iskam va6eto mnenie

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.08.2003

iskam va6eto mnenie

Мнение от le0n » 22 Авг 2003, 0:11

Ne znam dali tozi vapros e to4no za tyka, no vse pak da vi popitam kakvo vi e mnenieto za 524TD mislq '88 godina.Poneje mi predlagat edno takova ta da vi popitam.
Kakvi sa im osnovnite nedostataci, predimstva izob6to cqlata inf. koqto imate za tqh. THANKS xxxxxxxxxxxxxxx10 :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 22 Авг 2003, 0:13

Моето мнение,(с извинение към всички БМВ фенове),е :nono:,щото после може да има :(

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Авг 2003, 6:46

Страхотна кола,върви много и харчи около 10-11 градско :lol:
Вземи я само при положение че е нов внос от Германия или Австрия примерно. За съзжаление повечето са внесени от Италия,аз такава не зимам колкото и да е евтина и с екстри!
Понеже и аз искам такова или още по-добре 525тдс,разпитвах разни рзбирачи и според тях има 2 "слаби" места: нафтовата помпа е електронна и давала ядове /може да се сложи обаче обикмовенна от 324д/ и проблем с притискателния диск на съединителя който бил по-особен с вградени пружини и заради големия въртящ момент на мотора може да се счупи :dunno:
Провери как е с аксиалния луфт на коляновия вал-износва се аксиалния лагер!
Колкото до прословутото пукане на главата на мотора мисля че е много преувеличено,и с нормално каране и добра поддръжка не пукат нищо :D
Дано съм бил полезен и късмет :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 18.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nikoz » 22 Авг 2003, 8:01

слушам съм адски много мнения за дизеловите двигатели на БМВ, според мен всичко зависи от това какво е състоянието на колата преди да се купи и как се подържа след това. Колкото до 524. имал съм 324 ТД а двигателя е същият. Перфектен агрегат, ако е в добро състояние просто нямаш никакви грижи. Обърни внимание на две доста скъпи за смяна неща: маховика е демферен и подлежи на смяна, можеш да познаеш състоянието му когато загасяш двигателя, ако има едно нетипично изтракване, лоша работа. Цената е около 1 000 лева. Второто нещо е електрониката на помпата, потенциометъра е графитен и въпроса не е дали ще свърши а кога. Това е от мен дано съм ти бил полезен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

добра инвестиция

Мнение от KEVIN-30 » 22 Авг 2003, 22:36

Дизел или Бензин,всичко им отива на БМВ.

Щеси позволя да цитирам MADPETIO.
1999 – Започва нова ера: Alpina представя в Женева първия си дизелов автомобил в 35-годишната си история – БМВ Alpina D10 Biturbo. Тази кола, създадена в сътрудничество с БМВ, е най-мощният дизелов автомобил на света в средния клас.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Sf

Мнение от E-31 » 12 Сеп 2003, 18:26

268000km. smenqni sa samo maslo filtri i dr konsumativi;7 godini (otkakto e kupena) nikakvi oplakvaniq. . .

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook