Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
В Събота ще настройваме АЕМ-а,после Апекси-то,и като сложим генерацията и още 100000 други неща може вече да има извращения. Сега всичко е сложено временно за проби.Иначе вече има 4 слика 

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
момчета обърнали сте предните дискове на обратно 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Баси, то напоследък почти няма кола с нормално сложени дискове. Всеки ден можеш да видиш по няколко такива наобратно 

- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Точно поради тази причина вече е невъзможно да разбереш кои са сложени правилно
Защото преобладават сложените по този начин а в документацията не е посочен правилния начин.
Аз със скромните си познания смятам,че тези нарези по контактните повърхности на дисковете нямат отношение към охлаждането.Тяхното предназначение е да изхвърлят навън отработеното "феродо". В случая дали ще го изхвърли навън или навътре - мисля по-добре навън.
Ако някой може да даде обоснован мотив - моля, с благодарност

Защото преобладават сложените по този начин а в документацията не е посочен правилния начин.
Аз със скромните си познания смятам,че тези нарези по контактните повърхности на дисковете нямат отношение към охлаждането.Тяхното предназначение е да изхвърлят навън отработеното "феродо". В случая дали ще го изхвърли навън или навътре - мисля по-добре навън.
Ако някой може да даде обоснован мотив - моля, с благодарност

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Абе и дали изхвърля феродото май е спорно. По-скоро има екстериорно значение и маркер за износване. Като цяло е грешно да се смята, че посоката на нарезите или дупките определя посоката на ротация на диска. При тези, които дирекцията въртене се определя от нарезите или дупките производителя го пише в инструкциите, но има и такива при които няма значение. Когато има определена посока на въртене тя се определя от наклона на перките между дисковете.
Има два типа вентилирани дискове според наклона- прави и дъговидни. При правите няма посока на въртене, а при дъговидните има и обикновено е указана на самия диск. Тогава е важно да се спазва, защото посоката на роторите действа като помпа и при въртене изпомпва въздуха от вътрешността на диска към периферията и така разсейва топлината. Обикновено стрийт дисковете са без, а рейсинговите имат посока. Има обаче марки като Брембо при които всички вентилирани дискове са с посока и е важно да се спазва.
Има два типа вентилирани дискове според наклона- прави и дъговидни. При правите няма посока на въртене, а при дъговидните има и обикновено е указана на самия диск. Тогава е важно да се спазва, защото посоката на роторите действа като помпа и при въртене изпомпва въздуха от вътрешността на диска към периферията и така разсейва топлината. Обикновено стрийт дисковете са без, а рейсинговите имат посока. Има обаче марки като Брембо при които всички вентилирани дискове са с посока и е важно да се спазва.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
bum_bum написа:Абе и дали изхвърля феродото май е спорно. По-скоро има екстериорно значение и маркер за износване. Като цяло е грешно да се смята, че посоката на нарезите или дупките определя посоката на ротация на диска. При тези, които дирекцията въртене се определя от нарезите или дупките производителя го пише в инструкциите, но има и такива при които няма значение. Когато има определена посока на въртене тя се определя от наклона на перките между дисковете.
Има два типа вентилирани дискове според наклона- прави и дъговидни. При правите няма посока на въртене, а при дъговидните има и обикновено е указана на самия диск. Тогава е важно да се спазва, защото посоката на роторите действа като помпа и при въртене изпомпва въздуха от вътрешността на диска към периферията и така разсейва топлината. Обикновено стрийт дисковете са без, а рейсинговите имат посока. Има обаче марки като Брембо при които всички вентилирани дискове са с посока и е важно да се спазва.
...Което означава? Оставяме така или да обърнем?
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
Обръщай .. така вентилацията на диска ще нагнетява въздух към главината вместо да го вади. На пликовете, от които сте извадили дисковете си има оказания на къде се въртят
е тука до мене е даже книжката в която пише как се монтират и са наобратно.
е тука до мене е даже книжката в която пише как се монтират и са наобратно.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.
ПС щом схаро има книжка на която пише, че са с посока направо обръщай.
ПС щом схаро има книжка на която пише, че са с посока направо обръщай.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
bum_bum написа:Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.
с дъга са нали карам със същите дискове
ето от сайта
http://www.d2racingsport.com/tec_brake.htm

ама вие ако искате си ги карайте така де щом така е модерно да ги слагат
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Още коне за М3 ?
то и на оригиналните на м3-то са с посока ляв и десен..

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Sharo написа:bum_bum написа:Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.
с дъга са нали карам със същите дискове
ето от сайта
http://www.d2racingsport.com/tec_brake.htm
ама вие ако искате си ги карайте така де щом така е модерно да ги слагат
Ето това вече е неоспоримо доказателство - абсолютно логично е да се обдухват главините, а и документа ясно показва как се слагат.Ние нямахме инструкция за монтаж - явно някъде по пътя се е изгубила. Благодаря за помощта - обръщаме!
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Загадката продължава - следвайки чертежа на производителя за посоката на външните нарези, при нас излиза,че няма да изкарва въздуха от главините, а ще духа към тях 
Явно ще трябва да спазим посоката на вътрешните перки а външните - както дойдат.
Сигурно затова се срещат толкова много "обърнати" дискове.

Явно ще трябва да спазим посоката на вътрешните перки а външните - както дойдат.
Сигурно затова се срещат толкова много "обърнати" дискове.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
външните нарези са за почистване на феродото .. вътрешните са за отвеждане на топлич въздух от главината на вън ...
ето ти аналог от апрейсинг

ето ти аналог от апрейсинг
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани