижда за кво иде реч. Това е от папарашка снимка на нашенци
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
чинят ми се да са тия
http://www.jhmotorsports.com/shop/catal ... cts_id=318
http://www.jhmotorsports.com/shop/catal ... cts_id=318
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
точно фаг компоненти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- VT5602AK
- старши ентусиаст
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Re: Бобини
каква е разликата от тези и обикновенните,какъв е ефекта от всичко това?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Ние още не сме разбрали точно какви са, пък вече търсим ефекта. Ако малко се замислиш сигурен съм че ще се сетиш какъв ефект може да има. Колеги нека първо разнищим точно какви са пък положителните ефекти са ясни. И мен ме интересува плъг енд плей ли стават или си трябва побългаряване. Нека ако има колеги които имат инфо да споделят.VT5602AK написа:каква е разликата от тези и обикновенните,какъв е ефекта от всичко това?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бобини
повече искра- това е ефекта дето се търси. при компресираните горивни камери (при турбинирани и компресирани мотори) слабата искра може да се "духне" от повечето компресия и да няма запалване.
при атмосферните мотори за да се постигне по-качествено запалване се отваря луфта на свещите (за по-голяма искра и се слагат по-здрави бобини за да може да прескочи искрата добре.. това е целта.
при компресираните мотори обаче практиката е че компресираната смес се пали по-лесно така че по-силна искра не ти трябва. това да не я духа се решава с намаляване на луфта на свещите...
така че... ако не е атмосферен мотора- не се занимавайте с по-гоеми бобини... само затворете малко луфта на свещите...
при атмосферните мотори за да се постигне по-качествено запалване се отваря луфта на свещите (за по-голяма искра и се слагат по-здрави бобини за да може да прескочи искрата добре.. това е целта.
при компресираните мотори обаче практиката е че компресираната смес се пали по-лесно така че по-силна искра не ти трябва. това да не я духа се решава с намаляване на луфта на свещите...
така че... ако не е атмосферен мотора- не се занимавайте с по-гоеми бобини... само затворете малко луфта на свещите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бобини
Ем, аз съм с Денсо. Но напоследък много мнения, че малкия луфт за атмосферка не бил добър, особено при студен матор..
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Вярно че проблема се решава с намаляване на луфта но пак не напълно. Моите свещи първоначално като ги сложих с оригиналният луфт и направо беше скръб. После им намалих луфта на 0.5мм и разлика от земята до небето. Просто друга кола става с намаляване на луфта но все пак не се оправя проблема напълно. Като позагрее колата и пак понякога макар и рядко се усеща специфичното припукване от това че се губи искрата. И хем аз съм на 0.5 надув. Ами сега тези дни като сложа кованите карантии и надуя на 0.9-1.0 бар ??? Точно затова се интересувам от тия бобини.alx написа:при компресираните мотори обаче практиката е че компресираната смес се пали по-лесно така че по-силна искра не ти трябва. това да не я духа се решава с намаляване на луфта на свещите...
така че... ако не е атмосферен мотора- не се занимавайте с по-гоеми бобини... само затворете малко луфта на свещите...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бобини
Не е ли по-добре да вземеш някакви по-подходящи свещи преди да пробваш с бобините.
Така като чета по други форуми тук се греши генерално с нещо ама не знам кво.. Масово се карат М52 с чугунов блок на надув около 1, като при тва налягане хората вадят близо 500 коня (на колелата) и си карат със сток карантията и компа, само чип.
Така като чета по други форуми тук се греши генерално с нещо ама не знам кво.. Масово се карат М52 с чугунов блок на надув около 1, като при тва налягане хората вадят близо 500 коня (на колелата) и си карат със сток карантията и компа, само чип.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Какви други свещи да пробвам баце. Пробвах с НЖК платиниуми ала бала 7-мици. Пробвах денсо пак иридиум ала бала пак седмици и пак е същото. Не че не е добре колата но просто аз не съм 100% доволен. Накрая прочетох една тема на камиказе където беше написал за най простите НЖК от по 3лв че са най удачни. Взех намалих им разтоянието на 0.5 и наистина се оказа най добре с тях. Но пак не така както аз искам.bum_bum написа:Не е ли по-добре да вземеш някакви по-подходящи свещи преди да пробваш с бобините.
Така като чета по други форуми тук се греши генерално с нещо ама не знам кво.. Масово се карат М52 с чугунов блок на надув около 1, като при тва налягане хората вадят близо 500 коня (на колелата) и си карат със сток карантията и компа, само чип.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани