Увеличаване на обема на м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от u`F`o » 29 Юни 2012, 16:50

BULL3T написа:...
Абе на мен ли ми се струва или всеки втори вече иска да прави нещо от м50...?


Въобще не ти се струва :mhihi:

Въпросите обаче остават- с всеки един от сетъпите колко коне ще има мотора? 2,8 - 3,0 - 3,2 ? :dunno:
Като се разпили блока на 86 мм, сегменти от ХЕ ли ще се взимат после ?

Самото почкаване на кубатурата не съм сигурен, че носи автоматично коне. Мотора ще глътне повече въздух, обаче нали трябва и гориво да му се вкара. Айде за 2,8 лесно - ще се вземат инжектори от 28ца на 250цц (толкова ли бяха?), а за другите как ще се сметне точното количество гориво което трябва да се впръсква, за да е стихиометрична сместта ;)

shopaza написа:3-то литра може да се докарат и много добре като степен за турбо :mhihi: С комбинация с някоя ванусова глава атмосферно 3 литра М50 може да се представи доста достойно в някое прилично олекотено Е30


Що ваносова глава? :dunno: Нали не се развърта на повече от 7 000 ? Някои твърдят, че и до 7400 се развърта, ама вече на върха на възможностите си. За повече трябва да се сменят пружините, ама с какви :dunno:

Въобще един такъв строукван мотор няма ли да легне твърде скъпо в сравнение с М62B44 примерно :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от maxpower » 30 Юни 2012, 9:09

u`F`o написа:Въпросите обаче остават- с всеки един от сетъпите колко коне ще има мотора? 2,8 - 3,0 - 3,2 ? :dunno:


Ей сега ще хвърля боба и ще ти кажа. Зависи не само от обема, а и какво ще му накичиш , колко сгъстяване ще му направиш, още 100 неща и не на последно място какво ще направи мапъра. Един и същи двигател правен от един мърляч и един, който знае какво прави може да има коренна разлика.

u`F`o написа:
как ще се сметне точното количество гориво което трябва да се впръсква, за да е стихиометрична сместта ;)


Вика му се ЕКУ, пак опираме до способностите на мапъра и той вече ще ти каже дали можеш да минеш с 28цови или по големи за конктретния сетъп.

u`F`o написа:
Що ваносова глава? :dunno: Нали не се развърта на повече от 7 000 ? Някои твърдят, че и до 7400 се развърта, ама вече на върха на възможностите си. За повече трябва да се сменят пружините, ама с какви :dunno:

Това, че м50 без ванос можеш да го въртиш до 8000оборота не значи, че си прави максималната мощност на 8000 оборота.
Покарай малко ваносов мотор с работещ ванос и ще разбереш предимствата особено ако колата се кара като всекидневка. Като ти бутне вала с 13 градуса напред в средните обороти и после ти го върне обратно в закъснение във високите ще разбереш какво прави ваноса. Ще почвам и аз скоро да събирам едно строукърче от м50б20 ванос :mhihi: (ех тоя м50) и ще видим на колко обороти ще държи :angel:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook