iskam va6eto mnenie
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
iskam va6eto mnenie
Ne znam dali tozi vapros e to4no za tyka, no vse pak da vi popitam kakvo vi e mnenieto za 524TD mislq '88 godina.Poneje mi predlagat edno takova ta da vi popitam.
Kakvi sa im osnovnite nedostataci, predimstva izob6to cqlata inf. koqto imate za tqh. THANKS xxxxxxxxxxxxxxx10
Kakvi sa im osnovnite nedostataci, predimstva izob6to cqlata inf. koqto imate za tqh. THANKS xxxxxxxxxxxxxxx10
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Страхотна кола,върви много и харчи около 10-11 градско
Вземи я само при положение че е нов внос от Германия или Австрия примерно. За съзжаление повечето са внесени от Италия,аз такава не зимам колкото и да е евтина и с екстри!
Понеже и аз искам такова или още по-добре 525тдс,разпитвах разни рзбирачи и според тях има 2 "слаби" места: нафтовата помпа е електронна и давала ядове /може да се сложи обаче обикмовенна от 324д/ и проблем с притискателния диск на съединителя който бил по-особен с вградени пружини и заради големия въртящ момент на мотора може да се счупи
Провери как е с аксиалния луфт на коляновия вал-износва се аксиалния лагер!
Колкото до прословутото пукане на главата на мотора мисля че е много преувеличено,и с нормално каране и добра поддръжка не пукат нищо
Дано съм бил полезен и късмет
Вземи я само при положение че е нов внос от Германия или Австрия примерно. За съзжаление повечето са внесени от Италия,аз такава не зимам колкото и да е евтина и с екстри!
Понеже и аз искам такова или още по-добре 525тдс,разпитвах разни рзбирачи и според тях има 2 "слаби" места: нафтовата помпа е електронна и давала ядове /може да се сложи обаче обикмовенна от 324д/ и проблем с притискателния диск на съединителя който бил по-особен с вградени пружини и заради големия въртящ момент на мотора може да се счупи
Провери как е с аксиалния луфт на коляновия вал-износва се аксиалния лагер!
Колкото до прословутото пукане на главата на мотора мисля че е много преувеличено,и с нормално каране и добра поддръжка не пукат нищо
Дано съм бил полезен и късмет
слушам съм адски много мнения за дизеловите двигатели на БМВ, според мен всичко зависи от това какво е състоянието на колата преди да се купи и как се подържа след това. Колкото до 524. имал съм 324 ТД а двигателя е същият. Перфектен агрегат, ако е в добро състояние просто нямаш никакви грижи. Обърни внимание на две доста скъпи за смяна неща: маховика е демферен и подлежи на смяна, можеш да познаеш състоянието му когато загасяш двигателя, ако има едно нетипично изтракване, лоша работа. Цената е около 1 000 лева. Второто нещо е електрониката на помпата, потенциометъра е графитен и въпроса не е дали ще свърши а кога. Това е от мен дано съм ти бил полезен.
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
добра инвестиция
Дизел или Бензин,всичко им отива на БМВ.
Щеси позволя да цитирам MADPETIO.
1999 – Започва нова ера: Alpina представя в Женева първия си дизелов автомобил в 35-годишната си история – БМВ Alpina D10 Biturbo. Тази кола, създадена в сътрудничество с БМВ, е най-мощният дизелов автомобил на света в средния клас.
Щеси позволя да цитирам MADPETIO.
1999 – Започва нова ера: Alpina представя в Женева първия си дизелов автомобил в 35-годишната си история – БМВ Alpina D10 Biturbo. Тази кола, създадена в сътрудничество с БМВ, е най-мощният дизелов автомобил на света в средния клас.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани