за е34 и различните мотори ??
Модератор: Технически модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
SaSo написа:Момчето е студентче явно има кинти ... Мама и тате яко дават...![]()
![]()
Що съдиш за хората по профила им. Момчето се ограничава откъм пробег и за тва все още кара на бензин, скоро ще сложи газово и вече няма да съм от тия дето имат много кинти. Колкото до мама и тати- да мутри са и за тва карам кола за 5000лв

SaSo написа: Затова приятелю купи си една Хонда Цивик ли кви бяха ( 1.6 - 150 конья ) ... Страшна е да знайш... Връй сташно ... не е акцизна и е перфектна за евридейка
Предпочитам на карам 10км 540 с разход 20 отколкото 17-18 сивик с разход 12. Точно за тва съм в тоя подфорум, щото ме кефи колата и бих направил някой компромис,за да си я карам
Съжалявам за

Последна промяна Djelebov на 05 Яну 2009, 12:05, променена общо 5 пъти

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
kirililiev написа:Peter Angelov написа:Това е вече нещо по конкретно![]()
За всички мотори не мога да говоряАз лично съм имал три Е34 - M5, 520 и 525 TDS. Има пичове които ще ти кажат за другите мотори или ще допълнят моето мнение.
Що се касае до M5 - просто няма какво да говорим, един истински звяр класика в жанра но толкова... Първо колата според мен не става за всеки ден, гори много а и за да вземеш читава трябва се бръкнеш доста парици, като стойност на колата и акциз / мисля че беше около 13 000 лв. акциза / последно един пичага купи M5 за 60 000 EUR![]()
За 520 - ката - ми какво да ти кажа един нормален автомобил, нищо кой знае какво, муден на ниските, гори си доста по мой спомен преди 4-5 г. ми гореше около 14-15 л. За мен е здрав бензинов мотор но до тук...
За 525 TDS - с риск колегите да скочат че не ги долюбват многоаз съм много доволен, говоря за наистина читав дизел, върви си доста добре повече от един 520 - бензин, гори си малко, супер за всеки ден...
Това е от мен...
Успех
има няколко недомислици тук
1-върви повече от 520...хахахахаха може веднага да направим теста
2-гори малко....хахахаха
3-наистина читав дизел???тдс е читав само в магазина,след 15 години употреба от всякви келеши можеш само да се молиш на колкото богове има да олучиш читав![]()
някой ползвали колите да се състезават.....и според тебе това е тъпо??ми то е добре да има поне един двама дето доказват че тези коли не са бавни кошери и всеки голф 1,8 моно върви повече от тях.
и като говориш за класиката бмв е34 знай че нейното място е не само на пътя а и на ПИСТАТА,както на много други коли.гледам че повече проверяваш тдс-а дали духа от капачката,дали пуши отзад,дали хвърля масло от веригата,да питам само,ти кога караш??много експерти станаха тука,учат хората пък незнаят елементарни неща.
по темата
кажи ми с колко пари разполагаш да ти кажа кое е твоето бмв и с къв мотор да е![]()
Мили приятелю, карам BMW от както ти най вероятно само си сънувал за тази кола


Познавашме и не виждам що реши да се правиш на велик и наистина е тъпо една лимузина да я ръгаш като дръглив кон...
Всеки си решава
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
автора да сподели възрастта си
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Много се отплесна темата.
Чудя се защо досега само един е споменал оптималния вариант М50Б25 ?
По книжка харчи градско литър по-малко от М50Б20
има 42 коня и 55 нютонметра повече от М50Б20,достатъчни да се усеща спортния дух на БМВ на съвсем разумна цена/разход и поддръжка.
Акциза е 5000лв. грешни пари,но има ли желание ....
Лично мен моя туринг с М50Б20 /ванос/ точно с маааалко не ми достига на повер,но не бих казал,че дразни.
Дизела с оглед на хазарта дали изобщо ще уцелиш читав и доказаните му проблеми и скъпа поддръжка не смятам изобщо за оферта.
Чудя се защо досега само един е споменал оптималния вариант М50Б25 ?
По книжка харчи градско литър по-малко от М50Б20

Акциза е 5000лв. грешни пари,но има ли желание ....
Лично мен моя туринг с М50Б20 /ванос/ точно с маааалко не ми достига на повер,но не бих казал,че дразни.
Дизела с оглед на хазарта дали изобщо ще уцелиш читав и доказаните му проблеми и скъпа поддръжка не смятам изобщо за оферта.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
здравейте колеги,
моето скромно мнение е, че 540 въобще не е подходяща за евридейка, пък за М5 ... съвсем.
Аз съм с М50В20 на неизвестни километри и експлоатиран по неизвестен (за мен) начин, НО трябва да ви призная, че немога във Варна да му се накефя на тоя звяр като хората - какво имам предвид: първа- втора- третаааа... 4000 об/мин и СКАЧАМ НА СПИРАЧКАТА! ЗАДРЪСТВАНЕ или светофар или ДУПКА на пътя или нещо такова...
КАРАМ КАТО БАБА С 2000 об/мин
Чак ми е жал, че мъча колата!
А пък като станат оборотите над 4000 просто усещам че колата е в свои води
и тяга и стойка и звук и ... ами, че то едно М5 в града къде ще го напънеш да си влезе в режимите за които е направено...
М5 за седмичните сбирки се е супер турбо гъзария
ще обираш овациите
Та в заключение - един 525i е оптимален вариант
Поздрави,
Д
моето скромно мнение е, че 540 въобще не е подходяща за евридейка, пък за М5 ... съвсем.
Аз съм с М50В20 на неизвестни километри и експлоатиран по неизвестен (за мен) начин, НО трябва да ви призная, че немога във Варна да му се накефя на тоя звяр като хората - какво имам предвид: първа- втора- третаааа... 4000 об/мин и СКАЧАМ НА СПИРАЧКАТА! ЗАДРЪСТВАНЕ или светофар или ДУПКА на пътя или нещо такова...
КАРАМ КАТО БАБА С 2000 об/мин

А пък като станат оборотите над 4000 просто усещам че колата е в свои води


М5 за седмичните сбирки се е супер турбо гъзария


Та в заключение - един 525i е оптимален вариант
Поздрави,
Д

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
края на седмицата или началото на другата ми идва перфектна м5 3.8 със 6 скорости
ляв волан..може и акциза да ти оправя на 50% 


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
ddddk написа:здравейте колеги,
моето скромно мнение е, че 540 въобще не е подходяща за евридейка, пък за М5 ... съвсем.
Аз съм с М50В20 на неизвестни километри и експлоатиран по неизвестен (за мен) начин, НО трябва да ви призная, че немога във Варна да му се накефя на тоя звяр като хората - какво имам предвид: първа- втора- третаааа... 4000 об/мин и СКАЧАМ НА СПИРАЧКАТА! ЗАДРЪСТВАНЕ или светофар или ДУПКА на пътя или нещо такова...
КАРАМ КАТО БАБА С 2000 об/минЧак ми е жал, че мъча колата!
А пък като станат оборотите над 4000 просто усещам че колата е в свои водии тяга и стойка и звук и ... ами, че то едно М5 в града къде ще го напънеш да си влезе в режимите за които е направено...
![]()
М5 за седмичните сбирки се е супер турбо гъзарияще обираш овациите
![]()
Та в заключение - един 525i е оптимален вариант
Поздрави,
Д
По варненските улици малко коли успяват да си сложат конете на пътя, което мен специално много ме радва


до тук разбрах, че М и 4.0 не стават за евридей според вас по различни обективни и субективни причини(разход , пари за ремонт.......)
525и било оптимален вариант- ОК , а защо некой не обърна внимание на 3,0 3,5 и В-образен 3,0
п.с колеги зададоха въпроси относно многото пари за акциз.... в първият пост бях отбелязал кои въпроси ме вълнуват.
благодаря
525и било оптимален вариант- ОК , а защо некой не обърна внимание на 3,0 3,5 и В-образен 3,0
п.с колеги зададоха въпроси относно многото пари за акциз.... в първият пост бях отбелязал кои въпроси ме вълнуват.
благодаря
няма подпис
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
skakalec написа:до тук разбрах, че М и 4.0 не стават за евридей според вас по различни обективни и субективни причини(разход , пари за ремонт.......)
525и било оптимален вариант- ОК , а защо некой не обърна внимание на 3,0 3,5 и В-образен 3,0
п.с колеги зададоха въпроси относно многото пари за акциз.... в първият пост бях отбелязал кои въпроси ме вълнуват.
благодаря


- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Какво да ти кажа за V8, аз съм с такъв мотор.Кефа е голям ако си истински ентусиаст, но разбира се си има цена.Годишно минавам максимум 6000-7000км.,градът ни е малък и разхода ми градско не е повече от 17/100, извън града 11/100.В мотора всичко е по две,клапаните са 32бр. така че поддръжката му съответно е по- скъпа.Но като дадеш газ саунда не можеш да го объркаш,аз поне настръхвам от този звук и не бих го заменил как да е.Просто трябва да си направиш преценка. 

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Еднакви са им ламарините с изключение на 525ix,при тях предните калници са малко по-издути.Характеристиките са им абсолютно еднакви, 0-100 7,7с., V-max 235км/ч, с изключение на въртящия момент който е 305нм. при 535 и 290нм. при 530V8. За стария мотор има повече части в БГ, имам в предвид втора употреба, иначе в Дару има всичко
3,5 е по- тънкан откъм обслужване, за разхода му не знам, но предполагам,че е малко повечко от М60В30.

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Djelebov написа:SaSo написа:Момчето е студентче явно има кинти ... Мама и тате яко дават...![]()
![]()
Що съдиш за хората по профила им. Момчето се ограничава откъм пробег и за тва все още кара на бензин, скоро ще сложи газово и вече няма да съм от тия дето имат много кинти. Колкото до мама и тати- да мутри са и за тва карам кола за 5000лвSaSo написа: Затова приятелю купи си една Хонда Цивик ли кви бяха ( 1.6 - 150 конья ) ... Страшна е да знайш... Връй сташно ... не е акцизна и е перфектна за евридейка
Предпочитам на карам 10км 540 с разход 20 отколкото 17-18 сивик с разход 12. Точно за тва съм в тоя подфорум, щото ме кефи колата и бих направил някой компромис,за да си я карам
Съжалявам за
Това беше за момчето дето пита ве приятелю изпусни балона ...



- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
М60В30 е мотор който е леко кекав... Не е за предпочитане... Най-малък В8-мак ама гледай блока да си е цял че точно през връзката цепи.. И тогава има олелемале... Така че леко с тоя мотор...Готин е спор няма, върви доволно .... Но проблема си остава...
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани