М30Б35 не иска за запали. Защо????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 0:07

@2bar написа:т.е. провери за радилани хлабини на шайбата.

те за тая шайба питам коя се има в предвид

///peter написа:Кви шайби бе майсторе :banghead: :banghead: :banghead:
От датчика на коляновия вал разбира в какво положение е спрямо ГМТ
Датчика е направен така, че не се разваля, така, че да не дава никакъв сигнал


а датчика като е направен че да не се разваля я ми кажи тогава дали трябва да е настроен по финно спрямо предния "маховик" или разлики от сорта на 1-2мм не му пречат ???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 0:14

Казах, че не спира да работи одма! Индукционен датчик е все пак! Е освен ако не му отрежеш кабелите...
И как така си получил промени с 1-2мм бе Стояне? :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Дек 2008, 0:17

_65536_kb_sec_ написа:
@2bar написа:т.е. провери за радилани хлабини на шайбата.

те за тая шайба питам коя се има в предвид

///peter написа:Кви шайби бе майсторе :banghead: :banghead: :banghead:
От датчика на коляновия вал разбира в какво положение е спрямо ГМТ
Датчика е направен така, че не се разваля, така, че да не дава никакъв сигнал


а датчика като е направен че да не се разваля я ми кажи тогава дали трябва да е настроен по финно спрямо предния "маховик" или разлики от сорта на 1-2мм не му пречат ???


майсторе, майторе.....като искате да си играете на сваляне и качаване, давайте, все ми е тая.....

за назъбената шайба става въпрос, която се намира отпред на кол. вал. може направо да провериш положението на ГМТ по назъбената шайба (два зъба преди ГМТ ги няма) и ГМТ по палеца.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 0:20

хахаха и на нея ще има хлабини а? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 0:40

нали се сещаш че точно на тая "шайба" баш хлабини не може да има :mhihi: :mhihi: :mhihi:
а колкото до регулирането на датчика на коляновия вал имах в предвид че болтовете на стойката му позвполяват такава хлабина
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 0:43

Стояне, болтовете като ги завиеш трябва да е неподвижна стойката.
Иначе 1-2мм са почти един зъб, но би трябвало да запали, според мен не подава еднакъв сигнал, затва имаш разместване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 0:49

///peter написа:Стояне, болтовете като ги завиеш трябва да е неподвижна стойката.
Иначе 1-2мм са почти един зъб, но би трябвало да запали, според мен не подава еднакъв сигнал, затва имаш разместване...


а бе казвам ти като са лабави болтовете има мегдан 1-2мм да се регулира къде да е датчика, но кат се замислих къде е сложен и под какъв ъгъл тва няма грам значение...
Повечето мнения клонят до тука към термодатчика на дебитомера или кофти бензин?????
какво мислите за тях ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 0:52

Е поне ще кихне, ще притресе, до колкото разбрах при теб няма такива признаци?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 0:54

///peter написа:Е поне ще кихне, ще притресе, до колкото разбрах при теб няма такива признаци?


еми претриса но от дъжд на вятър
върти равномерно и аха да запали и не и стига една идея и спира да върти заради акумулатора. Който и сега щеше да е читав ако не бях въртял толкова много.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Дек 2008, 1:03

А на пълна газ пробва ли дали пали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 1:08

///peter написа:А на пълна газ пробва ли дали пали?


хабсилютно
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Дек 2008, 1:22

май двигател сте виждали само в Интернет или на живо ама поне от няколко метра.

другото, което ми се набива на очи е, че и двамата не сте сменяли преден семеринг.

понеже не ми се търси, пък и моята си пали....разтърсете се малко и вижте, как се сменя преден семеринг, за какво е голямата гайка отпред, как е захваната ремъчната шайба, че и тази назъбена шайба, пък после ще говорим може ли да има хлабина, или не, че дори и да превърта около кол. вал.

успех, и ся да не запалите веднага, че не сте майстори :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 1:34

колега първо хлабина няма лично пробвах преди малко
освен това не ми е ясно как може да има хлабина при наличието на тези 8 болта които го хващат ??? :help: :help: :help:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Дек 2008, 1:49

_65536_kb_sec_ написа:колега първо хлабина няма лично пробвах преди малко
освен това не ми е ясно как може да има хлабина при наличието на тези 8 болта които го хващат ??? :help: :help: :help:
Изображение


8-те болта не фиксират шайбата към кол. вал а към 7, и ако има хлабина между 7 и кол.вал, то същата хлабина я има и между шайбата и кол.вал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 2:12

до тук добре но би ли ми казал защо това се случи изведнъж??????
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook