за мотроник 1.7

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: sofia mladost
Пол: Мъж
Кара: horata da presi4at burzo
Мечтае да кара: e30v10turbo
Детайли за колата: standarten is turbo

за мотроник 1.7

Мнение от DragoManov » 21 Юни 2011, 23:08

тия дни си мислех,има ли варянт ако се измести гривната на дат4ика на хол на коляновия вал,или самото положение на дат4ика и по този на4ин да се въздеиства върху аванса?въпроса е за мотроник 1.7 който се ползва от ИС,а съответно и дат4ика на разпределителния вал,и тои да се манипулира по някакъф на4ин.
накой пробвал ли е нещо такова?да си е правил експетримент да сподели има ли някакъф ефект или трупа грешка и нищо друго?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: за мотроник 1.7

Мнение от ///peter » 22 Юни 2011, 21:07

Колега струва ми се, че няма да постигнеш нищо премествайки датчика.
Идеята е че брои от празното място Н на брай зъби, така че където и да се намира е все тая

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: за мотроник 1.7

Мнение от michev » 22 Юни 2011, 23:12

Бе то за промяната ще го промени, но каква е идеята да попитам, че искаш да местиш аванса. Нали си наясно, че този ъгъл се мени според температура на мотора, качество на сместа, сигнал от детонационни датчици, обороти и т.н.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: за мотроник 1.7

Мнение от Мармот » 01 Юли 2011, 15:35

michev написа:Бе то за промяната ще го промени

Говорите пълни глупости!
Въпросния датчик измерва единствено оборотите на коляновия вал и е на магнитен принцип, няма нищо общо с хол ефекта и т.нар. датчик на хол.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: за мотроник 1.7

Мнение от michev » 04 Юли 2011, 10:32

я пак помиспи дали мери само оборотите или има и други функций, пък тогава пиши ако искаш, а и не е лошо да ни светнеш какво е според теб датчика на Хол и какъв е принципа му на работа :mhihi:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: за мотроник 1.7

Мнение от Мармот » 04 Юли 2011, 17:32

edit
Последна промяна Мармот на 04 Юли 2011, 20:35, променена общо 1 път
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: за мотроник 1.7

Мнение от b2 » 04 Юли 2011, 19:03

Интересно тогава за какво са му липсващите 2 зъба :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: за мотроник 1.7

Мнение от Мармот » 04 Юли 2011, 20:36

b2 написа:Интересно тогава за какво са му липсващите 2 зъба :D

Еми не съм прав :mhihi: Извиняам се на michev...
И все пак не е датчик на хол а магнитно-индуктивен! :bchug:
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.12.2010
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: на кафе и цигари цял ден
Мечтае да кара: Нещо с V10

Re: за мотроник 1.7

Мнение от oem » 01 Сеп 2011, 9:52

Освен риск от детонации друго няма да стане. Аванса като се настройва не се бута в целия диапазон по принцип. Според натоварването на мотора, температурата, горивото, аванса се настройва по-различен начин. Бутнеш ли датчика ще изместиш всичко което е правилно настроено до момента. По-добре ходи да ти направя един чип.
Skype: oemotorsport

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook