Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
vicho написа:rtzankov написа:Да, и за риба също с "това" ходя, проблем ?![]()
питах те най-културно, кво се дръвиш, като конска паца?
rtzankov написа:Нямам представа как е, зимата я карах с 10/40![]()
ясно.rtzankov написа:И аз така съм чувал, ама темата тук не беше ли за една М3ка ?!
е за М3-ката иде реч де и за маслото конкретно...Зимата може и да е проблем с тва масло, ако колата седи навън ... ама ако си е на топло в сервиза/гараж и си я палнеш вътре ... няма да има грижи ... ама пък в най-големия студ ква работа има Турбо М3 навънка Laugh
...
защо собственика, говореше, че това ще е всекидневната кола, т.е. ще си върши работа с нея, което значи каране всеки ден, включително и зимата
аз coswortha го карам с 300в 5в40 и съм много доволен и за зимата и за лятото става ама за писта по добре 20в60
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
още...
Мотора разглобихме нацяло, и точно надъхани да започнем сглобяването с новите чаркове...и опсааа, оказа се, че биелите са за
USA М3...
Сега започва отново филма с чакане на нови биели.
И тъй като нямаше какво да правим, тонирахме стъклата на купето и предни и задни мигачи.
Специалисти от МЕИ взеха необходимите данни и изчисляват въздушни пътища, еър бокс и генерация - нали искаме всичко да е по учебник, пък и никой от форума не каза нищо по тези въпроси, не знае ли, не иска ли...

USA М3...
Сега започва отново филма с чакане на нови биели.
И тъй като нямаше какво да правим, тонирахме стъклата на купето и предни и задни мигачи.
Специалисти от МЕИ взеха необходимите данни и изчисляват въздушни пътища, еър бокс и генерация - нали искаме всичко да е по учебник, пък и никой от форума не каза нищо по тези въпроси, не знае ли, не иска ли...


Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Новите биелки ще са най-вероятно Pauter. Утре ще разберем дали ще ги имаме в близко или далечно бъдеще
Иначе има доста 1000 к.с. М3-ки, които ползват точно Pauter биели ... такаче мисля, че няма да се изложат на 600 к.с.

Иначе има доста 1000 к.с. М3-ки, които ползват точно Pauter биели ... такаче мисля, че няма да се изложат на 600 к.с.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
?
Я кажете за маслените пътища за турбината и за допълнителния резервоар, ако някой знае нещо?
За маслото важно е да е качествено...
За маслото важно е да е качествено...
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
BT9028BA написа:Някакво развитие по проекта има ли
И аз мислех скоро да пиша,
да ги подсетя колегите да ни уведомят с развитието.



- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
опс
Ами след филма с биелите се започна одисеята с частите от ДаруКар.
Оказа се, че според тях един комплект гумички за клапаните са 12бр.
Така чакахме 2 пъти. После същото се случи и с биелните лагери - 1 комплект 6 черупки (3 лагера) и пак нова поръчка.За лагерите говорихме с техни специалисти в Германия в БМВ да изпратят най-доброто за тунингован мотор.
Междувременно докато чакаме закарахме колата на лакиране и полиране, че нещо имаше забележки.
Иначе мотора е сглобен наполовина, утре има уговорка да го довършваме, надявам се до края на седмицата да е на колата.
Всички части са налице, за новите биели май писах, имаме някаква неясна уговорка с Том да идем при него, ама е малко сложно с работното му време да съобразим..и така....
Има известно забавяне на проекта, че инвеститора нещо се запиля по чужбините, но ентусиазма е налице
Оказа се, че според тях един комплект гумички за клапаните са 12бр.
Така чакахме 2 пъти. После същото се случи и с биелните лагери - 1 комплект 6 черупки (3 лагера) и пак нова поръчка.За лагерите говорихме с техни специалисти в Германия в БМВ да изпратят най-доброто за тунингован мотор.
Междувременно докато чакаме закарахме колата на лакиране и полиране, че нещо имаше забележки.
Иначе мотора е сглобен наполовина, утре има уговорка да го довършваме, надявам се до края на седмицата да е на колата.
Всички части са налице, за новите биели май писах, имаме някаква неясна уговорка с Том да идем при него, ама е малко сложно с работното му време да съобразим..и така....
Има известно забавяне на проекта, че инвеститора нещо се запиля по чужбините, но ентусиазма е налице

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: опс
Hammerfall написа:Ами след филма с биелите се започна одисеята с частите от ДаруКар.
Оказа се, че според тях един комплект гумички за клапаните са 12бр.
Така чакахме 2 пъти. После същото се случи и с биелните лагери - 1 комплект 6 черупки (3 лагера) и пак нова поръчка.За лагерите говорихме с техни специалисти в Германия в БМВ да изпратят най-доброто за тунингован мотор.
Междувременно докато чакаме закарахме колата на лакиране и полиране, че нещо имаше забележки.
Иначе мотора е сглобен наполовина, утре има уговорка да го довършваме, надявам се до края на седмицата да е на колата.
Всички части са налице, за новите биели май писах, имаме някаква неясна уговорка с Том да идем при него, ама е малко сложно с работното му време да съобразим..и така....
Има известно забавяне на проекта, че инвеститора нещо се запиля по чужбините, но ентусиазма е налице
Какво направихте със старите биели и с какъв размер бяха?
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
опс
"Старите биели" са нови и са свободни за някой, който може да ги ползва
. Или питаш за М-ковите?
Тези дни привършваме с мотора и скоро го палим.

Тези дни привършваме с мотора и скоро го палим.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Докъде стигнахме
Пораздвижихме се напоследък :
Мотора сглобен изцяло - всичко в него освен кол.вал (измерен - перфектен) е ново и марково.
Всички турбо пътища и цялата генерация 100% супра.
Само дето при изработката и напасването се наложи 4-5 сваляния на мотора
Както и да е - прасето вече е в кочинката
Тези дни довършваме и палим без турбо, да видим как ще се държи SMG-то с керамиката.
Ако всичко е наред продължаваме с възд. пътища и електрониката.
Мотора сглобен изцяло - всичко в него освен кол.вал (измерен - перфектен) е ново и марково.
Всички турбо пътища и цялата генерация 100% супра.
Само дето при изработката и напасването се наложи 4-5 сваляния на мотора

Както и да е - прасето вече е в кочинката

Тези дни довършваме и палим без турбо, да видим как ще се държи SMG-то с керамиката.
Ако всичко е наред продължаваме с възд. пътища и електрониката.
Последна промяна Hammerfall на 27 Сеп 2009, 10:30, променена общо 4 пъти
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Докъде стигнахме
Hammerfall написа:Пораздвижихме се напоследък :
Мотора сглобен изцяло - всичко в него освен кол.вал (измерен - перфектен) е ново и марково.
Всички турбо пътища и цялата генерация 100% супра.
Само дето при изработката и напасването се наложи 4-5 сваляния на мотора![]()
Както и да е - прасето вече е в кочинката![]()
Тези дни довършваме и палим без турбо, да видим как ще се държи SMG-то с керамиката.
Ако всичко е наред продължаваме с възд. пътища и електрониката.
Сега ще кача малко снимки...
чакаме снимките


1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Още коне за М3 ?











1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани