BMW E34 535i m30b35 -> BMW Е30 М3 S38B36 Turbo DTM Replica
Модератор: bum_bum
BMW E34 535i m30b35 -> BMW Е30 М3 S38B36 Turbo DTM Replica
Тук можете да прочетете за новия ми проект.
http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2412
За тези които ще се сърдят че е линк за навън, сори ама немога да пиша на 60 места защото отнема време, а времето е пари
http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2412
За тези които ще се сърдят че е линк за навън, сори ама немога да пиша на 60 места защото отнема време, а времето е пари
Последна промяна fixxer на 02 Май 2010, 21:10, променена общо 2 пъти
- dancenation
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: BMW E34 535i m30b35 -> BMW Е30 S38B36 Turbo
fixxer написа:Тук можете да прочетете за новия ми проект.
http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2412
За тези които ще се сърдят че е линк за навън, сори ама немога да пиша на 60 места защото отнема време, а времето е пари
Па да беше направил копи и пейст ве серсем
Re: BMW E34 535i m30b35 -> BMW Е30 S38B36 Turbo
sonny написа:Па да беше направил копи и пейст ве серсем
е па после нали и ъпдейт ще сакате
Евала човек,намерихте ми занимание за петък вечер
Не съм чел още проекта,но щом е ТУРБО БМВ
П.П. Сега прочетох темата,направо на един дъх
Бате тряа да знаеш че имаш най-верния си фен вече Няма такъв ентусиаст просто
Пожелавам ти скорошно сглобяване на мотора и много коне
За какво ще ползваш колата?За драг предполагам?
Не съм чел още проекта,но щом е ТУРБО БМВ
П.П. Сега прочетох темата,направо на един дъх
Бате тряа да знаеш че имаш най-верния си фен вече Няма такъв ентусиаст просто
Пожелавам ти скорошно сглобяване на мотора и много коне
За какво ще ползваш колата?За драг предполагам?
- Valio23
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 7.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио
Евала!
Желая ти успех
Наистина сериозен проект........само тоя дет ти е продал главата, трябва да ти върне поне половината кинти...........ей така от кумова срама
Желая ти успех
Наистина сериозен проект........само тоя дет ти е продал главата, трябва да ти върне поне половината кинти...........ей така от кумова срама
мисля че до 1 месец ще е в движение, а може и по-рано. зависи как ще се стекат обстоятелствата. На състезание ще се появи най-рано след 2 месеца, а може и повече тъй като скоростната кутия ще даде фира твърде рано. Както съм написал и в темата - търся кутия Tremec TKO600 от форд мустанг, която заводско и дават да понася 900 нютонметра въртящ момент. После ще умрат и каретата. Накрая сигурно и диф-а. Като гледам шведите сменят и кардана по някое време. Изобщо забавления има хиляди
fixxer написа:мисля че до 1 месец ще е в движение, а може и по-рано. зависи как ще се стекат обстоятелствата. На състезание ще се появи най-рано след 2 месеца, а може и повече тъй като скоростната кутия ще даде фира твърде рано. Както съм написал и в темата - търся кутия Tremec TKO600 от форд мустанг, която заводско и дават да понася 900 нютонметра въртящ момент. После ще умрат и каретата. Накрая сигурно и диф-а. Като гледам шведите сменят и кардана по някое време. Изобщо забавления има хиляди
А кутията как ще я напасваш към мотора?
Едва ли ще е плъг ен плей Някакви идей за правозъби скорости не си и мислил,или не са удачни за проекта?
- Hastalavista
- Е21 fanatic
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Евала за ентусиазма! Много ме кефи проекта, и най-мнопго ме радва с колко простотии се си сблъскал а не си се отказал, или претупал!
Успех!
Успех!
Hastalavista написа:Евала за ентусиазма! Много ме кефи проекта, и най-мнопго ме радва с колко простотии се си сблъскал а не си се отказал, или претупал!
Успех!
а колко простотии има още... в сряда започват да се правят петите за мотора и изпускателния колектор, както и модификациите по задното окачване.
А иначе колега, при модифицирането на колите - каквото претупаш, това ще те издъни Това го знам от опит
Така обсъжданата ГЛАВА е продадох аз.
Днес видях темата и прочетох сичко което е станало. Незнам защо до сега Сашо не се обади и да сподели за какво точно става въпрос. Това което знаех относно главата бе само че не е спукана защото само това беше проверено когато е купих. Взех е с цел да си правя горе долу същия проект но финансиво издъхнах и я продадох. Това което е правено по главата (и не само по нея а и по полувината М мотор които си върви с нея) е пътуване В багажника от софия и поставяне на равта, след това гледане с тъжни очи докато не е купи Сашо.
Не се имам за тарикат както и нямам тебе за балък. Просто щот аз щях да съм на твоето място ако нямаше други странични фактори. Не смятам да изписвам в перформанса същите неща.
Иначе ти пожелавам нютоните да са четирицифрени.
Днес видях темата и прочетох сичко което е станало. Незнам защо до сега Сашо не се обади и да сподели за какво точно става въпрос. Това което знаех относно главата бе само че не е спукана защото само това беше проверено когато е купих. Взех е с цел да си правя горе долу същия проект но финансиво издъхнах и я продадох. Това което е правено по главата (и не само по нея а и по полувината М мотор които си върви с нея) е пътуване В багажника от софия и поставяне на равта, след това гледане с тъжни очи докато не е купи Сашо.
Не се имам за тарикат както и нямам тебе за балък. Просто щот аз щях да съм на твоето място ако нямаше други странични фактори. Не смятам да изписвам в перформанса същите неща.
Иначе ти пожелавам нютоните да са четирицифрени.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
noty boy написа:Така обсъжданата ГЛАВА е продадох аз.
Днес видях темата и прочетох сичко което е станало. Незнам защо до сега Сашо не се обади и да сподели за какво точно става въпрос. Това което знаех относно главата бе само че не е спукана защото само това беше проверено когато е купих. Взех е с цел да си правя горе долу същия проект но финансиво издъхнах и я продадох. Това което е правено по главата (и не само по нея а и по полувината М мотор които си върви с нея) е пътуване В багажника от софия и поставяне на равта, след това гледане с тъжни очи докато не е купи Сашо.
Не се имам за тарикат както и нямам тебе за балък. Просто щот аз щях да съм на твоето място ако нямаше други странични фактори. Не смятам да изписвам в перформанса същите неща.
Иначе ти пожелавам нютоните да са четирицифрени.
Любак, нищо несъм казал. Тия неща с малко повече желание можех да ги видя на место. Така се е случило, а и вече е минало. Сега въпроса е да сглобя колицата и да давам газ
Бтв понеже ангренажа на М-ката е с двойна верига си взех зъбчатката за коляновия вал от Камор чистак бърсак, а тя хлопче лошо на 35-цовия вал. (Мисля че 3.5 мотора на е28 е с двойна зъбчатка ако не броим тая за маслената помпа). Та - да ти се намира такава
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани