Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 18 Ное 2009, 0:44

В Събота ще настройваме АЕМ-а,после Апекси-то,и като сложим генерацията и още 100000 други неща може вече да има извращения. Сега всичко е сложено временно за проби.Иначе вече има 4 слика :kuku:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Kambe » 18 Ное 2009, 0:53

това май е един от най-сериозние проекти, за който съм чел във форума :bowdown: :bowdown:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 21 Ное 2009, 18:52

Някой ако се чуди като мен какво има в уейстгейта: :)

Изображение

и малко снимки от работния процес:

Изображение

Изображение
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 21 Ное 2009, 19:56

момчета обърнали сте предните дискове на обратно :winky:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 21 Ное 2009, 22:02

Баси, то напоследък почти няма кола с нормално сложени дискове. Всеки ден можеш да видиш по няколко такива наобратно :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 21 Ное 2009, 22:22

Точно поради тази причина вече е невъзможно да разбереш кои са сложени правилно :shock:
Защото преобладават сложените по този начин а в документацията не е посочен правилния начин.
Аз със скромните си познания смятам,че тези нарези по контактните повърхности на дисковете нямат отношение към охлаждането.Тяхното предназначение е да изхвърлят навън отработеното "феродо". В случая дали ще го изхвърли навън или навътре - мисля по-добре навън.
Ако някой може да даде обоснован мотив - моля, с благодарност :bchug:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 21 Ное 2009, 23:18

Абе и дали изхвърля феродото май е спорно. По-скоро има екстериорно значение и маркер за износване. Като цяло е грешно да се смята, че посоката на нарезите или дупките определя посоката на ротация на диска. При тези, които дирекцията въртене се определя от нарезите или дупките производителя го пише в инструкциите, но има и такива при които няма значение. Когато има определена посока на въртене тя се определя от наклона на перките между дисковете.
Има два типа вентилирани дискове според наклона- прави и дъговидни. При правите няма посока на въртене, а при дъговидните има и обикновено е указана на самия диск. Тогава е важно да се спазва, защото посоката на роторите действа като помпа и при въртене изпомпва въздуха от вътрешността на диска към периферията и така разсейва топлината. Обикновено стрийт дисковете са без, а рейсинговите имат посока. Има обаче марки като Брембо при които всички вентилирани дискове са с посока и е важно да се спазва.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 21 Ное 2009, 23:50

bum_bum написа:Абе и дали изхвърля феродото май е спорно. По-скоро има екстериорно значение и маркер за износване. Като цяло е грешно да се смята, че посоката на нарезите или дупките определя посоката на ротация на диска. При тези, които дирекцията въртене се определя от нарезите или дупките производителя го пише в инструкциите, но има и такива при които няма значение. Когато има определена посока на въртене тя се определя от наклона на перките между дисковете.
Има два типа вентилирани дискове според наклона- прави и дъговидни. При правите няма посока на въртене, а при дъговидните има и обикновено е указана на самия диск. Тогава е важно да се спазва, защото посоката на роторите действа като помпа и при въртене изпомпва въздуха от вътрешността на диска към периферията и така разсейва топлината. Обикновено стрийт дисковете са без, а рейсинговите имат посока. Има обаче марки като Брембо при които всички вентилирани дискове са с посока и е важно да се спазва.

...Което означава? Оставяме така или да обърнем?
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 21 Ное 2009, 23:58

Обръщай .. така вентилацията на диска ще нагнетява въздух към главината вместо да го вади. На пликовете, от които сте извадили дисковете си има оказания на къде се въртят
е тука до мене е даже книжката в която пише как се монтират и са наобратно.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 21 Ное 2009, 23:59

Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.
ПС щом схаро има книжка на която пише, че са с посока направо обръщай.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 22 Ное 2009, 0:02

bum_bum написа:Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.

с дъга са нали карам със същите дискове

ето от сайта
http://www.d2racingsport.com/tec_brake.htm
Изображение

ама вие ако искате си ги карайте така де щом така е модерно да ги слагат
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от ///Явор » 22 Ное 2009, 9:44

то и на оригиналните на м3-то са с посока ляв и десен..
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 22 Ное 2009, 22:05

Sharo написа:
bum_bum написа:Погледни перките между дисковете, ако са прави мисля, че можеш да ги оставиш и така. Ако имат някакъв наклон или са модулни, демек се прекъсват на места или са несиметрично разположени търси някъде из нета информация за посоката.

с дъга са нали карам със същите дискове

ето от сайта
http://www.d2racingsport.com/tec_brake.htm
Изображение

ама вие ако искате си ги карайте така де щом така е модерно да ги слагат


Ето това вече е неоспоримо доказателство - абсолютно логично е да се обдухват главините, а и документа ясно показва как се слагат.Ние нямахме инструкция за монтаж - явно някъде по пътя се е изгубила. Благодаря за помощта - обръщаме!
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 23 Ное 2009, 23:05

Загадката продължава - следвайки чертежа на производителя за посоката на външните нарези, при нас излиза,че няма да изкарва въздуха от главините, а ще духа към тях :kuku:
Явно ще трябва да спазим посоката на вътрешните перки а външните - както дойдат.
Сигурно затова се срещат толкова много "обърнати" дискове.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 23 Ное 2009, 23:39

външните нарези са за почистване на феродото .. вътрешните са за отвеждане на топлич въздух от главината на вън ...
ето ти аналог от апрейсинг
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook