Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Окт 2007, 9:27

pit55 написа:Колеги и при мене се изфорсира след палене и изгасна и аз се спекох яко щот бех и в друга държава :lol: ама после си запали и от тогава никъв проблем. Причината ми е неизвестна - не съм мил двигателя, не съм го мъчил с високи обороти е така спрях на един паркинг за пикник и като запалих после за секунда се изфорсира и изгасна.

пп.Като се сетя само дето маслото и беше за смяна вече ама това едвали е било причина.

Колега не е от маслото просто нещо по електрониката е ама не се знае най-вероятно ще го хване компютъра ако колата е закачена на диагностика и го направи тогава иначе незнам от кво ще е.
Пък може да е заложена некакво такава заводска програма на определено време да си продухва кюнците по тоя начин :mhihi: :mhihi: :mhihi: Ма те отде да знаят че ние им държим тръбите се чисти :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ех тия тръби :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Окт 2007, 14:30

Аз съм експериментирал с това :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна :mhihi: .Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила :mhihi: сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Окт 2007, 14:41

Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна :mhihi: .Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила :mhihi: сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките :mhihi:

Значи работата е ясна трябва да е винаги плътно вътре напъхан отдолу :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Окт 2007, 17:43

Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна :mhihi: .Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила :mhihi: сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките :mhihi:


Е ,това е сигурно термометъра ,за който говорех. ;) Когато подава невярна информация двигателя се побърква. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 9:53

zvetiko написа:
Wenzy написа:Аз съм експериментирал с това :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Значи така се форсира и при мен,когато и изкарах датчика който е под стартера-един далаг е такъв с един шестограм се даржи мисля че 5 беше.Форсира се сама и после глахне,пк се форсира и така докато след 5 секунди самоизнасилване изгасна :mhihi: .Значи Дино може да не е имало хубав контакт там и като е треснало да си го е наместила :mhihi: сама.Пък при теб ванка може пароструйката да го е разместила.Тия пароструйки мн кофти целия ми радиатор беше размазан след една баня и трябваше с един електрод да си оправам дупките :mhihi:


Е ,това е сигурно термометъра ,за който говорех. ;) Когато подава невярна информация двигателя се побърква. :mhihi:

Ми май не е тоя термометър щото нали той се намира под колекторите а и не е на шестограм а е на 17 гайчен ключ а колегата говори за датчик под стартера чесно казано и аз не се сещам кой е той :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Окт 2007, 10:03

Сигурно се е объркал-там няма какво друго да се пипне ,което да промени работата на двигателя. :mhihi:

Ето ги датчиците:

Изображение

Ето и блока на двигателя-ако иска колегата може да каже какво точно е въртял.

Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 10:37

Изображение
Тука има още :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Окт 2007, 12:17

Май сам се пообаркал :uups: .Ама е или тоя на Дино или тоя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Окт 2007, 12:19

Извинете за безбройните постове http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1468/ :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Окт 2007, 13:01

zvetiko написа:Сигурно се е объркал-там няма какво друго да се пипне ,което да промени работата на двигателя. :mhihi:

Ето ги датчиците:

Изображение

Ето и блока на двигателя-ако иска колегата може да каже какво точно е въртял.

Изображение
като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 13:24

ivan. написа:
zvetiko написа:Сигурно се е объркал-там няма какво друго да се пипне ,което да промени работата на двигателя. :mhihi:

Ето ги датчиците:

Изображение

Ето и блока на двигателя-ако иска колегата може да каже какво точно е въртял.

Изображение
като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо :roll:

Ми тона пише за №6 Temperature switch

for vehicles with venetian blind

Явно дава сигнал на нещо при 86 гр. на водата ама за автомобили с нещоси инсталирано ама кво е :dunno:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 13:48

Сега се сещам за кво може да е тоя датчик №6-ти.Веднъж бях видял една TDS-ка с клапи отпред пред радиатора които спират потока въздух нещо подобно на варгбурзите едно време.Явно са електрически и на 86 гр. се отварят за да навлиза въздух и да не прегрее двигателя.Явно това са изпълнения за скандинавските държави може би :idea:
Малиии ма колко съм умен :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 13:53

Ето ги и самите клапи №2 ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Окт 2007, 13:58

Ей тая TDS-ка е с такива щурутии

Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Окт 2007, 14:04

благодаря колега.Зна4и си е бил излишен в моя слу4аи,близо до мене има тдс с такива клапи на радиатора,ще го погледна.Как се сети,браво.Разпукваме ме го тоя ''дефект на бмв''-ТДС-а :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook