Строук от 2,5 към 3,1 М50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 03 Мар 2016, 9:38

Измерването хубаво, ама я кажи кой ще го обработи до хилядни в България като една две стотни за нищо ги нямат шлайфистите?
Иначе за закупуването на прецизни инструменти за измерване-ако си изкарвах парите с това бих си ги купил, но не съм точно в тази сфера.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от Хаос » 08 Мар 2016, 16:48

Един от основните принципи в метрологията е да се измерва с инструмент с един разряд по-голяма разделителна способност от разряда на допусковото поле на размера.

Ако измерваш нещо с допуск 0.1 измерваш с нещо с разделителна способност 0.01

Инструменталната грешка обикновено е два-три пъти разделителната способност (за високоточни инструменти от висок клас на добра марка). Куча марка - пет пъти

Измервателната грешка е инструменталната + човешкия фактор - колко си натиснал на шублера, как държиш микрометъра итн.

Което ни дава за обикновен шублер 0.01 mm деление - инструментална грешка 0.02, грешка при измерването 0.01 и изведнъж се озоваваш в района на 0.03 точност за измерване на нещо. Тоест това нещо трябва да е с допусково поле +/- 0.3 mm, за да е спазен основния принцип

На практика малцина го прилагат, но пък тези, които го прилагат работят със/за сериозни компании. И така.

Това ми е работата, затова влизам малко в подробности.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 05 Апр 2016, 14:42

Да охладим чайника :driving:

20160405_142045 (1024x576).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от tuningfena » 24 Окт 2016, 19:24

Конфигурацията е доста интересна , аз карам подобна - разстърган блок но с емкови бутала и шрик валове и смукатели от м3 и стана приятен доста за каране този мотор
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 14 Дек 2019, 19:51

Качвам чертеж на плочата
torque plate.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook