М52Б28 със смукателен колектор от М50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от Sharo » 03 Дек 2009, 16:49

Alеx_matrix също го беше правил това май и беше доста разочарован от резултата до колкото помня
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от slavianko » 03 Дек 2009, 17:50

bum_bum написа:Спор няма, че турбинирането ще ти даде много повече от тези неща, но разликата между така направена 28-ца и сток е огромна. Стоковицата на светофарна гонка изостава с няколко коли за 200-250- тина метра.
Братле изобщо не исках да кажа че не си заслужава. Просто атмосверният тунинг е неблагодарно нещо. Даваш една камара пари за не толкова осезаем ефект. Просто всичко по тия проекти е мега скъпо и за да се направи добра атмосверна кола се искат 10 пъти повече знания. Та то само да си изчислиш дължината на рънарите на всмукателният колектор и формата която ще имат за да накараш колата да живне повече е толкова трудно че едва ли някой от нас би могъл да си го представи дори. Затова и винаги съм казвал че там кадето се появи налягането свършват познанията. На финала на всичко което исписах до сега обаче ще кажа само че аз винаги съм се кефил на добрите и успешни обаче атмосверни проекти. Особенно на БМВ. Въпреки че са много рядко. Ако имам достатъчно много средства дори пак бих се захванал с атмосверен проект на БМВ щото все пак това е в основата на марката.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от bum_bum » 03 Дек 2009, 18:37

Така е ама и за надуване си иска знания. Няма как да не направи впечатление, че при нас надут мотор на 1 бар дава ХХХ коня, а извън Бг. дава ХХХ+20-30%. Та и само с надув не става, иска си мисленье :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от slavianko » 03 Дек 2009, 18:55

bum_bum написа:Така е ама и за надуване си иска знания. Няма как да не направи впечатление, че при нас надут мотор на 1 бар дава ХХХ коня, а извън Бг. дава ХХХ+20-30%. Та и само с надув не става, иска си мисленье :)
Абе да ти кажа ние много куцаме от към електроника. Хората дават навън луди пари ама ние тука като ги нямаме и е нормално да сме в минус. А то има и други неща по които правим компромис заради парите и ей го.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от BT9028BA » 03 Дек 2009, 19:01

slavianko написа:
bum_bum написа:Така е ама и за надуване си иска знания. Няма как да не направи впечатление, че при нас надут мотор на 1 бар дава ХХХ коня, а извън Бг. дава ХХХ+20-30%. Та и само с надув не става, иска си мисленье :)
Абе да ти кажа ние много куцаме от към електроника. Хората дават навън луди пари ама ние тука като ги нямаме и е нормално да сме в минус. А то има и други неща по които правим компромис заради парите и ей го.



Тава с парите е много вярно и можи би затова неможем да ги стигнем чужденците - Но и в БГ има проекти които се правят наистина професионално и пари не се пестят - Ще дам за пример Е36-ца от Сливен с турбото и на Росен Коларов Е30-ка - Там вече доколкото чета в темите се работи наистина професионално

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от bum_bum » 03 Дек 2009, 20:09

slavianko написа:
bum_bum написа:Така е ама и за надуване си иска знания. Няма как да не направи впечатление, че при нас надут мотор на 1 бар дава ХХХ коня, а извън Бг. дава ХХХ+20-30%. Та и само с надув не става, иска си мисленье :)
Абе да ти кажа ние много куцаме от към електроника. Хората дават навън луди пари ама ние тука като ги нямаме и е нормално да сме в минус. А то има и други неща по които правим компромис заради парите и ей го.


Ми така, тук за 50 коня отгоре всеки се чуди каква електроника да сложи, а хората карат по 4-500 коня само с чипове ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от Sharo » 03 Дек 2009, 22:13

важното е да се удря ограничителя на бустметъра
Изображение
ей от тука е това
Sharo написа:Луди с бмв-та ;... или какво е като удариш ограничител на бустметъра

EPISODE 1
Intro, garage, bromsning 1, testkörning gata, bromsning 2.
http://www.ivarsproduction.se/FILM/ivar ... isode1.mp4

И продължението
EPISODE 2
Elmia, Testkörning 10" drag på gata, resan till Emmaboda.
http://www.ivarsproduction.se/FILM/ivar ... isode2.mp4

EPISODE 3
Emmaboda & gatstreetrace i eskilstuna.
http://www.ivarsproduction.se/FILM/ivar ... isode3.mp4

EPISODE 4
Gatebil mantorp, chassiebyte, testkörning på bilsport actionmeet mantorp.
http://www.ivarsproduction.se/FILM/ivar ... isode4.mp4

EPISODE 5
Malmby 402, Orsa 402, eftertexter.
http://www.ivarsproduction.se/FILM/ivar ... isode5.mp4
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от K_Ilkov » 07 Дек 2009, 10:54

братята Хамериканци и те ги правят тия неща ...

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874

явно наистина без допълнителни доработки ефекта е загуба на НМ и повече коне след 5к оборота
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от BT9028BA » 14 Дек 2009, 19:40

А тази загуба на коне в ниските обороти няма ли да се върне с един хубав ЧИП,Генерация и Спортен Филтър КН

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от kirililiev » 14 Дек 2009, 20:09

BT9028BA написа:А тази загуба на коне в ниските обороти няма ли да се върне с един хубав ЧИП,Генерация и Спортен Филтър КН


няма как да компенсираш скоростта на въздушния поток с чип,то ако беше така вместо да се слагат валове и дросели щяхме да ръгаме по един чип и готово :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от Soul_Fly » 16 Дек 2009, 10:16

Всъщност нещата са точно обратното на това което си написал :winky:
Никой не слага валове и дросели без да чипоса ЕКУ-то, или поне ако иска да има реален ефект от валовете е задължително чипосването защото горивната смес обеднява и екуто не може да се справи с горивните смеси :winky:
Ето тук е даден отговора на въпроса как да се премахне загубата в ниските обороти само трябва да се чете :winky: но като глдам в този форум се набляга на "компетнтните мнения" на хора с повече от 2 зими на сняг :driving: и водещо е дразненето и оплюването :ok:
:arrow: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874
ако автора на темата има въпроси може да ми пише на ЛС :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от bum_bum » 16 Дек 2009, 11:17

Чипа след слагане на големия смукател и валове е повече от задължителен не толкова заради извличането на повече коне, а заради детонациите, които идват тогава и тук идва проблема със Сименса ама и там има лечение. Ама е добре да е писан по колата, че с готов за такъв сетъп дори и от сериозна фирма има риск заради скапания ни бензин. Хамериканците го правят най-често с Шарк инжектора ама за наще коли не работи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от Soul_Fly » 16 Дек 2009, 11:24

bum_bum написа:Чипа след слагане на големия смукател и валове е повече от задължителен не толкова заради извличането на повече коне, а заради детонациите, които идват тогава и тук идва проблема със Сименса ама и там има лечение. Ама е добре да е писан по колата, че с готов за такъв сетъп дори и от сериозна фирма има риск заради скапания ни бензин. Хамериканците го правят най-често с Шарк инжектора ама за наще коли не работи.

:yes: :yes: :yes:
Относно чипа - вариянт за мен е Келеша във Варна :!: всичко друго е компромис които не си струва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от kirililiev » 16 Дек 2009, 16:19

Soul_Fly написа:Всъщност нещата са точно обратното на това което си написал :winky:
Никой не слага валове и дросели без да чипоса ЕКУ-то, или поне ако иска да има реален ефект от валовете е задължително чипосването защото горивната смес обеднява и екуто не може да се справи с горивните смеси :winky:
Ето тук е даден отговора на въпроса как да се премахне загубата в ниските обороти само трябва да се чете :winky: но като глдам в този форум се набляга на "компетнтните мнения" на хора с повече от 2 зими на сняг :driving: и водещо е дразненето и оплюването :ok:
:arrow: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874
ако автора на темата има въпроси може да ми пише на ЛС :yes:


ти май не ме разбра нещо.я пак прочети какво съм написал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от bum_bum » 16 Дек 2009, 20:43

:cop: ще помоля да се придържаме към темата, кой дрифтил сефте на сняг, кой сплескал дроселите и кой ял бордюрите с контакта може да уточните на лично.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook