Информация за турбина

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 14 Окт 2009, 15:13

Трябва ми някаква информация за тази торбинка.Какъв дебит би могла да прави?Най вероятно ще се монтира на 1.6 или 1.8 (М43),но незнам дали няма да дойде малка.

Това пише на турбото:

IVECO
P/N 99460981
SER. 8411466
MFD 49135-05050
MITSUBISHI TURBO

а това пише на топлата част
35-11010
К12 60
DUCM

http://iavorpalazov.snimka.bg/automobil ... 6.15412011

в линка съм сложил размерите на перките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Re: Информация за турбина

Мнение от Пешо » 14 Окт 2009, 17:27


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 15 Окт 2009, 7:34

То хубаво ще я изхвърля, ама нали пак трябва да се знам нещо за нея. Опитах се на направя някои сравнения по размер на перките (Trim) с други турбини и си мисля че би държала до към макс 200к.с.Все пак за начало мисля че ще е добре, но исках и вашето мнение, че аз може и да греша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Re: Информация за турбина

Мнение от Пешо » 15 Окт 2009, 17:27

KUMHO написа:Какъв дебит би могла да прави?

KUMHO написа:би държала до към макс 200к.с.

що питаш щом знаеш? да не би да провеждаш изпит?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Информация за турбина

Мнение от Zagy » 15 Окт 2009, 17:43

Мисля, че е малка. Ще затапва мотора на високи обороти.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 15 Окт 2009, 20:29

Пешо написа:
KUMHO написа:Какъв дебит би могла да прави?

KUMHO написа:би държала до към макс 200к.с.

що питаш щом знаеш? да не би да провеждаш изпит?


Щото аз съм си самоук и може да се залъгвам жестоко,затова исках и друго мнение.
Мисълта ми е ,че ако би могла да държи на поне на 0.5-0.6 бара ще я оставя.Ама и за това налягане ако не става по добре по с време да я пребирам в килера. Поне на теория как биха изглеждали нещата,то ясно че точно не можа да се каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Re: Информация за турбина

Мнение от Пешо » 16 Окт 2009, 11:59

можеш и на 1.5 бара да я надуеш, но проблема ше дойде че буста ше е много топъл.
за 0.5-0.6 не си заслужава да се захващаш- с 16в тиква ше докараш същия вървеж с далеч по-малко проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 16 Окт 2009, 12:23

Ако говориш за някой ис атмосферен не мисля че ще върви повече от 1.6 на 10пси ..Ако имаш в предвид ис с турбо ,там вече съм напълно съгласен.
А за топлия въздух мисля че подходящ кулер ще оправи нещата,или поне до някъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Re: Информация за турбина

Мнение от Пешо » 16 Окт 2009, 19:25

за атмосферен точно говора. кое точно те кара да мислиш че ше е по-бавен ?
и какво значи '10 пси ме устройват'? 10 пси ясно, но къде? @2к 0б/мин, @4к или @6к ? или на 8к?
и дали нема да може 11 пси след като може 10? а след като може 11 неможе ли 15 или 25?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 16 Окт 2009, 20:52

ако е добре направено 1.6 с 10 пси пиково при 6к об/мин може би ще изкара едни 170-80 к.с.,това ме кара да мисля че атмосферно ис ще е по бавно.а тая мини турбинка която глася :mhihi: едва ли ще държи над 15 пси.ясно е че ще тръгва по в ниските,ама дали няма да се задъха във високите нз.то това и си ми беше питането.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Информация за турбина

Мнение от turbo » 18 Окт 2009, 22:23

Тая турбина не я ли дават за Фиат Дукато 2.8тди, което пък е два варианта - 103 к.с. и 122 к.с.? Тук идва въпросът по принцип дали е възможно да се ползва изобщо някаква турбина от турбо-дизел за турбо-конверсия на атмосферна бензинка. И ако не може защо?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Информация за турбина

Мнение от KUMHO » 19 Окт 2009, 8:21

Не е много препоръчително да се ползва турбо от дизел на бензинов двигател.Още повече такава малка дето ще работи на мах.На мен това ми е ясно,ама исках да я използвам че си е читава и от гледна точка на това че ще спестя финанси.
Май май ще стане два пъти работа с тоя мъник.Нещата вървят на смяна с някоя по big.

П.С. тая ще я дам на някой с 1.2 мотор да си чопли там :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Информация за турбина

Мнение от Zagy » 19 Окт 2009, 11:41

KUMHO написа:Не е много препоръчително да се ползва турбо от дизел на бензинов двигател.Още повече такава малка дето ще работи на мах.На мен това ми е ясно,ама исках да я използвам че си е читава и от гледна точка на това че ще спестя финанси.
Май май ще стане два пъти работа с тоя мъник.Нещата вървят на смяна с някоя по big.

П.С. тая ще я дам на някой с 1.2 мотор да си чопли там :mhihi:

Вече ти казах, колега. Но ако ти се занимава можеш да си я сложиш, само ще трябва яко да олабиш уейстгейта, за да няма оувърспин. Ще ти надува малко, но поне няма да скапеш мотора. Но това вече си е въпрос на преценка.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Информация за турбина

Мнение от turbo » 19 Окт 2009, 21:38

KUMHO написа:Не е много препоръчително да се ползва турбо от дизел на бензинов двигател.Още повече такава малка дето ще работи на мах.На мен това ми е ясно,ама исках да я използвам че си е читава и от гледна точка на това че ще спестя финанси.
Май май ще стане два пъти работа с тоя мъник.Нещата вървят на смяна с някоя по big.

П.С. тая ще я дам на някой с 1.2 мотор да си чопли там :mhihi:


Добре де. Не е препоръчително ама що? К'во лошо има да се ползва турбо от печка на бензинка?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Информация за турбина

Мнение от Zagy » 20 Окт 2009, 11:51

turbo написа:Добре де. Не е препоръчително ама що? К'во лошо има да се ползва турбо от печка на бензинка?

Печката се развърта до 4500-5000 об/мин макс. Бензинката поне 2000 оборота отгоре. Какво ще ги прави турбото тези допълнителни изгорели газове? Турбото от печка ще се разтопи или ще гръмне.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook