автоматични халогени как?
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
айде ти си ела джия спретня някъква приемрна схема как да го навържа и какви релета, че нали знаеш ванката може да замаже ама с тоците не е най можещт
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
Заповядай
"крайните изключватели" може да са от разпространените Шау Бау ключове от модела с ролка
хващаш го за рейката някъде след маншоните кеф ти с по сериозни свински опашки кеф ти със скоба някаква и от горната страна някъде за купето си правиш пластина с която да контактува ролката , само гледай ако го правиш да монтираш така ключа ,че да почне да контактува от определен ъгъл на завиване , но това става на око и според желание на клиента дето се вика Другото иначе е ясно и така получаваш светкане на халогена от определен ъгъл до края и като върнеш волана спиране ... Като истинско дето се вика
П.С. Схемата трябва да я направиш идентична и от другата страна на другия халоген
"крайните изключватели" може да са от разпространените Шау Бау ключове от модела с ролка
хващаш го за рейката някъде след маншоните кеф ти с по сериозни свински опашки кеф ти със скоба някаква и от горната страна някъде за купето си правиш пластина с която да контактува ролката , само гледай ако го правиш да монтираш така ключа ,че да почне да контактува от определен ъгъл на завиване , но това става на око и според желание на клиента дето се вика Другото иначе е ясно и така получаваш светкане на халогена от определен ъгъл до края и като върнеш волана спиране ... Като истинско дето се вика
П.С. Схемата трябва да я направиш идентична и от другата страна на другия халоген
I'm slowly drifting
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
ок мерси ще го дообмисля понеже ми се върти в главата нещо за вътре в купето при волана за да не се мокри и да не се бъгне
п.с. ел схемата не я виждам пробвай пак да я качиш снимката
п.с. ел схемата не я виждам пробвай пак да я качиш снимката
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
Тази джаджа не мисля, че ще свърши работа, защото ходът на ключа е само около един сантиметър.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
Точно обратното тази джаджа ще свърши работа защото хода на ключа е колкото си направиш пластината кеф ти 5 сантиме кеф ти 1 метър
Ето ти ванка схемата
Ето ти ванка схемата
I'm slowly drifting
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
ако изпълня тази схема какво ще стане ако съм включил халогените и примерно се активира и тази верига, няма ли да натовари ел схемата и нещо да изгърми, имам в предвид че времето е кофти и има мъгла , пуснал съм халогените и излизам от пътя навивам волана и на единя халоген се явява допълнително захранване не е ли по добре да го направя със заводските релета само да ги отделя
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
Ако ти се занимава го направи със заводските , но ще стане плетеница от кабели ... Иначе като се пусне допълнителното реле и си ги пуснал халогените ще стане едно голямо нищо
I'm slowly drifting
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
Тази схема няма да ти свърши работа. Да ме извинява колегата DirtySouth, но аз продължавам да твърдя, че неговия краен изключвател няма да свърши работа, защото е предназначен да работи само в крайни положения. То и името му е такова - Краен изключвател. Само си представи как включва при 1,5 оборота на волана, а ти продължаваш да завиваш. Нали се сещаш какво ще стане - ще го изкъртиш от мястот, на което е монтиран.
Аз продължавам да твърдя, че с потенциометър варианта е по-удачен. Дори може да се ползва реостат за парно от по-старите автомобили. Това на практика е потенциометър с плъзгач.
Аз продължавам да твърдя, че с потенциометър варианта е по-удачен. Дори може да се ползва реостат за парно от по-старите автомобили. Това на практика е потенциометър с плъзгач.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
ок ще обмисля и едното и другото да видим на края какво ще излезна после ще едитна темата в първия коментар с реализация за да се види как съм го направил
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
stony1 написа:Тази схема няма да ти свърши работа. Да ме извинява колегата DirtySouth, но аз продължавам да твърдя, че неговия краен изключвател няма да свърши работа, защото е предназначен да работи само в крайни положения. То и името му е такова - Краен изключвател. Само си представи как включва при 1,5 оборота на волана, а ти продължаваш да завиваш. Нали се сещаш какво ще стане - ще го изкъртиш от мястот, на което е монтиран.
Аз продължавам да твърдя, че с потенциометър варианта е по-удачен. Дори може да се ползва реостат за парно от по-старите автомобили. Това на практика е потенциометър с плъзгач.
С потенциометър става , но изработката според мен ще е доста сложен ,а и му трябва бая мощен потенциометър . Аз пак твърдя ,че става с моя варянт от какъвто градус на завиване на гумите искаш до края на завиването точно за това е модел с ролка и плъзгане ,а не прост бутон
I'm slowly drifting
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: автоматични халогени как?
Хубава тема. Аз не съм спец по тоците много, но според мен управлението трябва да е от волана и по точно от кормилния прът. Трябва да се направи така че например когато започнеш да правиш втория оборот на волана там да има "пъпка" и това да се разпознава от системата че тази "пъпка" преминава от това място за втори път и съответно да се затваря веригата. Освен това в купето е по-удачно да бъде понеже отпада проблема със замърсяването при варианта ако е на рейката.
Сега като пиша се сещам че може би ще стане по-лесно със залепена спирала по самия кормилен прът. В смисъл когато започне втория оборот от самата навивка на спиралата тя да докосва някакъв контактор и той да затваря веригата. Съответно трябва да има две спирали - едната по посока на часовника за левия завой и една обратно на часовника за десния.
Сега като пиша се сещам че може би ще стане по-лесно със залепена спирала по самия кормилен прът. В смисъл когато започне втория оборот от самата навивка на спиралата тя да докосва някакъв контактор и той да затваря веригата. Съответно трябва да има две спирали - едната по посока на часовника за левия завой и една обратно на часовника за десния.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
ето това със спиралата е ключа от бараката само че трябва доста дълаг плазгач за да се ползва една спирала която да го движи крайно ляво и крайно дясно, а когато волана е прав тогава плъзгача да е на средна позиция изключено. Благодаря колега много ми помогна
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
Успех в тунинга колеги Аз спирам да откривам топлата вода като доста по умни хора преди мен са я открили
П.с. Според мен на кормилната рейка трябва да се завари един венец от колело от там с верига към 2 динама от колело от там с жици към халогените с една крушка пак от колело и така колкото по яко въртиш толко по ще свети И все пак ми се вижда по удачно да си го направя с елементи дето са ползвани в промишлени заводи с години , ама там е чисто като в хирургия и проблема с замърсяването нз как ще го реша
П.с. Според мен на кормилната рейка трябва да се завари един венец от колело от там с верига към 2 динама от колело от там с жици към халогените с една крушка пак от колело и така колкото по яко въртиш толко по ще свети И все пак ми се вижда по удачно да си го направя с елементи дето са ползвани в промишлени заводи с години , ама там е чисто като в хирургия и проблема с замърсяването нз как ще го реша
I'm slowly drifting
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
Анди не се впрегай толкова просто търся оптимален варянт за да е хем лесно за правене хем да е максимално близо до заводско изпълнение
- mModo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: автоматични халогени как?
здравейте,
не може ли да стане с ридрелета и по един магнит на рейката - за двата края? Така много лесно можете да регулирате от къде да започне да свети. За плавното палене и гасене има комфорт модули за тая работа, които се управляват само с импулс (от ридрелетата примерно). Само съвет, иначе виждам че ви се занимава.
не може ли да стане с ридрелета и по един магнит на рейката - за двата края? Така много лесно можете да регулирате от къде да започне да свети. За плавното палене и гасене има комфорт модули за тая работа, които се управляват само с импулс (от ридрелетата примерно). Само съвет, иначе виждам че ви се занимава.
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани