за е34 и различните мотори ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Яну 2009, 11:21

Момчето е студентче явно има кинти ... Мама и тате яко дават... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 05 Яну 2009, 11:37

SaSo написа:Момчето е студентче явно има кинти ... Мама и тате яко дават... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Що съдиш за хората по профила им. Момчето се ограничава откъм пробег и за тва все още кара на бензин, скоро ще сложи газово и вече няма да съм от тия дето имат много кинти. Колкото до мама и тати- да мутри са и за тва карам кола за 5000лв :mhihi:

SaSo написа: Затова приятелю купи си една Хонда Цивик ли кви бяха ( 1.6 - 150 конья ) ... Страшна е да знайш... Връй сташно ... не е акцизна и е перфектна за евридейка


Предпочитам на карам 10км 540 с разход 20 отколкото 17-18 сивик с разход 12. Точно за тва съм в тоя подфорум, щото ме кефи колата и бих направил някой компромис,за да си я карам

Съжалявам за :OT:
Последна промяна Djelebov на 05 Яну 2009, 12:05, променена общо 5 пъти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 05 Яну 2009, 11:40

kirililiev написа:
Peter Angelov написа:Това е вече нещо по конкретно :D

За всички мотори не мога да говоря :!: Аз лично съм имал три Е34 - M5, 520 и 525 TDS. Има пичове които ще ти кажат за другите мотори или ще допълнят моето мнение.

Що се касае до M5 - просто няма какво да говорим, един истински звяр класика в жанра но толкова... Първо колата според мен не става за всеки ден, гори много а и за да вземеш читава трябва се бръкнеш доста парици, като стойност на колата и акциз / мисля че беше около 13 000 лв. акциза / последно един пичага купи M5 за 60 000 EUR :!:

За 520 - ката - ми какво да ти кажа един нормален автомобил, нищо кой знае какво, муден на ниските, гори си доста по мой спомен преди 4-5 г. ми гореше около 14-15 л. За мен е здрав бензинов мотор но до тук...

За 525 TDS - с риск колегите да скочат че не ги долюбват много :mhihi: аз съм много доволен, говоря за наистина читав дизел, върви си доста добре повече от един 520 - бензин, гори си малко, супер за всеки ден...

Това е от мен...

Успех



има няколко недомислици тук
1-върви повече от 520...хахахахаха може веднага да направим теста
2-гори малко....хахахаха
3-наистина читав дизел???тдс е читав само в магазина,след 15 години употреба от всякви келеши можеш само да се молиш на колкото богове има да олучиш читав ;)
някой ползвали колите да се състезават.....и според тебе това е тъпо??ми то е добре да има поне един двама дето доказват че тези коли не са бавни кошери и всеки голф 1,8 моно върви повече от тях.
и като говориш за класиката бмв е34 знай че нейното място е не само на пътя а и на ПИСТАТА,както на много други коли.гледам че повече проверяваш тдс-а дали духа от капачката,дали пуши отзад,дали хвърля масло от веригата,да питам само,ти кога караш??много експерти станаха тука,учат хората пък незнаят елементарни неща.


по темата
кажи ми с колко пари разполагаш да ти кажа кое е твоето бмв и с къв мотор да е :mhihi: ;)


Мили приятелю, карам BMW от както ти най вероятно само си сънувал за тази кола :!: Твоята е пипана но не ми се вярва с нормалния мотор 136 коня да се пънеш. Що се касае до TDS ми просто си земете и си гледайте колите и не ги купувайте за 2К и вместо да смените маслото не го доливайте само и не слагайте дизел от влекачите и пак ще говорим. Проверям си не виждам проблем ли е?? Ми този него карам карам 760IL, X5, трябвали да обяснявам какво карам и какво не карам :roll:

Познавашме и не виждам що реши да се правиш на велик и наистина е тъпо една лимузина да я ръгаш като дръглив кон...

Всеки си решава

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 05 Яну 2009, 11:53

автора да сподели възрастта си
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Яну 2009, 12:03

Много се отплесна темата.
Чудя се защо досега само един е споменал оптималния вариант М50Б25 ?
По книжка харчи градско литър по-малко от М50Б20 :shock: има 42 коня и 55 нютонметра повече от М50Б20,достатъчни да се усеща спортния дух на БМВ на съвсем разумна цена/разход и поддръжка.
Акциза е 5000лв. грешни пари,но има ли желание ....

Лично мен моя туринг с М50Б20 /ванос/ точно с маааалко не ми достига на повер,но не бих казал,че дразни.

Дизела с оглед на хазарта дали изобщо ще уцелиш читав и доказаните му проблеми и скъпа поддръжка не смятам изобщо за оферта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 05 Яну 2009, 13:22

здравейте колеги,

моето скромно мнение е, че 540 въобще не е подходяща за евридейка, пък за М5 ... съвсем.

Аз съм с М50В20 на неизвестни километри и експлоатиран по неизвестен (за мен) начин, НО трябва да ви призная, че немога във Варна да му се накефя на тоя звяр като хората - какво имам предвид: първа- втора- третаааа... 4000 об/мин и СКАЧАМ НА СПИРАЧКАТА! ЗАДРЪСТВАНЕ или светофар или ДУПКА на пътя или нещо такова...
КАРАМ КАТО БАБА С 2000 об/мин :evil: Чак ми е жал, че мъча колата!
А пък като станат оборотите над 4000 просто усещам че колата е в свои води :twisted: и тяга и стойка и звук и ... ами, че то едно М5 в града къде ще го напънеш да си влезе в режимите за които е направено... :evil:
М5 за седмичните сбирки се е супер турбо гъзария :mhihi: ще обираш овациите :mhihi:

Та в заключение - един 525i е оптимален вариант

Поздрави,
Д
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Яну 2009, 13:32

края на седмицата или началото на другата ми идва перфектна м5 3.8 със 6 скорости :mhihi: ляв волан..може и акциза да ти оправя на 50% ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 05 Яну 2009, 13:38

ddddk написа:здравейте колеги,

моето скромно мнение е, че 540 въобще не е подходяща за евридейка, пък за М5 ... съвсем.

Аз съм с М50В20 на неизвестни километри и експлоатиран по неизвестен (за мен) начин, НО трябва да ви призная, че немога във Варна да му се накефя на тоя звяр като хората - какво имам предвид: първа- втора- третаааа... 4000 об/мин и СКАЧАМ НА СПИРАЧКАТА! ЗАДРЪСТВАНЕ или светофар или ДУПКА на пътя или нещо такова...
КАРАМ КАТО БАБА С 2000 об/мин :evil: Чак ми е жал, че мъча колата!
А пък като станат оборотите над 4000 просто усещам че колата е в свои води :twisted: и тяга и стойка и звук и ... ами, че то едно М5 в града къде ще го напънеш да си влезе в режимите за които е направено... :evil:
М5 за седмичните сбирки се е супер турбо гъзария :mhihi: ще обираш овациите :mhihi:

Та в заключение - един 525i е оптимален вариант

Поздрави,
Д


По варненските улици малко коли успяват да си сложат конете на пътя, което мен специално много ме радва :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от skakalec » 05 Яну 2009, 13:41

до тук разбрах, че М и 4.0 не стават за евридей според вас по различни обективни и субективни причини(разход , пари за ремонт.......)

525и било оптимален вариант- ОК , а защо некой не обърна внимание на 3,0 3,5 и В-образен 3,0

п.с колеги зададоха въпроси относно многото пари за акциз.... в първият пост бях отбелязал кои въпроси ме вълнуват.

благодаря
няма подпис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 05 Яну 2009, 13:58

skakalec написа:до тук разбрах, че М и 4.0 не стават за евридей според вас по различни обективни и субективни причини(разход , пари за ремонт.......)

525и било оптимален вариант- ОК , а защо некой не обърна внимание на 3,0 3,5 и В-образен 3,0

п.с колеги зададоха въпроси относно многото пари за акциз.... в първият пост бях отбелязал кои въпроси ме вълнуват.

благодаря


:) Взимай 8-мак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 05 Яну 2009, 14:35

Какво да ти кажа за V8, аз съм с такъв мотор.Кефа е голям ако си истински ентусиаст, но разбира се си има цена.Годишно минавам максимум 6000-7000км.,градът ни е малък и разхода ми градско не е повече от 17/100, извън града 11/100.В мотора всичко е по две,клапаните са 32бр. така че поддръжката му съответно е по- скъпа.Но като дадеш газ саунда не можеш да го объркаш,аз поне настръхвам от този звук и не бих го заменил как да е.Просто трябва да си направиш преценка. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от skakalec » 05 Яну 2009, 14:44

ok. вече дилемата е м/у 3,5 и V-образен 3,0 . Гледам единия е 211 а др 218 коня..... малко мнения ? :roll:

разход, поддръжка, вървеж, слаби и силни страни, лесно ли се намират рез. части .......

п.с ламарините на е34(седан) еднакви ли са за вс модели ( чувал съм че май не са, за това питам)
няма подпис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 05 Яну 2009, 14:48

Еднакви са им ламарините с изключение на 525ix,при тях предните калници са малко по-издути.Характеристиките са им абсолютно еднакви, 0-100 7,7с., V-max 235км/ч, с изключение на въртящия момент който е 305нм. при 535 и 290нм. при 530V8. За стария мотор има повече части в БГ, имам в предвид втора употреба, иначе в Дару има всичко :mhihi: 3,5 е по- тънкан откъм обслужване, за разхода му не знам, но предполагам,че е малко повечко от М60В30.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Яну 2009, 15:26

Djelebov написа:
SaSo написа:Момчето е студентче явно има кинти ... Мама и тате яко дават... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Що съдиш за хората по профила им. Момчето се ограничава откъм пробег и за тва все още кара на бензин, скоро ще сложи газово и вече няма да съм от тия дето имат много кинти. Колкото до мама и тати- да мутри са и за тва карам кола за 5000лв :mhihi:

SaSo написа: Затова приятелю купи си една Хонда Цивик ли кви бяха ( 1.6 - 150 конья ) ... Страшна е да знайш... Връй сташно ... не е акцизна и е перфектна за евридейка


Предпочитам на карам 10км 540 с разход 20 отколкото 17-18 сивик с разход 12. Точно за тва съм в тоя подфорум, щото ме кефи колата и бих направил някой компромис,за да си я карам

Съжалявам за :OT:



Това беше за момчето дето пита ве приятелю изпусни балона ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Яну 2009, 15:34

М60В30 е мотор който е леко кекав... Не е за предпочитане... Най-малък В8-мак ама гледай блока да си е цял че точно през връзката цепи.. И тогава има олелемале... Така че леко с тоя мотор...Готин е спор няма, върви доволно .... Но проблема си остава...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook