По-здрав кардан за 28-ца

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от BULL3T » 17 Апр 2012, 0:39

apostate написа:
BULL3T написа:Баткоооо като почнете с тия глупости ме разбивате просто...

Така да развенчая няколко мита за вас фенове на великата ви марка бмв... Преди да ви кажа митовете обаче,ще ви питам какво значи КОВАНА или FORGED част???

Понеже всички знаете едно нещо и една единствена схема за правене на тубо м50 и тя прословутата схема ТДС вал(щото е кован разбираш ли) м20 биели(щото сигурно пак са ковани а па и става въпрос за великото м20) и накрая разбира се ИС-бутала(пак щото са ковани...)!!!

Така уточнихме че това е най-добрата схема за турбо м50 при което става 27** и нещо там... Сега следкато ви въведох,ще ви кажа само че разтоянието между първия и втория сегмент на ИС буталото е по-малко от това на М54б30 буталото(което според вас е кашкавал) Защо ви го казвам това ли? Защото това разтояние е много важно за детонациите... Тези който имат малко представа за какво става въпрос знаят за какво говоря. За тези който не знаят ще кажа само че колкото по-малко е това разстояние толка е по-голяма вероятноста да думне буталото при евентуални детонации... Ще ви кажа само че м54 буталото е услилено при шииката горе при буталния болт... Всичките карантии на бмв до 2000 и незнам си коя година,а коне и до сега, се правят от фирмата MAHLE! Половината от тяха са ковани,като се почне от великия ви ТДС колянов вал и се мине през м50 м52 и м54... ВСИЧКИТЕ ТИЯ ВАЛОВЕ СА МНОГО ЗДРАВА СТОМАНА! Биелите на м50 заедно с буталата са ковани и понасят много сериозно натоварване... вала от м52б28 е също толкова здрав колко от ТДС-а!!!

Мога още много да ви говоря и разсиквам по тая тема,ама е много оф... Та ако искате да си говорим за тва дайте нова тема или в някоя стара щото Иво съвсем скоро ще му писне,ако не му е писнало вече и ще почне да трие...

Колега, много бих бил благодарен ако споделиш разликата в процеса на изработка на "кована" и "некована" част или компонент. Виждам, че ги разбираш нещата и ще чакам отговорът ти с голямо нетърпение! :yes:


Просто е колега,едните се леят от немеца с черпак,а другите се коват с чук или тесла на наковалня...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от Boyadjiev » 17 Апр 2012, 8:53

http://www.youtube.com/watch?v=PXVWiGqe ... re=related <- илюстрация към горното :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от Bavarcho » 17 Апр 2012, 10:38

Boyadjiev написа:...

То и ти че си прав си прав, за това и вече никой не пише.
Но малко като заяждане прозвуча, зглобил си е човека и си се радва.




BULL3T написа:вала от м52б28 е също толкова здрав колко от ТДС-а!!!



даже този от м52туб28 е по-използван от ТДС-овия по някой страни.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от BULL3T » 17 Апр 2012, 20:54

Аз както и много други хора правят турбо проекти с м54б30 вал... Новата мода вече е 3.0 и 3.2 м50...

п.п. манете го Сашо,той се заяжда с причина... и е прав... проблема е че прекали напоследък...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от ///Явор » 17 Апр 2012, 21:26

само да не ги шлайфате у бг-то и да чакате да издържат :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от BULL3T » 18 Апр 2012, 0:38

Явор написа:само да не ги шлайфате у бг-то и да чакате да издържат :mhihi:


Искаш ли да се пуснеш с една е30ка с шлайфан такъв вал ,да ти покаже как не държи? :D
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от bum_bum » 18 Апр 2012, 7:29

Boyadjiev написа:А да ти кажа ли защо не си направя тема и не разкажа какво е правено и какво се е получило... ? Преди време като питах разни неща само е такива получавах -> :mhihi: :mhihi: :mhihi: 'щото с пари е най-лесно да се прави тунинг и да си седиш в рекарото. Спрях да питам, почнах да си търся инфо и тн. и малко по малко кервана си върви, знаеш...
Същи

Аз навремето бях писал, че ще слагам US M3 валове на 20-ката и получих само :mhihi: :mhihi: :mhihi: ама ги сложих и от там нататък всеки знае със сигурност, че стават на европейските шестаци, щото преди 5-6 години никой не му се изсипваше една кофа пари за да пробва. Същото е и със е46-цовите спирачки по времето, когато нямаше много инфо за тях и с М50 колектора и с ОБД1 конверсията и т.н. и т.н. Всичко при мен е правено за първи път в Бг и никога не съм скрил от някой какво, как и защо се прави щото някой си навремето ми се
бил смял.
Иначе на събора може да ги сдавим да видим колко пък да върви тая "20-ка" :mhihi:

И за да не съм ОТ- аз си карам с 20-ковия кардан и каре и нямам никакъв яд. Явно проблема е другаде.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: По-здрав кардан за 28-ца

Мнение от ///Явор » 18 Апр 2012, 9:03

BULL3T написа:
Явор написа:само да не ги шлайфате у бг-то и да чакате да издържат :mhihi:


Искаш ли да се пуснеш с една е30ка с шлайфан такъв вал ,да ти покаже как не държи? :D

искам :dunno: ама тва кво общо има незнам
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook