М30Б35 не иска за запали. Защо????
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
@2bar написа:т.е. провери за радилани хлабини на шайбата.
те за тая шайба питам коя се има в предвид
///peter написа:Кви шайби бе майсторе![]()
![]()
![]()
От датчика на коляновия вал разбира в какво положение е спрямо ГМТ
Датчика е направен така, че не се разваля, така, че да не дава никакъв сигнал
а датчика като е направен че да не се разваля я ми кажи тогава дали трябва да е настроен по финно спрямо предния "маховик" или разлики от сорта на 1-2мм не му пречат ???

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Казах, че не спира да работи одма! Индукционен датчик е все пак! Е освен ако не му отрежеш кабелите...
И как така си получил промени с 1-2мм бе Стояне?
И как така си получил промени с 1-2мм бе Стояне?

_65536_kb_sec_ написа:@2bar написа:т.е. провери за радилани хлабини на шайбата.
те за тая шайба питам коя се има в предвид///peter написа:Кви шайби бе майсторе![]()
![]()
![]()
От датчика на коляновия вал разбира в какво положение е спрямо ГМТ
Датчика е направен така, че не се разваля, така, че да не дава никакъв сигнал
а датчика като е направен че да не се разваля я ми кажи тогава дали трябва да е настроен по финно спрямо предния "маховик" или разлики от сорта на 1-2мм не му пречат ???
майсторе, майторе.....като искате да си играете на сваляне и качаване, давайте, все ми е тая.....
за назъбената шайба става въпрос, която се намира отпред на кол. вал. може направо да провериш положението на ГМТ по назъбената шайба (два зъба преди ГМТ ги няма) и ГМТ по палеца.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
нали се сещаш че точно на тая "шайба" баш хлабини не може да има
а колкото до регулирането на датчика на коляновия вал имах в предвид че болтовете на стойката му позвполяват такава хлабина



а колкото до регулирането на датчика на коляновия вал имах в предвид че болтовете на стойката му позвполяват такава хлабина

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Стояне, болтовете като ги завиеш трябва да е неподвижна стойката.
Иначе 1-2мм са почти един зъб, но би трябвало да запали, според мен не подава еднакъв сигнал, затва имаш разместване...
Иначе 1-2мм са почти един зъб, но би трябвало да запали, според мен не подава еднакъв сигнал, затва имаш разместване...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
///peter написа:Стояне, болтовете като ги завиеш трябва да е неподвижна стойката.
Иначе 1-2мм са почти един зъб, но би трябвало да запали, според мен не подава еднакъв сигнал, затва имаш разместване...
а бе казвам ти като са лабави болтовете има мегдан 1-2мм да се регулира къде да е датчика, но кат се замислих къде е сложен и под какъв ъгъл тва няма грам значение...
Повечето мнения клонят до тука към термодатчика на дебитомера или кофти бензин?????
какво мислите за тях ?

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
///peter написа:Е поне ще кихне, ще притресе, до колкото разбрах при теб няма такива признаци?
еми претриса но от дъжд на вятър
върти равномерно и аха да запали и не и стига една идея и спира да върти заради акумулатора. Който и сега щеше да е читав ако не бях въртял толкова много.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
май двигател сте виждали само в Интернет или на живо ама поне от няколко метра.
другото, което ми се набива на очи е, че и двамата не сте сменяли преден семеринг.
понеже не ми се търси, пък и моята си пали....разтърсете се малко и вижте, как се сменя преден семеринг, за какво е голямата гайка отпред, как е захваната ремъчната шайба, че и тази назъбена шайба, пък после ще говорим може ли да има хлабина, или не, че дори и да превърта около кол. вал.
успех, и ся да не запалите веднага, че не сте майстори
другото, което ми се набива на очи е, че и двамата не сте сменяли преден семеринг.
понеже не ми се търси, пък и моята си пали....разтърсете се малко и вижте, как се сменя преден семеринг, за какво е голямата гайка отпред, как е захваната ремъчната шайба, че и тази назъбена шайба, пък после ще говорим може ли да има хлабина, или не, че дори и да превърта около кол. вал.
успех, и ся да не запалите веднага, че не сте майстори

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
колега първо хлабина няма лично пробвах преди малко
освен това не ми е ясно как може да има хлабина при наличието на тези 8 болта които го хващат ???

освен това не ми е ясно как може да има хлабина при наличието на тези 8 болта които го хващат ???





_65536_kb_sec_ написа:колега първо хлабина няма лично пробвах преди малко
освен това не ми е ясно как може да има хлабина при наличието на тези 8 болта които го хващат ???![]()
![]()
![]()
8-те болта не фиксират шайбата към кол. вал а към 7, и ако има хлабина между 7 и кол.вал, то същата хлабина я има и между шайбата и кол.вал
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани