Автоматично пусакане/спиране на фаровете
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- plboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Автоматично пусакане/спиране на фаровете
Надявам се да не се дублирам с подобна тема, но не е ли време да помислим за автоматично пускане/спиране на фаровете ни, след като те трябва да са включени целогодишно...При желание мога да Ви пусна схема, която е елементарна и може лесно да се изработи.
King Regards, 0888 750 222
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
plboy написа:Надявам се да не се дублирам с подобна тема, но не е ли време да помислим за автоматично пускане/спиране на фаровете ни, след като те трябва да са включени целогодишно...При желание мога да Ви пусна схема, която е елементарна и може лесно да се изработи.
Всички бмв-та от е46,е39,е38 нататък,имат фабричен DRL(daytime running lights) просто трябва да се отключи софтуерно.За по-старите има оригинално DRL реле.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
sachs написа:plboy написа:Надявам се да не се дублирам с подобна тема, но не е ли време да помислим за автоматично пускане/спиране на фаровете ни, след като те трябва да са включени целогодишно...При желание мога да Ви пусна схема, която е елементарна и може лесно да се изработи.
Всички бмв-та от е46,е39,е38 нататък,имат фабричен DRL(daytime running lights) просто трябва да се отключи софтуерно.За по-старите има оригинално DRL реле.
Kъде проверяваш дали го има това реле и какво ще рече да се откл. кой да го откл, ако е закл.
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
b2d написа:sachs написа:plboy написа:Надявам се да не се дублирам с подобна тема, но не е ли време да помислим за автоматично пускане/спиране на фаровете ни, след като те трябва да са включени целогодишно...При желание мога да Ви пусна схема, която е елементарна и може лесно да се изработи.
Всички бмв-та от е46,е39,е38 нататък,имат фабричен DRL(daytime running lights) просто трябва да се отключи софтуерно.За по-старите има оригинално DRL реле.
Kъде проверяваш дали го има това реле и какво ще рече да се откл. кой да го откл, ако е закл.
Релето се продава в дару кар и струва около 140 лв и е plug 'n play.Отключването става за 5мин,но само на коли от е46,е39 и е38 нагоре.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
Тука в Плевен, един майстор слага релета за по 20лв с монтажа и някаква гаранция ти светка късите 10секунди след като си дал на контакт. Слага ти и ключе да си го спираш, пускаш ако нямаш нужда и така. От 3 години съм с такова и не е дало дефект, още около 5-6 коли около мен сложиха и няма грешка.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
Има и вариант фаровете да светнат след като двигателя заработи а не като се даде на контакт и изгасват като се изключи от контакт. По този начин се избягва работата на фаровете на понижено напрежение до като работи стартера особенно нежелан ефект за ксеноновите фарове а и зимата останалата енергия от един изтощен акумулатор ще заминава за стартера а не да светят фаровете . Вярно не може да се постигне ефекта на дългите работещи на процент - опция при Е46 LCMz и Е39 с LCM III. Принципа на работа на схемата е че едно малко реле щраква когато захранващото напрежение превиши 13,3-4V. Захранването се взема от "+" на контакт и маса. Спира да работи когато се изкл. захранването т.е. се изключи от контакт.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
gentata написа:Има и вариант фаровете да светнат след като двигателя заработи а не като се даде на контакт и изгасват като се изключи от контакт. По този начин се избягва работата на фаровете на понижено напрежение до като работи стартера особенно нежелан ефект за ксеноновите фарове а и зимата останалата енергия от един изтощен акумулатор ще заминава за стартера а не да светят фаровете . Вярно не може да се постигне ефекта на дългите работещи на процент - опция при Е46 LCMz и Е39 с LCM III. Принципа на работа на схемата е че едно малко реле щраква когато захранващото напрежение превиши 13,3-4V. Захранването се взема от "+" на контакт и маса. Спира да работи когато се изкл. захранването т.е. се изключи от контакт.
Има и вариант да светят на процент. В схемата се добавя ограничител на тока и си светят на процент.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
Има ли друго решение или схема за Е34 и Е36 за запалване на фаровете освен предложеното? Никой ли не го направи това?
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
gentata написа:Има и вариант фаровете да светнат след като двигателя заработи а не като се даде на контакт и изгасват като се изключи от контакт. По този начин се избягва работата на фаровете на понижено напрежение до като работи стартера особенно нежелан ефект за ксеноновите фарове а и зимата останалата енергия от един изтощен акумулатор ще заминава за стартера а не да светят фаровете . Вярно не може да се постигне ефекта на дългите работещи на процент - опция при Е46 LCMz и Е39 с LCM III. Принципа на работа на схемата е че едно малко реле щраква когато захранващото напрежение превиши 13,3-4V. Захранването се взема от "+" на контакт и маса. Спира да работи когато се изкл. захранването т.е. се изключи от контакт.
Може колега мойта е с устройство което е с реле време,но не съм го вързал не като дадеш на контакт а като запалиш и чак тогава започва да брои времето!
Просто трябва да си вържеш управлението на устройството не след контактния ключ а на тънкият кабел на динамото този който е за лампата за зареждане така секундите тръгват чак след като си запалил!Надявам се да си ме разбрал ако не питай
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Автоматично пусакане/спиране на фаровете
stasi написа:... с реле време,но не съм го вързал не като дадеш на контакт а като запалиш и чак тогава започва да брои времето!
Просто трябва да си вържеш управлението на устройството не след контактния ключ а на тънкият кабел на динамото този който е за лампата за зареждане така секундите тръгват чак след като си запалил!Надявам се да си ме разбрал ако не питай
И варианта с релето време е решение но става вече по сложно като схема и като изпълнение а и от там надеждноста се понижава. Остава и колегата stony1 да сподели за ограничителя на ток и почваме със схемите
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани