въпрос към знаещите
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
въпрос към знаещите
значи въпроса е следния.
разполагам с двигател м50б20 без ванус,смятам да увелича хода на мотора посредством поставяне на вал от м52б28 като ползвам моите бутала.интересува ме какви биели трябва да ползвам,имам такива от м52б28 но не съм сигурен дали ще стана преди да отворя мотора.нека някой запознат да ме светне по въпроса за този вид конверсия,за да съм подготвен и да няма изненади в процеса на работа.
разполагам с двигател м50б20 без ванус,смятам да увелича хода на мотора посредством поставяне на вал от м52б28 като ползвам моите бутала.интересува ме какви биели трябва да ползвам,имам такива от м52б28 но не съм сигурен дали ще стана преди да отворя мотора.нека някой запознат да ме светне по въпроса за този вид конверсия,за да съм подготвен и да няма изненади в процеса на работа.
Re: въпрос към знаещите
viewtopic.php?f=62&t=106190&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%81
Тази тема предполагам я знаеш? Ако не поразгледай
Тази тема предполагам я знаеш? Ако не поразгледай
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
Nightmare написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=62&t=106190&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%81
Тази тема предполагам я знаеш? Ако не поразгледай
знам я тази тема,в нея няма одговор на моя въпрос.
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: въпрос към знаещите
На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
благодаря много
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: въпрос към знаещите
Мисля че Кирето няма да се разсърди ако му ползвам темата и попитам,как стоят нещата при б25? Всмисъл,ако направя тази интервенция,как мога да я направя първо и какво ще постигна(Кире интересно ми е и ти каква идея имаш) ?
Мерси предварително.
Мерси предварително.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: въпрос към знаещите
Кире знаеш че имам кол. вал и биели от Б25 ако ти потрябват такива кажи и ще измислим нещо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
вала вече е при мен,остава само да се наканя да почна с разфасоването
специални благодарности на Славян за помоща
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: въпрос към знаещите
Стига я прави тая 20-ска... ще вземе да се развърви пък знаеш че с по слаба кола се дрифти по лесно
п.п. успех в начинанието
п.п. успех в начинанието
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: въпрос към знаещите
Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
Ogi написа:Стига я прави тая 20-ска... ще вземе да се развърви пък знаеш че с по слаба кола се дрифти по лесно
п.п. успех в начинанието
абе поне като твойта да тръгне,че са мноо зор,няма сила за великия завой на кебапчетата
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: въпрос към знаещите
Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........?slavianko написа:Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
споко хора,няма смисъл от спорове,и двамата ви уважавам много,говорихме и доста ми помогнахте във взимането на решението ми относно този мотор.избрах по лесния вариант с вал от 2,5 и по корави биели от м20,спрях се на малко по особен вариант за вдигане на конете и смятам да заложа на евтини и лесно намиращи се части.вече разполагам дори с още един вал от 2,5 мотор,биелите идват в понеделник,може за по нататъчни експерименти да сменя и бутала,но това е далеч във времето и още е рано да се обсъжда.веднага след като сглобя и тествам ще пусна подробно описание на всичко но,на този етап имам доста по належащи неща да правя и сигурно поне още 20 дена няма да мога да се заема с тоя мотор.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: въпрос към знаещите
Кире ние не се караме ве нали все пак затова е темата да си спорим а и така в спора се раждат идеите. А междувременно той колегата и на мен ми звънна та решихме спора директно. Добре че има хора като него за което евалаmladfen написа:Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........?slavianko написа:Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: въпрос към знаещите
slavianko написа:Кире ние не се караме ве нали все пак затова е темата да си спорим а и така в спора се раждат идеите. А междувременно той колегата и на мен ми звънна та решихме спора директно. Добре че има хора като него за което евалаmladfen написа:Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........?slavianko написа:Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани