Бобини

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Бобини

Мнение от slavianko » 16 Сеп 2009, 20:28

Колеги тея дни се ровя из чуждестранните форуми и гледам на М50-тата им слагат едни червени бобини. Някой може ли да ми даде инфо??? Моите са си наред ама просто съм много любопитен. Видях такива и на няколко нашенски видни тунингисти ама не искам да питам че то напоследък всеки се скрънзи за информация все едно че пари им искаш. Та ако някой вещ тук знае и не му свиди да даде инфо да пише. Жалко само че не копирах снимки да пусна тук пък сега не мога да намеря де съм се ровил.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 16 Сеп 2009, 21:19

тия червенките при наще родни тунингисти са вагови бубинки май а по чуждите знае ли човек дай снимки
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 16 Сеп 2009, 21:21

00Cool написа:тия червенките при наще родни тунингисти са вагови бубинки а по чуждите знае ли човек дай снимки
Я дай инфо за наще.
Ето за какво говоря.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 29491m.jpg
Малко ситна снимката но се вижда за кво иде реч. Това е от папарашка снимка на нашенциИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 16 Сеп 2009, 21:43

чинят ми се да са тия
http://www.jhmotorsports.com/shop/catal ... cts_id=318
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Сеп 2009, 22:02

точно фаг компоненти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Сеп 2009, 22:40

буксата същата ли е или иска преправия и дали влизат както трябва
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Бобини

Мнение от Zagy » 24 Сеп 2009, 17:31

И какъв ще е ефекта от тези?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Re: Бобини

Мнение от VT5602AK » 24 Сеп 2009, 19:09

каква е разликата от тези и обикновенните,какъв е ефекта от всичко това?

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 24 Сеп 2009, 19:28

VT5602AK написа:каква е разликата от тези и обикновенните,какъв е ефекта от всичко това?
Ние още не сме разбрали точно какви са, пък вече търсим ефекта. Ако малко се замислиш сигурен съм че ще се сетиш какъв ефект може да има. Колеги нека първо разнищим точно какви са пък положителните ефекти са ясни. И мен ме интересува плъг енд плей ли стават или си трябва побългаряване. Нека ако има колеги които имат инфо да споделят.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бобини

Мнение от bum_bum » 24 Сеп 2009, 19:52

Има. Сони ми каза как му е ника ама нали съм простоват и забрайх :ranting:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Бобини

Мнение от alx » 24 Сеп 2009, 20:45

повече искра- това е ефекта дето се търси. при компресираните горивни камери (при турбинирани и компресирани мотори) слабата искра може да се "духне" от повечето компресия и да няма запалване.

при атмосферните мотори за да се постигне по-качествено запалване се отваря луфта на свещите (за по-голяма искра и се слагат по-здрави бобини за да може да прескочи искрата добре.. това е целта.

при компресираните мотори обаче практиката е че компресираната смес се пали по-лесно така че по-силна искра не ти трябва. това да не я духа се решава с намаляване на луфта на свещите...

така че... ако не е атмосферен мотора- не се занимавайте с по-гоеми бобини... само затворете малко луфта на свещите...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бобини

Мнение от bum_bum » 24 Сеп 2009, 21:45

Ем, аз съм с Денсо. Но напоследък много мнения, че малкия луфт за атмосферка не бил добър, особено при студен матор..
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 25 Сеп 2009, 14:34

alx написа:при компресираните мотори обаче практиката е че компресираната смес се пали по-лесно така че по-силна искра не ти трябва. това да не я духа се решава с намаляване на луфта на свещите...

така че... ако не е атмосферен мотора- не се занимавайте с по-гоеми бобини... само затворете малко луфта на свещите...
Вярно че проблема се решава с намаляване на луфта но пак не напълно. Моите свещи първоначално като ги сложих с оригиналният луфт и направо беше скръб. После им намалих луфта на 0.5мм и разлика от земята до небето. Просто друга кола става с намаляване на луфта но все пак не се оправя проблема напълно. Като позагрее колата и пак понякога макар и рядко се усеща специфичното припукване от това че се губи искрата. И хем аз съм на 0.5 надув. Ами сега тези дни като сложа кованите карантии и надуя на 0.9-1.0 бар ??? Точно затова се интересувам от тия бобини.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бобини

Мнение от bum_bum » 25 Сеп 2009, 15:41

Не е ли по-добре да вземеш някакви по-подходящи свещи преди да пробваш с бобините.
Така като чета по други форуми тук се греши генерално с нещо ама не знам кво.. Масово се карат М52 с чугунов блок на надув около 1, като при тва налягане хората вадят близо 500 коня (на колелата) и си карат със сток карантията и компа, само чип.
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 25 Сеп 2009, 18:11

bum_bum написа:Не е ли по-добре да вземеш някакви по-подходящи свещи преди да пробваш с бобините.
Така като чета по други форуми тук се греши генерално с нещо ама не знам кво.. Масово се карат М52 с чугунов блок на надув около 1, като при тва налягане хората вадят близо 500 коня (на колелата) и си карат със сток карантията и компа, само чип.
Какви други свещи да пробвам баце. Пробвах с НЖК платиниуми ала бала 7-мици. Пробвах денсо пак иридиум ала бала пак седмици и пак е същото. Не че не е добре колата но просто аз не съм 100% доволен. Накрая прочетох една тема на камиказе където беше написал за най простите НЖК от по 3лв че са най удачни. Взех намалих им разтоянието на 0.5 и наистина се оказа най добре с тях. Но пак не така както аз искам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook