Дизайн на капак

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Дизайн на капак

Мнение от pablo3 » 19 Ное 2009, 12:29

Ето ги и концепциите преди да се изработят - http://www.pavel3.deviantart.com/galler ... AS-by-hand

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дизайн на капак

Мнение от tuningfena » 19 Ное 2009, 20:02

мен ме кефят такива раздвижени капаци , имам 2 но не сам ги снимал :yes: Изображение Изображение Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Дизайн на капак

Мнение от Sharo » 19 Ное 2009, 20:05

то хубаво ама принципно идеята е да вадиш топля въздух от под капака зад радиатора, а не да набиваш въздух в коша, защото така правиш налягане и спирада влиза толкова въздух през радиатора
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дизайн на капак

Мнение от tuningfena » 19 Ное 2009, 20:06

мхм , те са декорации повечето , не са рентабилни :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Дизайн на капак

Мнение от pablo3 » 19 Ное 2009, 21:49

tuningfena написа:мхм , те са декорации повечето , не са рентабилни :yes:


Да донякъде е фасон, но не бъди 100% сигурен. Вземи отделните елементи и не толкова изпъкнали и се получава. Никога човек не може да е напълно сигурен повярвай ми. Това, че в компаниите имат условия да го проверяват е едно, а иначе това , че аз се мъча по този начин е друго, но докато не е направено иди го разбери. Първо повечето централни обеми са до болка стандалтни, изходите отстрани също, вече че има преувеличени идва и от скицата. Вземям пример ичовек, гледам, мисля , слагам и така става. Докато не се направи нищо не е рентабилно, пък и какво е рантабилното в този капак, да няма да си изкарваш хляба с него или пък търсиш за много пари невероятен ефект охлаждане и изкарване на въздуха и колата да е перфектна, да бе сигурно. Оня капак белия на Полото, е повече от рентабилен, първо е лек, второ е здрав и трето двигателя не загрява като кюмбе. Видях ефектите и няма смисъл да обяснявам, питай бившия рали пилот П.Пантелеев, какво му е разликата с металния и олекотения.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Дизайн на капак

Мнение от pablo3 » 19 Ное 2009, 22:02

Sharo написа:то хубаво ама принципно идеята е да вадиш топля въздух от под капака зад радиатора, а не да набиваш въздух в коша, защото така правиш налягане и спирада влиза толкова въздух през радиатора


Какъв е тоя въздух дето влиза и прави такова налягане, виж за Мицубишитата с оня интеркулев съм съгласен, че няма ефект отгоре да обърнат отвора фронтално, но в случая има капаци, даже и на скиците има обърнати към стъклото обеми и само страничните отвори поемат някаква струя. Едва ли правят такова завихряне, по два малки отвора от двете страни. В единия случай при при позатворен обеми пред интеркулера се прави на капак фронтални отвори, а при примери при като мицубишита се обръща. Вече стилистиката се си върви сама с по-ръбати форми с плавни преходи, които не нарушават динамика и т.н., все пак завихряне по аеродинамиката има 4 точки - под преде спойлер, затова се слага антикрило отдолу, на праден капак там когато трябва се слагат дупки и отвори за това, което ти е нужно, на тавана от средата към края до ръба на задния капак и отдолу под заден спойлер, затова пък там слагат дифузьори. Абе знаете си го това, няма смисъл да ви казвам кое как е. Ефект има като знае какво иска клиента, затова аз на повечето има казвам, но те искат клепаници.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дизайн на капак

Мнение от tuningfena » 19 Ное 2009, 22:30

pablo3 написа:
tuningfena написа:мхм , те са декорации повечето , не са рентабилни :yes:


Да донякъде е фасон, но не бъди 100% сигурен. Вземи отделните елементи и не толкова изпъкнали и се получава. Никога човек не може да е напълно сигурен повярвай ми. Това, че в компаниите имат условия да го проверяват е едно, а иначе това , че аз се мъча по този начин е друго, но докато не е направено иди го разбери. Първо повечето централни обеми са до болка стандалтни, изходите отстрани също, вече че има преувеличени идва и от скицата. Вземям пример ичовек, гледам, мисля , слагам и така става. Докато не се направи нищо не е рентабилно, пък и какво е рантабилното в този капак, да няма да си изкарваш хляба с него или пък търсиш за много пари невероятен ефект охлаждане и изкарване на въздуха и колата да е перфектна, да бе сигурно. Оня капак белия на Полото, е повече от рентабилен, първо е лек, второ е здрав и трето двигателя не загрява като кюмбе. Видях ефектите и няма смисъл да обяснявам, питай бившия рали пилот П.Пантелеев, какво му е разликата с металния и олекотения.

че нищо не съм ти казал на теб , става красиво и се охлажда по добре това е, но повечето не ги харесват , мен лично ме кефи и моя капак е такъв подобен :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Дизайн на капак

Мнение от pablo3 » 19 Ное 2009, 22:42

tuningfena написа:
pablo3 написа:
tuningfena написа:мхм , те са декорации повечето , не са рентабилни :yes:


Да донякъде е фасон, но не бъди 100% сигурен. Вземи отделните елементи и не толкова изпъкнали и се получава. Никога човек не може да е напълно сигурен повярвай ми. Това, че в компаниите имат условия да го проверяват е едно, а иначе това , че аз се мъча по този начин е друго, но докато не е направено иди го разбери. Първо повечето централни обеми са до болка стандалтни, изходите отстрани също, вече че има преувеличени идва и от скицата. Вземям пример ичовек, гледам, мисля , слагам и така става. Докато не се направи нищо не е рентабилно, пък и какво е рантабилното в този капак, да няма да си изкарваш хляба с него или пък търсиш за много пари невероятен ефект охлаждане и изкарване на въздуха и колата да е перфектна, да бе сигурно. Оня капак белия на Полото, е повече от рентабилен, първо е лек, второ е здрав и трето двигателя не загрява като кюмбе. Видях ефектите и няма смисъл да обяснявам, питай бившия рали пилот П.Пантелеев, какво му е разликата с металния и олекотения.

че нищо не съм ти казал на теб , става красиво и се охлажда по добре това е, но повечето не ги харесват , мен лично ме кефи и моя капак е такъв подобен :yes:



Спокойно да не се обидиш ;) , аз така си говоря, не те обвинявам :D . Разбрах те, но по принцип говоря и като цяло. Да става приказка. Важното е на теб какво ти харесва, всеки си има вкус и разбирания. Прав си не винаги се харесват, да ти кажа повечето хора искат претрупване и малко оттървам нещата. Уж се мъча да съветвам малко, но доколкото мога и без да се натравам. Не е лесно, но като дизайнер уж се мъча да вкарвам повече смисъл отколкото трябва. Някой път издребнявам и :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Re: Дизайн на капак

Мнение от n.kostadinov » 19 Ное 2009, 23:50

колега кажи за седлаките,индивидуално по поръчка ли ги правиш,цена някакви подробности?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Дизайн на капак

Мнение от pablo3 » 20 Ное 2009, 8:35

Явор написа:то и едни такива дизайнери са вкара умисъл в едно е30 м3,ама крайния резултат беше плачевен :winky:


;) Е черни овце има и сред нас, няма как :D , имам колеги дето се занимват с неща , от които грам идея нямат. Все пак автомобилен дизайн е едно, а друго е когато изпълняваш тунинг-окепазяване на автомобила :mhihi: С риск да се обидят хората, БМВ никога не трябва да се пипа, защото го правят, така че да не бъде доизкусурявано. Има автомобили, които са "родени" такива каквито са, но много не го разбират и си о....т колите.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дизайн на капак

Мнение от gang_bang » 20 Ное 2009, 20:21

pablo3 написа:...... БМВ никога не трябва да се пипа, защото го правят, така че да не бъде доизкусурявано. Има автомобили, които са "родени" такива каквито са, но много не го разбират и си о....т колите.

С това не съм много съгласен, кое BMW точно е направено да не се доизкусурява- стоковото, Мковото, Шницеровото или Алпиновото...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дизайн на капак

Мнение от tuningfena » 22 Ное 2009, 20:14

gang_bang написа:
pablo3 написа:...... БМВ никога не трябва да се пипа, защото го правят, така че да не бъде доизкусурявано. Има автомобили, които са "родени" такива каквито са, но много не го разбират и си о....т колите.

С това не съм много съгласен, кое BMW точно е направено да не се доизкусурява- стоковото, Мковото, Шницеровото или Алпиновото...

разни хора разни интереси , затуи е науката тунинг за някои които му е скучно сток испълнението си променя колата и така , както и за двигателя ако са ти малко конете тунинговаш и така
Изображение

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook