Висок разход на 525tds
Модератор: Технически модератори
Wenzy написа:Мастъра баси търмъка :
-задължително първо замерване компресия - можело да не е дюзи![]()
-после ще сваляМЕ дюзите
-питам го колко пари са разпръсквачите - "а не се притеснявай аз имам"
и утре ако ми съдерекожата ще чуете чак в София как вия от глад
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
От къде да започна - дюзите перфектни до няма и къде
,да обаче сега започва филма на ужасите .............
компресията в обратен ред - от 6ти към 1ви(жокера е накрая):
6-25
5-32
4-32
3-31
2-32
1-12 !!!!!!!!!!!!!
И така дроб сърма,трябва да вдигам главата
Маойстора вика ".... така и така ще сменяш гарнитура,ако ще я караш тая кола хвърли и ангренажа....." вие как мислите по въпроса?
Дайте ориентировъчна сума какви пари да си приготвя за части и консумативи.
Черен ден за българската демокрация

6-25
5-32
4-32
3-31
2-32
1-12 !!!!!!!!!!!!!
И така дроб сърма,трябва да вдигам главата
Маойстора вика ".... така и така ще сменяш гарнитура,ако ще я караш тая кола хвърли и ангренажа....." вие как мислите по въпроса?
Дайте ориентировъчна сума какви пари да си приготвя за части и консумативи.
Черен ден за българската демокрация
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:От къде да започна - дюзите перфектни до няма и къде,да обаче сега започва филма на ужасите .............
компресията в обратен ред - от 6ти към 1ви(жокера е накрая):
6-25
5-32
4-32
3-31
2-32
1-12 !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
И така дроб сърма,трябва да вдигам главата![]()
Маойстора вика ".... така и така ще сменяш гарнитура,ако ще я караш тая кола хвърли и ангренажа....." вие как мислите по въпроса?
Дайте ориентировъчна сума какви пари да си приготвя за части и консумативи.
Черен ден за българската демокрация![]()
![]()
Наще коли не бяха ли на 22
Това ,което трябва да направиш се нарича основен ремонт на двигателя.Венци,продавай батко и не се занимавай с глупости.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става
Даже буталото в помпата му беше ръждясало 
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им става
Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаиWenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям![]()
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност![]()
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им ставаДаже буталото в помпата му беше ръждясало
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
Венци, според мен ако не ти се разделя толкова бързо с колата можеш да пробваш с едно сваляне на главата после я обърни с клапаните нагоре и във всяка камера налей нафта тя трябва да се задържи максимално повече време, а там където изчезне провери клапаните ако на 1 цилиндър нафтата изчезне веднага сменяй клапана/най вероятно изпускателния/,а другите ги пришлайфай да легнат хубаво, ако пък не е от там имаш два вариянта: 1:евентуално сменяш само сигменти ако няма ръб в горната част на ризата
2: сглобяваш и минаваш само с една гарнитура и един ден загубено време
2: сглобяваш и минаваш само с една гарнитура и един ден загубено време
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва
JANI,разясни ми тая работа с надуването с въздух ако обичаш.
А за другите постове,колеги събрал съм я и колата е на полусъединител да потегли за следващия собственик.
Аз се надявам,че клапан не затваря като хората и си мисля да отида пак при маестро да проверим.
Струва ли си занимавката и парите за гарнитурата?
Последна промяна Wenzy на 13 Дек 2007, 19:26, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва
Как се прави номера с надуването
Знам ,че при бензиновите се разбира от какво е загубата на компресията като се сипе масло в цилиндъра-ако се повиши след това значи няма да се мине с клапани.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаиWenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям![]()
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност![]()
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им ставаДаже буталото в помпата му беше ръждясало
За да се сменят сегментите не трябва ли да се шлайфат ризите.
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
зависи за себе ли си я правиш или колкото за продан да е добраzvetiko написа:ivan. написа:Венци,не се от4аиваи толкова-компресията не е хубава,но само със сегменти и се оправя работата.Незнам заводски колко трябва да е още пове4е като я купувах да съм знаел,само помня 4е и на 6-та цилиндъра беше еднаква.4овека които я мери каза 4е сигурно има добавка в маслото,след 40000км пак я мерих и пак същото,а това са 4 смени на масло.събери я и я махаиWenzy написа:Батка аз и на Ванката писах - стария дизелак трябва да е около 30
Ако правя ремонт и ако хвърля ангренажа и немога да се спра на хилядарка в никакъв случай,а като знам какъв съм карък посли и гумичките на турбото ще сдадът багажа и ...........
Има вероятност за бартер за едно Ауди 100-5ак редови.Сякаш мисля пак на някоя Вгазова да скоча.Абе още нищо не е решено
Съветите на всички фриендове е да я сменям![]()
Добре кажете ми как става това:
днес пред очите ми,хората свалиха на една 3ка 324(тия преди Е30 главата ми пуши не се сещам за номерацията) ГНП-то.За да се извади РАКЪТ (колектора-прилича на рак) трябваше да махнем едното водно съединение,а в него нямаше охладителна течност![]()
Представате ли си ако аз оставя моята кола 100% прегряла,а на тия дето не ги ебе за колите им нищо не им ставаДаже буталото в помпата му беше ръждясало
За да се сменят сегментите не трябва ли да се шлайфат ризите.
Wenzy написа:JANI написа:;) винаги е така евтиното е скъпо , но все пак ако може да се спаси , някак си има вариант нещо клапаните да не затварят кат хората затова майсторите казват 4е меренетто на компресия не ена4ин по който да се разбере състоянието на мотора , най-добре става като се надуе с въздух и се види , от къде изтърва
JANI,разясни ми тая работа с надуването с въздух ако обичаш.
А за другите постове,колеги събрал съм я и колата е на полусъединител да потегли за следващия собственик.
Аз се надявам,че клапан не затваря като хората и си мисля да отида пак при маестро да проверим.
Струва ли си занимавката и парите за гарнитурата?
приятел виж сега в германия са ми казвали 4е мерене на компресия не е миродавен метод за установяването на износеността , ,още още пове4е твоята е дизел , което зна4и много сажди
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
JANI,колата я платих 5300вл. и незнам колко ще ми струва тая профилактика затова се плаша.В неделя мисля да я пробвам с въздух - сега ми мина през акъла какво си имал предвид:
-всалям дюзата и забивам маркуча там и надувам ако духа нагоре през клапаните трябва да правя банкет
Или както Цветико каза за маслото:
- буталото в ДМТ и пълня с масло цилиндъра - ако изкарам същото количество масло - пак правя банкет
Ако трябва да правя основен ремонт на двигателя няма да се спра на 2К ми се струва.
Дано се окаже само клапан,за да може май месец да пием по бира
Е34 в никакъв случай неможе да се сравнява с А100,но като дойде момента няма да му мисля много.
-всалям дюзата и забивам маркуча там и надувам ако духа нагоре през клапаните трябва да правя банкет
Или както Цветико каза за маслото:
- буталото в ДМТ и пълня с масло цилиндъра - ако изкарам същото количество масло - пак правя банкет
Ако трябва да правя основен ремонт на двигателя няма да се спра на 2К ми се струва.
Дано се окаже само клапан,за да може май месец да пием по бира
Е34 в никакъв случай неможе да се сравнява с А100,но като дойде момента няма да му мисля много.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:JANI,колата я платих 5300вл. и незнам колко ще ми струва тая профилактика затова се плаша.В неделя мисля да я пробвам с въздух - сега ми мина през акъла какво си имал предвид:
-всалям дюзата и забивам маркуча там и надувам ако духа нагоре през клапаните трябва да правя банкет![]()
Или както Цветико каза за маслото:
- буталото в ДМТ и пълня с масло цилиндъра - ако изкарам същото количество масло - пак правя банкет![]()
Ако трябва да правя основен ремонт на двигателя няма да се спра на 2К ми се струва.
Дано се окаже само клапан,за да може май месец да пием по бира![]()
Е34 в никакъв случай неможе да се сравнява с А100,но като дойде момента няма да му мисля много.
Венци, не се прави така-мериш компресията,сипваш малко масло в цилиндъра и пак мериш,учудвам се ,че майстора не го е направил,когато всичко е било отвъртяно.Ако има разлика,колата заминава.
Не съм убеден и ,че с въздух се прави така-трябва поне да затвориш клапаните.
Поне според мен не отивай на основен ремонт-това ,което ще сложиш в никакъв случай няма да има качествата на частите за първоначално вграждане ,пък и не знаеш какво още ще е на границата и ще трябва да смениш.По разумният вариант е ,ако толкова държиш на тази кола е да купиш друг двигател на старо-без пазаръка са 1600,а твоят продаваш на части. Абе зимай едно на газ и това е-виж къде отива нафтата след Нова година,вярно кефи ме дизела ,амо по 50лв. през 2дни за нафта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани