Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Нали се сещаш, че желанието ни за това беше огромно, но здравия разум не го позволява.
Това са първите и метри на собствен ход а не демо колко е бърза.
Тепърва предстоят десетки настройки и поетапно натоварване на двигателя, да не говорим за разработването му.
БТВ сега се връщам от сервиза - едната страна е моделирана - много сме доволни!
Утре може да кача снимки.
Това са първите и метри на собствен ход а не демо колко е бърза.
Тепърва предстоят десетки настройки и поетапно натоварване на двигателя, да не говорим за разработването му.
БТВ сега се връщам от сервиза - едната страна е моделирана - много сме доволни!
Утре може да кача снимки.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1682
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Направих снимки, но апарата се скапа
Свалиха калъпите от едната страна и започнаха да ги правят.
Като дойдат да правят другата ще заснема подробно процеса. Пича, който прави тунинга е много кадърен.
Детайлите ще се отливат върху метална арматура, заварена за купето, защото картинката с напукването е много позната, а и се очаква тази кола да се гъне малко
Сега направихме малко тест с новия рейл...Ненормална работа!!!На 0,5 е сега и до 5000 об. само...
В Сряда пристига В2 и до Неделя смятам ще имаме вече някакви настройки.
Другата седмица пристигат АЕМ-ите за темп. на газовете и бууст-а.
Джантите са избрани - уникално красиви - 19" избрахме, че нещо 20" стоят кофти на Е-36.
Свалиха калъпите от едната страна и започнаха да ги правят.
Като дойдат да правят другата ще заснема подробно процеса. Пича, който прави тунинга е много кадърен.
Детайлите ще се отливат върху метална арматура, заварена за купето, защото картинката с напукването е много позната, а и се очаква тази кола да се гъне малко
Сега направихме малко тест с новия рейл...Ненормална работа!!!На 0,5 е сега и до 5000 об. само...
В Сряда пристига В2 и до Неделя смятам ще имаме вече някакви настройки.
Другата седмица пристигат АЕМ-ите за темп. на газовете и бууст-а.
Джантите са избрани - уникално красиви - 19" избрахме, че нещо 20" стоят кофти на Е-36.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Оптичен тунинг
Понеже колеги проявиха интерес към оптичния тунинг, накратко описвам процеса :
Първо - Изработиха копия на калниците,праговете и броните.
Второ - Монтираха копията на местата на оригиналните детайли.
Трето - Моделираха с глина така, че да се получи желаната форма.
Четвърто - Направиха калъпи на разликите между оригиналите и тунингованите детайли.
Пето - От тези калъпи отляха детайлите и ги монтираха върху копията.
Шесто - припасване и идеално оформяне на така полученото.
Седмо - Изработване на калъпи от направеното досега.
Осмо - Отливане на целите детайли с окончателната им форма.
Девето - монтаж,напасване,китване,търкане,шприцване и т.н.
Изобщо - приятна работа
Малко снимки :
ето на този преден калник ще се прави калъп, за да бъде отлят цял (горната снимка)
а тук е излят калъп върху глината
Първо - Изработиха копия на калниците,праговете и броните.
Второ - Монтираха копията на местата на оригиналните детайли.
Трето - Моделираха с глина така, че да се получи желаната форма.
Четвърто - Направиха калъпи на разликите между оригиналите и тунингованите детайли.
Пето - От тези калъпи отляха детайлите и ги монтираха върху копията.
Шесто - припасване и идеално оформяне на така полученото.
Седмо - Изработване на калъпи от направеното досега.
Осмо - Отливане на целите детайли с окончателната им форма.
Девето - монтаж,напасване,китване,търкане,шприцване и т.н.
Изобщо - приятна работа
Малко снимки :
ето на този преден калник ще се прави калъп, за да бъде отлят цял (горната снимка)
а тук е излят калъп върху глината
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
В смисъл без оптичен тунинг?
И да остане с тесни 17-ки?
И да остане с тесни 17-ки?
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Мисълта ми е, че всичкия стъклопласт, който съм виждал правен тук след няколко к км се нацепва, напуква, разкривява, а такова нещо няма да е добре за кола правена с толкова мерак.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Тези проблеми с напукване и деформации и т.н. са причината да се прави толкова сложно.
Т.е. - всички детайли са монолитни. Няма как да се случи, а и от тук нататък при вече готови калъпи можем да си имаме неограничен брой резервни части
Просто няма друг вариант. Китовете, които се продават по чужбините са много слаби механично и са грозни.
Т.е. - всички детайли са монолитни. Няма как да се случи, а и от тук нататък при вече готови калъпи можем да си имаме неограничен брой резервни части
Просто няма друг вариант. Китовете, които се продават по чужбините са много слаби механично и са грозни.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Дано стане както го мислите. То като се замислиш и кола за писти няма как да е като такава за кафета ама аз съм си позьор и първо за това мисля
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Още коне за М3 ?
Щом имате калъпи и парите не са проблем, защо не изработите калниците от карбон ?
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Точно такива са ни намеренията
Искаме първо да я видим боядисана как изглежда, а после можем да си леем от каквото ни хрумне.
Надявам се до края на следващата седмица да довършат, после имаме монтажи още за последно, полиуретановите тампони, топлинни щитове да правим, монтаж на новите АЕМ-и, които междувременно пристигнаха,джантите другата седмица и те трябва да са тук,след това пак боядисване...
А и мап-ването ще продължи, че и на Дино ще се ходи.
Изобщо по всичко личи, че няма да можем да я покажем на събора тази година, ама живот и здраве на някоя следваща сбирка.
Искаме първо да я видим боядисана как изглежда, а после можем да си леем от каквото ни хрумне.
Надявам се до края на следващата седмица да довършат, после имаме монтажи още за последно, полиуретановите тампони, топлинни щитове да правим, монтаж на новите АЕМ-и, които междувременно пристигнаха,джантите другата седмица и те трябва да са тук,след това пак боядисване...
А и мап-ването ще продължи, че и на Дино ще се ходи.
Изобщо по всичко личи, че няма да можем да я покажем на събора тази година, ама живот и здраве на някоя следваща сбирка.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Още коне за М3 ?
с листове от въглеродни нишки ако ги правите на ръка с напояване ще е само за красота, (реално) по-здраво от стъклопласт няма да е
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Общо взето е излишно - нито гоним тегло, нито за здравината имат значение тези детайли.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Новите АЕМ-и пристигнаха :
Турбо таймера се оказа много полезна играчка. Освен основната му функция - програмируемо забавено изключване на двигателя - са добавили и моментна скорост,максимална скорост,звукова сигнализация при постигане на зададена скорост,памет за макс. скорост, оборотомер със запомняне на максималните обороти и звукова сигнализация за критични обороти,измерване на време за 1/8 и 1/4 миля, измерване на време за обиколка,измерване напрежението на акумулатора и др.
Тези радости обаче, пораждат един куп загадки, понеже братята американци не са разбрали още, че по света се тунинговат не само японски коли и правят дуракоустойчиви китове само за тях. А и "колегите" от Сименс са се погрижили добре да вгорчат живота на всеки тунер.
Тези допълнителни екстри биха били много полезни, особено измерването на 1/4 миля, още повече, че има обучение на функцията и при използване на GPS за калибрирането ще дава задоволителна точност. Само да успея да адаптирам RPM и Speed сигналите от ЕКУ-то.
Новите 19-ки "OXIGIN" пътуват насам - до края на следващата седмица ще са тук- тогава ще е готов и тунинга и ще я покажа завършена.
След това започваме да слагаме launch control и traction control
Турбо таймера се оказа много полезна играчка. Освен основната му функция - програмируемо забавено изключване на двигателя - са добавили и моментна скорост,максимална скорост,звукова сигнализация при постигане на зададена скорост,памет за макс. скорост, оборотомер със запомняне на максималните обороти и звукова сигнализация за критични обороти,измерване на време за 1/8 и 1/4 миля, измерване на време за обиколка,измерване напрежението на акумулатора и др.
Тези радости обаче, пораждат един куп загадки, понеже братята американци не са разбрали още, че по света се тунинговат не само японски коли и правят дуракоустойчиви китове само за тях. А и "колегите" от Сименс са се погрижили добре да вгорчат живота на всеки тунер.
Тези допълнителни екстри биха били много полезни, особено измерването на 1/4 миля, още повече, че има обучение на функцията и при използване на GPS за калибрирането ще дава задоволителна точност. Само да успея да адаптирам RPM и Speed сигналите от ЕКУ-то.
Новите 19-ки "OXIGIN" пътуват насам - до края на следващата седмица ще са тук- тогава ще е готов и тунинга и ще я покажа завършена.
След това започваме да слагаме launch control и traction control
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Пристигнаха джантите - 19-ките от Германия и 20-ките от Америка
Ще видим кои ще и отиват повече.
Гуми - Bridgestone Potenza
Ще видим кои ще и отиват повече.
Гуми - Bridgestone Potenza
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани