М20б23-турбо
Модератор: bum_bum
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
samokoveca написа:какъв колектор ще използваш за турбото готов ли си си купил или ще си го правиш
Готов си купих,но е препавян от 2.4тд(с големия отвор)!
Много хубаво е направен!
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Явор написа:ми от маркучите дат минават през дросела...
Ами и аз това си мислех,но ми се искаше да не вкарвам водата в мотора,но май ще е от там,аз и без това съм ги шонтирал,че сега там съм забил датчика за температура на входящия въздух.
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М20б23-турбо
ТУРБО написа:samokoveca написа:какъв колектор ще използваш за турбото готов ли си си купил или ще си го правиш
Готов си купих,но е препавян от 2.4тд(с големия отвор)!
Много хубаво е направен!
колега имаш ли възможност да го снимаш да ми го покажеш че и аз имам един такъв да вида ще се справиа ли или да си търся и аз готов и колко го взе твоя
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20б23-турбо
Аз пък изобщо не съм си връзвал водното.Явор написа:ми от маркучите дат минават през дросела...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Поприцип мисля,че щом е дадена да е с вода значи трябва и затова ще си я вържа(неискам да сасипя новата турбинка).
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20б23-турбо
Малко е спорен въпроса по кой начин ще я съсипеш по бързо. И двата вариянта си имат и плюсове и минуси. Аз лично бях вързал водното в началото но после го махнах.ТУРБО написа:Поприцип мисля,че щом е дадена да е с вода значи трябва и затова ще си я вържа(неискам да сасипя новата турбинка).
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
slavianko написа:Малко е спорен въпроса по кой начин ще я съсипеш по бързо. И двата вариянта си имат и плюсове и минуси. Аз лично бях вързал водното в началото но после го махнах.ТУРБО написа:Поприцип мисля,че щом е дадена да е с вода значи трябва и затова ще си я вържа(неискам да сасипя новата турбинка).
Вдигаше ли ти температура или някой те посаветва?
Аз си мисля че няма начин да е по-зле ако турбината се охлажда с вода(все пак неможеш да я охладиш само с обдухване),а и по-малка температура на топлата част-съотетно имаш и по-ниска на студената от там и по-ниска в цилиндъра!
До това последното заключение съм стигнал сам,но мисля че е абсолютно логично!
Много ми харесва че има хора с които да се консултираме и да разбера кое е по-добре относно проекта!
Дано се включват повече хора с въпроси и съвети които да обсъждаме!
Последна промяна ТУРБО на 07 Мар 2010, 2:22, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20б23-турбо
Определено вдига температурата като се кара яко. Ако ще вързваш водното имай в предвид че след добро каране трябва да оставяш колата дълго време да работи докато се охлади достатъчно в противен случай водата не циркулира през турбото и направо завира вътре а това никак не е здравословно.ТУРБО написа:slavianko написа:Малко е спорен въпроса по кой начин ще я съсипеш по бързо. И двата вариянта си имат и плюсове и минуси. Аз лично бях вързал водното в началото но после го махнах.ТУРБО написа:Поприцип мисля,че щом е дадена да е с вода значи трябва и затова ще си я вържа(неискам да сасипя новата турбинка).
Вдигаше ли ти температура или някой те посаветва?
Аз си мисля че няма наяин да е по-зле ако турбината се охлажда с вода(все пак неможеш да я охладиш само с обдухване),а и по-малка температура на на топлата част-съотетно имаш и по-ниска на студената от там и по-ниска в цилиндъра!
До това последното заключение съм стигнал сам,но мисля че е абсолютно логично!
Много ми харесва че има хора с които да се консултираме и да разбера кое е по-добре относно проекта!
Дано се включват повече хора с въпроси и съвети които да обсъждаме!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: М20б23-турбо
За лагерно турбо си е задължително водното, макар че и двамата не сте такова
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
samokoveca написа:ТУРБО написа:samokoveca написа:какъв колектор ще използваш за турбото готов ли си си купил или ще си го правиш
Готов си купих,но е препавян от 2.4тд(с големия отвор)!
Много хубаво е направен!
колега имаш ли възможност да го снимаш да ми го покажеш че и аз имам един такъв да вида ще се справиа ли или да си търся и аз готов и колко го взе твоя
Ето го колектора!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: М20б23-турбо
nParMaTuK написа:За лагерно турбо си е задължително водното, макар че и двамата не сте такова
точно и на място
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20б23-турбо
Когато взех турбината от Любомир Мечков човека изрично ми каза да не връзвам водното именно защото не е лагерна и в тоя случай е по добре. Според мен по компетента заръка от неговата едва ли някой ще ми даде така че не мисля че съм сбъркал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М20б23-турбо
ТУРБО написа:samokoveca написа:ТУРБО написа:samokoveca написа:какъв колектор ще използваш за турбото готов ли си си купил или ще си го правиш
Готов си купих,но е препавян от 2.4тд(с големия отвор)!
Много хубаво е направен!
колега имаш ли възможност да го снимаш да ми го покажеш че и аз имам един такъв да вида ще се справиа ли или да си търся и аз готов и колко го взе твоя
Ето го колектора!!!
мерси много колега това е доста просто и си мисля че и аз ще се справя а какъв бууст ще използваш
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Ми около 0.8 може да има пик 1бар,ще видя като я направя,но някъде там мисля да я надувам!
- tigar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Индия - джунглата
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D
Re: М20б23-турбо
Явор написа:ми от маркучите дат минават през дросела...
Кой дросел , дето е в края на ауспуха или на разпределителния вал ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани