проблем с е34 525и

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: проблем с е34 525и

Мнение от \MITETO\ DSB » 14 Яну 2011, 0:16

golov_bg написа:И след толкова изказвания мога да кажа само две думи:БЕШЕ ФОРУМ!Просто не всички хора са на едно ниво,за това сме хора и грешим и се поучаваме от грешките си...От мен толкова,явно присмеха над хората е по-важен от уважението!!!

Искам да те попитам нещо.
Според теб нормално ли е човек на 20 години да пише по този начин?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: проблем с е34 525и

Мнение от BULL3T » 14 Яну 2011, 0:23

Кво се косите пък вие? Какво толкова? Все пак човека,пита обикновен въпрос,който аз много обичам! А именно: Защо колата не върви на газ?! Е не разбрахте ли вече че тоя подфорум няма да спре да има такива теми?! В началото като не всички имахте газ,ви беше кеф да отговаряте и да умувате,как така великите двайстки(в случая великата 25ца) не вървят на газ. Сега вече следкато се примирихте с факта,че ще има проблеми на газ и метан. Почнахте да се правите на отворени защо се пускат такива теми...

Какво се дразните толкова при положение,че човека даже сам си е решил проблема...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: проблем с е34 525и

Мнение от plradev » 15 Яну 2011, 18:11

4uki написа:здравеите на всички нов съм в форума и карам бмв 525и 192 коня с газов инжекцион. Колата си работеше перфекно на газ и бензин но преди два дена почнах да е стържа на място да върти гуми и двигатела ми почна като дам газ почва да рабо ти като на 45 цилидара на газ като обърна на бензин и при ряско даване на гааз от ниските първо замисля и после се изрява гледах свещите добра изкра дават не бяха мръсни , но ги изчистих и наместих полусите на 0.5 мм нз дали така трябва да са свещите са ми ngk с 4 полуса сичките полуси бяха с различни растояния наместих ги на 0.5 когато колата е студена ми се стува че малко по одбре се изрява но немога да разбера иклучвам дебитомера пак така нз кабелите не ми светят и не пръскат ток или да пукат ако някои може да ми помогнем ще съм мн благодарен :bchug:


Колега,почти нищо не ти разбирам ,но от разбраното си вадя извода,че колата ти работи на бензин адекватно ,а на газ ,не.Тогава търсиш проблема в газовата и тъй като е с ГИ ,провери маркучите на газовите инжектори ,дали не се е цепнал някой или извадил .Провери и самите инжектори дали работят.Чуват се отчетиво как цъкат и дори на ръка се усещат дали работят (тва при условие,че не са монтирани под всмукателния колектор и имаш достъп до тях). Може някой да е блокирал отворен или затворен.Може проблема да е в компа на ГИ-то и да не комутира някой инжектор или да го държи постоянно отворен (тва ще ти го провери газаджията).Провери си кабела от ламбда сондата към компа на ГИ-то ,да не е дал фира и да бърка сместа като караш на газ.Провери си кабела и температурния датчик на водата ,който се намира на редуктора (изпаритела) на ГИ-то (ако има датчик де).Общо взето тва може да се преебе по едно ГИ.

п.п.Надявам се да си ме разбрал по-добре отколкото аз теб :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.11.2009

Re: проблем с е34 525и

Мнение от 4uki » 15 Яну 2011, 19:21

мерси пич вече е открит и проблема на газ , филтарчето в газовия изжекцион беше мн насрано смених и и сичко е 6+

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: проблем с е34 525и

Мнение от plradev » 15 Яну 2011, 22:59

4uki написа:мерси пич вече е открит и проблема на газ , филтарчето в газовия изжекцион беше мн насрано смених и и сичко е 6+

Ами те филтрите са консуматив по идея,не са повреда и се сменят на около 20к км преди да помелиш свещите :mhihi: А иначе на ГИ-то по принцип са 2,единия е за течна ,другия за газова фаза.Съответно преди и след редуктора.Ако си сменил само единия ,смени и другия,да не потрошиш още нещо по мотора след време :mrgreen:
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook