Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 18 Мар 2010, 20:53

Нали се сещаш, че желанието ни за това беше огромно, но здравия разум не го позволява.
Това са първите и метри на собствен ход а не демо колко е бърза.
Тепърва предстоят десетки настройки и поетапно натоварване на двигателя, да не говорим за разработването му.
БТВ сега се връщам от сервиза - едната страна е моделирана - много сме доволни!
Утре може да кача снимки.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1682
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Biogame » 22 Мар 2010, 12:41

Hammerfall написа:Утре може да кача снимки.

Ами хайде качи снимки да я видим.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 22 Мар 2010, 20:28

Направих снимки, но апарата се скапа :bang:
Свалиха калъпите от едната страна и започнаха да ги правят.
Като дойдат да правят другата ще заснема подробно процеса. Пича, който прави тунинга е много кадърен.
Детайлите ще се отливат върху метална арматура, заварена за купето, защото картинката с напукването е много позната, а и се очаква тази кола да се гъне малко ;)
Сега направихме малко тест с новия рейл...Ненормална работа!!!На 0,5 е сега и до 5000 об. само...
В Сряда пристига В2 и до Неделя смятам ще имаме вече някакви настройки.
Другата седмица пристигат АЕМ-ите за темп. на газовете и бууст-а.
Джантите са избрани - уникално красиви - 19" избрахме, че нещо 20" стоят кофти на Е-36.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Оптичен тунинг

Мнение от Hammerfall » 14 Апр 2010, 21:50

Понеже колеги проявиха интерес към оптичния тунинг, накратко описвам процеса :
Първо - Изработиха копия на калниците,праговете и броните.
Второ - Монтираха копията на местата на оригиналните детайли.
Трето - Моделираха с глина така, че да се получи желаната форма.
Четвърто - Направиха калъпи на разликите между оригиналите и тунингованите детайли.
Пето - От тези калъпи отляха детайлите и ги монтираха върху копията.
Шесто - припасване и идеално оформяне на така полученото.
Седмо - Изработване на калъпи от направеното досега.
Осмо - Отливане на целите детайли с окончателната им форма.
Девето - монтаж,напасване,китване,търкане,шприцване и т.н.
Изобщо - приятна работа :nono:
Малко снимки :
Изображение
ето на този преден калник ще се прави калъп, за да бъде отлят цял (горната снимка)

Изображение
а тук е излят калъп върху глината

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2010, 22:08

Всичко беше много яко ама що тоя стъклопласт накрая :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 14 Апр 2010, 22:26

В смисъл без оптичен тунинг?
И да остане с тесни 17-ки?
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2010, 22:31

Мисълта ми е, че всичкия стъклопласт, който съм виждал правен тук след няколко к км се нацепва, напуква, разкривява, а такова нещо няма да е добре за кола правена с толкова мерак.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 14 Апр 2010, 23:26

Тези проблеми с напукване и деформации и т.н. са причината да се прави толкова сложно.
Т.е. - всички детайли са монолитни. Няма как да се случи, а и от тук нататък при вече готови калъпи можем да си имаме неограничен брой резервни части :lalala:
Просто няма друг вариант. Китовете, които се продават по чужбините са много слаби механично и са грозни.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от bum_bum » 15 Апр 2010, 9:27

Дано стане както го мислите. То като се замислиш и кола за писти няма как да е като такава за кафета ама аз съм си позьор и първо за това мисля :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от S_GonzaLes » 18 Апр 2010, 15:58

Щом имате калъпи и парите не са проблем, защо не изработите калниците от карбон ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 18 Апр 2010, 16:52

Точно такива са ни намеренията :yes:
Искаме първо да я видим боядисана как изглежда, а после можем да си леем от каквото ни хрумне.
Надявам се до края на следващата седмица да довършат, после имаме монтажи още за последно, полиуретановите тампони, топлинни щитове да правим, монтаж на новите АЕМ-и, които междувременно пристигнаха,джантите другата седмица и те трябва да са тук,след това пак боядисване...
А и мап-ването ще продължи, че и на Дино ще се ходи.
Изобщо по всичко личи, че няма да можем да я покажем на събора тази година, ама живот и здраве на някоя следваща сбирка. :driving:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от nikoror » 18 Апр 2010, 20:15

с листове от въглеродни нишки ако ги правите на ръка с напояване ще е само за красота, (реално) по-здраво от стъклопласт няма да е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 19 Апр 2010, 15:18

Общо взето е излишно - нито гоним тегло, нито за здравината имат значение тези детайли.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 23 Апр 2010, 20:40

Новите АЕМ-и пристигнаха :


Изображение


Турбо таймера се оказа много полезна играчка. Освен основната му функция - програмируемо забавено изключване на двигателя - са добавили и моментна скорост,максимална скорост,звукова сигнализация при постигане на зададена скорост,памет за макс. скорост, оборотомер със запомняне на максималните обороти и звукова сигнализация за критични обороти,измерване на време за 1/8 и 1/4 миля, измерване на време за обиколка,измерване напрежението на акумулатора и др.
Тези радости обаче, пораждат един куп загадки, понеже братята американци не са разбрали още, че по света се тунинговат не само японски коли и правят дуракоустойчиви китове само за тях. А и "колегите" от Сименс са се погрижили добре да вгорчат живота на всеки тунер.
Тези допълнителни екстри биха били много полезни, особено измерването на 1/4 миля, още повече, че има обучение на функцията и при използване на GPS за калибрирането ще дава задоволителна точност. Само да успея да адаптирам RPM и Speed сигналите от ЕКУ-то. :dummy:

Изображение

Новите 19-ки "OXIGIN" пътуват насам - до края на следващата седмица ще са тук- тогава ще е готов и тунинга и ще я покажа завършена.

След това започваме да слагаме launch control и traction control :lalala:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 14 Май 2010, 22:16

Пристигнаха джантите - 19-ките от Германия и 20-ките от Америка :clap:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ще видим кои ще и отиват повече.
Гуми - Bridgestone Potenza
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook