323 от 170 на 192кс

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж

323 от 170 на 192кс

Мнение от e36_Fanatik » 01 Окт 2009, 15:57

Здравейте колеги, искам да попитам за съвет на е36 323и което е 170кс. само със смяна не електрониката му ли се вдига мощтнота на 192кс. като на нормално 325и
/ търсих в търсачката ама нищо съществено не намерих /.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от ТУРБО » 01 Окт 2009, 17:44

Май главата е с по-голяма горивна камера демек с по-малка степен на сгъстяване и от там по-мако мощност!Хода на вала е еднакъв,но може да има разлика в диелите или в челото на буталата :dunno:,но е по-мако вероятно.
Нека някой по запознат да каже!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от e36_Fanatik » 01 Окт 2009, 18:10

Четох в един Английски сайт че ставало само с кабели, ама какво точно се прави не можах да си преведа хубаво. И най-тъпото - изгубих сайта

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 21.07.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: кракомобил
Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от georgymk » 01 Окт 2009, 21:07

баш така няма да стане......цели 32 коня ако се дигаха така.....
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Spit-Fire » 01 Окт 2009, 21:31

e36coupe.com е твоя форум. 323 със всмукателни от М50Б25 и по-голяма дроселова клапа може да се отпуши доста. С електроника със сигурност
ще стигне нормално 325.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от e36_Fanatik » 01 Окт 2009, 21:46

Spit-Fire написа:e36coupe.com е твоя форум. 323 със всмукателни от М50Б25 и по-голяма дроселова клапа може да се отпуши доста. С електроника със сигурност
ще стигне нормално 325.


Всъщтност аз това искам да постигна нормално 325 192кс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от bmwdriver » 01 Окт 2009, 22:25

Само дето М50В25 е със Бош електроника ,а М52В25 е със Сименс ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Soul_Fly » 02 Окт 2009, 0:47

тва дет си го замислил малко няма смисал ако питаш мен :roll: по принцип тя 323ката върви колкото м50б25 :D
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти :driving: няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 3.06.2008
Местоположение: София

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Bobbybd » 02 Окт 2009, 8:33

а M52TU25 с каква електроника е?!
абе и аз това се чудя като чета сравнявам данните на е39 523 и 525 (аз съм с 523 2000г.) то всичко освен конете равно, нютонметри, макс. обороти, обороти при които се постига макс. мощност, 0-100, V-max, та верно май става на въпрос за някаква си тяхна лека измама нещо свързана с данъчно законодателство или нещо такова.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Ogi » 02 Окт 2009, 10:19

Soul_Fly написа:по принцип тя 323ката върви колкото м50б25 :D


аз пък залагам че върви една идея повече от М50-ката и една идея по малко от 28-цата :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от canibmwe30 » 02 Окт 2009, 11:09

323 и 325 разликата е хода на буталата
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Zagy » 02 Окт 2009, 11:11

canibmwe30 написа:323 и 325 разликата е хода на буталата

Уж ги дават еднакъв ход - 75мм.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от Делян » 02 Окт 2009, 18:25

Има и м50б25 със електроника "сименс"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от стан » 02 Окт 2009, 19:04

Чувал съм че с манипулация по изпускателния и всмукателния колектор става 190++ коня. Много разпространено е в Англия, понеже там явно данъците за 192 и за 170 коня явно са значително различни, така че търси английски форум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Re: 323 от 170 на 192кс

Мнение от gotcha » 03 Окт 2009, 9:15

Колекторите са различни, също така 28-цата е с двойна генерация, а 23-ката е с единична като на 20-ската. Ако имаш мерак можеш да я направиш на 28-ца... блока е същия поне :)
Разлика има и в биелите -
M52B25 140mm
M52B28 135mm
Не знам колко е достоверна информацията, но ако е вярна вала на 28-цата е бая по-дълбок :roll:
Може да се мине и на бош електроника, както направи бум-бум...
В крайна сметка излиза, че май само на англичаните им е оферта да прават от М52Б25 > М52Б28 щото си излиза дебелко :confused:
Mens sana in corpore sano

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook