Висок разход на 525tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Дек 2007, 11:22

Wenzy написа:Мастъра баси търмъка :
-задължително първо замерване компресия - можело да не е дюзи :(
-после ще сваляМЕ дюзите
-питам го колко пари са разпръсквачите - "а не се притеснявай аз имам"
и утре ако ми съдерекожата ще чуете чак в София как вия от глад :mhihi:
:mhihi: :mhihi: как ще замери компресия без да свали дюзите.Колегата дино е прав-отвии си дюзата ,зака4и я на тръби4ката за гнп,сложи я в туби4ка от минерална,хвани някои да завърти на стартер и гледаи дали прави нафтата на мъгла

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 18:06

От къде да започна - дюзите перфектни до няма и къде ;) ,да обаче сега започва филма на ужасите ............. :( компресията в обратен ред - от 6ти към 1ви(жокера е накрая):
6-25
5-32
4-32
3-31
2-32
1-12 !!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
И така дроб сърма,трябва да вдигам главата :(
Маойстора вика ".... така и така ще сменяш гарнитура,ако ще я караш тая кола хвърли и ангренажа....." вие как мислите по въпроса?
Дайте ориентировъчна сума какви пари да си приготвя за части и консумативи.
Черен ден за българската демокрация :!: :!: :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6275
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 18:36

Wenzy написа:От къде да започна - дюзите перфектни до няма и къде ;) ,да обаче сега започва филма на ужасите ............. :( компресията в обратен ред - от 6ти към 1ви(жокера е накрая):
6-25
5-32
4-32
3-31
2-32
1-12 !!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
И така дроб сърма,трябва да вдигам главата :(
Маойстора вика ".... така и така ще сменяш гарнитура,ако ще я караш тая кола хвърли и ангренажа....." вие как мислите по въпроса?
Дайте ориентировъчна сума какви пари да си приготвя за части и консумативи.
Черен ден за българската демокрация :!: :!: :!:


Наще коли не бяха ли на 22 :?:

Това ,което трябва да направиш се нарича основен ремонт на двигателя.Венци,продавай батко и не се занимавай с глупости. ;) Следващата я вземи малко по-скъпа-когато някой продава евтино,знае защо го прави.И никога не взимай кола на 160К-всички превъртяни са там някъде.Годините *25К=реалните километри.За да си играе някой да превърта километража, може да е реално на 600К,може на 700К.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 13 Дек 2007, 18:42

;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Дек 2007, 18:50

JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва ;)


:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 18:51

Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям ;)
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност :roll:
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става :!: Даже буталото в помпата му беше ръждясало :!:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Дек 2007, 19:10

Wenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям ;)
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност :roll:
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става :!: Даже буталото в помпата му беше ръждясало :!:
Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 13 Дек 2007, 19:20

Венци, според мен ако не ти се разделя толкова бързо с колата можеш да пробваш с едно сваляне на главата после я обърни с клапаните нагоре и във всяка камера налей нафта тя трябва да се задържи максимално повече време, а там където изчезне провери клапаните ако на 1 цилиндър нафтата изчезне веднага сменяй клапана/най вероятно изпускателния/,а другите ги пришлайфай да легнат хубаво, ако пък не е от там имаш два вариянта: 1:евентуално сменяш само сигменти ако няма ръб в горната част на ризата
2: сглобяваш и минаваш само с една гарнитура и един ден загубено време

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 19:21

JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва ;)


JANI,разясни ми тая работа с надуването с въздух ако обичаш.
А за другите постове,колеги събрал съм я и колата е на полусъединител да потегли за следващия собственик.
Аз се надявам,че клапан не затваря като хората и си мисля да отида пак при маестро да проверим.
Струва ли си занимавката и парите за гарнитурата?
Последна промяна Wenzy на 13 Дек 2007, 19:26, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6275
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 19:26

JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва ;)


Как се прави номера с надуването :?:

Знам ,че при бензиновите се разбира от какво е загубата на компресията като се сипе масло в цилиндъра-ако се повиши след това значи няма да се мине с клапани. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6275
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 19:31

ivan. написа:
Wenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям ;)
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност :roll:
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става :!: Даже буталото в помпата му беше ръждясало :!:
Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаи


За да се сменят сегментите не трябва ли да се шлайфат ризите. :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 13 Дек 2007, 19:59

zvetiko написа:
ivan. написа:
Wenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям ;)
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност :roll:
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става :!: Даже буталото в помпата му беше ръждясало :!:
Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаи


За да се сменят сегментите не трябва ли да се шлайфат ризите. :?:
зависи за себе ли си я правиш или колкото за продан да е добра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 13 Дек 2007, 20:51

Wenzy написа:
JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва ;)


JANI,разясни ми тая работа с надуването с въздух ако обичаш.
А за другите постове,колеги събрал съм я и колата е на полусъединител да потегли за следващия собственик.
Аз се надявам,че клапан не затваря като хората и си мисля да отида пак при маестро да проверим.
Струва ли си занимавката и парите за гарнитурата?

приятел виж сега в германия са ми казвали 4е мерене на компресия не е миродавен метод за установяването на износеността , ,още още пове4е твоята е дизел , което зна4и много сажди ;) от хубавия ни дизел , надуването става с компресор с въздух майсторите имат на4ини да разберат от къде изтърва , но в най-лошия слу4ай минаваш с една добра профилактика ,и на глава и на бутало-цилиндровата редица .ти знае6 колко си я алщал колата ако цената не е била висока по-добре направи нужното , верига недей барай , вложи някой лев защото една 5-ца не може да се сравни с ауди 100 , и газ , боклуци и тн ..... в крайна сметка ако имаш по-близък майстор няма да дадеш много пари и оттук нататък ще знаеш 4е мотора е ток и ще си караш спокойно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 21:04

JANI,колата я платих 5300вл. и незнам колко ще ми струва тая профилактика затова се плаша.В неделя мисля да я пробвам с въздух - сега ми мина през акъла какво си имал предвид:
-всалям дюзата и забивам маркуча там и надувам ако духа нагоре през клапаните трябва да правя банкет ;)
Или както Цветико каза за маслото:
- буталото в ДМТ и пълня с масло цилиндъра - ако изкарам същото количество масло - пак правя банкет ;)
Ако трябва да правя основен ремонт на двигателя няма да се спра на 2К ми се струва.
Дано се окаже само клапан,за да може май месец да пием по бира ;)
Е34 в никакъв случай неможе да се сравнява с А100,но като дойде момента няма да му мисля много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6275
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 21:17

Wenzy написа:JANI,колата я платих 5300вл. и незнам колко ще ми струва тая профилактика затова се плаша.В неделя мисля да я пробвам с въздух - сега ми мина през акъла какво си имал предвид:
-всалям дюзата и забивам маркуча там и надувам ако духа нагоре през клапаните трябва да правя банкет ;)
Или както Цветико каза за маслото:
- буталото в ДМТ и пълня с масло цилиндъра - ако изкарам същото количество масло - пак правя банкет ;)
Ако трябва да правя основен ремонт на двигателя няма да се спра на 2К ми се струва.
Дано се окаже само клапан,за да може май месец да пием по бира ;)
Е34 в никакъв случай неможе да се сравнява с А100,но като дойде момента няма да му мисля много.


Венци, не се прави така-мериш компресията,сипваш малко масло в цилиндъра и пак мериш,учудвам се ,че майстора не го е направил,когато всичко е било отвъртяно.Ако има разлика,колата заминава.

Не съм убеден и ,че с въздух се прави така-трябва поне да затвориш клапаните. ;)

Поне според мен не отивай на основен ремонт-това ,което ще сложиш в никакъв случай няма да има качествата на частите за първоначално вграждане ,пък и не знаеш какво още ще е на границата и ще трябва да смениш.По разумният вариант е ,ако толкова държиш на тази кола е да купиш друг двигател на старо-без пазаръка са 1600,а твоят продаваш на части. Абе зимай едно на газ и това е-виж къде отива нафтата след Нова година,вярно кефи ме дизела ,амо по 50лв. през 2дни за нафта. :evil:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook