Проект на LBP
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Проект на LBP
Това е един проект на LBP в лицето на мен и streetforce.
Финалната визия на колата в завършен вид е замислена като BMW E36 325 БиТурбо, но докато стигнем до там, ще трябва да минем доста път. Когато я взехме, колата беше в доста лоша форма - множество изкривени детайли, двигателя - насаден от БМВ Е39 328 - M52B28, алуминиев блок, по-добро разпределение на тежеста, малко повече въртящ момент от M50B25 с чугунен блок, но не държи на налягане и не става за турбиниране. Колата имаше инсталационен проблем - умираше на 5000 об/мин. Имаше страшно много рифелова ламарина - в багажника, наместо шибидаха, в купето, в коша...ужас! Панела на предна лява врата беше отрязан и беше занитена една грозна ламарина отгоре. Колата имаше спортни амортисьори FX с пружини, алуминиеви разпълнки и...неони... bang Другарите от Варна се бяха постарали колата да добие...хм, да речем уникален вид - особено с потурчената боя - опит за мат с помоща на флекс и четка върху металика... tupanica
Ето снимки, няколко часа след докарването в Софя:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs011.snc3/11861_206424258624_135283093624_4029062_7920582_n.jpg)
![Изображение](http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs031.snc3/11861_206424283624_135283093624_4029064_5698832_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs031.snc3/11861_206424293624_135283093624_4029065_1718371_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs011.snc3/11861_206424323624_135283093624_4029068_7532280_n.jpg)
Финалната визия на колата в завършен вид е замислена като BMW E36 325 БиТурбо, но докато стигнем до там, ще трябва да минем доста път. Когато я взехме, колата беше в доста лоша форма - множество изкривени детайли, двигателя - насаден от БМВ Е39 328 - M52B28, алуминиев блок, по-добро разпределение на тежеста, малко повече въртящ момент от M50B25 с чугунен блок, но не държи на налягане и не става за турбиниране. Колата имаше инсталационен проблем - умираше на 5000 об/мин. Имаше страшно много рифелова ламарина - в багажника, наместо шибидаха, в купето, в коша...ужас! Панела на предна лява врата беше отрязан и беше занитена една грозна ламарина отгоре. Колата имаше спортни амортисьори FX с пружини, алуминиеви разпълнки и...неони... bang Другарите от Варна се бяха постарали колата да добие...хм, да речем уникален вид - особено с потурчената боя - опит за мат с помоща на флекс и четка върху металика... tupanica
Ето снимки, няколко часа след докарването в Софя:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs011.snc3/11861_206424258624_135283093624_4029062_7920582_n.jpg)
![Изображение](http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs031.snc3/11861_206424283624_135283093624_4029064_5698832_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs031.snc3/11861_206424293624_135283093624_4029065_1718371_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs011.snc3/11861_206424323624_135283093624_4029068_7532280_n.jpg)
Последна промяна MatriX_Fucked на 29 Мар 2011, 23:10, променена общо 1 път
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
А сега малко за проекта:
Двигател - БМВ М50Б25, биТурбо с две турбини Гарет Т3
Електроника - Мегаскуърт
Окачване - D2 Racing спортни койлоувъри, камбър-плейтове, изработени носачи, разпънки и щанги, полиуретанови тампони...
Хидравлична ръчна - D2 Racing.
Спирачки - 6 бутални Брембо отпред, 4 бутални - отзад, дискове Брембо - отпред 325 мм, отзад 280 мм, вентилирани.
Клетка, изработен спортен резервоар, изработен шпер по проект на LBP 75%, спортна седалка Спарко с колани Спарко, Волан - Момо Дрифтинг.
Това е само основна информация - ще има промени, добавки и допълнително инфо!
От първия ден започнахме да я разглабяме - отлекотяване на панелните на вратите, премахване на битума, премахване на рифеловата ламарина, където не ни е нужна, премахване и замяна на панела между багажника и купето, поради изискванията на БДЦ за негорима преграда между резервоара и купето.
Първата работа по копето беше измерване и поставяне на широки вежди на калниците, за да може да се поберат наистина широки търкалета - Брокове 12J, премахване на оригиналната капачка за резервоар и замяната й с една от Кавазаки, монтирана на арката на прозореца. Трябваше да препроменим и резервоара от трабант, който ще използваме, поради компактните му размери.
Ето снимки:
Отлекотения капак на багажника:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_236387358624_135283093624_4319388_1123270_n.jpg)
Задните калници:
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_237036433624_135283093624_4323173_46783_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_237036448624_135283093624_4323174_2709077_n.jpg)
Сравнение между Д2 ръчна и LBP ръчна:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_232184508624_135283093624_4281320_4688531_n.jpg)
Максимално прости щипки на задния капак:
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_239465488624_135283093624_4349162_8039813_n.jpg)
Ново място за ауспуха:
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_245752948624_135283093624_4382266_2521082_n.jpg)
Окачването:
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_249292388624_135283093624_4403261_941399_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs266.ash1/19355_285878458624_135283093624_4630391_2052306_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs186.snc3/19355_285878483624_135283093624_4630393_4722448_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs166.snc3/19355_285878503624_135283093624_4630394_1173112_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs099.snc3/16636_1275947582648_1348711492_794414_7592873_n.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535359.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5642/017540064.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5642/017540065.jpg)
Двигател - БМВ М50Б25, биТурбо с две турбини Гарет Т3
Електроника - Мегаскуърт
Окачване - D2 Racing спортни койлоувъри, камбър-плейтове, изработени носачи, разпънки и щанги, полиуретанови тампони...
Хидравлична ръчна - D2 Racing.
Спирачки - 6 бутални Брембо отпред, 4 бутални - отзад, дискове Брембо - отпред 325 мм, отзад 280 мм, вентилирани.
Клетка, изработен спортен резервоар, изработен шпер по проект на LBP 75%, спортна седалка Спарко с колани Спарко, Волан - Момо Дрифтинг.
Това е само основна информация - ще има промени, добавки и допълнително инфо!
От първия ден започнахме да я разглабяме - отлекотяване на панелните на вратите, премахване на битума, премахване на рифеловата ламарина, където не ни е нужна, премахване и замяна на панела между багажника и купето, поради изискванията на БДЦ за негорима преграда между резервоара и купето.
Първата работа по копето беше измерване и поставяне на широки вежди на калниците, за да може да се поберат наистина широки търкалета - Брокове 12J, премахване на оригиналната капачка за резервоар и замяната й с една от Кавазаки, монтирана на арката на прозореца. Трябваше да препроменим и резервоара от трабант, който ще използваме, поради компактните му размери.
Ето снимки:
Отлекотения капак на багажника:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_236387358624_135283093624_4319388_1123270_n.jpg)
Задните калници:
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_237036433624_135283093624_4323173_46783_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_237036448624_135283093624_4323174_2709077_n.jpg)
Сравнение между Д2 ръчна и LBP ръчна:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_232184508624_135283093624_4281320_4688531_n.jpg)
Максимално прости щипки на задния капак:
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_239465488624_135283093624_4349162_8039813_n.jpg)
Ново място за ауспуха:
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11070_245752948624_135283093624_4382266_2521082_n.jpg)
Окачването:
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11070_249292388624_135283093624_4403261_941399_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs266.ash1/19355_285878458624_135283093624_4630391_2052306_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs186.snc3/19355_285878483624_135283093624_4630393_4722448_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs166.snc3/19355_285878503624_135283093624_4630394_1173112_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs099.snc3/16636_1275947582648_1348711492_794414_7592873_n.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535359.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5642/017540064.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5642/017540065.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Преработка на задните бомбета, за монтиране на койлоувърите - всички койлоувъри за БМВ Е36 се предлагат, като задните амортисьори се закачат на бомбетата, а пружините на горните носачи към купето, което ни се струва доста малоумно. Наложи се да преработим амортисьори за 3000 лева. yeah yeah yeah а след това и бомбетата, с което ще спечелим - реглаж на камбъра на задните гуми, по-голяма възможност за реглаж на височината, по-голяма твърдост и отпада нуждата от горния носач...15 ненужни кила...
Ето снимки от процеса:
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535355.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535356.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535358.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535361.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535362.jpg)
Ето и как изглежда резервоара:
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535367.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535368.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193568624_135283093624_5053992_8101979_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_377193573624_135283093624_5053993_6285635_n.jpg)
А това по-долу е болта на гредата на дифа! Много хора заваряват задната разпънка за ламарината около болта и от много напън има навика да се къса, за това ние директно захващаме тръбата за болта и така няма мърдане!
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_377193668624_135283093624_5053999_1140447_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193623624_135283093624_5053996_5597579_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_377193718624_135283093624_5054004_4135402_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193763624_135283093624_5054007_768689_n.jpg)
Някъде тук ни стана ясно, че поради финансови причини няма да можем да успеем с турбинирането на 2.5-цата за първия кръг, за това решихме да караме с 2.8-цата с мега и дросели...
Ето снимки от изработката на дроселите - карбуратори Вебер и Делорто 36-ци, от които ползваме само клапите и водачите!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676928624_135283093624_5061460_1142819_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676883624_135283093624_5061457_7731856_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_379676863624_135283093624_5061455_4677269_n.jpg)
Няколко бири по-рано и преработката на задните койлоувърти, за което споменах преди малко:
Отляво - преработен, отдясно - заводски:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676688624_135283093624_5061444_2392909_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676703624_135283093624_5061446_1943969_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676733624_135283093624_5061448_1581675_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676828624_135283093624_5061453_4277199_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676773624_135283093624_5061450_306443_n.jpg)
Ето снимки от процеса:
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535355.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535356.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535358.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535361.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535362.jpg)
Ето и как изглежда резервоара:
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535367.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5640/017535368.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193568624_135283093624_5053992_8101979_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_377193573624_135283093624_5053993_6285635_n.jpg)
А това по-долу е болта на гредата на дифа! Много хора заваряват задната разпънка за ламарината около болта и от много напън има навика да се къса, за това ние директно захващаме тръбата за болта и така няма мърдане!
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_377193668624_135283093624_5053999_1140447_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193623624_135283093624_5053996_5597579_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_377193718624_135283093624_5054004_4135402_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_377193763624_135283093624_5054007_768689_n.jpg)
Някъде тук ни стана ясно, че поради финансови причини няма да можем да успеем с турбинирането на 2.5-цата за първия кръг, за това решихме да караме с 2.8-цата с мега и дросели...
Ето снимки от изработката на дроселите - карбуратори Вебер и Делорто 36-ци, от които ползваме само клапите и водачите!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676928624_135283093624_5061460_1142819_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676883624_135283093624_5061457_7731856_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs430.ash1/23778_379676863624_135283093624_5061455_4677269_n.jpg)
Няколко бири по-рано и преработката на задните койлоувърти, за което споменах преди малко:
Отляво - преработен, отдясно - заводски:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676688624_135283093624_5061444_2392909_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676703624_135283093624_5061446_1943969_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676733624_135283093624_5061448_1581675_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs390.snc3/23778_379676828624_135283093624_5061453_4277199_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23778_379676773624_135283093624_5061450_306443_n.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Чистене на битума и боядисване:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs484.snc3/26481_383493933624_135283093624_5075122_1376449_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs484.snc3/26481_383493863624_135283093624_5075120_3996706_n.jpg)
Предните дискове:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_393642643624_135283093624_5119308_520627_n.jpg)
С оригиналните апарати:
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642648624_135283093624_5119309_3195710_n.jpg)
С брембото:
![Изображение](http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642673624_135283093624_5119311_3907890_n.jpg)
18 цолова джанта:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642678624_135283093624_5119312_6688949_n.jpg)
Освежаване:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_394635763624_135283093624_5121397_5029025_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_394635793624_135283093624_5121398_3194549_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs102.snc3/15022_1377885171024_1348711492_1043731_560874_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs442.snc3/25393_394635868624_135283093624_5121400_471070_n.jpg)
И още боядисване:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs450.snc3/25769_425017968624_135283093624_5223067_1253985_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs470.snc3/25769_425017978624_135283093624_5223069_4615279_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs470.ash1/25769_425017993624_135283093624_5223070_7249238_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs470.ash1/25769_425018013624_135283093624_5223071_2438206_n.jpg)
Предните дискове:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs463.snc3/25449_428515218624_135283093624_5233446_622076_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs484.snc3/26481_383493933624_135283093624_5075122_1376449_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs484.snc3/26481_383493863624_135283093624_5075120_3996706_n.jpg)
Предните дискове:
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_393642643624_135283093624_5119308_520627_n.jpg)
С оригиналните апарати:
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642648624_135283093624_5119309_3195710_n.jpg)
С брембото:
![Изображение](http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642673624_135283093624_5119311_3907890_n.jpg)
18 цолова джанта:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs462.snc3/25393_393642678624_135283093624_5119312_6688949_n.jpg)
Освежаване:
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_394635763624_135283093624_5121397_5029025_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs462.ash1/25393_394635793624_135283093624_5121398_3194549_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs102.snc3/15022_1377885171024_1348711492_1043731_560874_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs442.snc3/25393_394635868624_135283093624_5121400_471070_n.jpg)
И още боядисване:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs450.snc3/25769_425017968624_135283093624_5223067_1253985_n.jpg)
![Изображение](http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs470.snc3/25769_425017978624_135283093624_5223069_4615279_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs470.ash1/25769_425017993624_135283093624_5223070_7249238_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs470.ash1/25769_425018013624_135283093624_5223071_2438206_n.jpg)
Предните дискове:
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs463.snc3/25449_428515218624_135283093624_5233446_622076_n.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Вчера решихме да преместим резервоара преди задния мост, та да не се лашка излишно задницата, а сега центъра на тежеста ще пада в центъра - резервоар, акомулатор, гъз!
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921630.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921626.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921600.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921630.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921626.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5833/017921600.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Решихме да запазим само приборната част на таблото, защото лично мен страшно много ме кефи! Оставихме 2 въздуховода за топъл въздух към предния джам, всичко друго е свободно пространство за клетката. punk
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938026.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938035.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938029.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938042.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938026.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938035.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938029.jpg)
![Изображение](http://media.snimka.bg/5841/017938042.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Странни образувания се появиха при назе... ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
30 метра тръби дали се побират лесно в една кола?
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433881163624_135283093624_5324016_1699362_n.jpg)
Заварки-чудо!![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433881173624_135283093624_5324017_6815324_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881183624_135283093624_5324018_1379595_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881188624_135283093624_5324019_916101_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881193624_135283093624_5324020_2716452_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433882513624_135283093624_5324038_7671278_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_433882518624_135283093624_5324039_8353133_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433882523624_135283093624_5324040_4485498_n.jpg)
Това тук са 9 метра...Утре - още 21...
Апропо - днес измерихме всичко, което бяхме олекотили от колата - над 300 килограма! В момента е под 900, с клетка, резервоар, акомулатор, пожарогасител и седалка трябва да е около и под 1000 килограма!![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
30 метра тръби дали се побират лесно в една кола?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433881163624_135283093624_5324016_1699362_n.jpg)
Заварки-чудо!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433881173624_135283093624_5324017_6815324_n.jpg)
![Изображение](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881183624_135283093624_5324018_1379595_n.jpg)
![Изображение](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881188624_135283093624_5324019_916101_n.jpg)
![Изображение](http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_433881193624_135283093624_5324020_2716452_n.jpg)
![Изображение](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433882513624_135283093624_5324038_7671278_n.jpg)
![Изображение](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_433882518624_135283093624_5324039_8353133_n.jpg)
![Изображение](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_433882523624_135283093624_5324040_4485498_n.jpg)
Това тук са 9 метра...Утре - още 21...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Апропо - днес измерихме всичко, което бяхме олекотили от колата - над 300 килограма! В момента е под 900, с клетка, резервоар, акомулатор, пожарогасител и седалка трябва да е около и под 1000 килограма!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Днес взехме поликарбонат и "довъшихме" задните врати...
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365408624_135283093624_5354590_2433597_n.jpg)
Ето как изглежда задната врата без досадната колонка:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365413624_135283093624_5354591_7523051_n.jpg)
Ненужно тегло:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365398624_135283093624_5354589_3564828_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365423624_135283093624_5354592_3547605_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365428624_135283093624_5354593_1285367_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365433624_135283093624_5354594_4004332_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365438624_135283093624_5354595_6841558_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365443624_135283093624_5354596_6780872_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365448624_135283093624_5354597_1958078_n.jpg)
Крайния продукт:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365458624_135283093624_5354599_6118258_n.jpg)
И без защитния слой:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365453624_135283093624_5354598_2657189_n.jpg)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365408624_135283093624_5354590_2433597_n.jpg)
Ето как изглежда задната врата без досадната колонка:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365413624_135283093624_5354591_7523051_n.jpg)
Ненужно тегло:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365398624_135283093624_5354589_3564828_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365423624_135283093624_5354592_3547605_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365428624_135283093624_5354593_1285367_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365433624_135283093624_5354594_4004332_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365438624_135283093624_5354595_6841558_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435365443624_135283093624_5354596_6780872_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365448624_135283093624_5354597_1958078_n.jpg)
Крайния продукт:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435365458624_135283093624_5354599_6118258_n.jpg)
И без защитния слой:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435365453624_135283093624_5354598_2657189_n.jpg)
Без страх, без спирачка!
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Днес оправихме задна лява и предна днясна по същия метод...
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718283624_135283093624_5362150_4936685_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718288624_135283093624_5362151_5097643_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718293624_135283093624_5362152_1561012_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718298624_135283093624_5362153_2048638_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718303624_135283093624_5362154_3491958_n.jpg)
И още малко на клетката:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718313624_135283093624_5362155_7795732_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435718318624_135283093624_5362156_6696652_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435718328624_135283093624_5362157_2157658_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718343624_135283093624_5362159_351775_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718348624_135283093624_5362160_8264106_n.jpg)
И новите гуми на бигачкта... ;D ;D ;D
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs422.snc3/24367_1395770178138_1348711492_1088510_6606144_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718283624_135283093624_5362150_4936685_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718288624_135283093624_5362151_5097643_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718293624_135283093624_5362152_1561012_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718298624_135283093624_5362153_2048638_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718303624_135283093624_5362154_3491958_n.jpg)
И още малко на клетката:
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718313624_135283093624_5362155_7795732_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs363.snc3/23439_435718318624_135283093624_5362156_6696652_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs383.snc3/23439_435718328624_135283093624_5362157_2157658_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718343624_135283093624_5362159_351775_n.jpg)
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs423.ash1/23439_435718348624_135283093624_5362160_8264106_n.jpg)
И новите гуми на бигачкта... ;D ;D ;D
![Изображение](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs422.snc3/24367_1395770178138_1348711492_1088510_6606144_n.jpg)
Без страх, без спирачка!
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: Проект на STB и LBP
Мераклийска работа, браво ![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Проект на STB и LBP
доста сериозна работа сте свършили
има ли още снимки от дроселите? готови ли са?
не разбрах точно какво сте направили със задното окачване. нещо като макферсон?
защо има само 1 диагонал в основния обръч на клетката (в средата)? и къде ще се монтират коланите?
не знам къде ще карате колата, но разрешен ли е резервоара в купето?
не съм сигурен, че low budget е подходящо име с тия спирачки![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
има ли още снимки от дроселите? готови ли са?
не разбрах точно какво сте направили със задното окачване. нещо като макферсон?
защо има само 1 диагонал в основния обръч на клетката (в средата)? и къде ще се монтират коланите?
не знам къде ще карате колата, но разрешен ли е резервоара в купето?
не съм сигурен, че low budget е подходящо име с тия спирачки
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Здравейте, радвам се, че ви е харесал малкия ни проект!
Коланите се окачат на хоризонталната тръба на задния хикс! Клетката сме я правили по проект на Е36 ДТМ - както там, така и при нас, разбира се с леки изменения, породени от условията!
Ще наснимам дроселчетата, защото всички качени снимки са от момента на основно шкурене
няма по-скорошни!
Това е само огнеупорната кутия на резервоара, който ще е под нея.
По проекта постояннос е работи, ще ъпвам темата!![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Коланите се окачат на хоризонталната тръба на задния хикс! Клетката сме я правили по проект на Е36 ДТМ - както там, така и при нас, разбира се с леки изменения, породени от условията!
Ще наснимам дроселчетата, защото всички качени снимки са от момента на основно шкурене
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Това е само огнеупорната кутия на резервоара, който ще е под нея.
По проекта постояннос е работи, ще ъпвам темата!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Без страх, без спирачка!
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани