М40 + водороден генератор

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от Zagy » 06 Фев 2010, 14:00

Четвъртък нямах време да разгледам подробно - някой път ще открадна малко време от офиса и ще дойда да разгледам, ако това не пречи.
Да направиш снимки на мотора отвътре, че ми е интересно как се е оцветил от водородно-бензиновото горене :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 07 Фев 2010, 12:38

оцветил :shock: по-скоро обезцветил :mhihi: :mhihi:

заповядай разбирасе , само да ми звъннеш , че не съм там постоянно :)

Всеизвестно свойство на брауновия газ е да изяжда нагарите от петролните продукти , та очаквам отвътре всичко да блести кат ново :D

Първа медия вчера засне целия проект , интересът определено се засилва напоследък :bchug:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 15 Фев 2010, 11:29

перфектен слънчев уикенд мина , голямо каране падна 8) След 1200км без абсолютно никакви проблеми и отлични резултати няма как да не съм доволен :bchug: И двете системи работат като часовници , без никакви отклонения . Двигателят пък показа зъби и се държа перфектно срещу доста по-силни съперници . Сигурно ви е интересно какво точно се случи с разхода , та положението е следното - с 50лв спокойно стигам Бургас тръгвайки от София с под 30литра на стрелка. Магистрално каране 140 постоянна скорост, след това 110. Средна скорост малко над 105км/ч и среден разход под 6... Миниален постигнат разход 5,4/100 при движение с 90-100 , максимален разход около 9 на 100 при движение с 160-180км/ч , топ скорост 194км/ч постигната на пловдивското летище . Общо взето последно доказателство за ефективността на тази система беше това пътуване , от тук нататък започаваме серийно монтажи и продажби на части .

Това беше и края на тестовете на двете клетки . Предстои демонтаж заради ъпгрейда на мотора и след това слагам една малко по-едра (колкото малък акумулатор) циркулационна клетка :D Ще добавя и помпа за въртене на електролита , 2 двойни резервоара и още 1-2 жокера .

ето и сайта , на който ще се появавя инфо и за други успешни проекти:
[url]http://www.рекламата се плаща.com[/url]

Общо взето започваме атака на 50те процента икономия ,дотук затвърдихме 35-40 надолу. Въпреки 250те су хиляди пробег моторчето не само показва характер , но и поразплака доста мераклии по пътя . Може би и аз не съм тест пилота за разход, но факт е , че сега отговаря доста по-добре на моите желания и темпо на движение :lol: Най-фрапиращото поне за мен е огромният торк около 2000об , поема без абсолютно никакви забележки дори от 60км/ч на 5та скорост. Чуствителността на педала е огромна , като че ли самия му ход е скъсен до 3-4см (по-надолу се натиска с развъртането на оборотите де ))).


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 25 Фев 2010, 11:08

положението става все по-добро с всеки изминал ден, покрай тази тема се запознавам с нови и нови хора занимаващи се с налагането на тази система на пазара. някои даже са направили и първи опити за легализиране (ТехноТест и газ анализатори имам предвид). С обмяна на инфо нещата се развиват доста по-бързо, сега подготвяме и първите дизелови прототипи (TDS естествено))))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от steeN » 03 Мар 2010, 5:18

добре звучи, но ми интересно разхода как точно е измерен. не искам да се приема като заяждане, просто стрелката се колебае доста от температурата на бензина... също средна скорост от 105 км/ч с 316ка... това значи, че си стигнал за 3ч 12 мин :paranoid:
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от ///peter » 03 Мар 2010, 11:14

А, ма как познах че е поредната реклама :mhihi:
V-max само да те насоча не става само с горивна клетка.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 03 Мар 2010, 13:11

петьо пак неясни подмятания мойче , ако имаш смелост кажи нещо обосновано и аргументирано :mhihi:

разхода се мери на база капачка-дъно и се дели на изминатите километри ;) От София тръгвам с под половината и стигам Бургас без да свети резерва , но много зависи колко се натиска.... Проблема ми е , че ме кефи как върви :twisted:

между другото за всички , които се притесняват от добавянето на ново гориво към сегашните едно малко обяснение - сегашните фосилни горива дизел и бензин се наричат "хидрокарбони" и то неслучайно - на молекулярно ниво са изградени от въглерод и водород.... Въглеродът излиза през ауспуха в кислородни окиси , тоест остава да гори не кой да е а самият водород :D Тоест и сега без добавяне на хидрокси газ основното гориво в петролните продукти е елемент номер едно :idea:

междувременно се амбицирах за нещо по-голямо - имаме фиат500 с 900кубика мотор и ми се вижда мн подходящ за изцяло задвижван от вода проект :!: Но за него толкова , да не ревне някой , че е пуста реклама ...

По БМВто предстоят финални настройки на аванса , още малко ъпгрейд на сегашната клетка и ще направим едно Дино замерване. Очаква ни една мн интересна пролет , stay tuned :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от steeN » 04 Мар 2010, 5:37

добре, да забравим абсурдната средна скорост. какво значи това капачка-дъно? зарежи това тръгвам под половината...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 04 Мар 2010, 19:12

значи , говорейки за разхода трябва да тръгнем от вървежа на колата , съгласен лиси :D когато една кола върви малко ти натискаш повече , за да компенсираш нали ? когато е по-силна няма нужда да се помпа толкова на газта - от тук идва едната идея за подобрения разход. Затова е важна и средната скорост, за да може да се прецени с едно и също темпо , на една и съща отсечка , при подобни атмосферни условия какви са резултатите . Сега примерно ламбдата ми забива поради прекалено емулиране на сигнала и компа я игнорира влизайки в авариен режим с огромен разход , това и още мн други подобни фактори влияят ПРЯКО на разхода... Та идеята е да докарам вървежа до ниво , което не изисква мн натиксане за да се поддържа определена скорост . Ясно е , че никога не можеш да повториш едно и също темпо 2 пъти на 500км отсечка например , което прави всякакви данни мн относителни! ФАКТ Е , че колата върви в пъти по-добре , НЕ МИРИШЕ на недоизгорял бензин през генерация с един резонатор и крайно половин гърне от 540и и поема от 1000об на 5та скорост без никакво замисляне. Ти помисли дали ще харчи по-малко в сравнение с нормален М40 мотор , който направо се дави от бензин през цялото време и едвам отлепя на около 3к обороти... След всичките тестови километри досега смело заявявам , че тази система е с огромна ефективност и нейното приложение трябва да стане държавен приоритет вместо да бъде потулвана в световен мащаб ! Сега пред мен седи задачата да оптимизирам самата електролиза като процес , за да мога с по-малко електричество да вадя по-големи количества браунов газ , които респективно ще заместват повече бензин. И бензина и дизела са хидрокарбони , тоест в техния състав горящата съставка е именно водорода , та защо да не си го доставям от водата вместо от петролен продукт :?: Още Жул Верн е написал , че водата ще е движещата сила на бъдещето , остава да отворим умовете и съзнанията си за тази нова реалност... Е да, по-лесно е да отидеш и да сипеш от колонката , но кой печели от това - ти , природата или някоя корпорация ?

Малко се отплеснах от въпроса за разхода , но темата ми е мн пристрастна. Ако някой има съмнения относно ефективността да докара произволно М40 на бензин , зареждаме до горе и тръгваме заедно с една и съща предварително избрана скорост на поне 100км отсечка , като накрая пак ще се долее догоре. Чакам един мой приятел да се навие на мои разноски на подобен трип , въпрос на време е това да стане и официално документирано

@steen - не разбрах само израза "зарежи" какво трябва да значи , най-малкото не ти отива на зелената боя :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от ///peter » 06 Мар 2010, 13:37

V-max написа:петьо пак неясни подмятания мойче , ако имаш смелост кажи нещо обосновано и аргументирано :mhihi:


Владко, пред теб ли да нямам смелост бе пиленце ;)
Много си ми комерсиален бил винаги, за това ще си остана неясен за теб, достатъчно форуми има дето може да се образоваш какво следва да направиш преди да вземеш паричиките на хората :wave:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от V-max » 06 Мар 2010, 13:57

не пред мен ве, тя материята е такава :D Ама ако нещо те притеснява комерса оплачи се на шефовете вместо да спамваш , става ли ? Ако пък искаш да кажеш нещо полезно и по темата не се ограничавай в подмятания ,а пускай линковете и да коментираме градивно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от bum_bum » 06 Мар 2010, 16:07

За мен темата също е комерсиална, но V-max има платена обява във форума и това донякъде оправя нещата.
Добре е наистина темата да показва начина по който всеки може да си го направи, както и резултатите, ползите и недостатъците пък за по-схванатите в ръцете остава офертата на V-max.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от ///peter » 06 Мар 2010, 20:30

V-max написа:не пред мен ве, тя материята е такава :D Ама ако нещо те притеснява комерса оплачи се на шефовете вместо да спамваш , става ли ? Ако пък искаш да кажеш нещо полезно и по темата не се ограничавай в подмятания ,а пускай линковете и да коментираме градивно ;)


Ааа, материята... кога стана въглищар кога ти почерня...
Така като ти гледам резултатите, че аз ги гоня подобни, но с 2.5 мотор :shock: :mhihi:
А който желае да научи нещо по-полезно по темата едва ли ще чете тук, форуми бол. Препоръчвам ти и ти да ги четеш, преди да взимаш парите на хората.
А иначе не бих ти дал никакви линкове да четеш и да "спориме".

bum_bum, платил си е човека, но в продава. Някак подфорум проекти, е малко нагло да си го ползва за рекламна изява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от bum_bum » 06 Мар 2010, 22:28

Ще отнеса въпроса до модераторския форум за да се реши най-добре според правилата на форума.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: М40 + водороден генератор

Мнение от Mollov » 06 Мар 2010, 22:42

Правилата на форума (в частност търговските раздели) съвсем точно уточняват подобни неясни моменти - Комерса е само в търговските раздели и сигнатурата на "търговеца".

Предишна

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook