Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
pit55 написа:Колеги и при мене се изфорсира след палене и изгасна и аз се спекох яко щот бех и в друга държаваама после си запали и от тогава никъв проблем. Причината ми е неизвестна - не съм мил двигателя, не съм го мъчил с високи обороти е така спрях на един паркинг за пикник и като запалих после за секунда се изфорсира и изгасна.
пп.Като се сетя само дето маслото и беше за смяна вече ама това едвали е било причина.
Колега не е от маслото просто нещо по електрониката е ама не се знае най-вероятно ще го хване компютъра ако колата е закачена на диагностика и го направи тогава иначе незнам от кво ще е.
Пък може да е заложена некакво такава заводска програма на определено време да си продухва кюнците по тоя начин






Ех тия тръби

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Аз съм експериментирал с това
.Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна
.Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила
сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките 






- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това![]()
![]()
.Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна
.Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила
сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките
Значи работата е ясна трябва да е винаги плътно вътре напъхан отдолу



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това![]()
![]()
.Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна
.Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила
сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките
Е ,това е сигурно термометъра ,за който говорех.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това![]()
![]()
.Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна
.Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила
сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките
Е ,това е сигурно термометъра ,за който говорех.Когато подава невярна информация двигателя се побърква.
Ми май не е тоя термометър щото нали той се намира под колекторите а и не е на шестограм а е на 17 гайчен ключ а колегата говори за датчик под стартера чесно казано и аз не се сещам кой е той

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Извинете за безбройните постове http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1468/ 

като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо
Ми тона пише за №6 Temperature switch
for vehicles with venetian blind
Явно дава сигнал на нещо при 86 гр. на водата ама за автомобили с нещоси инсталирано ама кво е

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Сега се сещам за кво може да е тоя датчик №6-ти.Веднъж бях видял една TDS-ка с клапи отпред пред радиатора които спират потока въздух нещо подобно на варгбурзите едно време.Явно са електрически и на 86 гр. се отварят за да навлиза въздух и да не прегрее двигателя.Явно това са изпълнения за скандинавските държави може би
Малиии ма колко съм умен


Малиии ма колко съм умен



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани